BOS "KRONIKOS" 2024-11-17

Renginio pradžia
2024-11-17 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2024-11-17 (S)
17:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
Strategija / Žvalgyba /Šturmas/ Kariniai veiksmai/Larpas
Greičio limitai
Kaina
20-30

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
36
Patvirtintų
36
Apmokėjusių
7

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

PAGARBA ŠRATO BROLIAI!!!

Kviečiame visus Šratasvydžio Brolius į BoS (Brothers of steel) "KRONIKOS" žaidimų sūkurį ...

Jūsų laukia nauji įspūdžiai, nauji inovatyvūs šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendimimas ir be abejo nuostabi draugų, bendraminčių kompanija

BOS (Brothers of steel) žaidimų serija - tai išskirtinis šratasvydžio renginys turintis įvykių grandinę, kurią kuria patys žaidėjai. Veiksmas vyksta post apokaliptiniame, išgalvotame, pasaulyje kuriame iš naujo formuojasi civilizacija, atrasdama praeities technologijas ir jas įsisavindama. Kaip ir kiekvienoje besivystančioje civilizacijoje - neapsieinama be karinių konfliktų, kurių įvykių sūkuryje dalyvauja žaidėjai. Tai Šratasvydžio žaidimas, kuriame organizatoriai visais įmanomais būdais kuria draugišką ir įdomaus žaidimo atmosferą, kad kiekvienas Šrato Brolis namo grįžtų su gera nuotaika, bei prisiminimais apie gerai praleistą laiką.

 

Žaidimo pusių aprašymas:

B.A.R (Battle Assault Regiment) yra privati ​​karinė įmonė (PMC). PMC B.A.R dirba tarptautinėje korporacijoje „Midgard Group“ ir aktyviai dalyvauja ginkluotuose susirėmimuose, kurie neleidžia vietos valdžios institucijoms tirti „MidgardGroup“ veiklos. Specialiųjų tarnybų teigimu, B.A.R aktyviai naudoja karinę jėgą, kad palengvintų įslaptintą jų darbą. PMC B.A.R sudaro buvusios Federacijos ir ILLUMINATI specialiosios pajėgos, taip pat žvalgybos specialistai, samdiniai ir civiliai darbuotojai. Aprangos kodas- CAMO drabužiai, taktiniai drabužiai, šalmai, panamos, juodos beretės.

J.S.F (Joint Security Forces) yra privati ​​karinė įmonė (PMC), kurią sukūrė Ašenų Sąjunga, siekdama tirti ir užkirsti kelią kariniams ir teisiniams veiksmams prieš AS. PMC J.S.F sudaro buvę Ašenų Sajungos specialiosios pajėgos, taip pat žvalgybos specialistai, samdiniai ir civiliai darbuotojai. Ašenų Sąjunga Varėnijos regione naudoja PMC J.S.F, kad nustatytų bet kokius neteisėtos „Midgard Group“ veiklos įrodymus. Aprangos kodas- CAMO drabužiai, taktiniai drabužiai, kepurės, kepurės su snapeliu, žalios beretės.

 

Bilietų skaičius ribotas - 130! ;)

Registracija ir bilieto apmokėjimas iki lapkričio 15 d.

Žaidėjai iki 18 metų dalyvauja tik su Tėvais. Registruojantis komentare nurodyti Tėvų nick.

 

Renginio organizatoriai AirsoftGame.lt komanda

Galimas atvykimas šeštadienio vakare- pasikaitinti "Valhalla" pirtelėje / pasibūti draugų ir bendraminčių kompanijoje

Renginio programa:

      • 09:00 - 10:00 dalyvių atvykimas, registracija

      • 10:00 - 11:00 instruktažas 9-me pastate, mobilizacija

      • 11:00 - 16:00/17:00 žaidimas (žaidimo metu karšta arbata ir kava su sausainiais Bazėse)

      • 16:00/17:00 - demobilizacija/geriausio lauko virtuvės šefo patiekalai/žaidimo aptarimas

Dalyvio bilieto kaina dalyvaujant su savo įranga:

  • 20 € apmokant iki 2024-11-08 d.

  • 30 € apmokant nuo 2024-11-08 d. iki 2024-11-15 d.

  • Registracija ir bilietų apmokėjimas vyksta iki 2024-11-15 d.

  • bilietą sudaro - teritorijos nuoma, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, teritorijos paruošimas renginiui,  geriausio lauko virtuvės šefo patiekalai, tinkamas žaidimui oras

  • dalyviui neatvykus į žaidimą - mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas šratas.lt sistemoje iki 2024-11-15 d.

 

darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis - pavedimo išrašą siųsti į [email protected]

 

 Dalyvavimas tik su savo įranga.

 

Specifinės taisyklės

TSS4 ir Apsauginio lauko generatoriaus taisyklių video

https://www.youtube.com/watch?v=hyTwm5IWlU4

 

Amunicijos ribojimas:

  • Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:
    • 1 klasės ginklo -  iki 50 BBS talpos standartinio tipo dėtuvės. Galimas suspausto oro pajungimas prie jų. Kitos klasės ginklo dėtuvių naudojimas - draudžiamas.
    • 2 klasės ginklo - iki 150 BBS talpos standartinio tipo dėtuvės. Dėtuves, kuriose reguliuojama BBS talpa būtina parodyti koordinatoriams chronavimo metu. Priešingu atveju jas žaidime naudoti draudžiama.
    • 3-6 klasės ginklų - standartinio tipo dėtuvės.
  • Žaidime naudojam savo, į žaidimą atvežtus, BBS.
  • Žaidimo pradžioje dėtuvėse esantis, amunicijos skaičius neturi viršyti 600 bbs PVZ: 4 mid-cap (130 - 150 bbs talpos) arba 8 low-cap (40-70 bbs talpos), arba 14 low-cap GBB (30 - 40 bbs talpos) Žaidimo eigoje galima bus "atrakinti" papildomų dėtuvių naudojimą.
  • 1 ir 6 klasės ginklams amunicija ir dėtuvių kiekis neribojamas.
  • Kulkosvaidininkai naudoja tik vieną kulkosvaidžio dėtuvę. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje.
  • Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
  • Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti apart dalinimosi BBS esančiais dėtuvėse arba gavus iš pusės vado ar atėmus iš priešo geltoną kortelę „AMO PILDYMAS“
  • 2 klasės ginklo bunkerinio tipo dėtuvę, kuri viršija 150 bbs talpą- naudoti draudžiama.

 

Šaudymo taisyklės

  • Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 1 ir 2 klasės reikalavimų leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. 2 klasės ginklo minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m., o 1 klasės ginklo - 1m.
  • Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 1, 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t. y. langą, duris ar skylę sienoje (į skylę turi tilpti ranka nuo kumščio iki alkūnės vertikaliai ir horizontaliai) yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
  • Iš pastato antro, trečio,... aukštų šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlįs priešininkas ir nebus sukelta traumų.
  • Jei šaudoma nesitaikant į taikinį, t. y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama.
  • Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t. y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t. t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
  • Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
  • Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti (t. y. atstumas mažesnis nei 5 metrai), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
  • PIF PAF, BANG BAN ir t.t taisyklė negalioja
  • 8 pastato laiptinėje leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais.


 

50Cal Browning M2HB

  • 50cal Browning M2HB sunkusis kulkosvaidis yra neprieinamame, neperšauname dote. Todėl šaudantis iš kulkosvaidžio žaidėjas yra nepasiekiamas bbs,o ir į jį šaudyti yra draudžiama. "Doto" apsaugos zona yra trijų metrų spindulio aplink kulkosvaidį ir joje gali būti tik vienas žaidėjas. Jeigu žaidėjas nutolsta nuo kulkosvaidžio daugiau nei 3 metrai - jis tampa eiliniu kariu kuriam galioja bendros taisyklės. Šaudantis iš kulkosvaidžio žaidėjas gali komunikuoti radio ryšiu. Žaidėjas būdamas "Doto" apsaugos zonoje negali naudoti savo turimų ginklų bei granatų.
  • Lokacijos pakeitimas galimas tik vado isakymu. Kulkosvaidžio pernešimo metu "Doto" taisyklė negalioja. Pakeitus ugnies taško lokaciją kulkosvaidis tampa aktyvus po 5 minučių (imituojamas "Doto" statymas)
  • Laikinai nukenksminti ugnies tašką galima su granata. Jeigu granata sprogsta arčiau nei 3 metrai nuo kulkosvaidžio žaidėjas išsitraukia raudoną liemenę ir 5 minutes tampa nekovingu. Po 5 minučių tęsia kovą. Jeigu kulkosvaidininkas paliečiamas guminiu peilių iškarto keliauja į "mirtviaką"
  • Deaktivuoti ugnies tašką galima tik su specialiu ginklu - žaidimo dieną per bendrą instruktažą informuoja renginio organizatoriai.

 

 

Medicinos taisyklė

  •  Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar granatsvaidžiu būnant sraigtasparnyje - žūsta iškart ir vyksta į „mirtviaką“.
  • Antrą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir tik po 5 minučių gali eiti į savo „mirtviaką“ atgyti. Žaidėjas antrą kartą negali būti gydomas.
  • Savo komandos sužeistą žaidėją draudžiama nukauti peiliu tam, kad greičiau eitų atgyti.
  • Jeigu sužeistąjį pagydo priešas, išgydytasis tampa belaisviu.
  • Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mirtviaką“.
  • Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
  • Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Įkaito/belaisvio paėmimas ir apieškojimas

  • Žaidėjas tampa įkaitu/belaisviu, jeigu priešiškos komandos žaidėjas jį pagydo arba priešas prisiliečia ranka ir pasako "belaisvis/įkaitas"(priešas turi laikyti nutaikytą ginklą/peilį į paimamą į nelaisvę žaidėją, priešingu atveju galima priešintis agresoriui).
  • Įkaitas/belaisvis turi paklusti ir vykdyti visus reikalavimus kurie susyję su žaidimu. Nelaisvėje gali būti laikomas neilgiau 30 min arba su abipusiu susitarimu tiek kiek reikalauja žaidimo aplinkybės.
  • Apieškojimas - jei žaidėjas sutinka būti apieškomas "žodžiu" (t,y be fizinio apieškojimo), priešui pasakius "Apieškotas" žaidėjas turi atiduoti visus žaidybinius daiktus, jeigu to pareikalaujama, ir nebegali naudoti nuosavos žaidimo įrangos (imituojamas pilnas nuginklavimas)
    • jei žaidėjas nesutinka būti apieškomas "žodžiu" jam atliekamas fizinis apieškojimas. Gali būti tikrinami visi turimi daiktai bei apranga (aišku proto ribose;)) ir paimami visi turimi ginklai saugojimui.
  • Draudžiama belaisviui ar įkaitui surišti rankas, užrišti akis, dėti maišą ant galvos ar kaip nors kitaip ryboti žaidėjo judėjimą ir matomumą, nebent žaidėjas su tuo sutinka ir pats nori įsijausti į belaisvio vaidmenį.

 

Granatos / Dūmai

  • Šratasvydžio žaidimuose galima naudoti specializuotas šratasvydžio granatas, kuriose užtaisas išstumiamas spyruoklėmis, green gas ir Co2 dujomis.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą.
  • Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.
  • Angaruose/ garažuose/ tuneliuose, didelės erdvės patalpose kurių bent vienos sienos ilgis didesnis nei 10 metrų - galioja granatų lauko taisyklė.
  • Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“).
  • Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus.
  • Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas.

 

Žaidybiniai daiktai

  • Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti žaidimo metu yra perimami iš nukauto ar į nelasvę paimto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius daiktus. Arba jei priešiškos komandos žaidėjas paimamas į nelaisvę, jį apieškojus, atimami jo žaidybiniai daiktai.  Žaidėjas privalo juos atiduoti).
  • Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautajį)- žaidėjas privalo pranešti pusės vadui paliktų daiktų koordinates radio ryšio būdu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.

 

Skydai

  • Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu.
  • Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis.
  • Granata sprogusi prieš skydą arčiau nei 1 metras nukauna skydininką. Granata užmesta už skydo- skydininkas vadovaujasi „Granatų naudojimo“ taisyklėmis. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Žaidimo transportas ir jo rūšys

  • Kovinis tranportas – šratasvydžio žaidimams paruošta transporto priemonė ant kurios stogo sumontuotas šaudymo lizdas (BOKŠTAS). Dėl savo transporto naudojimo žaidime - iš anksto suderinti su organizatoriais [email protected]
  • Tik iš "BOKŠTO" galima šaudyti, mėtyti granatas ar naudoti granatsvaidį. "BOKŠTE" esantis žaidėjas gali būti pašautas priešo. Pašautas žaidėjas vadovaujasi med taisykle ir gali būti pakeistas kitu, ekipaže esančiu, žaidėju.
  • Transporto savininkas sutinka, kad į transportą gali būti šaudoma ir šalia ar po juo gali būti panaudota šratasvydžio granata. Į transporto vidų mesti granatas/dūmus draudžiama.
  • Sustabdyti kovinį transportą galima tik spalvotų dūmų pagalba - spalvotas dūmas imituoja 7 metrų pločio neįveikiamą kelio kliūtį. Transportas po žaidybinę teritoriją važiuoja ne didesniu nei 20km/h greičiu, jei jis sunaikintas važiuoja su įjungtais avariniais žibintais.
  • Sunaikinti kovinį transportą galima tik su granatsvaidžiu, kuris šaudo dažasvaidžio kamuoliukais pataikius į priekinį ar priekinius šoninius langus (ant transporto sumontuotas ginklas/bokštas sunaikinamas kartu su transportu), pamatęs pataikymą vairuotojas sustoja, panaudoja garsinį automobilio signalą, ne trumpiau dvejų sekundžių, ir įjungia avarinius žibintus ir tik po 5 minučių laukimo gali gryžti į savo fobą remontuotis.
  • Kai transportas pašaunamas jame esantis ekipažas (išskyrus vairuotoją) lieka gyvas ir gali tęsti kovą. Jei priešas paliečia ranka (ekipažas turi tai gerai matyti) pašautą transportą, ekipažas, kuris nespėjo pasišalinti iš jo, žūsta ir vadovaujasi med taisykle.
  • Kovinis transportas gali atlikti krovinio gabenimo funkciją.
  • Sraigtasparnis- lengvasis automobilis arba langvojo automobilio ir priekabos junginys, kuris turi oranžinės spalvos švyturėlį. Dėl savo transporto naudojimo žaidime - iš anksto suderinti su organizatoriais [email protected].
  • Sraigtasparnis gali būti naudojamas kroviniui gabenti arba atlikti pajėgų desantavimą į paskirtą vietą, iš jo šaudyti/mėtyti granatas ar dūmus draudžiama. "Sraigtasparnio" savininkas sutinka, kad į transportą gali būti šaudoma ir šalia ar po juo gali būti panaudota šratasvydžio granata (Atlikti minėtus veiksmus bei į transporto vidų ar į priekabą specialiai mesti granatas/dūmus griežtai draudžiama).
  • Atliekant krovinio pakrovimą/iškrovimą ar desanto įlaipinimą/išlaipinimą vairuotojas turi visiškai sustabdyti transporto priemonę ir po 5 sekundžių panaudoti trumpą automobilinį garso signalą (iki vienos sekundės)- šitaip imituojamas sraiktasparnio nutūpimas/pakilimas ir tik tada galima alikti minėtus veiksmus.
  • Sraigtasparnį sunaikinti galima tik su granatsvaidžiu, kuris šaudo dažasvydžio kamuoliukais, paitaikius į priekinį ar priekinius šoninius langus, krovinio pakrovimo/iškrovimo, desanto įlaipinimo/išlaipinimo metu, kai sraigrasparnis yra "nutūpęs". Pamatęs pataikymą vairuotojas spaudžia automobilio garsinį signalą ne trumpiau dvejų sekundžių, įjungia avarinius žibintus ir tik po penkių minučių laukimo gali grįžti į savo fobą remontuotis.
  • Kai sraigtasparnis pašaunamas jame esantis ekipažas žūsta( jis vadovaujasi nukovimo nuo granatos taisykle), o gabentą ar pakrautą krovinį galima pasiimti penkių minučių bėgyje (po penkių minučių krovinys sudega).
  • Sraigtasparnis gali atlikti minėtas funkcijas, jeigu jo pusės bazėje funkcionuoja RADARAS.

Žaidimo Maršalas

  • Žaidimo Maršalas - žaidėjas turintis raudoną kortelę su užrašu „Žaidimo Maršalas“. Prižiūri žaidimo kokybę ir drausmę, turi žaidimo koordinatoriaus žodžio teisę. Kilus įtarimams žaidimo maršalas gali pareikalauti parodyti naudojamą įrangą patikrinimui, bei sudrausminti padarius taisyklių nusižengimą. Už grubius žaidimo taisyklių pažeidimus gali laikinai pašalinti pažeidėją iš žaidimo.
  • LŠF Maršalas - Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas, kuris padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai

Pusės

PMC B.A.R

„B.A.R (Battle Assault Regiment)“ yra privati ​​karinė įmonė (PMC). PMC B.A.R dirba tarptautinėje korporacijoje „Midgard Group“ ir aktyviai dalyvauja ginkluotuose susirėmimuose, kurie neleidžia vietos valdžios institucijoms tirti „MidgardGroup“ veiklos. Specialiųjų tarnybų teigimu, B.A.R aktyviai naudoja karinę jėgą, kad palengvintų įslaptintą jų darbą. PMC B.A.R sudaro buvusios Federacijos ir ILLUMINATI specialiosios pajėgos, taip pat žvalgybos specialistai, samdiniai ir civiliai darbuotojai.

Aprangos kodas- CAMO drabužiai, taktiniai drabužiai, šalmai, panamos, juodos beretės.

PMC J.S.F

„J.S.F (Joint Security Forces)“ yra privati ​​karinė įmonė (PMC), kurią sukūrė Ašenų Sąjunga, siekdama tirti ir užkirsti kelią kariniams ir teisiniams veiksmams prieš AS. PMC J.S.F sudaro buvę Ašenų Sajungos specialiosios pajėgos, taip pat žvalgybos specialistai, samdiniai ir civiliai darbuotojai. Ašenų Sąjunga Varėnijos regione naudoja PMC J.S.F, kad nustatytų bet kokius neteisėtos „Midgard Group“ veiklos įrodymus.

Aprangos kodas- CAMO drabužiai, taktiniai drabužiai, kepurės, kepurės su snapeliu, žalios beretės.

Rezervas

Pajėgų paskirstymas organizatorių nuožiūra.

Žaidėjai iki 18 metų dalyvauja tik su Tėvais. Registruojantis komentare nurodyti Tėvų nick.