Z.O.N.A. Frakcijų Karai

Renginio pradžia
2023-10-13 (P)
18:00
Renginio pabaiga
2023-10-14 (Š)
17:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
Airsoft 70% LARP 30%
Greičio limitai
Kaina
60 Eur.

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
93
Patvirtintų
91
Apmokėjusių
68

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Kviečiame sudalyvauti naujo tipo šratasvydžio žaidime su minimaliais LARP elementais, kuris perkels Jus į ZONĄ - pasaulį kuriame nėra anomalijų ir radiacijos.

Jokių kulkų ir įrangos ribojimų – pagaliau sukurs dinamiška šratasvydžio žaidimą, kuriame galima pasijusti vienos iš pasirinktų grupuočių nariu.

Ar Tu pasiruošęs atiduoti savo SIELĄ už savo brolius?

Organizatoriai:

Šrato broliai, Serioga (Kontrolierius), Žalias (Mosquitos Games)

Žaidimo pradžia 2023-10-13 18:00

Žaidimo pabaiga 2023-10-14 17:00

Afterparty nuo 2023-10-14 17:00 iki 2023-10-15

Kaina galioja gavus registracijos patvirtinimą, ir atlikus mokėjimą iki rugsėjo 15 dienos. Vėliau žaidimo kaina brangs. 

Registracija ir apmokėjimas vyksta iki 2023-09-30 24:00 val.

Specifinės taisyklės

Legenda:

- Informacija yra gauta iš patikimų šaltinių ir ne šiaip sau iš kažkokio „pachano“ ar girto stalkerio, o iš labai rimtų žmonių…

-Suma didelė, nesinori tiesiog į niekur išmesti pinigų, dėl to ir reikalauju slapyvardžių, iš kurių atėjo info...
- Suprask ir mane, jeigu kas sužinos, mano galva nuriedės nuo pečių, taip pat ir tų žmonių, kurie pateikė informaciją.

- Tokiu atveju aš išeinu, nesiruošiu pirkti orą už tiek babkių!

- Stok, stok! Info gauta iš raudonplunksnių ir žaliūkų- esmė, kad informacija iš abiejų šaltinių identiška!

- Sudominai. Bet kadangi nėra slapyvardžių reikalauju nuolaidos dvidešimt procentų.

- Po velnių, už šitą info iš rimtų žmonių dvigubai daugiau gaučiau…

- Pats žinai, informacija su kiekviena minute pinga, taigi laimės tas, kas greičiau ją parduos, tad negaišk laiko…

- Ok, ok klausyk, grupuočių bazėse iš niekur atsirado vienas iš Zonos legendų ir…

- Po velnių tik ką išmečiau apvalią sumą į šiukšlinę!

- Užsičiaupk ir klausyk toliau. Tai buvo berods Kartografas, tiksliai nepamenu. Jis nurodė Zonoje vietą, kurioje saugomas seniai pamirštas įrenginys. Kol kas jį saugo ir prižiūri grupė žmonių. Bet yra pavojus, kad „mono-chrominiai“ ateis ir atims šį įrenginį. Plėsdami savo įtakos zonas, pavojingai priartėjo. Ką fanatikai gali su juo padaryti, kol kas neaišku, bet pavojus gali kilti ne tik Zonai, bet ir visam pasauliui. Kartografas sakė, jį reikia nuolatos užvesti ir neleisti sustoti, kitaip įvyks tai, ko neįmanoma pakeisti. Dabar prižiūrėtojai net nenutuokia, kad fanatikai artėja, todėl jie, t. y. Dolgas, Svoboda, turi užtikrinti to objekto saugumą arba perimti saugojimą patys. Objektą dabar saugo… hm... nepamenu tų sudėtingų žodžių.

- Įdomu, įdomu… Jis taip ir pasakė, kad Dolgas kartu Svoboda turi apginti tą objektą?

- Aišku kad ne, jiems atskirai pasakė- kada tu paskutinį kartą matei, kad anie dirbtų kartu? Dar ne faktas, kad ta info nebuvo perduota ir kitoms grupuotėms. Matyt objektas labai svarbus, kad įsikišo tokios legendos. Žinai, Zonoje lengviau sutikti juodą Stalkerį , nei Kartografą…

- Na aš suprantu, kad apsirūkę anarchistai iškart patikėjo, bet Dolgas kovojantis prieš Zoną, šiek tiek abejoju…

- Tikrai taip. Dolgo vadas gavo papildomą informaciją. Kalbama, kad objektas buvo rastas Limanske, o ten porą metų jį saugojo Dolgo quadas. Savaime aišku, kad iš quado po tiek laiko liko tik du egzo skeletai. Tada buvo nuspręsta evakuoti objektą į priešzonį, ale pas mokslininkus. Pas kokius mokslininkus, tikriausiai daug spėlioti nereikia…

- Cha, tik Clear sky sugeba išsaugoti paslaptis ilgiau , nei kiti.

- Turbūt jie ir yra tie dabartiniai prižiūrėtojai…

- Supratau, laikyk pinigus!

 

Specifinės taisyklės:

 

SAUGIOS LOKACIJOS 

Saugi lokacija yra automobilių stovėjimo aikštelė.

Pačioje Zonos teritorijoje saugių lokacijų nėra, akinius privaloma dėvėti visą laiką.

 

ATGIJIMO TAŠKAI

Kiekviena frakcija prie savo bazių turės atgijimo tašką. Išėjimas iš atgijimo taško, kas 30 min.

 

SIELA" ŽETONAS

Kiekvienas žaidėjas prieš žaidimą gauna 3 žetonus. Žetonas yra gyvybė, kurią nukautas žaidėjas privalo atiduoti priešui. Žaidėją nukauna priešiškos grupuotės narys, kuris mažiausiai 5 min. laukia mediko pagalbos (naktinės fazės metu  būtina įjungti raudoną žibintuvėlį). Per tą laiką prie žaidėjo gali prieiti priešiškos frakcijos narys ir pareikalauti iš jo žetono. Praėjus 5 min. žaidėjas išjungia žibintuvėlį ir lėtai, šlubuojant eina iki atgijimo taško, vaidindamas zombį. Iš zombio atimti žetonų negalima. Zombis gali šaudyti nesitaikydamas. Į zombį taip pat galima šaudyti. Pataikius zombiui, jis nukrenta porai minučių ant žemės, vėl atsikelia ir eina link atgijimo taško.

Žaidėjai gali gauti papildomas sielas (žetonus) atliekant tam tikras užduotis. Žaidėjui praradus visus žetonus, jis baigia žaidimą arba turi galimybę tapti zombiu iki žaidimo pabaigos.

Žaidėjas, surinkęs daug priešiškos grupuotės žetonų, gali juos mainyti arba pakeisti pas prekybininką.

MUTANTAI

Žaidimo eigoje žaidėjai gali susidurti su skirtingais padarais – mutantais, kurie yra paveikti neaiškios energijos. Jų neįmanoma sužeisti paprastais ginklais (prašome veltui neeikvoti amunicijos), bet paveikti šios energijos jie nesugeba greitai judėti ir gerai matyti. Kaip gauti ginklą, kuriuo galima nužudyti mutantus reikės išsiaiškinti žaidimo eigoje.

Mutantui prilietus žaidėją - žaidėjas laikomas sužeistu, priklaupia ant vieno kelio (tamsiu paros metu įjungia raudonos spalvos žibintuvėlį), atsigula ar priklaupia taip, kad kiti žaidėjai identifikuotų, kad jis yra sužeistas. Gali pajudėti 2 m. tam, kad netrukdytų žaidimo eigos. Imituoja skausmą, gali šauktis pagalbos. Kai mutantas ne tik priliečia žaidėją, bet ir imituoja jo valgymą - drąskymą, žaidėjas laikomas mirusiu iš karto. Žaidėjas tampa zombiu.

ŽAIDYBINIAI DAIKTAI

Žaidybinius daiktus renka tik stalkeriai. Grupuotės gali verbuoti stalkerius.

APIEŠKOJIMAS

Apieškoti ir atimti daiktus galima tik iš gyvo arba sužeisto žaidėjo.

Mirusio ar keliaujančio zombio į atgijimo vietą žaidėjo apieškoti negalima.

Žaidimo daiktai negali būti slepiami apatiniame trikotaže arba kitose tam neskirtose vietose. Žaidimo daiktai gali būti dedami į kelnių, švarko ir striukės kišenes, ekipuotę, taktinę liemenę, kuprinę, tašę.

Apieškant žaidėją, žaidėjas žodžiu praneša, kad kišenėje yra asmeniniai daiktai. Apieškantis žaidėjas asmeninių daiktų netikrina ir neima.

Apieškantis žaidėjas rankos prilietimu ir žodžiu parodo į ginklą, nurodo būklę "atimta" (pvz.: peilis atimtas, automatas atimtas ir t.t.) Šie ginklai nebegali būti naudojami apieškomo žaidėjo iki tol, kol nebus jam sugrąžinti to pačio žaidėjo, (t. y. Žaidėjas, kuris prieš tai prilietė ir pasakė "atimta", dabar turi paliesti ir pasakyti "grąžinta" (peilis grąžintas ir t.t.) arba priklausomai nuo situacijos jei žmogus yra paleidžiamas arba nukaunamas, jo visą amunicija grąžinama jam automatiškai. 

Visi žaidybiniai daiktai gali būti atimti ir nebegrąžinti žaidėjui t.y. "questiniai" daiktai, pleistrai, granatos arba turimi kitų frakcijų žetonai. Nukauto žmogaus žetoną galima paimti tik vieną, agonijos metų per 5 min. 

BBS yra nežaidybinis elementas. BBS negalima atiminėti.

SUĖMIMAS

Žaidėjas gali būti suimtas tardymui ir sulaikytas vienai valandai.

Žaidėjas tampa įkaitu/belaisviu, jeigu priešiškos komandos žaidėjas jį pagydo arba priešas prisiliečia ranka ir pasako "belaisvis/įkaitas"(priešas turi laikyti nutaikytą ginklą/peilį į paimamą į nelaisvę žaidėją, priešingu atveju galima priešintis agresoriui).

Draudžiama belaisviui ar įkaitui surišti rankas, užrišti akis, dėti maišą ant galvos ar kaip nors kitaip ryboti žaidėjo judėjimą ir matomumą, nebent žaidėjas su tuo sutinka ir pats nori įsijausti į belaisvio vaidmenį.

Įkaitas/belaisvis turi paklusti ir vykdyti visus reikalavimus kurie susyję su žaidimu.

TARDYMAS

Tardymas vyksta frakcijos FOB'e

Tardymus vykdo grupuotės vadas arba paskirtas vado asmuo. Tardytojas būtinai turi užduoti porinį klausymų skaičių. Žaidėjas privalo sakyti 50 proc. tiesos, o 50 proc. savo nuožiūra (gali meluoti arba gali sakyti tiesą). Priklausomai nuo tardomojo elgsenos ir kitų aspektų žaidėjas po tardymo išeina gyvas arba ne.

BAZĖS PUOLIMAS, ŠTURMAS

Į bazės vidų galima patekti tik pro visas atviras angas. Bazės duris rakinti draudžiama. Jas galima tik fiziškai laikyti. Patekus į bazės vidų galioja LŠF saugaus atstumo šaudymo taisyklės.

AMUNICIJA

Žaidimas tik su savo amunicija.

Radijo ryšys bus paskirstytas kiekvienai grupuotei atskirai.

Klausytis kitų grupuočių bei trukdyti draudžiama.

Žaidime naudojami tik savo BBS.

Žaidime dėtuvių skaičius neribojamas, bet galima naudoti tik „Real cap“ ir „Mid cap“ dėtuves. Bunkerinės ir „High cap“ dėtuvės draudžiamos. Amuniciją atiminėti negalima .

Gydymo priemones- pleistrus, galima gauti, užsidirbti, atimti.

Savo pleistrus ir granatas/dūmus žaidime naudoti draudžiama.

Naktinio matymo įranga galima naudoti be apribojimų.

Naktinės fazės metu rekomenduojame naudoti traserius.

Žaidėjai, nenaudojantys traserių, prie savo ginklo vamzdžio turės pritvirtinti šviečiančią lazdelę (organizatoriai pasirūpins).

NPC

Visi NPC savo lokacijoje yra nemirtingi.

 

 

Pusės

DOLG

Registracija uždaryta

Sukarinta grupuotė, sudaryta iš buvusių karių ir savanorių. Griežtą discipliną ir aiškus tikslai – apsaugoti pasaulį nuo Zonos.

Aprangos kodas: Juoda uniforma su raudonais elementais.

SVOBODA

Registracija uždaryta

Anarchistų stalkerių grupė. Vienintelė žinoma didelė grupė, kuri atvirai priešinasi vyriausybės pajėgoms.

Aprangos kodas: Flektarn (vokiškas) kamo

 

FREESTALKER

Registracija uždaryta

Asmenys, kurie randasi draudžiomoje teritorijoje neteisėtai.

Aprangos kodas: Džinsai, Smėlio, khaki spalvos apranga, kamo draudžiamas

Frakcija ribojama: 10% nuo visų dalyvių skaičiaus.

MONOLITH

Registracija uždaryta

Grupuotė, kuri faktiškai priskriama religinei sektai

Aprangos kodas: Juodai baltas urban su rudais elementais

MILITARY

Registracija uždaryta

Zonos kontrolė ir žmonių apsauga nuo visų jos kūrinių

Aprangos kodas: Žalia kamo (flectarn negalima) 

BANDITS

Registracija uždaryta

Nusikalstamo pasaulio atstovai

Aprangos kodas: Sportiniai kostiumai, juodos striukes arba ploščiai