TACTICAL DAY

Juridinė informacija
target icon Taktinės pramogos, VšĮ
location icon Šv. Stepono g. 13-23, LT-01139 Vilnius
phone icon +370 643 91502
briefcase icon 304761949

Tactical Day karinio laisvalaikio poligonas. Organizuojami bernvakariai, airsoft (šratasvydžio) žaidimai, karinės pramogos, išgyvenimo kursai, taktinės medicinos pradžiamoksliai, kariniai kliūčių ruožai ir kt. Jeigu tau patinka karinis laisvalaikis, tikrai rasim ką pasiūlyti. Karinė pramogos ir airsoft renginiai www.tacticalday.lt

circle icon

Žaidėjų įvertinimai


Teko atstovauti SOF pusę. Nors frakcija, palyginus su kitomis, buvo maža, bet organizatoriai nuolat rūpinosi užduočių skaičiumi (tiek main, tiek side), tad nebuvo kada nuobodžiauti, nuolat buvom užduočių procese. Kaip ir kiekviename renginyje buvo tiek pliusų, tiek keletas minusų, bet all in all renginys vykęs ir patiko. Didelis ačiū mūsų pusės Vadui Maiden - motyvacijos kėlimas, judėjimas nuolat kartu, teigiamas reagavimas į mūsų medinius bairius. Pastebėjimas organizatoriams (nors ši žinutė labiau skirta žaidėjams) :nors taisyklėse ir buvo tai paminėta, bet dar kartą, is savo pusės priminsiu, kad rekomenduoju sužeistiems /mirusiems žaidėjams Nenaudoti jokio apšvietimo, išskyrus RAUDONOS spalvos. Gadinate renginį ir vibe'ą likusiems aktyviems žaidėjams. Long story short - tiko, patiko, lauksiu kitų Jūsų organizuojamų renginių 👍
Noriu dar kartą pasakyti didelį ačiū už puikų žaidimą. Žaidžiau už paslaptingąją SOF pusę, kuri iš registracijos ir aprašymo buvo pašalinta vos susirinko reikiamas žmonių kiekiui, taip išlaikant paslaptį, jog egzistuoja ir trečioji pusė. Kas leido labai stipriai sukelti paniką kitų frakcijų viduje. TOC darbas labai stiprus ir koordinuotas, visos užduotys, FRAG'ai ir kita informacija buvo aiškiai išdėstyta. Visi dalyvavę Varnai buvo laimingi ir patenkinti, džiaugėsi gavę galimybe dalyvauti šiame žaidime. Taip pat norime pasakyti ačiū ir mus prižiūrėjusiam ir Maidenui, kuriam teko kentėti mus ir mūsų nesąmones. Ypač patiko nestandartinė užduotis su sužeistu pilotu, kuriam reikėjo suteikti TCCC ir taip įgauti naujas žinias. Tai mielai lauksime naujų žaidimų ir tikėkimės sekantis Badegestanas nebus po 6m. Kar kar
Pavykęs renginys su keletu niuansų. Mažas bardakėis/nesusikalbėjimas dėl ryšio kanalų. Prieš renginį atsiųsta informacija apie tai, kuris kanalas priskirtas Delta skyriui, kuris tarp visų skyrių su HQ buvo pakeistas tiek prieš pat žaidimą, tiek ir jau žaidimo metu. Ir vis vien kai kurie skyriai HQ šaukė ant Deltos (006) kanalo, kai kurie ten, kur ir turėjo ant 001. Nesusitartas bendras savas/svetimas atpažinimo kodas prieš žaidimą sukėlė nemažą sumaištį ypač perėjus į naktinę fazę. Delta skyrius laikė tašką, turėjom skyriaus viduje susitarę kodą, ateina kariai iš kito skyriaus, sako savo susigalvotą slaptažodį, apie kurį Delta kariai nežino, po ko sekė blue on blue susišaudymas. Tokia situacija per 4 nakties valandas kartojosi 2 ar 3 kartus. Nors priešų (Rebellion unit), mūsų žiniomis buvo 1.5x daugiau (~90 vs ~65 mūsų) viso žaidimo metu, tiek dieną, tiek naktį atrodė priešingai, ne kartą vykstant į "laikiną kaimą" matyta, kaip "okupantai" tiesiog sėdi pozicijose, nelyg neturėtu/lauktų tolimesnių nurodymų, neturėtų didelio noro ar iniciatyvos vykdyti objektų gynybą. Paskutinis pastebėjimas, kurio tik dalis buvo matoma iš mūsų pusės, tad tikslesnis komentaras turėtų ateiti iš Rebellion unit. Labai ilgas laukimas bei per didelės poligono dalies užėmimas Stormers unit pajėgomis dar iki atvykstant Rebellion unit. Po per ilgai (pagal planą) užtrukusio taktinio žygio į AO, labai sudėtingas FOB užėmimas dėl didelės mūsų, Stormers unit pajėgų koncentracijos infiltracijos rajone.
Gaila, bet nepavadinčiau šio žaidimo “big game”, pasijautė kaip paprastas sekmadieninis žaidimas Kopūstėliuose su neišpildyta naktine dalimi. Pliusai: Patiko labai nešiojami fobai, (trys palapinės) puiki įdėja kurios tikrai reikėjo tokiam dideliam poligonui kaip Kopūstėliai. Mediko bilietukų traukimas, paprastas bet labai šaunus žaidimo paįvairinimas Dieninė dalis, gavom užduočių ir pastoviai buvom veiksme (tikriausiai mums pasisekė nes kiti skyriai nelabai gavo kontakto su priešais) Minusai: Kaip ir minėjau, pasijautė kaip paprastas Sekmadienis game, dieninė dalis išpildyta, bet atėjus vakarui atrodė, kad pasidavė tiek orgai tiek žaidėjai. Nebuvo jokių užduočių nuo 19-20h. Tiesiog klaidžiojom iki pirmo kontakto su priešais kuris buvo vienintelis. Toliau apie 2h jokių nurodymų, jokių priešų, ko pasekoje teko važiuoti namo. Šratų išdalinimas į ammo punktus, norėjau pridėti prie pliuso, bet per briefą žadėjote suorganizuoti atsiėmima jei kas išvažiuotų ankščiau, to nebuvo. Reikėjo laukti ir prašinėti atgauti šratus apie 3h. Tikrai galit ir mokat padaryti BIG GAME, bet čia kažko pritrūko
Tai yra organizatoriai kurie siekia supažindinti žaidėjus su Milsim žaidimo puse. Labai dėkojame visos Invaders komandos vardu už galimybę nors ir truputi prisiliesti prie taktinės medicinos ir pamatyti kaip gali tai atrodyti mūšio lauke. Vienas iš įsimintų aspektų, kai transportuojant stabilizuotą pilotą su neštuvais gavus kontaktą, piloto žaizdos atsinaujina ir FFF komanda kartu su Pain After Death po trumpos komandos nusiima nuo kontakto ir puola "tvarkyti" piloto žaizdų. Šis zaidimas buvo fiziškai ir emociškai sunkus su daug veiksmo ir daug pamokų. Tikimes pamatyti ir daugiau tokių aspektų ir panašių situacijų. Jeigu Tactical Day žaidimai nėra Milsim žaidimo tipo pavyzdys tada tikrai nežinau kas yra Milsim.
Nors labai daug panašaus pobūdžio žaidimų nesu žaidęs, bet čia buvo vienas geresnių (arba geriausias) mano žaistų milsim žaidimų (o gal net geriausias overall). Kaip žvalgybiniam būriui - turėjom savo atskiras užduotis. Sunku buvo atsitraukti pasirodžius priešui ir nepradėti šaudyti, nes toks buvo įsakymas, bet kuo toliau, tuo labiau matėsi jog kiekvienas būris tiek turėjo užduotis atskirai, tiek susitikdavome bendrose užduotyse. Žaidime buvo lakstumo, laisvės ir galėjome pasirinkti daryti ką norime, tačiau nei vienas iš komandos nepasirinko nieko kito, kaip tik vykdyti žaidybinės pusės vado įsakymų. Dėl žaidybinės pusės vado, puikaus būrio, keičiamo fobo, užduočių vykdymo, istorijos prasidėjimo dar prieš patį žaidimą (buvo siųsti laiškai) man šis žaidimas buvo 10/10. More TD please. Dogai atiduoda pagarbą.
Ačiū Senniui už puikų PMC pusės vadovavima, ir ačiū visai Tactical Day komandai už žaidimą, buvo tikrai smagu. :) Puikiai išdirbtas scenarijus, viskas buvo logiška, ir net kai buvo spaudimo iš priešų pusės, jautėsi kad žaidimo balansas palaikomas vis tiek daug maž lygiai. Puikiai koordinuotas radio ryšys bei būrių judėjimas, visada buvo aišku kas kur ir ką turi daryti. Taip pat įdomus sumanymas buvo dėl ammo papildymo tik tam tikrais atvejais ir trumpam laikui, tai įvedė papildomo realizmo į visą scenarijų, taip pat ir reikalingumą užtikrinti saugų kelią, jog ammo konvojus neužstrigtu ir pasiektų reikiamą tašką. Į Tactical Day tikrai dar sugrįšim su komanda, nuoširdūs linkėjimai nuo Charlie 2 ir visos Olympus PMC komandos. :)