BIG GAME BADEGESTAN 2 TACTICAL DAY
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Maksimalus dalyvių skaičius 200 !!!
Visa žaidybinė informacija/užduotys bus siunčiamos WARNO PRINCIPU (WARNING ORDER/ĮSPĖJAMUOJU ĮSAKYMU)
Žaidimo tipas: MILSIM (military simulation) - žaidimo metu stengiamasi sukurti realistiškas sąlygas, kada reikia gebėti susidirbti su savo pusės žaidėjais, suprasti pusės vado sumanymą ir gebėti atlikti patikėtas užduotis, atsiduodant joms visapusiškai. Ne visada vado ar skyriaus vado nurodymai gali būti racionalūs, tačiau jas reikia atlikti be jokių pamąstymų.
Taip pat, kiekvienos užduoties metu, reikia mokėti koordinuoti veiksmus su kitomis komandomis ir gebėti perduoti pranešimus, naudojant radio ryšio stotelę, pasiutininius ar tiesiog koduotus pranešimus.
Ne visos užduotys gali duoti "kontaktų" su priešiškomis pajėgomis, tačiau kiekvienas žaidėjas žaidime užimdamas kažkokią rolę, sukuria bendrą paveikslą ir net kai tenka atlikti objekto apsaugą, tai irgi gali būti labia svarbu viso žaidimo kontekste.
MILSIM'e tenka ne tik daug vaikščioti, bet kartais ir gulėti žvalgyboje ar pasaloje, neturint nei vieno "snikers" batonėlio kišenėje, bet turint geležinę kantrybę ir viltį, kad visa perduota informacija pusės vadui yra labai reikšminga ir naudinga.
Ir jei Tu galovji, kad MILSIM tipo žaidimuose nebūna kontaktų ir daug šaudymo, Tu klysti, čia būna visko ir daug !!!
Renginio laikai:
2024-09-28
0800 - 0900 registracija, chronavimas, pasiruošimas žaidimui.
0930 - 1030 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui.
1030 - žaidimas.
2024-09-29
0200 - žaidimo pabaiga.
0200 - ... šokiai pokiai, aptarimas, pasisedėjimas, miegas palapinių miestelyje savo palapinėse.
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 50 € apmokant iki 2024-09-15
(papildomu bilietu kaina, gali būti galiojanti tik tuo atveju jei dalyvis neapmoka iki 09-15 ir nėra atšaukta jo registracija į žaidimą)
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* Tactical Day pasilieka teisę atšaukti dalyvio registraciją ir nepriimti dalyvio į renginį.
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, nakvynės vieta, vienkartinis maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, instruktoriai
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
PAGEIDAUJANTIEMS NAUDOTI SAVO TRANSPORTĄ SUSISIEKITE EL.PAŠTU [email protected]
BADEGESTAN 2024 DALYVIŲ ANTSIUVAS
Specifinės taisyklės
Transportinis sraigtasparnis CH47 "Chinook":
Organizatorių naudojamas transportas skirtas žaidėjams, transportuoti iš taško A į tašką B. Griežtai draudžiama šaudyti iš transporto priemonės ir į transporto priemonę, negalimi jokie slėpimais už transporto priemonės.
Atvejai, kada atskridus sraigtasparniui į nusileidimo vietą ir joje esantys kitos pusės žaidėjai laukia pasaloje ar vykdo žvalgybą, pamatę besilaipinančius kitos pusės žaidėjus, privalo leisti žaidėjams išsilaipinti ir leisti išskristi sraigtasparniui. Tik pasišalinus transportiniam sraigtasparniui galimi koviniai veiksmai, šaudymai.
Atvejai, kada besileidžiant sraigtasparniui, nusileidimo vietoje pastebimi priešiškos pusės žaidėjai ir nusileidimas vis tiek vyksta, visi žaidėjai esantys sraigtasparnio viduje privalo kuo greičiau pasišalinti ir išsilaipinti iš sraigtasparnio, kad sraigtasparnis galėtų išskristi ir nebūtų sudaromos sąlygos į jį šaudyti.
Amunicijos ribojimas ir sandėliavimas:
„STORMERS UNIT“ žaidėjai privalo savo naudojamus BB‘S paskirstyti į 3 skirtingas talpas ir jas pasižymėti savo Nick/Slapyvardžiu, komandos pavadinimu. (rekomenduojama įsigyti 3 x 0,5l. vandens buteliukus iš CircleK).
Nepasiskirsčius naudojamų šratų, renginio dieną organizatoriai išduos užspaudžiamus maišelius ir į juos bus galima pasiskirstyti savo šaudmenis, tačiau maišeliai nebus patogūs naudoti, todėl norint patogiai ir greitai atlikti šaudmenų pasipildymą, siūlome atsižvelgti į rekomendacijas.
Amunicijos papildymas galimas tik amunicijos sandėlyje „ammo cache“, todėl jei savo šaudmenis pasiskirstysite tik į vieną talpą, galimai žaidimo eigoje Jūsų šaudmenys bus sandėlyje, kuris nėra palankus Jums.
„REBELION UNIT“ žaidėjai privalo savo naudojamus BB‘S paskirstyti į 1 talpą ir ją pasižymėti savo Nick/Slapyvardžių, komandos pavadinimu. Amunicija bus priduodama ir sudedama į metalines šaudmenų dėžutes (17 cm. aukštis, 28 cm. ilgis, 14 cm. plotis).
Amunicijos papildymas galimas tik prie specialiai organizatorių išduotos “ammo box” dėžės, šaudmenų papildymas vyks per aprūpinimo skyriaus žaidėjus, kurie pristatys šaudmenis į reikiamas pozicijas.
“Ammo box” dėžių gabenimas ir priežiūra. Skyrius vykdantis aprūpinimo/paramos užduotis, yra atsakingas už metalinių dėžučių judėjimą žaidimo teritorijoje, jei visas skyrius žuvo, dėžutės privalo grįžti kartu į FOB ir apie tai privaloma informuoti savo pusės vadą. Šaudmenų dėžutės nėra perimamos ar perduodamos gyviems žaidėjams, kurie nėra aprūpinimo skyriaus sudėtyje.
Pasibaigus žaidimui, visi žaidėjai savo BB’S amunicija galės atsiimti vienoje vietoje, todėl prašome nepamiršti savo šaudmenų ir juos pasiimti.
Kaimas/Laikinas "mertviakas":
Kaimu laikomas objektas, pastatytas iš organizatorių išduotų priemonių (palapinės). Vienoje vietoje turi būti pastatyta ne mažiau nei 3 palapinės, kurios parodo, kad tai yra „kaimas/laikinas „mertviakas“. Šis objektas gali būti puolamas ir išardomas. Kaimu gali naudotis tik „STORMERS UNIT“ žaidėjai. Pašautas žaidėjas, esantis kaime, privalo būti su oranžinės spalvos automobiline liemene. Gyvi žaidėjai, kurie saugo kaimą ir vykdo perimetro apsaugą, privalo nesidengti pašautais žaidėjais ir nesislėpti tarp žaidėjų su oranžinės spalvos liemenėmis. Kaime jokiais būdais negalima nusiimti akių/veido apsaugos, žaidėjai esantys kaime privalo dėvėti visas apsaugos priemones, kadangi objektas yra puolamas ir perimamas.
Kaimas imituoja laikiną „mertviaką“, iš kaimo išėjimas kas 15 min. pagal laikrodžio rodyklę.
„REBELION UNIT“ žaidėjai gali sunaikinti kaimą, pilnai išardžius palapines ir jas sudėjus į jų dėklus bei pargabenus į FOB, kaimas laikomas sunaikintu.
Palapinė esanti dėkle, gali būti gabenama tiek „STORMERS UNIT“ tiek „REBELION UNIT“ žaidėjų.
Pašautas žaidėjas, kuris gabeno palapinę dėkle, privalo vadovautis mediko taisyklėmis, o apie turimą palapinę pranešti balsu ir ją privalo perduoti kitam gyvam žaidėjui. Jei aplinkui nėra nei vieno gyvo žaidėjo, apie tai žaidėjas privalo pranešti organizatoriams ir gavus leidimą palapinę neštis kartu į „mertviaką“.
„STORMERS UNIT“ žaidėjai, kurie buvo kaime ir jį sunaikino, privalo eiti į jiems žinomą kitą kaimą arba į savo pagrindinį „miestą“.
Nakties metu taisyklės:
Žaidėjai privalo turėti prožektorių arba prožektorių ant galvos "ciklopą". Nakties metu nukautas žaidėjas privalo įjungti RAUDONOS spalvos šviesą, taip identifikuodamas, kad yra nukautas, galima alternatyva - šviesti baltos spalvos šviesa į oranžinę automobilinę liemenę tam, kad visi gyvi žaidėjai galėtų suprasti, jog žaidėjas yra nukautas ir ketina eitį į "mertviaką". Judėjimas į "mertviaką" tik su raudonos spalvos šviesa, arba naudojant baltos spalvos šviesą ir šviečiant sau į automobilinę liemenę.
Nakties metu ginklų vamzdžių priekiai privalomai bus ženklinami specialia šviečiančia lazdele. Judėjimo metu lazdelę galima bus pridengti ranka tam, kad neišduoti savo pozicijų, tačiau atliekant šūvius, lazdelę specialiai ranka dengti ar maskuoti yra DRAUDŽIAMA.
Asmenys, naudojantys "Tracer" sistemą, vamdžio priekio ženklinti šviečiančia lazdele neprivalo. Tačiau "Tracer" slopintuvas privalo būti įjungtas ir šaudant ne su Tracer BB's jis privalo šviesti.
NVG (naktinio matymo prietaisas) naudojimas yra galimas, tačiau pats žaidėjas prisiima rizika dėl šio daikto pametimo, sugadinimo.
Thermovision prietaiso naudijimas yra galimas, tačiau pats žaidėjas prisiima rizika dėl šio daikto pametimo, sugadinimo.
IR ir kito atitikmens lazerinius taikiklius naudoti DRAUDŽIAMA.
NAKTIES metu galima naudoti TIK 1-2 klasės ginklus.
Medicinos taisyklės:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, konkretus skyriaus karys, turintis organizatorių išduotą gabenimo krepšį su gydymo priemonėmis ( žaidybinis pleistras/bintas ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pleistras klijuojamas žaidėjui ant kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies tarp alkūnės ir peties.
Jei išpakuojamas bintas susigadino (išsivyniavo), jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo binto medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Bintas vyniojamas ant šalmo/kepurės/galvos/panamos, būtinai išvyniojant pilnai 5 metrus binto.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras/bintas) yra perimamos iš nukauto MEDIKO (t.y. jei nukautas priešiškos komandos MEDIKAS kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos gyvas priešiškos pusės MEDIKAS gali prieiti ir su specialiai organizatorių išduotu medicininiu krepšiu persidėti žaidybinius pleistrus, bintus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su 3 užpildytom dėtuvėm, kurios pažymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas ar kiti žaidėjai gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse, arba pildymą iš specialiai išduotos amunicijos dėžės.
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik pagal atsikra pusės vado nurdymą, pagal X laiko ašį.
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Papildomos dėtuvės atrakinamos pagal X laiko ašį, pagal pusės vado nurodymą.
Dėmesio !!! Neturintiems mechaninių dėtuvių, bunkerinių dėtuvių naudojimas negalimas !!!
Šaudymo taisyklės:
Visiems žaidėjams, kurių ginklas priskiriamas 2 klasei. Leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis, šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama. Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 1/2 kalės ginklų turėtojams. Šaudant privaloma laikytis saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui.
3-6 klaės ginklų turėtojams galima šaudyti iš pastato į išorę, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas visų ginklų turėtojams iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas jei nematomas taikinys, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą, nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun ar turint papildomą ginklą ( 1 ir 2 klasė)
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
LŠF maršalas:
Žaidimo maršalas - žaidėjas turintis automibilinę žalią liemenę su užrašu "Žaidimo Maršalas". Šis asmuo yra žaidimo dalyvis, kuris prižiūri žaidimo kokybę ir drausmę bei žaidime naudojamų taisyklių laikymąsi. Žaidimo maršalas gali pareikalauti papildomo žaidėjo naudojamos įrangos patikrinimo, gali sudrausminti žaidimo dalyvius už taisyklių nesilaikymą, gali už grubius žaidimo taisyklių pažeidimus (su organizatoriaus pritarimu) pašalinti žaidėją iš žaidimo.
Tactical Day dalyvauja LŠF Maršalo programoje ir renginyje gali dalyvauti LŠF Maršalai, kurie padeda renginio organizatoriams renginio metu.
Plačiau apie LŠF maršalus: https://www.lsf.lt/lsf-marsalai
Pusės
SOF UNIT
Registracija skirta tik komandoms nuo 10 dalyvių. Jei komandos pageidauja būti vienoje grupėje, registruojantis komentare būtina nurodyti su kuo būsite.
Jei pageidaujate būti prijungti prie komandos, komandos vadas privalo susisiekti su mumis el.paštu ir laiduoti Jūsų pageidavimą.
MAKSIMALUS KIEKIS 20 PAX.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
Pasirinkus šią žaidimo pusę, reikės atlikti nemažai užduočių kurios reikalaus ne vieno prakaito lašo ir ne vienos sudegintos nervų ląstelės. Nebus lengva, bet bus įdomu ir turėsite ką prisiminti, reikės ir pavaikščioti ir pataktikuoti ir atlikti daug nestadartinių veiksmų.
REBELION UNIT
Registracija skirta tik komandoms.
Jei pageidaujate būti prijungti prie komandos, komandos vadas privalo susisiekti su mumis el.paštu ir laiduoti Jūsų pageidavimą.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
DRESS KODAS: PRIVALOMAS ŠALMAS arba BERETĖ (kepurė su snapeliu ar panama ar kitas koks galvos apdangalas NETINKA). PILNAI MASKUOJANTI APRANGA ARBA VIENSPALVĖ (maišyto rašto uniformos, skirtingi švarkai ar kelnės NETINKA)
STORMERS UNIT
Registracija skirta tik komandoms.
Jei pageidaujate būti prijungti prie komandos, komandos vadas privalo susisiekti su mumis el.paštu ir laiduoti Jūsų pageidavimą.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
DRESS KODAS: PRIVALOMA SHEMAGH SKARA (kepurė su snapeliu ar panama ar kitas koks galvos apdangalas NETINKA). MAIŠYTAS APRANGOS KODAS/MIXED CAMO (pavyzdžiui: uniforminės kelnės+marškiniai, džinsai+taktinis švarkas ir t.t. vieno marginimo pilnai maskuojami rūbai NETINKA).