TACTICAL DAY ŽAIDIMAS 2024-11-10
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Maksimalus dalyvių skaičius 160 !!!
Žaidimo tipas: MILSIM (military simulation) - žaidimo metu stengiamasi sukurti realistiškas sąlygas, kada reikia gebėti susidirbti su savo pusės žaidėjais, suprasti pusės vado sumanymą ir gebėti atlikti patikėtas užduotis, atsiduodant joms visapusiškai. Ne visada vado ar skyriaus vado nurodymai gali būti racionalūs, tačiau jas reikia atlikti be jokių pamąstymų.
Taip pat, kiekvienos užduoties metu, reikia mokėti koordinuoti veiksmus su kitomis komandomis ir gebėti perduoti pranešimus, naudojant radio ryšio stotelę, pasiutininius ar tiesiog koduotus pranešimus.
Ne visos užduotys gali duoti "kontaktų" su priešiškomis pajėgomis, tačiau kiekvienas žaidėjas žaidime užimdamas kažkokią rolę, sukuria bendrą paveikslą ir net kai tenka atlikti objekto apsaugą, tai irgi gali būti labia svarbu viso žaidimo kontekste.
MILSIM'e tenka ne tik daug vaikščioti, bet kartais ir gulėti žvalgyboje ar pasaloje, neturint nei vieno "snikers" batonėlio kišenėje, bet turint geležinę kantrybę ir viltį, kad visa perduota informacija pusės vadui yra labai reikšminga ir naudinga.
Ir jei Tu galovji, kad MILSIM tipo žaidimuose nebūna kontaktų ir daug šaudymo, Tu klysti, čia būna visko ir daug !!!
Renginio laikai:
0800 - 0900 registracija, chronavimas, pasiruošimas žaidimui.
0930 - 1030 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui.
1030 - 1700 žaidimas.
1700 - 1800 maitinimas, žaidimo aptarimas.
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 25 € apmokant iki 2024-11 -01
* 35 € papildomi bilietai apmokant iki 2024-11-05
(papildomu bilietu kaina, gali būti galiojanti tik tuo atveju jei dalyvis neapmoka iki 11-01 ir nėra atšaukta jo registracija į žaidimą)
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, instruktoriai
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 45 € apmokant iki 2024-11-01
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
(nepardavus nuomininkams skirtus bilietus, vietas užleisime dalyviams su savo įranga)
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - nuomininko paketas, teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, atskiras instruktorius
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 30 BILIETŲ nuomininkams !
REGISTRACIJA VYKSTA EL.PAŠTU [email protected]
ARBA UŽPILDŽIUS KONTAKTUOSE ESANČIĄ LENTELĘ https://tacticalday.lt/kontaktai/
REGISTRUOJANTIS PRAŠOME NURODYTI:
dalyvio Vardą Pavardę, žaidimo datą, kontaktinį telefono numerį, savo el.paštą, aprangos dydį ir ar pageidaujate specialios akių apsaugos nes nešiojate regėjimui skirtus akinius ir žaidimo metu nenaudosi regėjimui skirtu lęšiu.
Aprangos dydžių lentelė: >>>nuoroda į rūbų dydžių lentelę<<<
(mažiausias turimas aprangos dydis M, didžiaus XXL)
Specifinės taisyklės
AirDrop:
Žaidėjų palaikymas medicinos priemonėmis, žaidybiniais dūmais ir kita žaidybine atributika. Kontroliuojant “oro valdymo” centrą yra galimas airdrop užsakymas. AirDrop gaunamas, per pusės vadą, kuris susisiekia su “štabu” ir nurodo vietos koordinates. AirDrop turėdamas 10-15 min. uždelsimą bei 50/100 m. kritimo paklaidą nuo tikslios vietos, todėl gali būti netikslus siuntos nusileidimas. Po AirDrop užsakymo, sekantis gali būti užsakomas po 1 val.
AirDrop yra organizatorių išduota metalinė šaudmenų dėžutė su skirtingos spalvos izoliacija ant rankenos. AirDrop gali būti gabenamas tik gyvo žaidėjo. Pašautas žaidėjas, kuris gabeno metalinę dėžutę privalo vadovautis mediko taisyklėmis, o apie turimą dėžutę pranešti balsu ir ją privalo perduoti kitam gyvam žaidėjui. Jei aplinkui nėra nei vieno gyvo žaidėjo, apie tai žaidėjas privalo pranešti organizatoriams ir gavus leidimą neštis kartu į „mertviaką“.
Karo lauko ligoninė "mertviakas":
Karo lauko ligonine laikomas objektas, pastatytas iš organizatorių išduotų priemonių (palapinės). Vienoje vietoje turi būti pastatyta ne mažiau nei 3 palapinės, kurios parodo, kad tai yra „karo lauko ligoninė „mertviakas“. Šis objektas gali būti puolamas ir išardomas. (sunaikinimas). Pašautas žaidėjas, esantis kaime, privalo būti su oranžinės spalvos automobiline liemene. Gyvi žaidėjai, kurie saugo karol lauko ligoninę ir vykdo perimetro apsaugą, privalo nesidengti pašautais žaidėjais ir nesislėpti tarp žaidėjų su oranžinės spalvos liemenėmis. Karo lauko ligoninėje jokiais būdais negalima nusiimti akių/veido apsaugos, žaidėjai esantys karo lauko ligoninėje privalo dėvėti visas apsaugos priemones, kadangi objektas yra puolamas ir perimamas.
Karo lauko ligoninė imituoja laikiną „mertviaką“, išėjimas kas 10 min. pagal laikrodžio rodyklę.
kitos pusės žaidėjai gali sunaikinti karo lauko ligoninę, pilnai išardžius palapines ir jas sudėjus į jų dėklus bei pargabenus į FOB, karo lauko ligoninė laikoma sunaikinta.
Palapinė esanti dėkle, gali būti gabenama gyvo žaidėjo.
Pašautas žaidėjas, kuris gabeno palapinę dėkle, privalo vadovautis mediko taisyklėmis, o apie turimą palapinę pranešti balsu ir ją privalo perduoti kitam gyvam žaidėjui. Jei aplinkui nėra nei vieno gyvo žaidėjo, apie tai žaidėjas privalo pranešti organizatoriams ir gavus leidimą palapinę neštis kartu į „mertviaką“.
Žaidėjai, kurie buvo karo lauko ligoninėje ir ją sunaikino, privalo eiti į jiems žinomą kitą “mertviaką”.
Medicinos taisyklės:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, konkretus skyriaus karys, turintis organizatorių išduotą gabenimo krepšį su gydymo priemonėmis ( žaidybinis pleistras/bintas ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pleistras klijuojamas žaidėjui ant kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies tarp alkūnės ir peties.
Jei išpakuojamas bintas susigadino (išsivyniavo), jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo binto medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Bintas vyniojamas ant šalmo/kepurės/galvos/panamos, būtinai išvyniojant pilnai 5 metrus binto.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras/bintas) yra perimamos iš nukauto MEDIKO (t.y. jei nukautas priešiškos komandos MEDIKAS kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos gyvas priešiškos pusės MEDIKAS gali prieiti ir su specialiai organizatorių išduotu medicininiu krepšiu persidėti žaidybinius pleistrus, bintus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su 3 užpildytom dėtuvėm, kurios pažymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas ar kiti žaidėjai gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse, arba pildymą iš specialiai išduotos amunicijos dėžės.
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik pagal atsikra pusės vado nurdymą, pagal X laiko ašį.
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Papildomos dėtuvės atrakinamos pagal X laiko ašį, pagal pusės vado nurodymą.
Dėmesio !!! Neturintiems mechaninių dėtuvių, bunkerinių dėtuvių naudojimas negalimas !!!
Šaudymo taisyklės:
Visiems žaidėjams, kurių ginklas priskiriamas 2 klasei. Leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis, šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama. Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 1/2 kalės ginklų turėtojams. Šaudant privaloma laikytis saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui.
3-6 klaės ginklų turėtojams galima šaudyti iš pastato į išorę, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas visų ginklų turėtojams iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas jei nematomas taikinys, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą, nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun ar turint papildomą ginklą ( 1 ir 2 klasė)
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
LŠF maršalas:
Žaidimo maršalas - žaidėjas turintis automibilinę žalią liemenę su užrašu "Žaidimo Maršalas". Šis asmuo yra žaidimo dalyvis, kuris prižiūri žaidimo kokybę ir drausmę bei žaidime naudojamų taisyklių laikymąsi. Žaidimo maršalas gali pareikalauti papildomo žaidėjo naudojamos įrangos patikrinimo, gali sudrausminti žaidimo dalyvius už taisyklių nesilaikymą, gali už grubius žaidimo taisyklių pažeidimus (su organizatoriaus pritarimu) pašalinti žaidėją iš žaidimo.
Tactical Day dalyvauja LŠF Maršalo programoje ir renginyje gali dalyvauti LŠF Maršalai, kurie padeda renginio organizatoriams renginio metu.
Plačiau apie LŠF maršalus: https://www.lsf.lt/lsf-marsalai
Pusės
BLUE FORCE
Registracija skirta komandoms ir neturintiems komandos. Jei pageidaujate būti su konkrečiais dalyviais vienoje grupėje, registruojantis komentare būtina nurodyti su kuo būsite.
Jei pageidaujate būti prijungti prie komandos, komandos vadas privalo susisiekti su mumis el.paštu ir laiduoti Jūsų pageidavimą.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
YELLOW FORCE
Registracija skirta komandoms ir neturintiems komandos. Jei pageidaujate būti su konkrečiais dalyviais vienoje grupėje, registruojantis komentare būtina nurodyti su kuo būsite.
Jei pageidaujate būti prijungti prie komandos, komandos vadas privalo susisiekti su mumis el.paštu ir laiduoti Jūsų pageidavimą.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.