Iš Serijos "Kas jeigu...?" Mes perkelsim jūs į 2020 m. kada po pasauli pasklido mirti nešantis virusas - tik ši kart jis nėra persergamas kaip gripas. Virusas išlydo žmogaus smegenis palikdamas jam tik pačius primityviausius norus tai yra pasimaitinti. Pasaulio žmonės susiduria su išgyvenimo klausimų, valdžia evakuoja pagal svarbą kiek įmanoma daugiau žmonių. Karinės bazes bunkeriai ir kita tampa laikinais prieglobsčiais visiems kuriems pavyko staigiai sureaguoja arba pasisekė pakliūti į gelbėtojų rankas. Po kelių nesėkmingų bandymų evakuoti likusius gyventojus iš miestų ir gyvenviečių, naujoji valdžia nusprendžia palikti juos likimo valiai. Karinės bazes ir bunkeriai pradeda evakuacija į saugias vietoves, paliekamos tik kaip stoteles atsargų pildymui. Iš bandančiu pasipriešinti tokiam įsakymui spec. padaliniu ir personalo sukuriamos grupės liekančios dirbti ir tirti viruso evoliuciją. Jie mažomis grupėmis apgyvendinami specialiuose vietose labiausiai nutolusiose nuo miestų ar gyvenviečių tam kad kuo ilgiau ir ramiau galėtų dirbti savo darbą. Po dviejų mėnesiu nesulaukdami pagalbos didele išgyvenusiu grupė palieka vieną iš miestelių ir mažai apgyvendintoje vietoje sukuria sau gyvenviete, susikūrę tam tikra tvirtove ir turėdami pakankamai resursų gyventojai pasivadina Oasis. Radijo ryšių pradeda kviesti visus išgyvenusius prisijungti prie jų. "Čia Oasis. Mes turime maisto, vandens ir stogą virš galvos - esam vietoje kurioje infekuotų nėra. Visiems tiems kurie nebetiki kad pagalba ateis. Kviečiame atvykti pas mus ir savo rankom prisidėti prie ateities kūrimo- mūsų koordinatės..."
Legendos
SUŽEIDIMAS, MIRTIS IR ATGIJIMAS
Bet koks pataikymas iš šratasvydžio ginklo į bet kurią kūno, ar ekipuotės dalį skaitomas kaip sužeidimas, rikošetas taip pat skaitomas kaip sužeidimas.
Sužeistas žaidėjas privalo sušukti "sužeistas" ir pritūpęs ant kelio išsiimti raudoną liemenę. Žaidėjas iš savo sužeidimo vietos gali pajudėti 2 metrus siekiant netrukdyti koviniams veiksmams, taip pat siekiant nepakliūti po pakartotina ugnimi. Žaidėjas privalo priimti tokia pozą kad maksimaliai sumažintų savo siluetą ir užsidėti raudoną liemenę taip, kad kiek įmanomą daugiau žaidėjų identifikuotų kad jis yra sužeistas. Žaidėjas imituoja skausmą ir gali prašyti pagalbos. Žaidėjas taip guli 10 min. kol nenukraujuoja mirtinai. Mirštant, žaidėjas esantiems šalia kitiems žaidėjams turi pasakyti "aš mirštu", ar kitais aiškiai suprantamais žodžiais, kad šalia esantys žaidėjai suprastų, kad žaidėjo jau neįmanoma sutvarstyti. Sužeistą žaidėją galima sutvarstyti ir stabilizuoti, tam reik turėti spec. medicinos priemones. Sutvarstyti sužeistąjį gali ir asmuo iš kitos frakcijos, jei gydomas žaidėjas yra iš priešiškos frakcijos - rekomenduojama prieš pradedant gydyti - surišti rankas, el. izoliacine juosta vienu sluoksniu imituojant paėmimą į nelaisvę. Sutvarstytas-stabilizuotas žaidėjas privalo imituoti nuolatinį sutvarstytos vietos skausmą ir kreiptis pas asmenis galinčius sutvarkyti iki galo jo žaizdas. Sužeistą žaidėją kitas žaidėjas gali pribaigti iki galo, imituodamas dūrimą peiliu arba prieidamas prie žaidėjo 1m atstumu - pasakydamas "pribaigtas" iššaudamas iš šratasvydžio replikos į žemę. Sužeistas ir sutvarstytas žaidėjas negali bėgti, gali tik vaikščioti, imituodamas skausmą. Tvarstį gali nuimti tik Oasis paskirtas medikas arba kitose bazėse stars arba imperium.
Pataikymas į šratasvydžio repliką, padaro repliką sugedusią ir jos naudoti toliau negalima.
Replika veiksminga tampa grįžus į neutralią lokaciją, bazę ir pan.
Zombio-užkrėstojo sužeidimas.
Zombiui prilietus žaidėją su šalto ginklo imitaciją - žaidėjas skaitomas kaip sužeistas, priklaupia ant vieno kelio ir užsideda raudoną liemenę. Atsigula, ar priklaupia taip, kad kiti žaidėjai identifikuotų, kad jis yra sužeistas. Gali pajudėti 2 m. tam kad netrukdytų žaidimo eigos. Imituoja skausmą, gali šauktis pagalbos. Tokį sužeistą žaidėją galima sutvarstyti. Kai zombis ne tik priliečia žaidėją bet ir imituoja jo įkandimą - draskymą, žaidėjas skaitomas užkrėstų. Žaidėjas užsideda raudoną liemenę ir kiek įmanoma nerodo gyvybės ženklų. Laukia 10 minutes, arba iki tol kol aplinkui baigiasi koviniai veiksmai, paruošia inventorių zombio vaidybai. Priklausomai kokiai frakcijai priklauso žaidėjas į tą bazė ir keliauja buvęs kolega o dabar zombis, jai žaidėjas priklauso tiesiog išgyvenusių grupei jis keliauja į starto tašką.
Veiksmai po zombio įkandimo
Žaidejas keliauja į savo bazę Oasis, Stars ar imperium (kaip zombis). Bazių ginejai apšaudo zombi ir identifikuoja, kad jų komandos narys yra žuvęs - užkrėstas. Tada žaidėjas keliauja į starto tašką. Čia laukia kol susirinks reikiamas skaičius naujai išgyvenusių grupei. Reik prisiminti kad naujoje isgyvenusioje grupėje, nebėra to pačio personažo kuria buvo sukandziotas zombio tai yra naujas žmogus. Todėl reikėtų pasiruošti sugalvoti kelis vardus savo personažui. Tai gali būti ir brolis dvynys prieš tai mirusio personažo, arba kitas išgyvenęs kuris rado kuprinė su rūbais ir užsidėjo dėl to yra panašus.
ŽAIDĖJŲ ATGIJIMAS.
Žaidėjai atgyja tik numatytoje starto vietoje. Mirės žaidėjas ateiną į starto vietą ir laukia kol susirinks grupė mirusių kurie imituos naujai atėjusius į teritoriją. Yra galimybė papildomai atžaisti zombį tam tikrą laiką ir ieiti į teritoriją nelaukiant kitų žaidėjų.
Atmintis po mirties.
Nužudytas žaidėjas pamiršta viskas kas vyko iki jo atgijimo kadangi žaidėjas ieina kaip naujas personažas, dėl vietoves žinojimo bei bazės konkrečios lokacijos atžaidžiajma situacija su informacijos perdavimų iš prieš tai gyvenusio personažo. Žaidėjas negali apibūdinti jį nukovusio asmens, arba kalbėti užuominomis bei rodyti pirštu, ar kitaip identifikuoti jį nušovusį – sužeidusį asmenį. Šioje vietoje galima daryti tyrimą ieškant liudininkų arba apklausiant kartų ėjusius.
Apsvaiginimas.
Apsvaiginimas tai trumpalaikis žaidėjo eliminavimas. Apsvaiginti žaidėją galima tik iš galo imituojant smūgį (pistoleto rankena, automato buože). Puolantis žaidėjas ištaria "apsvaigintas", tada žaidėjas ant kurio vykdomas išpuolis priklaupia arba atsigula imituodamas, kad yra be sąmonės. Apsvaigintas žaidėjas skaičiuoja penkias minutes ir tada tik keliasi. Jis neatsimena kas vyko per tas minutes aplinkui, kas ką kalbėjo ar darė. Apsvaigintą žaidėją galima surišti el. juostą, apieškoti bei atimti daiktus. Galima pernešti į šalia esančia atokią vietą, pernešimas vykdomas fiziškai - už rankų ir kojų kad nesužeisti žaidėjo.
Vaistai tik ką užsikrėtusiems
Galimai žaidimo metų bus sukurtas vaistas leisiantis pagydyti žaidėją kai jam bus įkasta. T.y. po įkandimo reikia suleisti antidota iki jam pavirstat zombių - per 10 min. Po vaistų suleidimo dedamas tvarstis ant įkandimo vietos žaidėjas skaitomas sužeistų.
Zombių nužudymas
Zombiai teoriškai nemiršta, juos galima sulėtinti arba visiškai laikinai apriboti judėjimą. Zombiai reaguoja į įvairius dirgiklius. Tarkim pataikius į galūnę zombis jos laikinai negali naudoti. Pataikius zombiui į korpusą, galimai zombis tai supras kaip kliūtį priešais save ir pakeis judėjimo kryptį. Yra dar daug teorijų kurias reikės patikrinti žaidimo eigoje.
QUESTINAI DAIKTAI IR KT.
Visi žaidime questiniai itemai (konteineriai, lagaminai, seifai, dėžės) bus sužymėti lipdukais. Reiškias kai nėra ant daikto jokio lipdukai jis yra nežaidybinis ir jį paliekama vietoje. Visus kitus daiktus kuriuos rasite su lipdukais gali imti, bet kuris žaidimo dalyvių išskyrus zombius- infekuotas.
Kai randat kažkokį daiktą kurios funkcijos nesuprantat ir nežinoti kam jis naudojamas. Geriau šio daikto neimti neslepti ar dar kitaip maskuoti. Informacija galima perduoti kitiems asmenims ir grupuotėms už tai gaunant kažką mainais.
DAIKTŲ GABENIMAS.
Nešant daiktus į grupuotės lokalizaciją galima juos prarasti, jeigu žaidėjas juos nešantis yra sužeidžiamas, tokiu atveju daiktai nukrenta toje pačioje vietoje, kur buvo sužeistas žaidėjas. DĖMESIO: suimtas žaidėjas negali nešti daiktų į priešų bazę ar jų slėpti.
DĖTUVĖS
Žaidime dėtuvių skaičius neribojimas, bet galima naudoti tik „Real cap“ ir „Mid cap“ dėtuves. Bunkerinės ir „High cap“ dėtuvės draudžiamos. Amuniciją lootinti galima iš dėtuvių, kurios yra sudėtos ekipuotėje, replikoje esanti dėtuvė nelootinama.
LOOTINIMAS IR APIEŠKOJIMAS, ĮKALINIMAS, TARDYMAS
Apieškojimas.
Apieškoti ir atimti daiktus galima iš gyvo, arba sužeisto žaidėjo bei mirusio laukiančio ir atzaidziančio mirtį. Keliaujančio į atgijimo vietą žaidėjo apieškoti nebegalima.
Žaidimo daiktai ir itemai negali būti slepiami apatiniame trikotaže arba kitose tam neskirtose vietose. Žaidimo daiktai, pinigai ir kita gali būti dedami, i kelnių, švarko ir striukės kišenes, į ekipuotę, taktinę liemenę, kuprinę, tašę, pautchus.
Apieškant žaidėją, žaidėjas žodžiu praneša, kad kišenėje, pautche yra asmeniniai daiktai. Apieškantis žaidėjas asmeninių daiktų netikrina ir neima.
Apieškantis žaidėjas rankos prilietimu ir žodžiu parodo į ginklą, nurodo būklę "atimta" (pvz: peilis atimtas, automatas atimtas ir t.t.". Šie ginklai nebegali būti naudojami apieškomo žaidėjo iki tol kol nebus jam sugrąžinti to pačio žaidėjo t.y. žaidėjas kuris prieš tai prilietė ir pasakė "atimta" dabar turi paliesti ir pasakyti "grąžinta". (peilis grąžintas ir t.t.)
Visi žaidybiniai daiktai gali būti atimti ir nebegražinti žaidėjui.
Apieškomojo amunicija gali būti perpilama į maišelį arba išpilama ant žemės, t.y. dėtuvės kuriuose yra bbs‘ai ir kt. Neliečiami bbs‘ai tik prisegtoje prie ginklo dėtuvėje. Transportuojant žaidėją, privaloma jo rankas surišti el. izoliacine juosta. Ne daugiau dviejų sluoksnių, kad žaidėjas esant būtinybei galėtų išlaisvinti rankas. Tarkim žaidėjas užsikabino už šakos ir tam kad nenukristų ir nesusižalotų atsilaisvina. Tokiu atvejų neskaitoma, kad žaidėjas išsilaisvino, žaidėjas privalo iš naujo paprašyti uždėti juostą.
Tardymas
Žaidėjas gali būti suimtas tardymui ir laikomas 1 valandą. Tardymus vykdo grupuotes vadas arba paskirtas vado asmuo. Tardytojas būtinai turi užduoti porinį skaičių klausymų. Žaidėjas į 50 proc. atsako teisybę, į kitą 50 proc. savo nuožiūra (gali meluoti arba gali sakyti tiesą). Priklausomai nuo tardomojo elgsenos ir kitų aspektų žaidėjas po tardymo išeina gyvas arba ne.
BAZĖS PUOLIMAS, ŠTURMAS
Į bazės vidų galima patekti tik pro bazės duris. Tai yra perlipti sieną tvorą ir kt. draudžiama. Atidaryt duris galima bus tik pataikius į spec. priemonę virš bazės durų - tam reikės gauti granatsvaidžio imitaciją (pataikius į spec. ženklą žaidėjai privalo atidaryti duris ir prasideda šturmas, durys gali būti sutaisytos po 20 min. Tarkim puolantiesiems nepavyko patekti į vidų arba besiginantis atrėmė visus puolimus ir bandymus patekti į bazės vidų. Jai per tą laiko tarpą puolantieji vis dėlto pateko į vidų, durys negali būti sutaisytos - tai yra kova vyksta iki kol viduje likę visi gynėjai arba puolantieji bus sužeisti, arba pasitrauks iš lokacijos). Patekus į bazės vidų galioja LŠF saugaus atstumo šaudymo taisyklės. Priešui užėmus bazę, bazės gynėjai privalo gulėti ir imituoti mirusius iki tol kol užpuolikai pilnai paliks bazės teritoriją. (Užėmę bazę puolantieji, gali apieškoti visus sužeistuosius, bei paimti tai, kas vertingo yra ant vado stalo - po stalų. Visa kita traktuojama kaip asmeniniai daiktai, anturažas ir kita.) Kai tik užpuolikai palieka bazę, mirę žaidėjai palieka savo bazę uždarydami duris ir juda į atgijimo vietą. DĖMESIO: kai yra pataikoma į spec. priemonę ir durys atsidaro, žaidėjai naudoja pirmos klasės ginklus, jai žaidėjas neturi pirmos klasės ginklo naudoja peilio imitaciją. Draudžiama šaudyti iš antros ir aukštesnės klasės ginklų pro atidarytas durys.
RADIJO RYŠYS
Radijo ryšys bus paskirstytas kiekvienai grupuotei atskyrai. Bus bendras išgyvenusiu kanalas prie kurio gali jungtis ir kiti. Todėl radijo ryšio turėjimas yra labai svarbu. Klausytis kitų grupuočių bei trukdyti uždrausta.
MAISTAS IR VANDUO.
Maistas ir vanduo yra žaidimo elementas, žaidėjas nešiodamas su savimi maistą rizikuoja ji prarasti. MRE, konservai, bomžpaketai, šokoladai ir kitką, kas yra negendančio galiojimo gali būti atimta. (jai turite su savimi mamos keptus kotletus, abejotina ar kas atims, susitarkit su prekeiviais ar grupiruotėmis su kuriais dirbsit, kad palikti maistą pas juos. Arba paslėpkite savo atsargas Zonoje).
OFF GAME SITUACIJOS
Off game situacija gali būti tik tuo atveju, kada žaidėjas susižeidžia, sutrinka sveikata, žaidėjas padaugino alkoholio. (Apsvaigus nuo alkoholio, palikti bazės teritoriją ir imtis žaidybinių veiksmų net ir šturmo metu griežtai draudžiama). Tik tokiu atveju žaidėjui privaloma padėti išvesti jį iš žaidimo, suteikti pagalbą ir prieglobstį už poligono teritorijos ir kt. (prašymas nenaudoti off game, kad pasiaiškinti ko kitas žaidėjas iš tavęs nori, žaiskit iki galo larpą paprašykit paaiškinti ko jis nori, apsimeskit, kad buvot kontuzintas ir jums reik smulkesnio paaiškinimo.) Organizatoriai minimaliai naudos geltonas liemenes.
ŽAIDYBINĖ PUSĖ
Esant tam tikrai Larp situacijai žaidėjas gali keisti savo grupuotę arba jungtis prie išgyvenusių. Tam patys žaidėjai turi būti pasiruošę rūbus pasikeitimui pagal lorą. Galimai kai kuriuos grupuotės galės išduoti atsarginius rūbus jam žaisti.
BBS
Žaidime naudojami tik organizatorių išduoti bbs. Juos galima pirkti ir mainyti, rasti.
NPC.
NPC yra nemirtingi tik savo lokalizacijose, išėjus iš savo lokacijos, bus galima sužeisti - nužudyti. DĖMĖSIO: NPC gali turėti daug neliečiamų daiktų, ką galima iš jo gauti pasakys pats sužeistasis. Taip pat ne visi NPC žaidėjai turės savo lokaciją, kai kurie bus klaidžiojantis, jie taip pat nurodys ką galima iš jų paimti arba išmes patys.
Užimtumas 40 %
Dress code: civil-half camo.
Dėmesio jai registruojatės vienas be komandos ir draugu busit prijungti prie vienos iš išgyvenusiu grupių. Maksimalus grupės didis nedaugiau 8 žaidėjų.
Tai įvairiu profesijų asmenis bei įvairiausių įgūdžių turintis žmonės. Praradę vilti apie tai kad jų ateis išgelbėti valdžios atstovai kariuomenė at kiti griebėsi šiaudo. Bando išgyventi ir atsiliepė į Oasis kvietimą. Dažniausiai bandantis prasibrauti mažom grupėm mažai ginkluoti asmenis. Tikslas kuo greičiau pasiekti oasisa ir jame apsigyventi. Visus asmeninius daiktus reikalingus šiai kelionei žmonės nešasi kartų. Kiekviena grupė gali turėti savo asmeninių kėslų ir užduočių. Taip pat nepasiekus oasiso žaidėjai gali būti priešiški vieni kitiems bei įtarus. Žaidėjai nebūtinai pasieks oasisa galimai gali pakliūti į kitų grupių gyvuojančių teritorijoje rankas. Tarp išgyvenusių yra daugelis žmonių su savo gyvenimo istorijom ir siaubingom patirtimi.
Užimtumas 15 %
Dress code: zombiai su karine ir civilinė aprangą.
Žaidėjai norintis žaisti už šia frakciją ir savarankiškai pasiruošė žaidimui bus įleidžiami nemokamai (kostiumas, grimas, kaukė).
Infekuoti asmenis, sakoma kad jų jau nebeisgydisi. Turi tik vienintelį norą prasimaitinti, todėl puola visas judančias būtybės. Dažniausiai reaguoja į judančius ir gerai matomus objektus, bet neretai priėję arčiau užuodžia šalia esantį, taip pat neblogai girdi. Infekuotas neturi nervinį-jutiminiu ląstelių todėl ji sunkų nukauti nužudyti. Neretai taiklus šūvis ji gali pristabdyti ir apriboti jo judėjimo galimybės. Jie taip pat turi daug pažeidžiamų vietų arba kitaip silpnybių, jie sunkiai įsibėgėja o įsibėgėję jie negali kontroliuoti krypties - tai yra jai žmogus pakankamai vikrus tai lengvai pabėgs. Neretai infekuoti susirenka į grupės ir vaikšto, tokios grupės ypač pavojingos.
Užimtumas 2-3 asmenis.
Apranga: baltų chalatai ir kita mokslinė įranga.
Registraciją laikinai uždaryta.
Žmonės paruošti tirti virusą skirtinguose pasaulio vietose. Valdžia už jų darbą žadėjo išlaikyti jų šeimas sauguose vietose. Asmenis gali būti ir profesionalus virusologai o gali būti tiesiog paprastai biologai, slaugytojai ir kitų profesijų atstovai. Pagrindinis tikslas tirti viruso mutacijas ir stebėti pokyčius. Antrinė užduotis sukurti virusui vaistus.