Mosquitos Games bendrosios žaidimų taisyklės.
TAISYKLĖS NAUDOJAMOS MOSQUITOS GAME RENGINIUOSE
Dėmesio šios taisyklės neretai yra koreguojamos ir papildomos Spec. Taisyklėmis kurios rašomos prie renginio informacijos. Esant klausimam kreipkitės į Mosquitos game nurodytais kontaktais.
Renginio metų naudojamos tik mid-cap/low-cap dėtuvės - bunkeriai ir kitos adaptacijos kaip būgnai netoleruojamos(išimtis kulkosvaidžiai). Atkreipkit dėmėsi kad priklausomai nuo scenarijaus ir žanro, bei pasirinkto laikotarpio - atitinkamai turi atrodyti ir naudojamą šratasvydžio įrangą.
SAUGUMAS:
Asmeninės apsaugos priemonės:
Kiekvienas asmuo esantis žaidimo teritorijoje viso renginio metų privalo dėvėti kokybiškus apsauginius akinius, draudžiama juos nusiimti. Vietoves kuriuose vyksta renginiai dažniausiai apleistos, todėl rekomenduojame naudotis papildomomis apsaugomis - batais, pirštinėm, kelių ir alkūnių apsaugomis. Taip pat rekomenduojam atsargai elgtis viso renginio metų, o tamsių paros metų nejudėti greitai nežinomuose teritorijose/vietovėse. Atsitikus nenumatytam atvejui ir sulaužius ar pažeidus savo apsauginius akinius, nedelsiant kreiptis į organizatorius arba keisti juos į kitus - jai turite. Be akių apsaugos žaidimas negali būti tesiamas.
Primename kad už savo sveikata renginio metų atsako tik pats dalyvis.
Šratasvydžio žaidimuose naudojama įrangą:
Žaidime gali būti naudojama tik šratasvydžio žaidimams skirta įrangą - šaudanti 6mm. Plastikiniais šratais. Limituotas šrato svoris greitis bei galia, matuojama ir turi atitikti bendruomenės nustatytus saugumo standartus. (Priklausomai nuo scenarijaus ir numatyto žaidimo laikotarpio stengtis maksimaliai atkartoti to laiko naudojamus ginklus. PVZ: Jai tai ateities laikai tai galit naudoti ir pistoletą su būgninėm dėtuvėm - jai tai WW2 tai naudojam to laiko replikas - be šiu dienų naujovių)
Taip pat žaidimuose galima naudoti šalto ginklo imitacijas pagamintus iš saugių medžiagų. Dažniausiai - guminiai peiliai, kirvukai, kardai ir kt.
Primename kad už savo šratasvydžio įrangos gabenimą, nešiojimą, sugadinimą ir naudojimą atsako pats dalyvis.
DĖMESIO: Šratasvydzio ginklai neatitinkantis saugumo bus konfiskuoti iki žaidimo pabaigos. Žaidėjui nesutikus priduoti savo replikos organizatorius turi teisę žaidėjo neįleisti į renginį
Saugus šaudymo atstumai taip pat yra reglamentuoti bendruomenės - pagal ginklo klasė ir galingumą.
Granatos - naudojamos garsinės arba spyruoklines granatos t.y. be pirotechnikos ir be žirnių užpildų. Garsinės granatoms galioja 5 metrų atstumo taisyklė laukė. Bei kambario taisyklė viduje. Jai patalpa yra didelė -angaras, karvidė ir kt. Tokioms patalpoms taip pat naudojama 5 metrų taisyklė. Kaip priedangą gali būti naudojama tik mūrinė/ betoninė sieną. Nesiskaito durys kartonas, padėklas ar OSB plokštė. Spyruoklinei granatai suveikus išlėkęs šratas turi kliudyti žaidėja arba jo ekipuotes dali tik tuomet žaidėjas skaitomas pašautas/sužeistas.
Dronai - juos naudoti gali tik pagal scenarijų atitinkančias karinės puses žaidėjai. Dronas gali vykdyti tik žvalgybos veiksmus, negali mėtyti daiktų ar kitos įrangos. Draudžiama šaudyti ar kitaip bandyti numušti/sugadinti droną.
Skydas - naudojamas nuo šūvių ir fizinio kontakto su žaidėjais bei personažais. Skydas neapsaugo nuo granatos sprogimo. Skyda nešantis žaidėjas gali naudoti tik pistoletą su realiomis dėtuvėmis.
RADIJO RYŠYS
Radijo ryšys bus paskirstytas kiekvienai grupuotei atskirai. Todėl radijo ryšio turėjimas yra labai svarbu. Klausytis kitų grupuočių galima tik pagavus žaidėją ir pažiūrėjus jo dažni. Bet kokių atvejų negalima trikdyti radijo ryšio, galima klausytis ir vesti derybas.
TERITORIJA/POLIGONAS IR JO RIBOS
Kiekvieno žaidimo metų dalyvis gauna renginio teritorijos/ poligono žemėlapį kur yra nurodytos žaidimo teritorija parkavimas, sužymėti pastatai pavojingos vietos - bei ribos kurių nereikėtų peržengti. Prašom visų dalyvių neišeitų iš teritorijos į apgyvendintas vietas ar naudojamus kelius, neerzinant vietinių gyventojų.
Prašom laikytis tvarkos nešiukšlinti ir neniokoti poligone esančios infrastruktūros. Nebandyti atidaryti ar išlaužti užrakintų durų bei langų. Nedaužyti stiklų bei stiklinės taros. Neperstatinėti užtvarų ar statinių nesuderinant su organizatoriais.
ŠAUDYMO RĖZIMAI
Pastatai/statiniai šratasvydi
Pastatas - tai nekilnojamo turto vienetas turintis tvirtas konstrukcijas, pamatus ir stogą. Minimaliai turintis dvi nešančias sienas (bunkeriai, tunelio tipo pastatai). Su langais ir durimis arba angomis langams ir durims.
Statinys - tai dažniausiai iš pagalbiniu priemonių sukalta susukta priedangą. Arba sukonstruota taip kad maksimaliai būtų panašu į pastatą statinys. Jai teikiama statinyje yra grupuotės bazė arba neutrali lokalizacija organizatoriams patikslinus toks statinys traktuojamas kaip pastatas.
Šaudymas pastatuose
Pastatuose (jų viduje) gali būti naudojamos tik I-os klasės limitus atitinkančios replikos (dažniausiai pistoletai pompos, smg). Šaudymo režimas pavieniais. Nepriklausomai nuo patalpų dydžio ir atstumų nuo vieno krašto iki kito. II-os ir aukštesnės klasės ginklus naudoti griežtai draudžiama.
Šaudymas iš pirmo aukšto gilumos galima tik su I-os klasės repliką. Ir tik pavienių režimu.
Su II-ros ir aukštesnės klasės ginklais iš pastatų gilumos galima šaudyti tik iš 2+ aukšto. Dėmesio - svarbų šaudant iš 2+ aukšto laikytis saugaus atstumo pagal replikos klases reikalavimus.
Statiniai - tai dažniausiai poligonuose sukaltos pagalbinės priemonės imituojančios statinius. Dažnai tai tiesiog priedanga arba pastato imitacija be stogo. Tokioms priedangoms ir statiniams taikomos standartines šaudymo taisyklės. Išimtis gali būti surašytos spec. taisyklėse arba pasakytos per brefingą.
Šaudymas iš lauko į pastatą
Šaudant iš lauko į pastato vidų pro angas - kitaip vertinamas saugus atstumas. Pastato angą (durų langų ir kt.) Vertinama kaip atstumas iki taikinio t.y. šaudant pro angą iš antros klasės ginklo privalo būti išlaikytas 5m atstumas iki angos. Su I-os klasės repliką 1 m atstumas ir t.t. (vertinam tai kad iš už angokraščio gali pasirodyti žaidėjas).
Žaidėjui naudojant pastato sieną su daug langų kaip priedangą, turi įvertinti tai kad beveik per kiekvieną langą gali pasirodyti priešininkas ir tinkamai pasirinkti repliką kurią naudoti. Prašom maksimaliai būti atsakingiems ir saugoti vieni kitus, abejojant dėl saugumo rekomenduojama naudoti I-os klasės replikas.
Bazes ar lokalizacijos šturmas.
Šturmo metų naudojamos tik I-os klasės reikalavimus atitinkančios replikos. Dažniausiai įvykdžius tam tikra sąlygą - t.y. sunaikinus bazes vartus/durys ar kitaip įvykdžius sabotažą ir prasidėjus šturmui puolantieji ir ginantieji baze privalo naudoti I-os klases replikas. Neturint I-os klasės šratasvydžio įrangos naudojamos šaltojo ginklo saugios imitacijos.
Koviniai veiksmai tamsių paros metų.
Naktį dėl visu saugumo naudojamos I ir II-os klasės replikos. II-os klasės turi būtinai turėti traseri/blasteri ir gali šaudyti tik šviečiančiais/traseriniais šratais, neturint traserio/blasterio žaidėjas privalo naudoti šviečiančia lazdele ant vamzdžio. I-os klasės ginklo žymėti nereikia.
Alkūnės taisykle
Jai į angą netelpa tavo iki alkūnės sulenktą ranka kaip horizontaliai taip ir vertikaliai. Tokia angą negalima naudotis ir per ją šaudyti. (Organizatoriai bando likviduoti tokias angas bet ne visada pavyksta)
ŠAUDYMAS Į PERSONAŽUS/MUTANTUS
Galima šaudyti pavienių režimų - rekomenduojama naudoti I-os ir II-os klasės ginklus. Dažnai spec. Personažu mutantų nukovimo būdai bei eiga bus aprašyta spec. Taisyklėse(prieduose). Dažnai mutantai yra atsparūs šūviams ir nužudomi tik su spec. Ginklais. Griežtai draudžiamo be tikslo į juos šaudyti-erzinti. Taip pat personažai kurie savo lokalizacijos nemirtingi išėję iš saugios vietos tampa paprastais žaidėjais. Galimai personažą galima pašauti ir jo lokalizacijoje sąlygos aprašytos prie spec. Taisyklių. Atkreipkit dėmėsi kad dažniausiai žaidžiantis personažus/mutantus žaidėjai yra sub-organizatoriai arba organizatoriai, prašom klausytis jų nurodymų.
AKLĄ UGNIS ARBA ŠAUDYMAS SOMALIETIŠKAI
Šaudant nematant priešo arba taikinio yra neleistinas. Negalima šaudyti iš priedangos iškišus ginklą virš galvos - šratasvydžio repliką turi būti (jai tai 2 ir aukštesnės klasės ginklas) tvirtai atremta į žaidėjo petį arba korpusą.
Išimtis kai žaidėjas repliką laiko priglaudęs prie veido žiūrėdamas I taikikli. Tokiu atveju skaitoma kad žaidėjas nepažeidžia taisyklių.
Žaidėjai atžaidžiantis kulkosvaidininką (repliką atitinka tikro kulkosvaidžio kopiją) gali šaudyti ir nuo liemens.
APIEŠKOJIMAS
Kiekvienas žaidėjas gali pasirinkti ar jis apieškomas žodžių ar fiziškai. Žaidėjai sutikę būti apieškoti žodžių, pareikalavus apieškančio žaidėjo privalo atiduoti židybinius daiktus (smulkiau spec. Taisyklės). Apieškomas fiziškai žaidėjas kuris vykdo apieškojimą gali pasiimti tik tai ką randa apieškojimo metų, pareikalavus atiduoti savo norų visus žaidybinius daiktus žaidėjas neprivalo to vykdyti. Apieškojimo metų apieškomasis identifikuoja kurioje vietoje guli asmeniniai daiktai. (Draudžiama apgaudinėti norint nuslėpti daiktus).
Apieškoti galima kaip gyvą taip ir sužeista bei mirusi žaidėją. Gyva žaidėją apieškoti galima priverstinai arba susitarus su juo, tarkim apieškom žaidėją jai jis nori patekti į lokalizacija. Arba žaidėjui surengiama pasalą ir šratasvydzio ginklo pagalba jis laikinai nuginkluojamas apieškojimui. Sužeistas žaidėjas laukiantis pagydimo ir kraujuojantis gali būti apieškomas bet kokio esančio šalia žaidėjo. Miręs žaidėjas gulintis ir laukiantis savo laiko kada galės eiti į atvykimo vietą taip pat gali būti apieškotas bet kurio žaidėjo, nepriklausomai ar jis buvo pribaigtas draugo ar priešo. Mirusio ir einančio žaidėjo į mertviaką/respowną apieškoti negalima.
Replikos ir ginklai apieškojimo metų.
Ginkluotas ir sustabdytas žaidėjas priešiškai nusiteikusio asmens, gali gintis turimais ginklais. Tol kol apieškantis žaidėjas nepakeičia turimų ginklų statuso. Tai atlieka priliesdamas repliką ir nustatydamas statusą "ginklas atimtas", "peilis atimtas" ir t.t
Po apieškojimo/tardymo ir susitarus draugiškai žaidėjui grąžinami jo ginklai tokių pat būdu "automatas grąžintas" "peilis grąžintas". Rekomenduojama vengti imti kitų žaidėjų asmeninius daiktus - taip išvengdami nesusipratimų ir konfliktinių situacijų.
Dažnai grupuočių lokalizacijose saugantis bazė žaidėjai gali paprašyti palikti šratasvydzio įranga tam tikroje vietoje.
TARDYMAS
Suimto ir nuginkluoto žaidėjo tardymą vykdo grupuotes vadas arba jo paskirtas asmuo. Tardomajam užduodamų klausimų skaičius privalo būti porinis į 50 % klausimų žaidėjas privalo atsakyti teisingai į kitą savo nuožiūrą(meluoja arba sako tiesą). Po tardymo žaidėjai privalo valandos begiję nuspręsti tardomojo likimą ar jį paleidžia ar žaidybiškai nužudo. Po tardymo suimto žaidėjo ilgiau nei 1 val. Laikyti negalima. Prieš tardymą suimtas žaidėjas taip pat negali būti laikomas suimtas daugiau nei 1 valandą. Bendrai valanda iki tardymo - pats tardymas (laikas nelimituotas) - valandą po tardymo. Suimto žaidėjo laikymui privalo būti įrengtą spec. Patalpą.
SUŽEIDIMAS, MIRTIS IR ATGIJIMAS
Bet koks pataikymas iš šratasvydžio ginklo į bet kurią kūno ar ekipuotės dalį skaitomas kaip sužeidimas, rikošetas ir draugiška ugnis taip pat skaitomas kaip sužeidimas.
Sužeistas žaidėjas privalo sušukti "sužeistas" arba "HIT" ir pritūpęs ant kelio išsiimti raudoną-oranžine liemenę. Žaidėjas iš savo sužeidimo vietos gali pajudėti 2 metrus siekiant netrukdyti koviniams veiksmams, taip pat siekiant nepakliūti po pakartotina ugnimi. Žaidėjas privalo priimti tokia pozą kad maksimaliai sumažintų savo siluetą ir užsidėti raudoną-oranžine liemenę (arba jos 1/2 dali) taip, kad kiek įmanomą daugiau žaidėjų identifikuotų kad jis yra sužeistas. Žaidėjas imituoja skausmą ir gali prašyti pagalbos (priklausomai nuo žaidimo scenarijaus - kartais žaidėjai gali prašyti pagalbos ir radijo ryšio pagalbą). Žaidėjas taip guli 10 min. kol nenukraujuoja mirtinai. Mirštant, žaidėjas esantiems šalia kitiems žaidėjams turi pasakyti "aš mirštu" (jai tokių asmenų nėra žaidėjui nebūtiną pranešti apie statusą žaidime), ar kitais aiškiai suprantamais žodžiais identifikuoti statusą, kad šalia esantys žaidėjai suprastų, kad žaidėjo jau neįmanoma sutvarstyti ar kitaip pagydyti.
STABILIZAVIMAS MŪŠIO LAUKĖ
Sužeistą žaidėją galima sutvarstyti ir stabilizuoti, tam reik turėti spec. medicinos priemones. Sutvarstyti sužeistąjį gali ir asmuo iš kitos frakcijos-grupuotės, jei gydomas žaidėjas yra iš priešiškos frakcijos - rekomenduojama prieš pradedant gydyti - surišti rankas, el. izoliacine juosta vienu sluoksniu imituojant paėmimą į nelaisvę (rišamos rankos tik iš priekio). Sutvarstytas-stabilizuotas žaidėjas privalo imituoti nuolatinį sutvarstytos vietos skausmą ir kreiptis pas asmenis galinčius sutvarkyti iki galo jo žaizdas. Sužeistą žaidėją kitas žaidėjas gali pribaigti iki galo, imituodamas dūrimą peiliu arba prieidamas prie žaidėjo 1m atstumu - pasakydamas "pribaigtas" iššaudamas iš šratasvydžio replikos į žemę. Sužeistas ir sutvarstytas žaidėjas negali bėgti, gali tik vaikščioti, imituodamas skausmą. Tvarstį gali nuimti tik tam tikri žaidėjai dažniausiai tokie randasi neutraliuose lokalizacijose arba grupuočių bazėse.
MIRĘS ŽAIDĖJAS
Miręs/nukautas žaidėjas tai žaidėjas kuris nebedalyvauja aktyviuose larp/šratasvydžio veiksmuose. Žaidėjas pagal numatyta scenarijų arba organizatorių nurodymu keliaują į atgijimo/mertviako/respowno vietą. Užsidėjęs raudona-oranžine automobiline liemene arba jos puse (1/2 liemenės), jis tylėdamas keliaują link nurodytos vietos. Toks žaidėjas negali kalbėtis su kitais žaidėjais kurie dalyvaują toliau žaidime (negalima pasakinėti išduoti priešų pozicijų kaip žodžių taip ir gestais). Miręs žaidėjas privalo aplenkti visas vietas kuriuose vyksta aktyvus žaidimo veiksmai, tam kad netrikdyti žaidimo kitiems žaidėjams. Mirė žaidėjai gali kalbėtis vienas su kitu, bet taip pat turi būti budrus kad jų pokalbio neišgirstu žaidėjai dalyvaujantis žaidime. Žaidimo metų nakty miręs/nukautas žaidėjas privalo apšviesti savo automobilinė liemene žibintuvėlių arba išmaniuoju įrenginių, kad dalyvaujantis žaidėjai suprastų kad žaidėjas keliauja į atgijimo vietą.
DĖMESIO: Galimai dėl žaidimo scenarijaus gali keistis žaidėjo mirties ir atgijimo sąlygos - kurios bus nurodytos spec. taisyklės.
NUKOVIMAS PEILIŲ
Nukovimas peilių skaitomas visada mirtinų, tokį žaidėją neįmanoma pagydyti (nebent tai numatyta ir aprašyta spec. Taisyklėse). Sužeista ir prašantis pagalbos žaidėją galima nukauti peilių taip jį užtildant ir eliminuoti paėmimą į nelaisvę arba gydymą. Nukautas peilių žaidėjas laukia numatytą laiką ir toliau tiesiog nerodo gyvybės ženklų (tyli). Situacijoje ginklas į ginklą mažiau negu metro atstumų, vikresnis žaidėjas kuris įsitraukęs peilio imitacija nukauna prilietimu kitą žaidėją. Tokiu atveju nukautasis gali pasakyti žodį "nukautas/hit". Jai žaidėjo nukovimas vyksta iš nugaros priešininkui prisėlina ir nukovus jį peilių, žaidėjas tupia ir užsideda automobilinė oranžine-raudona liemenė tyloje. Vienintelis garsas kurį jis gali skleisti yra smunkančio ant žemės kūno. (Sukilus adrenalinui nukautas žaidėjas gali nesąmoningai skleisti garsą, įvertinkite tai ir būkit atsargūs). Rekomenduojama kad šnekoves žaidėjas parodytu rodomuoju pirštų pridedamas prie burnos - ką ir patvirtintų apie nukovimo statusą silent-kill.
Dvikovos peiliais metų, laimėtoja skelbia 2 stebintis dvikova (kiek įmanoma) neutralus žaidėjai. Dvikovos sąlygos aprašomos spec. Taisyklėse arba aptariamos tarp besikaunančiu ir dvikova stebinčių.
ŠRATASVYDŽIO GINKLO SUGADINIMAS (žaidybinė prasme)
Pataikius šratui į ginklą/replika ginklas skaitomas kaip sugadintas. Tokių ginklų žaidėjas nebegali tęsti žaidimo ir privalo naudoti antrini ginklą, neturint antrinio ginklo naudojasi tik guminių peilių. Ginklas skaitomas pataisytas jai žaidėjas nueina į savo baze arba neutralia lokalizaciją. Galimai žaidime bus naudojami technikai kurie gales tokius ginklus pataisyti - papildomai aprašytos situacijos Spec. taisyklėse.
ATMINTIS PO ATGIJIMO
Jai žaidėjas nekeičia savo personažo ir planuoja atžaisti kaip tas pats asmuo jis - pamiršta 10 minučių savo gyvenimo prieš sužeidimą. Arba pamiršta tam tikrus įvykius susijusius su paskutine užduotimi. Jis neturi prisiminti kas jį nukovė ir kokiam tikslui. Žaidėjas vaidina atminties spragas, bet gali vykdyti tyrimą kuriuo metų žaidėjai galėtų jam atskleisti kas gi jam nutiko.
Jai žaidėjas kviečia savo personažą (tarkim brolis dvynys) jis turi iš anksto būti pasiruošęs istorija kolegoms kaip jam buvo perduota informacija apie dabar vykstančias iš jau mirusio personažo. Tokiu atveju informacija apie prieš tai buvusio personažo mirtį turi ateiti iš grupuotės/grupės narių.
APSVAIGINIMAS
Apsvaiginimas tai trumpalaikis žaidėjo eliminavimas. Apsvaiginti žaidėją galima tik iš galo imituojant smūgį (pistoleto rankena, automato buože). Puolantis žaidėjas ištaria "apsvaigintas", tada žaidėjas ant kurio vykdomas išpuolis priklaupia arba atsigula imituodamas, kad yra be sąmonės. Apsvaigintas žaidėjas skaičiuoja penkias minutes ir tada tik keliasi. Jis neatsimena kas vyko per tas minutes aplinkui, kas ką kalbėjo ar darė. Apsvaigintą žaidėją galima surišti el. juostą, apieškoti bei atimti daiktus. Galima pernešti į šalia esančia atokią vietą, pernešimas vykdomas fiziškai - už rankų ir kojų kad nesužeisti žaidėjo.
GYDYMO PRIEMONES
Priklausomai nuo žaidimo scenarijaus ir aprašymo gali būti naudojamos skirtingos medicinos priemonės sužeistiems žaidėjams prikelti/stabilizuoti. Pleistras kuris klijuojamas ant sužeidimo vietos (jai sužeidimo vietą blogai matoma, renkamasi kitą vietą tarkim - ranką) svarbu kad pleistras būtų klijuojamas tvarkingai visų plotų, jai pleistras susiklijuoja ir atrodo netvarkingai. Žaidėjai atžaidžiantis mediko personažą kuris gali nuimti pleistrą, konstatuoja blogai pagydyto žaidėjo kraujo užkrėtimas ir žaidybine mirtį.
Tvarstis - jis naudojamas sužeistos vietos tvarstymui. Tai reiškia kad sužeista vietą reik apvynioti visų tvarsčio ilgių (3-5 m). Tvarstymas taip pat turi būti tvarkingas, tvarstis negali plevėsuoti kaip vėliava. Kitaip žaidėjas gali būti pripažintas mirusių.
Skiepas/vakcina - priklausomai nuo scenarijaus ir spec. Taisyklių. Vakcina gali veikti dvejopai. Pirmas atvejis kai žaidėjas panaudoja ją stabilizuoti kita žaidėją jis skaitomas kaip atgijęs ir tęsia žaidimą. (Tokios vakcinos dažniausiai bus stipriai limituotas ir brangiai kainuoti).
Antras variantas - tai kai vakcinos panaudojimas suteikia laikina atgijimą. T.y. žaidėjas gali tęsti žaidimą, bet suėjus tam tikram laikui po vakcinos panaudojimo jis privalo suvaidinti mirtį. (Papildomas aprašymas spec. Taisyklėse).
Questiniai daiktai ir lootinimas.
Questiniai daiktų sąrašas arba jų nuotraukos yra pateikiamos prieš renginį arba renginio metų. Nepateikti questiniai daiktai žymimi specialiais lipdukais kurie nurodo daiktų dalyvavimą renginyje. (Spec. Taisyklės). Dalis questinų daiktų gali būti sužymėti skirtingais lipdukais, skirtingom spalvom ženklais(ženklų reikšmę bus nurodyta spec.taisyklese). Dažniausiai tokie lipdukai nurodo kokios grupuotes ar koks žaidėjas gali liesti, imti ir nešti daiktą. O galimai šio daikto negalima transportuoti ir žaidėjas tik gali parduoti informacija apie jo lokalizacija.
Prašom dalyvaujančių renginyje jai abejojate ar ši daiktą galima liesti, imti nešti ar slėpti - nesiimti jokių veiksmų o apie radinį pranešti kuriam nors NPC ar organizatoriui kurią pasakyti ir žinoti apie daiktą bei jo statusą. (Prašome rastų daiktų neslėpti ir nedangstyti, negadinant quest line/scenarijaus).
Dėmesio grupuočių/pusių vėliavos nėra žaidybinis elementas jo negalima vokti parduoti ar kitą.
VADO STALAS
Užpuolus priešiškos grupuotės bazę, žaidėjai gali pasiimti visus questiniai daiktus nuo vado stalo/ po stalų ,bei apieškoti mirusius/sužeistus žaidėjus. Visi kiti daiktai skaitomi kaip atmosferą kuriantis ir nežaidybiniai/asmeniniai daiktai. Po apieškojimo visi likę gyvi žaidėjai privalo pasišalinti iš lokalizacijos ir uždaryti už savęs durys/vartus.
ATMOSFERA
Organizatorius norėdamas sukurti tam tikra žaidimo atmosfera dažnai naudoja įvairiausias priemones, vaizdines arba garsines. Tai gali būti plakatai užrašai, tam tikri laikini statiniai bei dekoracijos. Prašom jų neplėšyti nedeginti ir neniokoti nepriklausomai kokias emocijas dekoracijos Jums sukelia. Kai kurios dekoracijos gali atrodyti kaip questinei itemai, tada traktuojam tai kaip nežinoma daiktą kuri geriausia nufotografuoti o informacija parduoti.
UŽTVAROS
Bazes/lokalizacijos sienos iš pagalbinių medžiagų kaip tentai, kartonas, lentos ir kitą. Skaitomos kaip mūrinės/betonines ir nepajudinamos - tokių sienų negalimą griauti laužyti ar pjaustyti. Norint įveikti tokias sieną reikalingas spec. priemonės aprašytos spec. Taisyklėse - jai tokio aprašymo nėra reiškęs sienos neįveikiamos.
LARP
Biografija ir personažas.
Kiekvienas žaidėjas privalo sukurti sau trumpa biografija apie save kuri dalinai atskleistų jo motyvus bei nusakytų veiksmus renginyje (nebent personažą sukuria organizatorius). Svarbu kad personažo biografija būtų logiška ir nuosekli. Atsiradimo priežastis arba motyvas atnešantis žaidėją į šią vietą/pasaulį. (Stalkers bėgantis nuo teisėsaugos, išgyvenęs besigriebiantis šiaudo kad tik išgyventu ir kt.). Rekomendacija susikurti žaidėjui vertybes ir tikslą bei charakterio bruožus. (Atsargūs, patiklūs, drąsus bet kvailas ir t.t.).
Išvaizda
Išvaizda renginiuose yra labai svarbi tai priklauso ir nuo laikotarpio ir aplinkybių. (Jai tu turtingas narkodileris - tai auksinei žiedai, grandinėlės ir kostiumas, vargšas fermeris - šlepetės ir suplyšusi skrybėlė, dykumu gyventojas išgyvenęs apokalipsė - apreiškė rūbai su senos padangos apsaugomis ir kita mad max atributiką). Dažniausiai pusių išvaizda aprašyta arba renginys daromas pagal filmą/knygą/kompiuterinį žaidimą kur aiškiai suprantamas dress code.
OFF GAME SITUACIJOS
Off game situacija gali būti tik tuo atveju, kada žaidėjas susižeidžia, sutrinka sveikata, žaidėjas padaugino alkoholio. (Apsvaigus nuo alkoholio, palikti bazės teritoriją ir imtis žaidybinių veiksmų net ir šturmo metu griežtai draudžiama). Tik tokiu atveju žaidėjui privaloma padėti išvesti jį iš žaidimo, suteikti pagalbą ir prieglobstį už poligono teritorijos ir kt. (prašymas nenaudoti off game, kad pasiaiškinti ko kitas žaidėjas iš tavęs nori, žaiskit iki galo larpą paprašykit paaiškinti ko jis nori, apsimeskit, kad buvot kontuzintas ir jums reik smulkesnio paaiškinimo.) Organizatoriai minimaliai naudos geltonas liemenes.
ŽAIDYBINĖ PUSĖ
Esant tam tikrai Larp situacijai žaidėjas gali keisti savo grupuotę arba jungtis prie kitos grupuotės. Tam patys žaidėjai turi būti pasiruošę rūbus pasikeitimui pagal lorą. Galimai kai kuriuos grupuotės galės išduoti atsarginius rūbus jam žaisti.
Rekomendacija
Nebandykit laimėti Larp žaidimo tai neįmanoma, tokio tipo žaidimą reikia išgyventi. Čia nėra laimėtojų ar pralaimėtųjų aišku yra mažos pergalės kurios Jums suteiks labiau konfortišką gyvenimą žaidime arba papildomus resursus, ar tam tikra įtaka kitiems žaidėjams. Dažniausiai žaidimas planuojamas su pratęsimų todėl visi jūsų veiksmai gali įtakoti sekančio žaidimo scenarijų.