Mosquitos Games

Informacija
+370 650 17802
mosquitosairsoft@gmail.com

Per pastaruosius kelis metus, kartu su kitų organizatorių pagalba parengėme porą šratasvydžio renginių. Tačiau pastebėjom, jog atėjo toks laikas, kada visos aplinkybės mus verčia tapti organizatoriais. Mūsų renginiai bus ne tiesiog kitokie žaidimai - labiau bandymas įrodyti kad ir mes tai galime. Mūsų idėjų ir minčių tiesiog tiek daug, ir jos kartais ant tiek beprotiškos, kad apart mūsų daugiau niekas nesiimtų jų įgyvendinti. Lengviausias kelias - ne mums! Mes renkamės sunkų, vingiuotą, ne tokį skanų ir ne tokį saldų, bet purviną ir nepatogų kelią. Orientuojamės į LARP stiliaus žaidimus: S.T.A.L.K.E.R., METRO ir post-apokalpsinius pasaulius. Tačiau visada prisijungtume ir padėtume kitiems rimtiems projektams.  

Organizatoriaus vertinimas

Norbis
OASIS 0.1
Pirmiausia pradedu nuo kriticizmo: Buvo problemos su frakcijų larp kryptimi, mutantų žalojimu, žalių dėžių nebuvimu pirmą dieną ir pan., bet tas jau buvo sakyta ir nesikartosiu, asmeninis pastebėjimas tik jog norėtusi daugiau išgyvenusiūjų kitam OASIS Gerumas: -Atmosfera buvo SUPER (Ypač pirmos dienos žygis į poligoną, ir naktinis oasis iekojimas) -Prikurta gero anturažo, įdomus scenarijus kuris įkabino ir traukė eiti larpinti su chebra. -Matėsi tikrai pasistengta pačiam poligone aptvarkyta ir paruožta žaidimui. -Buvo duota daug LARP laisvės išgyvenusiems daryt kultistines nesamones ;D Išvykau tikrai nenusivylęs, OASIS nusisekęs ir tikrai lauksiu kito. Mosquitos nenuvilia ! AČIŪ!
ShieldMaiden
OASIS 0.1
Kad ir pirmą kartą žaista už labiau pašalinį veikėją/komandą kaip NPC, jaučiasi, net ir juo nežaidus kitur, kad OASIS organizuotumas žymiai geresnis negu kituose žaidimuose. Taip sakant ačiū Dievui, kad buvo galima susisiekti su organizatoriais dėl kritinių klausimų ir žaidimo eigos, neteko pasijusti, kad niekas nežino ką daryti. Vienintelės kritikos nebent kyla sujungus kitų komentarus, kad pvz.: zombiai itin nukentėjo nuo tam tikrų žaidėjų metagame'o; patys zombiai kartais per daug charakterį palaužė, ir scenarijus atrodė veiksmo pilnas tik tiems kas pradžioje gavo mokslininkus. Scenarijaus perspektyva, kada buvo ir sakyta kad "žaidėjai daro veiksmą", tai suprantama, kad STARS'ams gavus juos jie mokslininkus ir išnaudoja, tačiau būtų buvę manau žymiai įdomiau privertus mokslininką prisijungti bent pradžioje prie kitų, arba kitoms komandoms duoti užduotis juos pasigrobti, kad ir ne tokiems pačiams tikslams. Taip tai žiauriai fainai. Asmeniškai pirmas žaidimas kada tiek darbo įdėta į larp pasiruošimą, kad ir mažai duota laiko. Keli pasiūlymai kurie ir būtų tai nebent ateinančiuose žaidimuose bandyti orientuotis ne į komandų startines užduotis ir finišo linijos nustatymą, o bandyti kiekvienai komandai duoti užduočių struktūras, kad pasiekti pergalės kondicijas. To idėja tokia, kad perimama daugiau atsakomybės kūrybiškai išsiaiškinti rezultatą žaidėjams ir nereikia organizatoriams micromanage'inti jų jei kažkas pasikeičia pagal scenarijų. Tai to įgyvendinimas manau labai patiktų tiems kurie atvažiuoja ne tiesiog pasišaudyti. Dėkui už žaidimą. Viso ko geriausio.
Lapė
OASIS 0.1
Dėkui organizatoriams už geimą ir senos idėjos naują formatą bei to pateikimą. Mano herojaus akimis - išėjo tikrai gyvenimiškai, kai pusės elgėsi būtent pagal jų norus ir supratimą apie aplinką, savo tikslus ir galimybes juos įgyvendinti. Žiūrint per tai - kiekviena iš šalių buvo tikrai savęs verta ir atitiko geimo pasaulį - už ką joms visoms irgi dėkui. Pakankamai didelis scenarijaus/ rolės neapibrėžtumas suteikė (ir netgi privertė) imtis improvizacijos visiems, bandant suvokti kas, kur ir kaip dedasi, kas priešas o kas draugai, o kas..... kažkas? Asmeniškai teko nemažai pagalvoti/pavaikščioti kas irgi "gut'. Laukiu ir tikiuos tęsinio, rezervas ir galimybės tęsiniui tikrai yra..............
Kaimietis
OASIS 0.1
Kaip pirmam serijos geimui buvo liux, kaip S.T.A.R.S būrio vadovo rolei įšūkiu buvo su kaupu, labai daug galva susuko "Koperatyvo" atsiradimas, su Lapė priešaky. Nuo pradžių scenarijus pasikonsultavus su Žaliu buvau užvestas ant kelio kaip ir priklauso LARP žaidimams, o toliau jau interpretacija ir improvizacija. Minusiukas KAIMANU manymu buvo arba dar 30-40 papildomu galvų arba daugiau veiksmo civiliams kad jie judėtu po mapa. Paprastai tariant truputėli trūko susišaudymu :) (skriaust zombiu kaškaip jau nelygios jėgos kai jie be ginklų) Apibendrinant 8.5 iš 10. Didelis dėkui už tokio tipo LARP žaidimų givybės palaikyma ir įdėta darba organizuojant, jai bus tesinys Žemaičiai tikrai dalivaus ir pats asmeniškai turiu keleta scenarijaus įdėju. Dar kartą ačiū ir iki susitikimo.
marko1991
OASIS 0.1
Linksmas žaidimas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nors ir buvo vietom mažai aktyvumo iš kitu frakcijų,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,tačiau kai nori veiksmo jo randi……………………………..……… Taisyklės aiškios ir paprastos, idomumo ivedė zombiu apvogimas ir gydimas ieškant vakcinos, taipat zombei ėjo grupėm ir puolė stovyklas.Iš esmės pavyko viskas………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Ačių už renginį!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taip ir toliau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laukiam pratęsimo ir nauju iššukiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/>

Praėję renginiai (2)

Organizatoriaus vertinimas

Norbis
OASIS 0.1
Pirmiausia pradedu nuo kriticizmo: Buvo problemos su frakcijų larp kryptimi, mutantų žalojimu, žalių dėžių nebuvimu pirmą dieną ir pan., bet tas jau buvo sakyta ir nesikartosiu, asmeninis pastebėjimas tik jog norėtusi daugiau išgyvenusiūjų kitam OASIS Gerumas: -Atmosfera buvo SUPER (Ypač pirmos dienos žygis į poligoną, ir naktinis oasis iekojimas) -Prikurta gero anturažo, įdomus scenarijus kuris įkabino ir traukė eiti larpinti su chebra. -Matėsi tikrai pasistengta pačiam poligone aptvarkyta ir paruožta žaidimui. -Buvo duota daug LARP laisvės išgyvenusiems daryt kultistines nesamones ;D Išvykau tikrai nenusivylęs, OASIS nusisekęs ir tikrai lauksiu kito. Mosquitos nenuvilia ! AČIŪ!
ShieldMaiden
OASIS 0.1
Kad ir pirmą kartą žaista už labiau pašalinį veikėją/komandą kaip NPC, jaučiasi, net ir juo nežaidus kitur, kad OASIS organizuotumas žymiai geresnis negu kituose žaidimuose. Taip sakant ačiū Dievui, kad buvo galima susisiekti su organizatoriais dėl kritinių klausimų ir žaidimo eigos, neteko pasijusti, kad niekas nežino ką daryti. Vienintelės kritikos nebent kyla sujungus kitų komentarus, kad pvz.: zombiai itin nukentėjo nuo tam tikrų žaidėjų metagame'o; patys zombiai kartais per daug charakterį palaužė, ir scenarijus atrodė veiksmo pilnas tik tiems kas pradžioje gavo mokslininkus. Scenarijaus perspektyva, kada buvo ir sakyta kad "žaidėjai daro veiksmą", tai suprantama, kad STARS'ams gavus juos jie mokslininkus ir išnaudoja, tačiau būtų buvę manau žymiai įdomiau privertus mokslininką prisijungti bent pradžioje prie kitų, arba kitoms komandoms duoti užduotis juos pasigrobti, kad ir ne tokiems pačiams tikslams. Taip tai žiauriai fainai. Asmeniškai pirmas žaidimas kada tiek darbo įdėta į larp pasiruošimą, kad ir mažai duota laiko. Keli pasiūlymai kurie ir būtų tai nebent ateinančiuose žaidimuose bandyti orientuotis ne į komandų startines užduotis ir finišo linijos nustatymą, o bandyti kiekvienai komandai duoti užduočių struktūras, kad pasiekti pergalės kondicijas. To idėja tokia, kad perimama daugiau atsakomybės kūrybiškai išsiaiškinti rezultatą žaidėjams ir nereikia organizatoriams micromanage'inti jų jei kažkas pasikeičia pagal scenarijų. Tai to įgyvendinimas manau labai patiktų tiems kurie atvažiuoja ne tiesiog pasišaudyti. Dėkui už žaidimą. Viso ko geriausio.
Lapė
OASIS 0.1
Dėkui organizatoriams už geimą ir senos idėjos naują formatą bei to pateikimą. Mano herojaus akimis - išėjo tikrai gyvenimiškai, kai pusės elgėsi būtent pagal jų norus ir supratimą apie aplinką, savo tikslus ir galimybes juos įgyvendinti. Žiūrint per tai - kiekviena iš šalių buvo tikrai savęs verta ir atitiko geimo pasaulį - už ką joms visoms irgi dėkui. Pakankamai didelis scenarijaus/ rolės neapibrėžtumas suteikė (ir netgi privertė) imtis improvizacijos visiems, bandant suvokti kas, kur ir kaip dedasi, kas priešas o kas draugai, o kas..... kažkas? Asmeniškai teko nemažai pagalvoti/pavaikščioti kas irgi "gut'. Laukiu ir tikiuos tęsinio, rezervas ir galimybės tęsiniui tikrai yra..............
Kaimietis
OASIS 0.1
Kaip pirmam serijos geimui buvo liux, kaip S.T.A.R.S būrio vadovo rolei įšūkiu buvo su kaupu, labai daug galva susuko "Koperatyvo" atsiradimas, su Lapė priešaky. Nuo pradžių scenarijus pasikonsultavus su Žaliu buvau užvestas ant kelio kaip ir priklauso LARP žaidimams, o toliau jau interpretacija ir improvizacija. Minusiukas KAIMANU manymu buvo arba dar 30-40 papildomu galvų arba daugiau veiksmo civiliams kad jie judėtu po mapa. Paprastai tariant truputėli trūko susišaudymu :) (skriaust zombiu kaškaip jau nelygios jėgos kai jie be ginklų) Apibendrinant 8.5 iš 10. Didelis dėkui už tokio tipo LARP žaidimų givybės palaikyma ir įdėta darba organizuojant, jai bus tesinys Žemaičiai tikrai dalivaus ir pats asmeniškai turiu keleta scenarijaus įdėju. Dar kartą ačiū ir iki susitikimo.
marko1991
OASIS 0.1
Linksmas žaidimas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nors ir buvo vietom mažai aktyvumo iš kitu frakcijų,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,tačiau kai nori veiksmo jo randi……………………………..……… Taisyklės aiškios ir paprastos, idomumo ivedė zombiu apvogimas ir gydimas ieškant vakcinos, taipat zombei ėjo grupėm ir puolė stovyklas.Iš esmės pavyko viskas………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Ačių už renginį!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taip ir toliau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laukiam pratęsimo ir nauju iššukiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mosquitos Games | Šratasvydžio renginių portalas