S.T.A.L.K.E.R. Paslėptas kelias

Renginio pradžia
2023-04-14 (pe)
clock icon 20:00
Renginio pabaiga
2023-04-16 (se)
clock icon 12:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
LARP
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
70eur.
S.T.A.L.K.E.R. Paslėptas kelias
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
88
Patvirtintų
79
Apmokėjusių
77
Užsiregistravusių komandų sąrašas Užsiregistravusių žaidėjų sąrašas
circle icon

Žaidybinės pusės


circle icon

Renginio aprašymas


Šiuo metų žaidėjų limitas yra viršytas. 
Žaidėjai negavę kvietimo bus perkelti į rezervą atsiradus laisvoms vietoms pranešim.
 
 
Žaidėjų limitas ~80. 
Duty - Dolg (registracija uždaryta) 
Svoboda - Freedom (registracija uždaryta)
Monolith - Monolitas (registracija uždaryta)
Mokslininkai (registracija uždaryta)
Kariškiai (registracija uždaryta)
Banditai (registracija uždaryta)
Laisvieji stalkeriai (registracija laikinai uždaryta)
Mutantai ir NPC (kreiptis į organizatorius)
 
Naujo seno formato S.T.A.L.K.E.R. serijos žaidimas. Pagal žaidimo legenda - dėl tam tikrų mėginimų užimti viena iš Zonos teritorijų, sudaromas dirbtinis magnetinis laukas kuris kompiuterius, telefonus ir kitus įrenginius išveda iš rikiuotės. Lankantis zonoje nebegali naudotis aptikimo įrangą todėl priversti imtis seno išmėginto metodo - mesti objektą priešais save ir stebėti kas su juo nutiks. 
 
 
Žmogaus siluetas susisukęs į lietpaltį sėdėjo atsirėmęs į pusiau pravirus ūkinio pastato vartus. Viena ranka laikė lygiavamzdį medžioklinį šautuvą užtaisomą dviem kulkom. Ant lietpalčio rankovės iš tolo švietė geltonas radiacijos ženkliukas. Toks ženklas reikšdavo, kad šis žmogus save priskiria stalkeriams. Stalkeris lėtai sukiojo galvą, uždengtą lietpalčio gobtuvu, vis bandydamas išgirsti kas vyksta pastato viduje. Šiose ZONOS teritorijose niekada nebuvo lengva, čia svarbiausia greitai nejudėti ir nepadaryti neapgalvotų veiksmų. Jau keliasdešimt minučių tūnantis stalkeris visiškai susiliejo su aplinka. Iškėlęs į viršų nosį užuodė orą, matyt nieko įtartino nepajutęs atsistojo ir žvilgtelėjo vidun. Stalkeris turėjo nemažą kuprinę, kuri pagal susidėvėjimą mačiusi nemažai gyvenimo. Ant diržo buvo prikabintas dėklas su pistoletu, iš kitos pusės kabėjo keistas cilindras su keistais mygtukais ir ženklais. Stalkeris atsistojo prieš atvertus vartus ir kyštelėjęs ranką į lietpalčio kišenę ištraukė mažą objektą su prie jo pririšta ryškiai geltona juosta. Lengvas mostelėjimas ir objektas skrenda skrosdamas tamsą į pastato vidų. Stalkeris apžvelgia dar kartą situaciją lauke ir įeina į pastatą dingdamas tamsoje.
Po valandėlės stalkerio siluetas išnyra iš kitos pusės. Nuo jo lietpalčio rūksta garai, o jis pats atrodo siaubingai pavargęs. Beveik valanda laiko praleista buvusiam ūkiniame pastate nuvargino smarkiai, nors pats ūkinis pastatas vos 50 metrų ilgio. Vėl atsirėmęs į vartus jis pritupia ir išsitraukęs iš kuprinės gertuvę godžiai gurkšteli. Čia pat apžiūri vietovę. „Hutora“ atrodo jau galima ir ranka pasiekti ten ir bus galima pailsinti kaulus, o kad nueiti iki jo dar teks kiek paplušėt. Stalkeriui kelią pastojo elektrinė tvora, karts nuo karto traškėdama nuo dulksnos, ir primindama, kad ji vis dar veikia. Kažkada tai buvo kariškių bandymas kontroliuoti Zoną, bet viskas nuėjo šuniui ant uodegos. Dabar elektrinė tvora smarkiai apkartino stalkerių gyvenimą šioje Zonos dalyje, todėl čia jų ir nebuvo per daugiausiai. Toliau už „Hutoro“ pasimatė pora žmonių siluetų einančių palei krūmus, kad niekas lengvai jų nepastebėtų. Stalkeris išsiėmė mažą žiūroną ir žvilgtelėjo, Tai buvo juodais kostiumais vilkintys vyrai su raudonais elementais ir nebloga ekipuote. Dolgo kariai šioje Zonos vietoje atsirado neperseniausiai ir galima pasakyti, kad tik bando suprasti šios vietos niuansus ir kt. ypatybes. Čia užklystantys stalkeriai neretai gauna galą, nes aklai pasitiki keista mokslininkų sukurta elektronika. Į šia vietą atėjus, geriausia išmesti visus prietaisus, neaišku nuo kada, bet čia elektronika tiesiog eina iš proto. Taip ir tiems patiems Dolgo kariams, tenka viską mokytis iš naujo, kaip sakoma viskas iš pirmų praeivių. Aišku keistas jausmas, kai kišenes sveria niekam nereikalingos šiukšlės, bet kitaip čia neišgyvenama. Sklinda gandai, kad kitose zonos vietose eini sau taku ir nei vienos anomalijos nesutiksi, o jei ir yra, tai elektronika iš 100 metrų perspėja. Bet jei pateksi su tokia elektronika į šią vietą, kur anomalijos kas 20 metrų, elektronika tiesiog nesugeba sugaudyti signalų. O galbūt iškart signalizuoja, kad tu jau esi anomalijoje – pats žmogus nieko nejauti ir nesupranti. Čia ir atsitinka klaida, kuri veda į mirtį. Ten Zonoje su elektronika tu esi veteranas, o čia šioje vietoje vėl tampi naujokas – toksai tas ir skirtumas. Stalkeris giliai įkvepia užteršto radijacija oro, ir iš maišo ištraukęs dujokaukę dar kartą apžiūri ar filtras sandariai užsuktas. Užsimaukšlina ją ir patraukia palei čirškančią elektrinę tvorą, atrodo toldamas nuo savo tikslo. "Hutoras" po kelių dešimčių metrų jau lieka jam už nugaros.
circle icon

Specifinės taisyklės


SUŽEIDIMAS, MIRTIS IR ATGIJIMAS

 

 

Bet koks pataikymas iš šratasvydžio ginklo į bet kurią kūno, ar ekipuotės dalį skaitomas kaip sužeidimas, rikošetas taip pat skaitomas kaip sužeidimas. 

Sužeistas žaidėjas privalo sušukti "sužeistas" ir pritūpęs ant kelio išsiimti raudoną liemenę. Žaidėjas iš savo sužeidimo vietos gali pajudėti 2 metrus siekiant netrukdyti koviniams veiksmams, taip pat siekiant nepakliūti po pakartotina ugnimi. Žaidėjas privalo priimti tokia pozą kad maksimaliai sumažintų savo siluetą ir užsidėti raudoną liemenę taip, kad kiek įmanomą daugiau žaidėjų identifikuotų kad jis yra sužeistas. Žaidėjas imituoja skausmą ir gali prašyti pagalbos. Žaidėjas taip guli 10 min. kol nenukraujuoja mirtinai. Mirštant, žaidėjas esantiems šalia kitiems žaidėjams turi pasakyti "aš mirštu", ar kitais aiškiai suprantamais žodžiais, kad šalia esantys žaidėjai suprastų, kad žaidėjo jau neįmanoma pagydyti. Sužeistą žaidėją galima pagydyti, tam reik turėti spec. medicinos priemones. Gydyti sužeistąjį gali ir asmuo  iš kitos frakcijos, jei gydomas žaidėjas yra iš priešiškos frakcijos -  rekomenduojama prieš pradedant gydyti - surišti rankas, el. izoliacine juosta vienu sluoksniu imituojant  paėmimą į nelaisvę. Pagydytas žaidėjas privalo imituoti nuolatinį  sutvarstytos vietos skausmą ir kreiptis pas asmenis galinčius sutvarkyti iki galo jo žaizdas. Sužeistą žaidėją kitas žaidėjas gali pribaigti iki galo, imituodamas dūrimą peiliu arba prieidamas prie žaidėjo 1m atstumu - pasakydamas "pribaigtas" iššaudamas iš šratasvydžio replikos į žemę. Sužeistas ir sutvarstytas žaidėjas negali bėgti, gali tik vaikščioti, imituodamas skausmą. (vienintelis preparatas kuris galės leisti sužeistam greitai judėti - spec. vaistai įleidžiami su švirkštų). Žaidėjas pilnai pagydomas pas pelkių daktarą arba pas mokslininkus.

 

Pataikymas į šratasvydžio repliką, padaro repliką sugedusią ir jos naudoti toliau negalima.

Replika veiksminga tampa grįžus į neutralią lokaciją, bazę ir pan.

 

Mutanto sužeidimas.

Mutantui prilietus žaidėją - žaidėjas skaitomas kaip sužeistas, priklaupia ant vieno kelio ir užsideda raudoną liemenę. Atsigula, ar priklaupia taip, kad kiti žaidėjai identifikuotų,  kad jis yra sužeistas. Gali pajudėti 2 m. tam kad netrukdytų žaidimo eigos. Imituoja skausmą, gali šauktis pagalbos. Kai mutantas ne tik priliečia žaidėją bet ir imituoja jo valgymą - draskymą, žaidėjas skaitomas mirusiu iš karto. Žaidėjas užsideda raudoną liemenę ir kiek įmanoma nerodo gyvybės ženklų. Laukia 5 minutes, arba iki tol kol aplinkui baigiasi koviniai veiksmai ir eina link atgijimo vietos.

 

Anomalijos.

Žaidėjas, bandantis aplenkti anomalijos veikimo lauką, išgirstant specifinį anomalijos suveikimo garsą imituoja mirtį ir atsiklaupęs ant kelio dedasi raudoną liemenę. Laukia 5 min. po laiko einą į atgijimo vietą. Neišgirdus specifinio suveikimo garso žaidėjas lieką gyvas ir eina toliau. Kuomet eina grupė žaidėjų vorą per anomalijos veikimo lauką, išgirdus specifinį anomalijos veikimo garsą, miršta tik pirmas einantis žaidėjas. Kiti gali judėti toliau. Praeinant tik ką suveikusią anomaliją, svarbu atkreipti dėmesį, kad anomalija nesuveiktų vėl, intervalas suveikimo gali keistis. Suveikus anomalijai pakartotinai miršta žaidėjas esantis arčiausiai anomalijos epicentro. (pvz. ėjo keturi stalkeriai, mirė pirmas ir visi pradėjo greitai judėti pro anomaliją. Nespėjus jos prabėgti suveikė antrą kartą - mirė antras narys esantis arčiausiai anomalijos). Žaidėjas pakliuvęs į anomalijos veikimo lauką nepagydomas.

 

Anomalija - voratinklis.

Suveikia prilietus voratinklį.  Tai yra prilietus bet kurią anomalijos vietą žaidėjas miršta. Dedasi raudoną liemenę ir guli 5 min. Nedraudžiama peršliaužti, peršokti ar kitaip pereiti anomaliją, bet reik būti maksimaliai atsargiam. Liečiant anomaliją bet kurią ekipuotės dalimi taip pat skaitoma mirtis. (prašom nebandyti ardyti anomalijų pagalbinėmis priemonėmis, geriausia, kad nebandytumėte jos pereiti nesant reikalui).

 

Egzoskileto nukovimas.

Žaidėją vilkintį egzoskiletą galima nukauti tik pataikius iš šratasvydžio replikos į primontuotą bateriją esančią jam už nugaros. Pataikius į bateriją, egzoskiletą vilkintis asmuo turi priklaupti, ir būti neaktyvus 10min. Per 10 min kiti žaidėjai gali pakeisti bateriją, ir tokiu atveju egzoskiletą vilkintis asmuo gali laisvai tęsti kovą ir judėti. Nepakeitus baterijos per 10min egzoskiletą vilkintis asmuo miršta. Egzoskiletas gali apsiginti arba sulaikyti mutantą, tai yra uždengdamas fiziškai, arba laikydamas jam už letenų ir neleisdamas pulti savęs bei grupės narių. (sulaikyti gali tik snorką, krovososą, kibersnorką.) Tačiau Egzoskeletas gali būti sunaikintas dviejų mutantų arba mutantų, kurie naudojasi mentalinėmis galiomis (kontrolierius).

 

Sužeisto žaidėjo gydymas.

Sužeistas žaidėjas negali pagydyti savęs, bet šalia sužeistojo esantys kiti žaidėjai, kurie nėra sužeisti, gali gydyti naudojant savo arba sužeistojo turimas gydymo priemones. Gydymui bus naudojamas bintas, kuris visu ilgiu turės bus apvyniotas aplink žaidėjo sužeidimo vietos. Svarbu, kad į subintuotą žaidėją vėl pakartotinai nepataikytų arba nepaliestų mutantas, tokiu atveju žaidėjas miršta. Pagydyto (bintu apvynioto) žaidėjo pakartotinai pagydyti negalima. Bintą gali nuimti pelkių daktaras arba mokslininkai. Žaidėjas kuris nepasirūpina savo sveikata per 2 valandas nukraujuoja mirtinai nuo sužeidimų.

 

ŽAIDĖJŲ ATGIJIMAS.

Žaidėjai atgyja tik trijose zonos vietose, stalkeriai galės pasirinkti kur atgyti (tai yra reikės prisiregistruoti prie tam tikros vietos, žaidimo pradžioje stalkeriai atgyja priešzonio bare, galimybės atgyti bet kurioje lokacijose nebus). Žaidėjams kurie žais už grupuotę bus priskirtas atgijimo taškas arčiausiai bazės. Miręs žaidėjas registruojasi pas NPC dėl atgijimo laiko apskaitos, atgijimo laikas 30-60 min. Žaidėjas tol kol neatgijo, sėdi ir laukia ramiai, gali bendrauti tik su kitais mirusiais žaidėjais. Gyviems žaidėjams turėtų stengtis netrukdyti žaisti. NPC nurodo kokiam žaidėjui ir kada yra leidžiama išeiti ir tapti aktyviu. (planuojama izoliuota vieta mirusiems)

 

 

 

Atmintis po mirties.

Nužudytas žaidėjas pamiršta 10 min. savo gyvenimo iki sužeidimo. Žaidėjas negali apibūdinti jį nukovusio asmens, arba kalbėti užuominomis bei rodyti pirštu,  ar kitaip identifikuoti jį nušovusį – sužeidusį asmenį. Šioje vietoje galima daryti tyrimą ieškant liudininkų arba apklausiant kartų ėjusius.

 

Apsvaiginimas.

Apsvaiginimas tai trumpalaikis žaidėjo eliminavimas. Apsvaiginti žaidėją galima tik iš galo imituojant smūgį (pistoleto rankena, automato buože). Puolantis žaidėjas ištaria "apsvaigintas", tada žaidėjas ant kurio vykdomas išpuolis priklaupia arba atsigula imituodamas, kad yra be sąmonės. Apsvaigintas žaidėjas skaičiuoja penkias minutes ir tada tik keliasi. Jis neatsimena kas vyko per tas minutes aplinkui, kas ką kalbėjo ar darė. Apsvaigintą žaidėją galima surišti el. juostą, apieškoti bei atimti daiktus. Galima pernešti į šalia esančia atokią vietą, pernešimas vykdomas fiziškai - už rankų ir kojų kad nesužeisti žaidėjo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ARTEFAKTAI IR ŽAIDYBINIAI DAIKTAI

 

Artefaktai.

Artefaktus gali rinkti visi žaidėjai išskyrus grupuotę  „Monolitą“- imdami į rankas artefaktus jie jaučia skausmą. Artefaktui pernešti galima tik spec. konteineriai, į vieną konteinerį galima įdėti tik vieną artefaktą. Konteinerių kiekis nelimituotas. Bet pilnas konteineris su artefaktu, negali būti paslėptas kuprinėje, maiše ar kitur, privalo kabėti ant ekipuotės išorėje. Tuščias konteineris gali būti nešamas kuprinėje, maiše. (Einamieji prekyboje artefaktai bus atspausdinti su nuotraukom ir pavadinimais iš kitos žemėlapio pusės.)

Dolgas gali rinkti artefaktus tik savo naudojimui. Tai yra kurti jų pagalbą ginklus galinčius sunaikinti zonos būtybes, anomalijas ir kt. Už pardavimą juodojoje rinkoje ar kitur, kariui gresia mirties bausmė - už doglo kodekso pažeidimą. 

Parduodant artefaktus ar kitus daiktus nebūtina pasakoti istorijų. Šiame žaidime bus griežta ekonomika, jūsų pasakos gali įtakoti apie 20proc. produkto kainos.

Banditai, svoboda ir kariškiai gali laisvai rinkti artefaktus, bet teks patiems spręsti ką daryti su surastu artefaktu. Parduoti, išmainyti, panaudoti ir kt.

Taip pat jei rasite kažką įdomaus be jokios žymos ir tai nebus artefaktas, nesvarbu kokias istorijas pasakosit, prekeivis tiesiog nepirks, nes tai neturi jam jokios vertės.

Žaidime be artefaktų gali būti visokios kitos faunos ir floros, prašom neniokoti ir neliesti nieko be priežasties, fiksuojat fotografuojat ir nešat informaciją mokslininkams ir kitiems, kas galėtų atsakyti kaip šiuos elementus nešti ir ar galima juos liesti.

 

QUESTINAI DAIKTAI IR KT.

Visi žaidime questiniai itemai (konteineriai, lagaminai, seifai, dėžės) bus sužymėti lipdukais. Daiktus pažymėtus lipdukais su geltonu radiacijos ženklu - gali imti visi žaidėjai. Daiktai pažymėti su grupuotės ženklų arba kelių grupuočių ženklais, gali būti imami tik atitinkamos grupuotės, kurios ženklas yra pažymėtas. Reiškiasi laisvasis stalkeris palieka šią vietą ir negali imti šio daikto ir neštis, ar parduoti. Tokiu atveju žaidėjas gali parduoti informaciją, kur guli objektas ir už tai gauti pinigų, taip pat gali parodyti vietą nuvesdamas interesantus. Išimtis yra kai grupuotės vadas duoda užduotį konkrečiam daiktui paimti.

Prekeivis nepirks daiktų su lipduku, kuris priklauso kažkuriai iš zonos grupuočių. Nesvarbu kokią super istoriją jūs pasakotumėt ir kiek makaronų kabintumėt.

Itemus su grupuotės ženklu gali imti tik tos grupuotės narys. Arba kaip buvo minėta - stalkeris su konkrečia užduotim itemui atnešti, užsakant būtent tos grupuotės, kurios lipdukas yra ant daikto.

 

DAIKTŲ GABENIMAS.

Nešant daiktus į grupuotės lokalizaciją galima juos prarasti, jeigu žaidėjas juos nešantis yra sužeidžiamas, tokiu atveju daiktai nukrenta toje pačioje vietoje, kur buvo sužeistas žaidėjas. DĖMESIO: suimtas žaidėjas negali nešti pažymėtų daiktų į priešų bazę ar jų slėpti. Taip pat priešiškos grupuotės nariai negali daiktų judinti - paliekat juos gulėti ten kur jis buvo numestas.

Taip pat apieškant žaidėją, daiktai priklausantys kitai grupuotei negali būti atimti, jie gali būti palikti žaidėjui arba išimami iš saugojimo vietos ir numesti ant žemės. (pvz. dolgas stabdo stalkerį, o pas jį daiktai su bandiuganų žymėjimu, jie ji apieško, daiktus išmeta ant kelio. Stalkerį vedasi tardyti. Daiktai negali būti nunešti į dolgo bazės vidų ir ten išmesti. Gali būt išmesti už dolgo bazės ribų, nebent daiktai paliekami stalkeriui, ir jis yra paleidžiamas) DĖMESIO: itemų negalima nešioti paslėptų, slėpti ir užkasinėti, privaloma palikti viską taip kaip radote. Jei jūs tuos daiktus galite  judinti, tada leistina slėpti, nešti ir judinti – negalima tik slėpti po drabužiais ir panašiai.

 

 

DĖTUVĖS
Žaidime dėtuvių skaičius neribojimas, bet galima naudoti tik „Real cap“ ir „Mid cap“ dėtuves. Bunkerinės ir „High cap“ dėtuvės draudžiamos. Amuniciją lootinti galima iš dėtuvių, kurios yra sudėtos ekipuotėje, replikoje esanti dėtuvė nelootinama.

 

MUTANTAI, JŲ SAVEIKA SU ŽAIDĖJAIS IR JŲ NUŽUDYMAS

 

Zona yra pilna įvairiausių mutantų, vienus įveikti gali užtekti ir elementariausios patobulintos „pompos“, o kitiems dar nėra surinktos informacijos.

 

Snorkas

Jie yra greiti ir jų pagrindinis tikslas maitinimasis dar gyvaisiais zonoje esančiais žmonėmis. Nuo kitų mutantų pagrindinis skiriamasis bruožas yra nudriskę seni drabužiai, ir dujokaukių likučiai, kurie tarsi yra priaugę prie snorko galvos. Sklando gandai, kad tai rezultatas  iš eksperimentų, kurie buvo vykdomi bandant sukurti nenugalimus karius, niekam ne paslaptis, kad pagrindine eksperimentų medžiaga buvo žmonės. Snorkai mėgsta medžioti atvirose vietose, kuriuose jų greitis yra pranašumas. Neretai jie gali vaikščioti ir po du ir netgi renkasi į grupes. Norint nugalėti snorką - reiks kelių šūvių iš patobulinto ginklo.

.

 

Krovososas

Dar vienas Zonoje gyvenantis mutantas, ar toki jį sukūrė žmogus, ar patobulino Zona- niekas nežino. Bet jo gebėjimas tapti nematomu ir siaubinga išvaizda sapnuojasi ne vienam nuotykių ieškotojui. Tvirto kūno sudėjimo ir tvirtos plieninės odos mutantas, kurio burnos ertmė papuošta keturiais galingais čiuptuvais, kuriais išsiurbia aukos kraują. Neretai galima rasti mumifikuotus stalkerių lavonus ir iš kart galima pasakyti, kad tai-Krovososo darbas. Krovasosui kaip ir snorkui užteks kelių šūvių iš patobulinto ginklo.

 

 

Kontrolierius

Kontrolierius tai mutantas, kuris atakuodamas pasitelkia savo mentalines galias. Jis greitai nebėgioja ir nepuola kaktomuša, dažniau tyko savo aukų tamsiuose kampeliuose. Kontrolieriaus paprastais ginklais nenugalėsi, tam reikės surasti kažką kitko Zonoje. Kontrolierius ištiesia ranką ir imituoja mentalinę ataką apšviesdamas tam tikra plotą. Jei žaidėjas į tą apšviesta plotą patenka - iškart imituoja stiprų galvos skausmą. Jeigu kontrolierius išlaiko spindulį ant žaidėjo vieną minutę, žaidėjas patampa zombiu, paklūstančiu kontrolieriui. Kontrolierius gali apšviesti ir didesnes grupes žaidėjų vienu metu, todėl būkit atsargūs. Jai Kontrolierius neišlaiko apšvietimo ant žaidėjo minutę ir atkreipia dėmesį į kažką kitą, žaidėjas turi progą pasprukti.  

 

Biureris – paslaptingas, kinetinių galių turintis mutantas. Tai žemas, stambus, ant dviejų kojų stovintis padaras. Informacijos apie jį yra mažai žinoma. Nukauti galima šaudant su keliomis spec pompomis.

 

Izlomas vienintelis žmogišką protą išsaugojęs mutantas. Įprastai gyvųjų jis nepuola, nebent atsukat jam nugarą ar kitaip parodot nepagarbą. Su izlomu galima bendrauti, bet patartina turėti jam dovanų, saldainių ir panašiai. Bet net turint izlomui dovanų negarantuotina, kad jis jūsų neužmuš. Izlomą galite suerzinti netgi „kreivai“ į jį pažiūrėjus... Izlomas yra zonos vaikas ir gina kitus „zonos vaikus“, tad jo akivaizdoj nepatartina žudyti mutantų, bet jei esate užspausti mutantų, susitrus su Izlomu galite būti saugiai pravesti pro kitus mutantus. Izlomas nuo kitų mutantų išsiskiria ilga savo ranka, kurią vienu smūgiu užmuša net stipriausius... Ar įmanoma nukauti izlomą – nėra žinoma, dar niekam to nėra pavykę, tad jei nesate tikri, geriau to ir nebandyti.

 

Chimera - vienas baisiausių zonos mutantų. Tai naktį pasirodantis mutantas su dvejomis galvomis, ir ryškiomis raudonomis akimis. Išgyvenę pasakoja, kad susidūrę su ją iš pradžių išgirsta tik garsų riaumojimą ir pamato raudonas šviečiančias akis, tokiu atveju belieka tik bėgti.

Ar įmanoma nukauti chimerą, nėra žinoma, bet spec pompos jas tik suerzina.

 

 

MUTANTŲ NUKOVIMAS

Mutantų nužudyti iš paprastos replikos neįmanoma, tam kad būtų galima nužudyti mutantą -reikia naudoti tam tikrą artefaktą, kurį nunešant pas Dolgą už tam tikrą mokestį bus  gaunamas ginklo patobulinimas . Tai yra pompos imitaciją nešat pas dolgą ir jie ten už tam tikrą mokestį padaro jums ginklą prieš mutantus.

Ginklas naudojamas prieš tik plačiai paplitusius mutantus - krovasos, biurer, snork. Prieš kitus mutantus reik rinkti kitus spec. Ginklus, platesnė informacija pas dolgą.

Patartina nešaudyti į mutantus jai neturit spec. ginklų. Galimai galit tik suerzinti mutantą ir jis tikrai jums atkeršys.

 

SPEC GINKLO NAUDOJIMAS

 Žaidėjas sušaukia kad turi mutantų žudymo ginklą ir pasiruošia šaudyti į mutantą. (pvz. „Ateik ateik šlykštine, turiu daiktą kuris padarys skauda“ ir pan. – pasitelkit fantaziją)

Mirę mutantai gali išmesti įdomių daiktų.

 

 

LOOTINIMAS IR APIEŠKOJIMAS, ĮKALINIMAS, TARDYMAS

 

Apieškojimas.

Apieškoti ir atimti daiktus galima tik iš gyvo, arba sužeisto žaidėjo. Mirusio ar keliaujančio į atgijimo vietą žaidėjo apieškoti nebegalima.

 

Žaidimo daiktai ir itemai negali būti slepiami apatiniame trikotaže arba kitose tam neskirtose vietose. Žaidimo daiktai, pinigai ir kita gali būti dedami, i kelnių, švarko ir striukės kišenes, į ekipuotę, taktinę liemenę, kuprinę, tašę, pautchus. (Eliminuoto žaidėjo nurenginėjame.)

Apieškant žaidėją,  žaidėjas žodžiu praneša, kad kišenėje, pautche yra asmeniniai daiktai. Apieškantis žaidėjas asmeninių daiktų netikrina ir neima.

Apieškantis žaidėjas rankos prilietimu ir žodžiu parodo į ginklą, nurodo būklę "atimta" (pvz: peilis atimtas, automatas atimtas ir t.t.". Šie ginklai nebegali būti naudojami apieškomo žaidėjo iki tol kol nebus jam sugrąžinti to pačio žaidėjo t.y. žaidėjas kuris prieš tai prilietė ir pasakė "atimta" dabar turi paliesti ir pasakyti "grąžinta". (peilis grąžintas ir t.t.)

Visi žaidybiniai daiktai gali būti atimti ir nebegražinti žaidėjui.

Apieškomojo amunicija gali būti perpilama į maišelį arba išpilama ant žemės, t.y. dėtuvės kuriuose yra bbs‘ai ir kt. Neliečiami bbs‘ai tik prisegtoje prie ginklo dėtuvėje. Transportuojant žaidėją, privaloma jo rankas surišti el. izoliacine juosta. Ne daugiau dviejų sluoksnių, kad žaidėjas esant būtinybei galėtų išlaisvinti rankas. Tarkim žaidėjas užsikabino už šakos ir tam kad nenukristų ir nesusižalotų atsilaisvina. Tokiu atvejų neskaitoma, kad žaidėjas išsilaisvino, žaidėjas privalo iš naujo paprašyti uždėti juostą.

 

Transportas

Zonoje transportas nevažinėją.

 

Tardymas

Žaidėjas gali būti suimtas tardymui ir laikomas 1 valandą. Tardymus vykdo grupuotes vadas arba paskirtas vado asmuo. Tardytojas būtinai turi užduoti porinį skaičių klausymų. Žaidėjas į 50 proc. atsako teisybę, į kitą 50 proc. savo nuožiūra (gali meluoti arba gali sakyti tiesą). Priklausomai nuo tardomojo elgsenos ir kitų aspektų žaidėjas po tardymo išeina gyvas ar ne.

 

 

 

 

 

 

BAZĖS PUOLIMAS, ŠTURMAS

Į bazės vidų galima patekti tik pro bazės duris. Tai yra perlipti sieną tvorą ir kt. draudžiama. Atidaryt duris galima bus tik pataikius į spec. priemonę virš bazės durų - tam reikės gauti granatsvaidžio imitaciją (pataikius į spec. ženklą žaidėjai privalo atidaryti duris ir prasideda šturmas, durys gali būti sutaisytos po 20 min. Tarkim puolantiesiems nepavyko patekti į vidų arba besiginantis atrėmė visus puolimus ir bandymus patekti į bazės vidų. Jai per tą laiko tarpą puolantieji vis dėlto pateko į vidų, durys negali būti sutaisytos - tai yra kova vyksta iki kol viduje likę visi gynėjai arba puolantieji bus sužeisti, arba pasitrauks iš lokacijos). Patekus į bazės vidų galioja LŠF saugaus atstumo šaudymo taisyklės. Priešui užėmus bazę, bazės gynėjai privalo gulėti ir imituoti mirusius iki tol kol užpuolikai pilnai paliks bazės teritoriją. (Užėmę bazę puolantieji,  gali apieškoti visus sužeistuosius, bei paimti tai, kas vertingo yra ant vado stalo - po stalų. Visa kita traktuojama kaip asmeniniai daiktai, anturažas ir kita.) Kai tik užpuolikai palieka bazę,  mirę žaidėjai palieka savo bazę uždarydami duris ir juda į atgijimo vietą. DĖMESIO: kai yra pataikoma į spec. priemonę ir durys atsidaro, žaidėjai naudoja pirmos klasės ginklus, jai žaidėjas neturi pirmos klasės ginklo naudoja peilio imitaciją. Draudžiama šaudyti iš antros ir aukštesnės klasės ginklų pro atidarytas durys.

 

 

Adeptai.

Žaidėjas pagautas monolito gali tapti adeptu, adeptas tampa neoficialiu monolito nariu ir paklūsta monolito valiai. Adeptas, kuriam išplovė smegenis, lieka adeptu iki pat žaidimo galo. Jai šį žaidėją pagauna kitos frakcijos ir supranta kad jis yra išplautomis smegenimis, galima bandyti jį grąžinti ir perprogramuoti, su spec. priemonėm. Koks paprasčiausias būdas suprasti kad žaidėjas adeptas - reiks sužinoti žaidime. Adeptas vykdo monolito valią, bet taip pat atlieka ir savo užduotis, pirmumą teikdamas monolito užduotims.

 

 

 

 

RADIJO RYŠYS

Radijo ryšys bus paskirstytas kiekvienai grupuotei atskyrai. Bus bendras kanalas per kurį  mokslininkai pranešinės apie išmetimo „vybroso“ pradžią ir pabaigą. Todėl radijo ryšio turėjimas yra labai svarbu. Klausytis kitų grupuočių bei trukdyti uždrausta.

 

MAISTAS IR VANDUO.

Maistas ir vanduo yra žaidimo elementas, žaidėjas nešiodamas su savimi maistą rizikuoja ji prarasti. MRE, konservai, bomžpaketai, šokoladai ir kitką, kas yra negendančio galiojimo  gali būti atimta. (jai turite su savimi mamos keptus kotletus, abejotina ar kas atims, susitarkit su prekeiviais ar grupiruotėmis su kuriais dirbsit, kad palikti maistą pas juos. Arba paslėpkite savo atsargas Zonoje).

 

 

 

 

OFF GAME SITUACIJOS

Off game situacija gali būti tik tuo atveju, kada žaidėjas susižeidžia, sutrinka sveikata, žaidėjas padaugino alkoholio. (Apsvaigus nuo alkoholio, palikti bazės teritoriją ir imtis žaidybinių veiksmų net ir šturmo metu griežtai draudžiama).  Tik tokiu atveju žaidėjui privaloma padėti išvesti jį iš žaidimo, suteikti pagalbą ir prieglobstį už poligono teritorijos ir kt. (prašymas nenaudoti off game, kad pasiaiškinti ko kitas žaidėjas iš tavęs nori, žaiskit iki galo larpą paprašykit paaiškinti ko jis nori, apsimeskit, kad buvot kontuzintas ir jums reik smulkesnio paaiškinimo.) Organizatoriai nenaudos geltonų liemenių, bandysim apsimesti juodais stalkeriais.

 

ŽAIDYBINĖ PUSĖ

Esant tam tikrai Larp situacijai žaidėjas gali keisti savo grupuotę arba eiti į laisvus stalkerius. Tam patys žaidėjai turi būti pasiruošę rūbus pasikeitimui pagal lorą. Galimai kai kuriuos grupuotės galės išduoti atsarginius rūbus jam žaisti.

 

BBS

Žaidime naudojami tik organizatorių išduoti bbs. Juos galima pirkti ir mainyti, rasti.

 

NPC.

NPC yra nemirtingi tik savo lokalizacijose, išėjus iš savo lokacijos, bus galima sužeisti - nužudyti. DĖMĖSIO: NPC gali turėti daug neliečiamų daiktų, ką galima iš jo gauti pasakys pats sužeistasis. Taip pat ne visi NPC žaidėjai turės savo lokaciją, kai kurie bus klaidžiojantis, jie taip pat nurodys ką galima iš jų paimti arba išmes patys.

Juodasis stalkeris 

Juodasis stalkeris vienintelis personažas kuris yra nemirtingas. Nesimelskit jam, nebandykit užkalbinti. Geriau vaidinti, kad jo nematote. Tai yra techninis personažas, kuris atlieka įvairias technines funkcijas ir daro viską, kad žaidimas tęstųsi be pauzių.

 

Radiacijos laukai

Tai vietos ir tam tikra teritorija, kurioje yra pavojingas gyvybei radiacijos lygis. Tokiose vietose yra privalomas dujokaukių - puskaukių ir kt. apsauginių priemonių naudojimas. Nenaudojant apsauginių priemonių arba jas praradus, žaidėjas yra apšvitinamas radiacija, pastebėjus tokį žaidėją jam bus skiriamas papildomas gydimas.

Užterštos radiacija vietos bus pažymėtos žemėlapiuose, kuriuos gausite registracijos metu. Taip pat šios teritorijos bus sužymėtos specialiomis priemonėmis ženklais (pačioje Zonoje). Ženklas bus trikampės formos su radiacijos ženklu viduje.

Prašymas neperstatinėti ir neslėpt šių ženklų, tai padaryta tam, kad Jums būtų lengviau išgyventi zonoje.

 

Išmetimas arba vybros.

Vybros yra didelės anomalinės energijos išmetimas. Tai vyksta tik Zonos teritorijoje - toks reiškinys apibrėžia griežtas Zonos linijas.

Žaidime išmetimai turės tam tikrą periodiškumą ir tąsą. Bet jie vyks tik pačioje Zonoje, priešzonije išmetimai neturi galios, gali sukelti tik lengvą galvos skausmą arba pykinimą.

 

Kaip sužinoti ir suprasti kada vykstą išmetimas.

15 min. Iki reiškinio pradžios mokslininkai bendru radijo ryšio kanalu praneša, kad artėja anomalinis išmetimas ir patariama ieškotis saugios vietos išmetimui pralaukti. Skelbimas gali kartotis kelis kartus.

5min iki išmetimo pradžios sukaukia pavojaus sirena (signalas trumpas). Prasidėjus išmetimui, signalas suskamba antrą kartą ir kelis kart ilgiau.

Saugios vietos - bet kurios frakcijos bazės bei personažų gyvenamos vietos. Ir taip pat visas priešzonis.

Žaidėjas neradęs saugios vietos laikomas miręs. Vadovaujasi mirties taisyklėmis ir prisistato į vieną iš trijų atgijimo vietų. Pastatai ir statiniai, kurie nėra kažkieno bazė, ar gyvenimo vieta - neskaitoma kaip saugi vieta.

 

 

Išmetimo pabaiga.

Suskamba ilgas sirenos signalas. Po šio signalo mokslininkai bendru kanalu praneša, kad išmetimas baigėsi ir galima išeiti.

Ką dar reikėtų žinoti apie išmetimą?

Išmetimo metu rekomenduojama išjungti visą įmanomą elektroniką, tai yra išjungiamas apšvietimas bei generatoriai. Taip pat išmetimo metu gyvenimas toliau verda priešzonije.

 

circle icon

Pusės


MUTANTAI IR NPC

REZERVAS