OASIS The Path to Sanctuary









Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas
Kas buvo prieš tai:
STARS būrys, pabėgęs kartu su mokslininkais, jungėsi prie išgyvenusių grupės ir kvietė visus kitus netoli esančius būrius jungtis prie jų. Dalijasi informacija apie eksperimentus, kovą su infekuotais, bei aptaria gautą informaciją iš išgyvenusiųjų, kurie prisijungė prie Oasis. Kartu su Oasis vadovybe sukurta nauja struktūra gyvenvietėje: STARS dalijasi savo patirtimi su išgyvenusiais ir tampa atsakingi už kovinius veiksmus. Be to, kuria planą, kaip išvaduoti išgyvenusius iš Imperiumo gniaužtų. Mokslininkai pradeda toliau tirti virusą ir vaikščiojančių elgesio pokyčius. Išrasta vakcina pasitarnauja į reidus keliaujančioms Oasis grupėms, kurių išgyvenimo rodiklis ženkliai padidėja. Būriamos operatyvinės grupės iš STARS karių, o subalansuotas mokslininkų/medikų darbas neša puikius rezultatus.
Mokslinio kontingento atradimas pakeičia gyvenvietės nuotaikas: jie ištyrė, kad vaikščiojančių organizmų mobilumas mažėja, nes jie veikiami atmosferos ir po truputį tampa visiškai nefunkcionalūs. Jei neatsiras naujų individų, galima tikėtis visiško jų išnykimo, kas leistų lengviau atsipūsti.

Pusės
Pusė organizatoriaus nuožiūra
Personažai ir kitą.
STARS
10-15 %
Tai buvę vidaus tarnybų pareigūnai (policininkai, gelbėtojai ir kt.), prasidėjus epidemijai, iki paskutinio bandę padėti išgyvenusiems žmonėms, kol jiems nesutrugdė valdžios atstovai, vėliau pasivadinę “Jungtinėmis Tautomis”. Su STARS vadais buvo susidorota, išsiuntus juos į neįmanomą misiją, ko pasekoje niekas negrįžo. O norint numalšinti galimai maištaujančius STARS karius, jie buvo pasiųsti saugoti slaptų laboratorijų, kurios kūrė vakcinas virusui stabdyti. Po tam tikrų įvykių STARS grupė bėga kartu su mokslininkais iš laboratorijos ir jungiasi prie išgyvenusių grupės pavadinimu Oasis.
Ką veiksiu:
Žvalgybą, koviniai veiksmai, objektų saugojimas, pasalos, tardymas, operacijos planavimas. Nedidelė dalys bendravimo ir diplomatijos. Resursų paieška. Ši pusė turės daugiau koviniu veiksmų,bei užduočių ir mažiau LARP.
Oasis
10-15 %
Atsitiktinai susitikę ir įkūrę prieglobstį, žmonės užsimojo sukurti didelę bendruomenę – prijungti prie savęs daugiau išgyvenusių, sukurti infrastruktūrą ir visas sąlygas išgyvenimui. Bendruomenė pasivadino Oasis, o tam tikru momentu atlikę kai kuriuos namų darbus, sukūrė infiltracijos stovyklą, į kurią kviečia prisijungti visus išgyvenusius. Stovyklos tikslas – atrinkti dorus ir gerus žmones nuo piktavalių, tačiau susidūrus su vaikščiojančiais infekuotais ir kitomis įvairiomis grupuotėmis, vidinė tvarka sugriūna. Oasis vedliai pastebi potencialą STARS grupuotėje ir mokslininkuose, ko pasekoje juos bei kelis išgyvenusius pirmus išveda į Oasis gyvenvietę. Vėliau išgelbėjami ir kiti stovyklos gyventojai. Oasis taryba nusprendžia visus pagrindinius kovinius bei sudėtingų situacijų valdymo veiksmus perduoti STARS daliniui.
Ką veiksiu:
Integracija į vietinę bendruomenę, įtakos plėtimas, bendravimas derybos ir diplomatiją. Resursų paieškos, koviniai veiksmai prireikus, galimai slaptos smulkios operacijos. Dezinformacijos skleidimas ši pusė labiau LARP stiliaus.
IŠGYVENUSIEJI
20-25%
Tai žmonės, gyvenantys IMPERIUMO valdomoje teritorijoje. Jie čia dirba ir bando išgyventi. Visi, kas galėjo pasipriešinti, iškeliavo ieškoti pagalbos, išgirdę, kad grupė išgyvenusių kviečia visus prisijungti. Tačiau ilgą laiką jokių žinių iš šios grupės negauta. IMPERIUMO kariai užtikrina tvarką, saugumą bei neleidžia ilgai ilsėtis, reikalaudami produktyvaus darbo. Visokie bandymai susisiekti su kitais išgyvenusiais arba bandymai įsigyti ginklus griežtai baudžiami. Todėl belieka melstis ir laukti, kad pagalba ateis.
Ką veiksiu:
Ši pusė bus labiau už išgyvenimą sunkiomis sąlygomis, nuolat busit tikrinami ir įtarinėjimi isdavystemis ir sabotažais. Reikės įtikti visoms pusėms. Turėdami ginklų ir resursų turėsit kruopščiai juos saugoti iki valandos X. Daug bendravimo derybų ir diplomatijos, galimai smulkios kovines užduotis. LARP pusė.
IMPERIUM
20-25%
Plėsdami savo įtaką, Imperiumas užgrobia visas arčiausiai jų miesto esančias gyvenvietes. Įkuria čia prieglobstį žvalgybinėms grupėms, sveikus vyrus siunčia į miestus dirbti, o kitus palieka prie žemės darbų. Su nesutinkančiais į kalbas nesivelia ir sutvarko greitai. Jų tikslas – sukurti stabilią ir dominuojančią organizaciją. Malšinti bet kokius bandimus priešintis ir užkirsti kelią ginkluotam pasipriešinimui.
Ką veiksiu:
Reiks užtikrinti tvarką ir discipliną valdomose teritorijose ir vietinėje bendruomenėje. Tardymai ir apieskojimo užduotis. Koviniai veiksmai ir patruliavimas, objektų sargybą. Agresyvi reakcija į išorinius dirgiklius ir atėjūnus. Bendravimas ir diplomatiją. Ši pusė yra labiau kovinė bet turės nemažai ir LARP situacijų.