TACTICAL DAY 2023-11-26 OPERATION OIL PUMPS 2 SEASON ENDEX

Renginio pradžia
2023-11-26 (S)
08:00
Renginio pabaiga
2023-11-26 (S)
17:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
MILSIM / WAR
Greičio limitai
Kaina
20-30

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
126
Patvirtintų
126
Apmokėjusių
125

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Maksimalus dalyvių skaičius 160 !!!

 

Žaidimo tipas: MILSIM (military simulation) - žaidimo metu stengiamasi sukurti realistiškas sąlygas, kada reikia gebėti susidirbti su savo pusės žaidėjais, suprasti pusės vado sumanymą ir gebėti atlikti patikėtas užduotis, atsiduodant joms visapusiškai. Ne visada vado ar skyriaus vado nurodymai gali būti racionalūs, tačiau jas reikia atlikti be jokių pamąstymų.
Taip pat, kiekvienos užduoties metu, reikia mokėti koordinuoti veiksmus su kitomis komandomis ir gebėti perduoti pranešimus, naudojant radio ryšio stotelę, pasiutininius ar tiesiog koduotus pranešimus.
Ne visos užduotys gali duoti "kontaktų" su priešiškomis pajėgomis, tačiau kiekvienas žaidėjas žaidime užimdamas kažkokią rolę, sukuria bendrą paveikslą ir net kai tenka atlikti objekto apsaugą, tai irgi gali būti labia svarbu viso žaidimo kontekste. 
MILSIM'e tenka ne tik daug vaikščioti, bet kartais ir gulėti žvalgyboje ar pasaloje, neturint nei vieno "snikers" batonėlio kišenėje, bet turint geležinę kantrybę ir viltį, kad visa perduota informacija pusės vadui yra labai reikšminga ir naudinga.
Ir jei Tu galovji, kad MILSIM tipo žaidimuose nebūna kontaktų ir daug šaudymo, Tu klysti, čia būna visko ir daug !!!

 
Renginio laikai: 
0800 - 0900 registracija, chronavimas, pasiruošimas žaidimui.
0930 - 1030 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui.
1030 - 1700 žaidimas.
1700 - 1800 maitinimas, žaidimo aptarimas.

 

DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ

* 20 € apmokant iki 2023-11-20
* 30
€ papildomi bilietai apmokant iki 2023-11-24
(papildomu bilietu kaina, gali būti galiojanti tik tuo atveju jei dalyvis neapmoka iki 11-20 ir nėra atšaukta jo registracija į žaidimą)
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS

* 40 € apmokant iki 2023-11-20
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
(nepardavus nuomininkams skirtus bilietus, vietas užleisime dalyviams su savo įranga)

* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - nuomininko paketas, teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas, atskiras instruktorius
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 30 BILIETŲ nuomininkams !

 

REGISTRACIJA VYKSTA EL.PAŠTU [email protected]

ARBA UŽPILDŽIUS KONTAKTUOSE ESANČIĄ LENTELĘ https://tacticalday.lt/kontaktai/

REGISTRUOJANTIS PRAŠOME NURODYTI:


dalyvio Vardą Pavardę, žaidimo datą, kontaktinį telefono numerį, savo el.paštą, aprangos dydį ir ar pageidaujate specialios akių apsaugos nes nešiojate regėjimui skirtus akinius ir žaidimo metu nenaudosi regėjimui skirtu lęšiu. 
Aprangos dydžių lentelė: >>>nuoroda į rūbų dydžių lentelę<<<
(mažiausias turimas aprangos dydis M, didžiaus XXL)

 

 

 

 

 

 

 

 

Specifinės taisyklės

Legenda:


Po paskutinių susirėmimų tarp korporacijų "Desert fox" ir "Sand dogs", regione buvo prarasta naftos gręžinių kontrolė. Vietiniams sukilėliams sėkmingai pavyko įvykdyti savo užduotis ir sunaikinti visus naujus gręžinius bei nutraukti naftos pompavimą, taip sugriaunant "Desert fox" ir "Sand dogs" pasipelnymą iš "juodojo aukso". Dėl šios priežasties korporacijų lyderiai privalėjo pergalvoti savo strategijas ir pergrupuoti savo karius naujoms užduotims vykdyti.
Naujausiomis žiniomis, teritorijoje yra išlikusios kelios neveikiančių gręžinių platformos, kad jas paleisti reikia surasti trūkstamas mikrochemas, tačiau vien mikroschemų nepakaks. Tinkamą platformų pajungimą gali garantuoti buvęs platformų mechanikas, kuris turi tam reikalingus specialius įgūdžius. 
Taip pat po praeitų susirėmimų, pagal korporacijų žvalgybinius duomenis, yra žinoma, kad regione yra slapti amuniciniai konteneriai, kurie ženkliai gali sustiprinti korporacijos amunicinį pranašumą. 
Tad vykdant operacijos planavimą, tiek "Desert fox", tiek "Sand dogs" įžvelgė riziką, kad neturint gero amunicinio pranašumo, galimas operacijos nesekmės atvejis. Todėl pagrindinės keliamos užduotys - amunicijos ir mikroschemų paieška, o jas suradus - senų pompavimo platformų užėmimas ir mechaniko integravimas į mikroschemų pajungimą. 

Pagrindinės žaidimo užduotys Sand Dogs ir Desert Fox:

 

• Įsteigti FOB (Forward operating base)
• Surasti tinkamas mikrochemas 
• Surasti amunicinius konteinerius ir taip sustiprintį ugnies galią
• Užverbuoti mechaniką mikroschemų pajungimui
• Užtikrinti tinkamą alyvos platformos darbą (atlikti alyvos pompavimą iš specialios talpos į gabenimui skirtą talpą)
• Užtikrinti tinkamą alyvos perdirbimą gamykloje (perdirbimas vyksta, kai iš gabenimui skirtos talpos, alyvą paskirstoma į mažesnes talpas ir jos sudedamos į specialias gabenimui skirtas dėžutes. Perdirbtos alyvos dėžė gabenimo metu turi būti pilnai uždaryta ir joje talpinamas ribotas kiekis talpų. Taip pat gamykloje bus specialus aparatas, kurį reikės įjungti, kai bus pradėta gamyba. Surinkus 20 taškų reikš, kad gamyba atlikta ir talpas galima išgabenti į FOB)
• Gauti atlygį už atliktas užduotis (vietinė valiuta)
• Užimti atsarginį "mertviaką" ir iškelti savo pusės vėliavą
• Apginti kontroliuojamas teritorijas nuo sukilėlių būrių
• Išeiti į kontaktą su vietiniu pardavėju (pardavėjas prekiauja žaidybiniais pleistrais, bintais, dūmais ir kt.)

 

Papildomo "mertviako" taisyklės:

 

Žaidimo metu žaidėjai gali užimti papildomo mertviako objektą. Objekte reikia iškelti savo žaidybinės pusės vėliavą, kuri žymi, kad tas objektas yra užimtas ir juo gali naudotis visi tos pusės nukauti žaidėjai. Nukauti žaidėjai atėję į objektą privalo vilkėti oranžinės spalvos liemenes, dėvėti akių apsaugas ir būti specialiai STOP juosta atžymėtoje zonoje. Pačioje zonoje bus specialus "timer" aparatas kuris kas 20 min. užsidegs žalia spalva ir skleis garsinę sireną, taip informuodamas apie atgijimą ir galimybe išeiti iš "mertviako", išėjimo laikui skiriama 1 min., jei žaidėjas per 1 min., nepasišalino iš mertviako jis privalo vėl laukti 20 min., iki kitos sirenos. Raudonai šviečiantis aparatas reiškia, kad išeiti iš "mertviako" draudžiama. 
Atvejai kuomet kitos pusės žaidėjas bando pakeisti ne savo pusės vėliavą ir yra pašaunamas. Žaidėjas privalo grąžinti į prieš tai buvusią vėliavą iki viršūnės ir pasitraukti kelis žingsnius nuo vėliavos stiebo bei vadovautis medicinos taisyklėmis.
Objektas laikomas pilnai perimtu, tik kai vėliava yra pilnai nuleista ir kita pilnai pakelta iki pat viršaus. Jei tuo metu mertviake buvo kitos pusės žaidėjai, jie privalo pasišalinti iš "mertviako" zonos ir eiti į savo pusės FOB. 
Atvejai kuomet sutampa priešiškos pusės vėliavos pakelimas iki pat viršaus ir "mertviako" timer išėjimo signalas, leidžia "mertviake" buvusiems žaidėjams atgyti ir iš karto pradėti žaidimo veiksmus, tačiau žaidėjai privalo nedėvėti oranžinės spalvos liemenių, nebūti STOP juosta aptvertoje teritorijoje ir nesukelti dviprasmiškų situacijų kitiems žaidėjams. 
Šaudyti kiaurai per STOP juosta pažymėtą teritoriją ir iš jos, yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA. 

Medicinos taisyklės:

 

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, konkretus  skyriaus karys, turintis organizatorių išduotą gabenimo krepšį su gydymo priemonėmis ( žaidybinis pleistras/bintas ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pleistras klijuojamas žaidėjui ant kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies tarp alkūnės ir peties. 
Jei išpakuojamas bintas susigadino (išsivyniavo), jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo binto medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Bintas vyniojamas ant šalmo/kepurės/galvos/panamos, būtinai išvyniojant pilnai 5 metrus binto. 
Med. priemonės (žaidybinis pleistras/bintas) yra perimamos iš nukauto MEDIKO (t.y. jei nukautas priešiškos komandos MEDIKAS  kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos gyvas priešiškos pusės MEDIKAS  gali prieiti ir su specialiai organizatorių išduotu medicininiu krepšiu persidėti žaidybinius pleistrus, bintus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
 

Amunicijos paramos taisyklės:

 

Žaidimo metu bus naudojamos metalinės šaudmenų dėžės, kurių gabenimo rankenos bus pažymėtos žaidybinių pusių žymėjimo juostų spalvomis. Šaudmenų dėžė užtikrina galimybę žaidimo metu naudotis joje esančiu žaidimo organizatorių išduotu turiniu - BB's ir loader. Šaudmenų dėžę galima gabenti su savimi į norimas pozicijas.
Pats dėtuvių pildymas vyksta tik šalia amunicinės dėžės, naudojant organizatorių išduotus BB'S ir loaderį. Pildyti galima, tik "atrakintas" ir specialiai pažymėtas dėtuves. Pasipildžius dėtuves, BB's su loaderiu yra grąžinami atgal į amunicijos dėžę ir dėžė yra uždaroma. 
Šaudmenų dėžę ir jos turinį galima perimti iš nukauto žaidėjo, iki kol jis nukraujuos, gyvas priešiškos pusės žaidėjas gali prieiti ir pasiimti amunicijos dėžę. Žaidėjas privalo juos atiduoti.

Jeigu žaidėjas,turintis šaudmenų dėžę, yra pašaunamas, prieš išeidamas į "mertviaką", žaidėjas privalo įsitikinti, kad kitas gyvas žaidėjas galės perimti amunicijos dėžę. Jei galimybės perleisti gyviems žaidėjmas nėra, nukautas žaidėjas dėžę gabena į savo FOB ir ją atiduoda savo pusės vadui, dėžė bus grąžinama į žaidimą. 
Išsekus amunicijos papildimui, dėžė yra grąžinama į FOB savo pusės vadui. 

Amunicijos ribojimas:

 

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su dviem užpildytom dėtuvėm, kurios pažymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas ar kiti žaidėjai gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse, arba pildymą iš specialiai išduotos amunicijos dėžės. 
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik pagal atsikra pusės vado nurdymą, pagal X laiko ašį. 
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Papildomos dėtuvės atrakinamos pagal X laiko ašį, pagal pusės vado nurodymą.
Dėmesio !!! Neturintiems mechaninių dėtuvių, bunkerinių dėtuvių naudojimas negalimas !!!
 

Transporto naudojimo ir naikinimo taisyklės:

Žaidimo metu žaidėjai gali naudoti specialiai pritaikyta airsoftui transporto priemones. Transporto savininkas privalo įvertinti, kad naudojamai transporto priemonei gali nutikti gedimai/pažeidimai ir papildomi apgadinimai. Kadangi transporto priemonė bus naudojama žaidime, visą riziką prisiima pats transporto sąvininkas. Prieš naudojant transportą privaloma suderinti su organizatoriais.

 

Transportavimui skirtas transportas. 


GRIEŽTAI draudžiama tyčia šaudyti į transportavimui skirtą transporto priemonę (riziką dėl transporto apgadinimo prisiima pats transporto priemonės savininkas).
Transporto priemonė privalo būti pažymėta (baltu ženklinimu A4 formato lapas, priekyje gale ir šonuose). 
GRIEŽTAI draudžiama šaudyti pro atvirus langus ar praviras duris, liukus. 
Tokia transporto priemonė skirta tik gabenti žaidėjus iš taško A į taška B. Atvykus į tašką visi viduje esantys žaidėjai privalo išsilpainti iš tranpsporto priemonės ir vykdyti užduotį pėsčiomis.
Transporto priemonė su vairuotoju privalo grįžti į tašką A. 
Tokia transporto priemonė negali būti naudojama stebėjimui. Ji skirta tik nugabenti žaidėjus iki užduoties rajono, bet ne tiesiai į užduoties objektą. Su tokia tranpsporto priemone negalima gabenti jokių žaidime naudojamu rekvizitų ar priemonių kurios skirtos žaidimo scenarijui/sumanymui įgyvendinti.

Taktinė transporto priemonė.


Transporto priemonė neturi jokio specialaus žymėjimo.
GALIMA šaudyti tik pro specialiai įrengta šaudymo bokštelį arba liuką. Pro atvirus langus ar duris šaudyti griežtai DRAUDŽIAMA. 
Taip pat GALIMA tyčia šaudyti į transporto priemonę stengiantis nukauti bokštelyje arba pro liuką išlindusį žaidėją. Todėl transporto priemonės sąvininkas privalo įvertinti riziką, kad tokiai transporto priemonei galimi apgadinimai, siekiant nušauti žaidėjus.
Tokią tranpsorto priemonę galima naudoti kaip priedangą ir už jos galima slėptis. Su ja galima vykdyti visas užduotis, net ir atvykstant tiesiai į objektą pilną kitos pusės žaidėjų. Tokia transporto priemonė negali būti naudojama stebėjimui. 
 Su tokia transporto priemone galima gabenti žaidime naudojamus rekvizitus ar priemones, kurios skirtos žaidimo scenarijui/sumanymui įgyvendinti.

 

Transporto priemonėms galimas maksimalus greitis - 20 km/h. Vairuotojas privalo užtikrinti visų žaidėjų saugumą ir vairuoti atsakingai bei saugiai.

 

10 metrų spinduliu aplink transportavimui skirtą priemonę yra nešaudymo zona. Tai reiškia, kad asmenys, atvykę su transportu ir sustoję, privalo išsilaipinti ir nutolti nuo mašinos bent 10 metrų, taip sumažinant transporto priemonės apgadinimo riziką bei suteikti galimybę žaidėjams atlikti šūvius į žaidėjus, kurie atvyko su tokia transporto priemone. Už transporto priemonės slėptis ir naudoti transportą kaip priedangą yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA.


Aplink taktinę transproto priemonę nėra jokios nešaudymo zonos. Už transporto priemonės galima slėptis ir ją naudoti kaip priedangą GALIMA. 

 

Transporto naikinimas: transportas naikinamas tik dviem būdais.


1. Organizatorių išduoti spalvoti dūmai.
2. Granatsvaidžio NLAW, AT-4, M72 LAW ir kt. replikomis, šaudančiomis dažasvydžio šaratukais.
Naikinti galima stovintį ir važiuojantį transportą.
Važiuojančio transporto priemonės sunaikinimas galimas tik su granatsvaidžio replikomis. Sunaikinti galima pataikius į priekinį stiklą ar priekinės dalies šoninius stiklus. Po pataikymo vairuotojas privalo saugiai sustabdyti transporto priemonę, įjungti avarinius signalus, užgesinti priekines automobilio šviesas ir įsitikinti, kad transporto priemonė niekam nekliudo ir nesukelia pavojaus sveikatai ar gyvybei, tuomet vairuotojas privalo visus žaidėjus esančius viduje įspėti, kad transproto priemonė yra pamušta ir visi viduje esantys žaidėjai privalo per 1 min. išsilaipinti ar atsitraukti nuo transporto priemonės 10 metrų atstumu į žaidybinę zoną. 

Transporte esantys žaidėjai privalo per 1 min. nuo pataikymo išsilapinti iš transporto priemonės ir tęsti žaidybinius veiksmus. Jei po pataikymo žaidėjai neišsilaipina iš transporto priemonės, visi žaidėjai esantys viduje skaitosi nukauti ir PRIVALO judėti į "mertviaką".

Vairuotojas gali dalyvauti žaidybiniuose veiksmuose, tačiau ne igliau nei 10 min., nes po 10 min. transporto priemonė privalo saugiai judėti artimiausiu ir tiesiausiu keliu į savo bazę su įjungtais avariniais signalais bei ant vieno iš veidrodėlių užkabinta ryškia orančinės spalvos liemene. 

Spalvoti dūmai naikina tik stovinčia transporto priemonę. Spalvotas dūmas uždegamas ne toliau nei 5 metrai nuo priekinės transporto dalies. Transportas yra sunaikinamas/sudeginamas ir po 10 min., transporto priemonė privalo saugiai judėti artimiausiu ir tiesiausiu keliu į savo bazę su įjungtais avariniais signalais bei ant vieno iš veidrodėlių užkabinta ryškia oranžinės spalvos liemene. Visas ekipažas esantis tranpsorto priemonės viduje žūsta kartu su transporto priemone. Žaidėjai gali iš karto eiti į artimiausią "mertviaką" arba laukti 10 min. su transproto priemonės vairuotoju ir kartu grįžti su transporto priemone į bazę. 
Žaidybiniai daiktai, esantys transporto viduje, gali būti perimami. Per 10 min. nuo transporto priemonės sunaikinimo, gyvi žaidėjai gali pasiimti iš transporto priemonės vidaus žaidybinius daiktus ir toliau jais naudotis. Jei žaidybiniai daiktai nebuvo perimti, grįžus į bazę vairuotojas privalo žaidybinius daiktus atiduoti savo pusės vadui arba organizatoriui.

Transporto priemonių blokavimas/stabdymas

Transporto priemonių judėjimą galima blokuoti/stabdyti pastatant ant važiuojamosios dalies barikadą/užtvarą. Barikada/užtvaras turi būti pastatyti taip, kad neužblokuotų visiškai kelio ir keliu galėtu pravažiuoti organizatorių ar aptarnaujačio personalo transportas. Barikados/užtvaro statymas/ardymas privalo vykti ne ilgiau nei 5 min. Barikadomis pasirūpina organizatoriai ir jie nurodo kokio tipo ir kokios barikados/užtvarai yra žaidybiniai. Tyčia versti ant kelio šakas ar tempti rąstus yra griežtai DRAUDŽIAMA. Žaidybinio transporto vairuotojas, pamatęs kelyje žaidybinę barikadą/užtvarą, privalo pasirinkti kitą maršrutą ir apvažiuoti kliūtį kitu keliu, kirsti/taranuoti ar kitaip bandyti įveikti neišardytos barikados/užtvaro žaidybiniam transportui DRAUDŽIAMA.

Šaudymo taisyklės:

 

Visiems žaidėjams, kurių ginklas priskiriamas 2 klasei. Leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis, šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 1/2 kalės ginklų turėtojams. Šaudant privaloma laikytis  saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui.
3-6 klaės ginklų turėtojams galima šaudyti iš pastato į išorę, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris  yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas visų ginklų turėtojams iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas jei nematomas taikinys, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą, nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun  ar turint papildomą ginklą ( 1 ir 2 klasė)
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
 

Pusės

Sukilėliai

Sudaryta iš nuomininkų ir pavienių žaidėjų su R raide. Pusei vadovaus Tactical Day instruktorius.