FROM LIGHT TO DARK / 2023 11 04

Renginio pradžia
2023-11-04 (Š)
15:00
Renginio pabaiga
2023-11-04 (Š)
23:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
Žvalgyba ! Reidas ! Šturmas ! Pasala ! Gynyba !
Greičio limitai
Kaina
15-20

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
50
Patvirtintų
50
Apmokėjusių
43

Renginio aprašymas

Trumpaliuose karo metu nacei buvo įkūrę slaptą laboratoriją 

,,Toter Angel" (,,Mirties Angelas"), kurioje bandė nukautus karius prikelti iš numirusių ir paversti nesunaikinamu ginklu savo plačiajame karo fronte. Trumpalių neoficialus valdytojas ,,barmenas" aptiko masinę kapavietę ir pasamdė tyrėjų komandą ją ištirti. 

Visi iki šiol manė, kad naciams tai nepavyko, bet atlikinėjant archeologinius kasinėjimus prie senosios laboratorijos buvo rasta masinė kapavietė, kurioje rasti palaikai. Tai suteikė daug vilties archeologams atskleisti tikrąją tiesą apie nacių eksperimentus su karių palaikais.

Tačiau vieną dieną iš tyrėjų archeologų buvo gautas skambutis ir nerišlia kalba pasakyta: ,,Jei buvo gyvi, mūsų nebeliko, tai tik jų pradžia, aš atsiprašau, tai naktis, tai dujos, raskit tai, kas prarasta..." Staiga ryšys nutrūko neišsiaiškinus kas nutiko.

Barmenas, norėdamas sužinoti kas nutiko ir tuo pačiu nuslėpti šitą įvykį nuo vyriausybės, paskelbia premiją juodojoj rinkoj tarp neaiškių grupuočių ,,Kas išsiaiškins, kas nutiko Trumpaliuose –  tas gaus milijono vertės premiją". Žinoma tik tai, kad skambinęs asmuo bandė pabėgti ir išmėtė archeologinius užrašus, kuriuose slypi visa tiesa apie ,,Toter Angel".

Laimi tas - kas išgyvena!!!

Specifinės taisyklės

VIETA; LAIKAS; Lapkričio 4 d., Šeštadienis.

Veiksmo vietos koordinatės: 54.30638584640503, 23.16784694916429

Google map: Sūduvos Vilkai

RENGINYS TINKANTIS NE TIK PATYRUSIAM ŽAIDĖJUI. N-18

Viso žaidimo metu vaišinsime gaiviais gėrimais ir užkandžiais. 

14:00 – Renkamės

14:00:-15:00 – Chronavimas, registracija.

15:30 – Brifingas 🎯

16:00 – Žaidimo STARTAS 📢

22:00...23:00... +– PABAIGA 💣

22:00...23:00... +- Karštas patiekalas prie baro.

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Registracija ir apmokėjimas iki lapkričio 03 d. 15 h

Žaidėjams apmokėjus iki  lapkričio 1 d. 23:59 h  Kaina 15e

Žaidėjams apmokėjus nuo lapkričio 2 d. 00:01 h  Kaina 20e

Lietuvos šaulių sąjungos nariams, nuo viršuje nurodytos kainos -20% nuolaida.

15e-20%=12e

20e-20%=16e

NUOMA 

Būtina užsiregistruoti (nuominiko registracija) 

Tai galite padaryti: per sratas.lt. užėjus ant mūsų renginio, tačiau būti neprisijungus prie puslapio kaip vartotojas. Turėtų rodyti atskirą skiltį NUOMININKO REGISTRACIJA.

Į įrangos komplektą įeina: veido apsauga, ryški liemenė, ginklas, 1 x dėtuvė. Papildoma šratų dėtuvė 2e.

Norint išsinuomoti aprangą +5e susisiekti su organizatoriais.

Registracija ir apmokėjimas iki lapkričio 03 d. 15 h

Žaidėjams apmokėjus iki lapkričio 01 d. 23:59 h nuomos įrangos kaina, kartu su renginiu 30e.

Žaidėjams apmokėjus nuo lapkričio 02 d. 00:01 h nuomos įrangos kaina, kartu su renginiu 35e.

Lietuvos šaulių sąjungos nariams nuo viršuje nurodytos kainos -20% nuolaida

30-20%=24e

35-20%=28e

Kainą sudaro: monstrai, poligonas, organizatoriai, organizacinė įranga, dovanos, gėrimai, užkandžiai, fotografas, žaidybinis transportas, karštas maistas.

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Taip pat PRIVALOMAI BŪTINOS ryškios spalvos liemenės (Oranžinės) ir prožektorius arba kitas šviesos šaltinis. Kitu atveju žaisti negalėsite! 


TAISYKLĖS:

Spec. dalyviai.

Monstrai ar kito pavidalo apsirengę asmenys Helovino tema. Juos galima bus sustabdyti ar nužudyti spec. priemonėmis, kurios bus išduotos organizatorių.

Radijo ryšys:

Radijo ryšys: 16 PMR kanalų. Juos galite rasti ČIA arba aukščiau nurodytoje vietoje (Taisyklių rinkiniai: Radio Communication).

Radiacinė zona:

Radiacinė zona, toliau zona (nauja): pažymėta teritorija į kurią žaidėjas negali patekti be spec. įrangos. Patekus į zoną be spec. priemonių žaidėjas automatiškai žūsta, taip pat kaip nuo granatos ar peilio. Žaidėjas mėgindamas patekti į zoną turi vilkėti spec. kostiumą ir būti pasikabinus ant kaklo dujokaukę, kurią išdavė organizatorius. Transportas patekęs į zoną jame esantys žaidėjai nežūsta, nebent žaidėjai išlipo iš transporto priemonės ir palietė žemę.

Žaidėjas vilkėdamas spec. aprangą yra nukaunamas bet kurioje teritorijos vietoje. Išskyrus, kai patenka į radiacinę zoną. Zonoje jis tampa nenukaunamu. (Nei granata, nei bet kuriuo kitu daiktu.)

Signalinis pistoletas (nauja)

Signalinis šūvis (naudoja organizatorius) atstoja artilerijos šūvius.

Įtaka signalinio šūvio: sutrikdytas aprūpinimas.

Signaliniai dūmai (naudojama organizatorių) atstoja cheminę ataką.

Įtaka signalinio dūmo: judėjimo sutrikdymas.

Tos pusės, kurios spalvos signalinė ar dūmai pasirodo, tai pusei sutrikdoma logistika arba judėjimas.

Transporto naudojimas:

Gabenami asmenys iš mašinos nešaudo. Išsilaipinus ir atsitraukus nuo transporto priemonės 15m arba išjudėjus transportui, kontaktas galimas.  (BUSAS)

Naikinimas:  Granatsvaidžiu, kuris užtaisytas dažasvydžio šratu. Sunaikintas transportas skaitosi, kai pataikoma į priekinį langą arba į keleivio/vairuotojo iš granatsvaidžio. Visi transporte buvę asmenys yra žuvę. Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka. (Granatos, povamzdiniai ar kt. transporto neveikia išskyrus keturačius.)

Transportas su kulkosvaidžio lizdu ir spec. apsauga gali šaudyti iš važuojančios mašinos sėdintis tam skirtoje vietoje. Taip pat galima naudoti, kaip priedangą.

Naikinimas: Granatsvaidžiu, kuris užtaisytas dažasvydžio šratu. Sunaikintas transportas skaitosi, kai pataikoma į priekinį langą arba į keleivio/vairuotojo iš granatsvaidžio. Visi transporte buvę asmenys yra žuvę. (Granatos, povamzdiniai ar kt. transporto neveikia išskyrus keturačius). Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka.

Transportas (keturatis): Sėdintis asmuo ant keturačio, negali šaudyti, kol nenulipo nuo transporto priemonės (kol vairuotojas neliečia dviem kojom žemės). Keturatis gali būti naudojamas, kaip priedanga. Tačiau vairuotojas gali mėtyti granatas nuo keturačio, tik sustojęs t.y. 0 km/h greitis. (povamzdinio ar kt. panašios priemonės, keturatininkas negali naudoti važiuojant). Transportas sunaikintas 5 min laukia, tuomet grįžta į mirtveką. Jei tai bendras žaidybinis transportas jis ten ir lieka.

Naikinimas: Važiuojantį gali sunaikinti granata arba granatsvaidžiu (šaudančiu dažasvydžio šratu). Taip pat gali būti nukautas, kitomis priemonėmis (visom priemonėm), kai keturatis sustojęs 0 km/h.

Esant poreikiui, galimas transporto naikinmas (GRANATA), tik tuo metu, kai organizatorius paskelbs brifingo metu.

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos dėtuvės iki 150 BBS talpos. Bendras dėtuvėse esantis amunicijos skaičius neturi viršyti 600 BBS. PVZ: 4 mid-cap (130-150 bbs talpos) arba 8 low-cap (40-70 bbs talpos), arba 12 low-cap GBB (30-40 bbs talpos). Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems dėtuvių iki 150 BBS talpos. Bus galima naudoti bunkerinio tipo dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Papildymas: žaidėjas/medikas su mašina, gali gydyti, tik išlipęs, nulipęs pilnai iš/nuo transporto piriemonės.

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
(Gydymo PVZ. ČIA)

Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediką, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti.

Pirotechnikos naudojimas:

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis (galingumas iki 1g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik tada, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 106 m/s arba 1.68 J leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 106 m/s arba 1.68J (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 106 m/s arba 1.68J.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja tik lauke, pastate negalioja. t.y., jei BBS,nuo medžio, šakos ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą, abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti (t.y. atstumas mažesnis nei 5 m), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Žaidybiniai daiktai:

Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti užduočių metu yra perimami iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius daiktus, žaidėjas privalo juos atiduoti). Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautajį)- žaidėjas privalo pranešti savo pusės vadui paliktų daiktų koordinates radio ryšio budu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.

Apmokėti vietoje galimybės nėra.

Sumokėjus ir neatvykus pinigai negrąžinami. Tačiau jūsų vietą gali užimti kitas asmuo. (suderinus su organizatoriais.)


Kaip visada nepamiršime jums prizų!!! Iki susitikimo ;)) !!!!
Dėl papildomų klausimų kreiptis pas: Ignas Volungevičius: https://www.facebook.com/ignas.volungevicius.9 arba Sūduvos Vilkų facebook puslapį.

Pusės