Grand MilSim: OPERACIJA ELEKTRA
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 100!!!
Operacija ELEKTRA
Veiksmas vyksta nuniokotame regione, kur įstatymas negalioja. Čia vienintelis ir pagrindinis resursas tai energija, kurios taip trūksta visiems. Šis resursas ne tik būtinas išgyvenimui, bet ir puiki manipuliacijos priemonė, kuri valdžiai leidžia kontroliuoti regione dar likusius žmones. Nepasitenkinimas auga, gyventojai vienijasi į sukarintus būrius, ginkluojasi. Įtampa maksimali.....
Valdžiai išjungus ir išmontavus visiškai generatorių vienintelėje likusioje elektrinėje, sukilėliai nusprendė ten sumontuoti savo generatorių ir taip užtikrinti nepriklausomą energijos gamybą. Žvalgyba greit išsiaiškino tokius ketinimus ir į regijoną valdžia pasiuntė spec. pajėgas, kad užkirstų kelią šiam reikalui ir susprogdintų elektrinę! O negana to, elektrinės pastatą užėmė nežinomas sukarintas būrys, kuris į kontaktą nesileidžia nėi su sukilėliais, nėi su kariškiais. Jų tikslas nežinomas.
Ar pavyks sukulėliams sumontuoti ir įjungti savo generatorių elektrinėje?
Ar pavyks Spec. Padaliniui susprogdinti elektrinę?
Koks tikslas nežinomo sukarinto būrio?
Visi atsakymai Balandžio 22d. Veprių raketinėje bazėje.
Registracija: 09:30 - 10:30
Taisyklių aptarimas, užduočių paskirstymas: 11:00
Pratybų pradžiai: 12:00
Numatoma preliminari pabaiga: Balandžio 23 d. 12h
Nuo Balandžio 19 d. Bilieto kaina 50 eur.
Renginys vyks Veprių raketinėje bazėje. Ukmergės rajone. (tikslios koordinatės, užsiregistravusiems)
Specifinės taisyklės
Mediko taisyklė.
Kiekvieną nukautą žaidėją ir jau pagydytą kartą turniketu, arba nukraujavusį, komandos draugai privalo evakuoti iki patrulio bazės, kur nukautas žaidėjas bus pagydytas ir galės tęsti kovinius veiksmus. Nukautas žaidėjas iki patrulio bazės negali pats nueiti, jį būtinai turi nugabenti komandos draugas, apkabinęs per petį ir žingsiu vedant.
Patrulio bazėje gyjimas vyksta 30 min. skaičiuoant kiekvienam žaidėjui.
Po nukovimo šauktis mediko ir turniketu galima pagydyti per 10 minučių.
Amunicijos ribojimas.
Kiekvienas žaidėjas su savimi gali turėti 4 Mid Cap Dėtuves. Bunkerinės dėtuvės draudžiamos. Amunicijos pildymas galimas tik patrulio bazėse.
DĖMESIO, renginys skirtas tik komandoms arba patyrusiems pavieniams žaidėjams!
Renginio metu sudarys tokie elementai kaip žvalgyba, užduočių planavimas, patruliavimas, pasalos, šturmas ir kitos spec. užduotys.
Viso renginio metu, visą reikalingą mantą reiks neštis su savimi. (airsoft įranga, maistas, vanduo, kitos jums reikalingos priemonės)
Rekomenduojamų daktų sąrašas:
1. Airsoft įranga,
2. Vidutinio dydžio kuprinė
3. Vanduo 2-3 l.
4. Maistas vienam kartui pavalgyti, Užkandžiams energetiniai batonėliai, riešutai. Ir pan.
5. Žibintuvėlis
6. Palapinsiaustė
7. BŪTINAI pilnai pakrautas telefonas
8. BŪTINA TURĖTI RADIJO RYŠIO STOTELĘ. Be radio ryšio stotelės žaidėjui nebus leista dalyvauti.
Sąvokos ir apibrėžimai:
Patrulis - sausumos pajėgų padalinys, išsiųstas rinkti informacijos arba vykdyti naikinimo, trukdymo, valymo ar apsaugos užduočių. Gali būti siunčiami kovos,žygio, žvalgybos ir kiti patruliai.
Kovos patrulis − sudedamoji sausumos pajėgų taktinio vieneto dalis, kurios tikslas apsaugoti savo pajėgas nuo galimo užpuolimo iš fronto, sparnų arba užnugario.
Žygio patrulis − sudedamoji sausumos pajėgų žvalgybos ir žygio saugos dalis; renka duomenis apie vietovę ir priešą, radiacinę ir cheminę padėtį, neleidžia priešui netikėtai užpulti žygiuojančių pajėgų. Dažniausiai jį sudaro 2−3 kariai. Gali būti skiriamas priešakinis žygio patrulis.
Žvalgybos patrulis – taktinės žvalgybos darinys kurį sudaro 3-5 kariai. Jiems nurodoma veikimo kryptis arba objektas ir užduotis. Ją vykdo slaptai stebėdamas, rinkdamas informaciją apie priešą, pasalomis, antpuoliais, prireikus ir mūšiu. Žvalgybos patrulis vengia stoti į atvirą kovą su priešu, išskyrus savigynos atvėju. Žvalgybos vykdymo etapai:
1. Pasiruošimas ir planavimas
2. Žygis pirmyn
3. Galutinės susitikimo vietos užėjimas
4. Veiksmai objekte
5. Žygis atgal
Būrio stovyklavietė - Įrengti atramos poziciją, iš kurios būtų galima vykdyti tolimesnes užduotis. Veiksmai užsiėmus patrulio bazę:
1. Vietos pasirinkimas;
2. Užėjimas;
3. Patikros patrulio išsiuntimas;
4. Pozicijų, slapukų išdėstymas;
5. Įrengimas.
Susitelkimo vieta - Numatytas taškas arba koordinatės į kurį traukiamasi ištikus netikėtumo faktoriui. Dažniausiai būna keli taškai. Jie numatomi prieš operaciją ir naudojami pagal vado numatytą paskirtį. ( pvz: grįžus į patrulio bazę, o jos ten nebėra).
Po renginio kazane gaminsime troškinį. Kviesime likti aptarimui.
Pusės
Spec. padalinys 40%
Tikslas: užimti ir susprogdinti elektrinę nurodytu laiku.
Sukilėliai 40%
Tikslas: Sumontuoti ir įjungti generatorių elektrinėje. Išsaugoti elektrinės kontrolę.
Nežinomas sukarintas būrys 20%
Tikslas: Nežinomas