ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-03-31 VIEVIS

Renginio pradžia
2019-03-31 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2019-03-31 (S)
18:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
Kaina
13

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
71
Patvirtintų
71
Apmokėjusių
71

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Renginio laikai:

09:00 - 11:00 kariniai, spec. mokymai

11:00 - 12:00 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

12:00 - 17:00 žaidimas

17:00 - 18:00 - maitinimas, žaidimo aptarimas 

DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 20 € apmokant iki 2019-03-30 iki 15:00 

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-03-29 iki 18:00

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

Bilietai išparduoti !!!

 

* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių, radijo stotelė (racija), spec. kariniai mokymai 2 val. 
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

Specifinės taisyklės

Pagrindinės žaidimo užduotys:

Biologinio ginklo surinkimas ir paleidimas:


Žaidimo metu reikės išsiaiškinti biologinio ginklo dalių koordinates, jas surasti ir pristatyti į gamyklą ginklo surinkimui. Užėmus/aptikus biologinio ginklo dalį, ją reikės 30 min. ruošti gabenimui. Po paruošiamojo laiko biologinio ginklo dalis išskraidinama „sraigtasparniu“. Jos perimti ar kitaip atsikovoti nebegalima. Surinkus visas dalis biologinis ginklas paleidžiamas su laikrodiniu mechanizmu. Paleidimo vieta gaunama iš kariaujančios pusės vado ir joje organizatorius padeda biologinį ginklą ir jį įjungia. Kuomet biologinis ginklas įjungiamas, kitos kariaujančios pusės tikslas – surasti biologinio ginklo vietą. Taip pat surasti neutralizavimui skirtą kodą arba schemą, kurioje yra papildoma neutralizavimo galimybė (laido nukirpimas). Kariaujanti pusė, kuri paleido biologinį ginklą, privalo užtikrinti jo apsaugą ir neutralizavimui skirtų kodų apsaugą.
DĖMESIO ! Suvedus netinkamą kodą biologinio ginklo laikrodinis mechanizmas pagreitėja, nukirpus ne tą laidą iš laikrodyje esančio laiko išsiminusuoja laikas, tačiau laiko atskaita nepagreitėja.


 

Ligoninė:

X pajėgos – naudotis mediko taisykle, t. y. gydyti mūšyje sužeistus karius. Užėmus ir išlaikius ligoninę 1 val., med. priemonės bus išduotos organizatorių. Praradus ligoninę kariai lieka su turimu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali.
Taip pat, jei ligoninėje yra pusės vadas, jis turi teisę atlikti "chirurgines operacijas" ir nuimti savo pusės kariams pleistrą.
Y pajėgos – naudotis mediko taisykle, t. y. gydyti mūšyje sužeistus karius. Užėmus ir išlaikius ligoninę 1 val., med. priemonės bus išduotos organizatorių. Praradus ligoninę kariai lieka su turimu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali.
Taip pat, jei ligoninėje yra pusės vadas, jis turi teisę atlikti "chirurgines operacijas" ir nuimti savo pusės kariams pleistrą.
 

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

AirDrop:

 

Kariaujančių pusių vadovybės palaikymas amunicijos priemonėmis (airsoft granatos, dūmai). Turint mažus išteklinius resursus galimas „AirDrop“ užsakymas.
„AirDrop“ gaunamas tuo atveju, kai pusės vadas susisiekia su „ŠTABU“ ir paprašo „AirDrop“ palaikymo, bei nurodo koordinates su tikslia vieta. „AirDrop“ turi 10-15 min. uždelsimą, bei 50/100 metrų paklaidą nuo tikslių koordinačių, todėl galimas netikslus siuntos nusileidimas. Po „ AirDrop“ užsakymo sekantis galimas tik po 1 val. „AirDrop“ galima perimti iš kitos kariaujančios pusės.

 

Pirotechnikos Naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu, arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai apart solidžių vientisų betoninių sienų nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3m. spindulio taisyklė.

 

Šaudymo Taisyklės:

 

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5m. Jei atstumas yra mažesnis šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama visų ginklų turėtojams, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugos atstumo taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama. 
Atvejai kuomet priešai yra jau prie pastato sienų ar prieigų, šaudymas iš gilumos galimas su ginklais kurių greitis neviršija 130 m/s tačiau taikant pastato viduje šaudymo taisykles.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun  ar turint papildomą ginklą iki 130m/s.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat tačiau vienas iš žaidėju yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Karinė apranga ir ekipuotė www.tacticalforce.lt

Pusės

KARINIAI MOKYMAI PRIEŠ ŽAIDIMĄ - 2 VAL.

Registracija uždaryta

SPEC. MOKYMAI: nemokamuose mokymuose gali dalyvauti TIK pirmieji 20 užsiregistravusių žaidėjų + nuomininkai. Mokymai vyks nuo 09:00 - 11:00. Po jų žaidimas.

TIK ŽAIDIMAS

Registracija uždaryta

Žaidėjas atvyksta tik į žaidimą, atvykimas nuo 10:00-11:00