CRIMINALS: the Leatherface gang 2021 11 21 Zapyškis

Renginio pradžia
2021-11-21 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2021-11-21 (S)
17:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
50% skirmish, 50% milsim
Greičio limitai
Kaina
15 - 48 eur

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
76
Patvirtintų
76
Apmokėjusių
76

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Lietingą ir niūrų vakarą Odininkų lizde (taip savo buveinę vadino Leatherface gauja) virė gyvenimas. Kas žaidė azartinius žaidimus, kas skaičiavo šaudmenis, kas linksminosi su merginomis. VIP salėje sėdėjo pats gaujos vadas - Vadimas Zabrišovas (aka Leatherface), garsus ir pasiturintis šiaurinės Zapiškirijos verslininkas. Daugelį metų, iš pirmo žvilgsnio niekuo neišsiskiriantis stambaus sudėjimo ir rytietiško gymio vyriškis vertėsi drabužių importu iš vakarų ir valiutos keitimu. Turėdamas ir valdydamas du didžiausius prekybos centrus Zapiškirijoje ir Griškiabare nuolat būdavo dėmesio centre. Vieša paslaptis, kad šis ponas koordinavo visą pogrindinį mafijozų klaną, o verslai jam buvo tik priedanga. Ginklai, prostitucija, narkotikai.... Viskas kas nelegalu, buvo mažiau ar daugiau pavaldu Vadimui. Visi tai žinojo, tik niekas garsiai nekalbėjo. O jeigu pamėgindavo - greit būdavo nutildyti. Žurnalistai nuolat domėdavosi verslininko asmeniniu gyvenimu, mokesčių inspektoriai gana dažnai tikrindavo verslininko pinigų srautus, konkurentai nuolat stengdavosi infiltruoti savo žmonių į verslininko įmones. Viskas atrodė švaru ir legalu, kol prabilo vienas ištikimiausių Vadimo bendražygių ir verslo partnerių iš Griškiabaro - Adolfas Grižius pravardę Gražtas. Ilgą laiką, pogrindiniame gyvenime tituluojama persona numeris 2 nusprendė perimti V. Zabrišovo verslą. Pagal kriminalistams pateiktą informaciją, Vadimui priklauso vienas didžiausių ginklų tiekimo tinklų Rytuose, taip pat du ypač saugūs narkotikų tiekimo kanalai į vakarus. Pareigūnai atliko kruopščius tyrimus ir suprato, kad lengvai Leatherface'o nesugaus, todėl reikia veikti didele jėga ir būti viskam pasiruošus. Juk Leatherface'o pravardę jis gavo ne veltui, šiuo slapyvardžiu jis jau buvo gerai žinomas kariuomenėje, kur vadovavo spec. daliniams slapčiausiose misijose todėl pergudrauti seną lapiną bus ne tik sudėtinga, bet ir daug resursų reikalaujanti operacija. Jau baigiant ruoštis operacijai, dalis informacijos kažkokiais kanalais buvo nutekinta ir pasiekė Vadimą, šis nieko nelaukęs pradėjo ginklavimosi operaciją. Kiekvienas jo sėbras gavo ginklą, šaudmenų ir net galimai sprogmenų. Lapkričio 21-ąją, ką pasirinksi? Palaikysi Leatherface gang ar Zapiškirijos spec. dalinį?

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 150 (pagal galiojančius apribojimus GALIMYBIŲ PASAS ar neigiamas COVID testas nereikalingas, bet rekomenduojame turėti veido kaukę ir laikytis visų apsaugos priemonių, o pasijutus blogai renginyje nedalyvauti).

Žaidimo tipas: 50% skirmish, 50% milsim

Komandų užduotys: svarbių objektų kontrolė (gynyba / šturmas), žaidybinių elementų apsauga, eskortas (specifinės užduotys skelbiamos komandų aprašymuose).

Ginklų greičių standartiniai LŠF limitai (chronuosime pagal naują J [džaulių] sistemą. Tiuningo limitus galite rasti čia: https://www.sratas.lt/limitai/12

Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. 


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2021m. lapkričio 21 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Zapyškis [buvusi vaikų vasaros stovykla] parkingas WGS koord. 54.938516, 23.609784
  • KAINA 15-48 Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:00 - 10:45 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS 10:45 - 11:30 vietos laiku,
  • Žaidimas 11:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKOS VAIŠĖS ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 15 Eur pirmiems 50 užsiregistravusių ir patvirtintų dalyvių mokant internetu, vėliau 18Eur standartiškai (vietoje apmokėjimo nėra).
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 40Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis ir 1000 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 48Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis, radijo ryšio stotelė ir 1500 šovinių + granatos). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 150 (pagal galiojančius apribojimus GALIMYBIŲ PASAS ar neigiamas COVID testas nereikalingas, bet rekomenduojame turėti veido kaukę ir laikytis visų apsaugos priemonių, o pasijutus blogai renginyje nedalyvauti).

Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

Specifinės taisyklės

Šratasvydis: komandinis, karo veiksmų imitacijos sportas, laisvalaikio užsiėmimas, kurio tikslas kolektyvinis aktyvus poilsis, buvimas gamtoje, bendravimas su bendraminčiais.
Dalyvauti žaidime ar žaidimą stebėti leidžiama tik psichiškai, emociškai stabiliems, pilnamečiams asmenims pasirūpinusiems tinkama akių apsauga.

Bendrosios taisyklės: šios bendrosios Lietuvos Šratasvydžio Federacijos taisyklės (toliau LŠF taisyklės) galioja visiems federacijos narių renginiams. LŠF taisykles ir jų pakeitimus tvirtina LŠF visuotinis narių susirinkimas.

Specifinės taisyklės: organizatoriai savo renginiui gali taikyti specifines taisykles, kurios papildo ar pakeičia dalį LŠF taisyklių. Specifines Taisykles organizatorius privalo paskelbti kartu su renginio pristatymu, ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki renginio, kad kiekvienas dalyvis spėtų susipažinti su pakeitimais ir ypatumais. Jei organizatorius specifines taisykles paskelbia likus mažiau nei 3 dienom iki renginio, ar renginio dieną, tokios taisyklės negalioja, renginys vyksta vadovaujantis LŠF taisyklėmis. Specifinės taisyklės negali prieštarauti LŠF ir Lietuvos Respublikos saugumo, higienos ir kitiems reikalavimams.

Atsakomybė: Kiekvienas žaidėjas teisiškai ir finansiškai atsako už savo veiksmus bei žodžius. Kiekvienas žaidimo dalyvis yra pats atsakingas už savo žaidimo inventoriaus bei kitų asmeninių daiktų saugumą, patirtas traumas ar sužeidimus.

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas teritorijos žemėlapis, kuris yra aptariamas instruktažo metu.

Saugumas:
Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.

Šratasvydžio įranga: naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai:
Nuo 2021 09 01 pagal LŠF primtus standartus ginklų galingumą matuojame J [džauliais]. Su ginklų tiuningo limitais galite susipažinti čia: https://www.sratas.lt/limitai/12

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą, granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius). Mirtis nuo granatos, atotampos, ar šaltojo ginklo imitacijos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas gydomosios priemonės  ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Gydomąsias priemones  pritaikyti gali tik nesužeistas/nenukautas žaidėjas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (žaidėjas imituoja vienos kojos vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. Granatos dydis turi būti standartinio kumščio dydžio. Granatų kiekį, taip pat jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, nurodo organizatorius. Atviroje teritorijoje mirtinu sužeidimu laikomas 5 metrų spindulys arba skeveldra, patalpoje sprogusi granata - visi žaidėjai žuvę. Nuo granatos žuvęs žaidėjas laikomas miręs ir negali būti išgydytas, bei keliauja į mirtviaką. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.), taip pat kolonos ar pertvaros nelaikomi priedanga. 

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama. 

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudyti į ir iš transporto draudžiama. Transporto vidutinis greitis žaidime yra 20 km / valandą. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Transporto sugadinimo ir remonto būdus nurodo organizatorius renginio dieną. Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje. 
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

Pusės

the Leatherface gang [50%]

Registracija uždaryta

Įvairaus tipo nusikaltėliai, kurie priklauso gaujai ir verčiasi bet kuo, kas generuoja pinigus. Nesvarbu ar tai vogtų daiktų kontrabanda, ar žmonių pardavinėjimas, ar ginklai. Viskas tinka, jeigu galima uždirbti. Grupuotės moto - ko negali pinigai, gali labai dideli pinigai. Gaujos branduolys - Vadimas Zabrišovas ir keli jo patikėtiniai. Džiuzepė Antoninis - atsakingas už prostituciją ir šio verslo plėtrą Zapiškėrijos regione. Ridžeraldas del Santo - kontroliuoja regiono ginklų tiekimo grandines, o Pedras Arčinijus geriausias narkodyleris visame regione. Visas šis kvartetas pasitiki vienas kitu 120% ir rūpinasi kartelio plėtra, t.y. nuolatos verbuoja naujus žmones, juos apginkluoja, moko ir instruktuoja. Taip pat moka labai didelius pinigus už skirtingas užduotis. Didžiausias grupuotės siaubas - stipriai disciplinuota kariuomenė. Gaujos vadeivos paskelbė premiją, ir moka didelius pinigus už kiekvieną Zapiškėrijos specuko galvą. 

Pagrindinės užduotys:

  • Nukauti ir į nelaisvę paimti kuo daugiau Zapiškėrijos spec pajėgų karių;
  • Atsikovoti kariuomenės areštuotus narkotikų sandėlius ir juos pargabenti į FOB;
  • Užimti ir išlaikyti regiono ligoninės kontrolę, norint palaikyti gydymo priemonių tiekimą.

Zapiškėrijos spec. dalinys [50%]

Registracija uždaryta
Stulbinančia drąsa pasižymintys regiono vyrai, kurie už tėvynę sutiktų galvas padėti. Nusprendę tarnauti tėvynei, šie vyrai kartu įsipareigojo ir ginti žmonių teises, bei gavo pareigą užtikrinti visuotinę santvarką. Po privalomos karinės tarnybos apie 75% karių yra išsiunčiami į rezervą, o likę į spec. pajėgas. Spec. pajėgų kariai yra kruopščiai infiltruojami į visuomenę ir pašaukiami tik tada kai reikia. Jiems nuolat talkina rezervas. Aukšta moralė, stiprus ginklų ir amunicijos aprūpinimas šiuos talentingus vyrus padaro nuožmiais kariais. Tačiau ir profesionalams reikia gero vado, todėl spec. pajėgoms talkina kiečiausi užsienio specialistai, kurie turi ilgametę patirtį kovojant su terorizmu. Kiekvienas spec. dalinio karys yra svarbus, todėl visi čia kaip broliai. Vienas už visus ir visi už vieną!

Pagrindinės užduotys:
  • Užimti aukso kontrabandos sandėlius ir pavogti auksą;
  • Užimti ir išlaikyti ligoninės kontrolę, taip palaikant med. priemonių tiekimą pajėgoms;
  • Sugauti ir į nelaisvę paimti kuo daugiau banditų.