STIRNIAI. PATVIRTINTA 2021-09-12

PRADŽIA
2021-09-12 09:00
PABAIGA
2021-09-12 16:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
80% pastatai/20% miškas. (su naujokais / nuomininkais).
KAINA
15-35

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
31
Patvirtintų
31
Apmokėjusių
25

RENGINIO APRAŠYMAS

Jūs atsidursite pilname veiksmo ir adrenalino airsoft (šratasvydžio) žaidimų sūkuryje, kuriame Jums bus priskirtos specialios užduotys ir įtraukiantys žaidimų scenarijai. Visų lygių žaidėjai yra laukiami ir turės galimybę išbandyti savo jėgas ir įgūdžius mūsų poligone. Neturintiems savo įrangos - ją išnuomosime!

Grįžtame su nauja energija ir naujais žaidimų scenarijais, kuriuose savo ginklus surems dvi skirtingos komandos! 

 

DIENOS PROGRAMA:

09.00 - 10.00 Atvykimas, registracija ir ginklų chronavimas.

10.00 -10.30 Saugumo instruktažas.

10.30 Numatoma žaidimo pradžia.

~13.00 -14.00 Pietų pertrauka*. Persigrupavimas. Amunicijos papildymas.

16.00 Žaidimo pabaiga.

 

Žaidimo scenarijus prieš žaidimą ir po pietų pertraukos .

 

RENGINIO DETALĖS:

VIETA: Stirnių Poligonas. Nuoroda į parkingą paspaudus čia.

KAINA:  15 Eur/asm su savo įranga.

              35 Eur/asm su nuomota įranga.

Į kainą įskaičiuota airsofto (šratasvydžio) žaidimo programa, įrangos nuoma, bei visą renginį prižiūrintis instruktorius. Nuomos rinkinį sudaro: ginklas M4 (airsoft replika), 2 pilnos dėtuvės šratų (~500 BB’s), taktinė liemenė, oranžinė liemenė ir apsauginė veido ir akių kaukė. Renginio metu, papildomai galėsite įsigyti šratų 3000vnt – 10Eur.

*Pietūs į kainą neįskaičiuoti. Pasirūpinkite savo nuožiūra maistu ir geriamu vandeniu. Pietų pertraukos laikas priklauso nuo žaidimo dalyvių skaičiaus ir gali keistis.

 

Visi pimą kartą norintys dalyvauti renginyje privalo užpildyti ir pateikti renginio organizatoriui dalyvio anketą. Anketą galite parsisiųsti čia arba užpyldyti vietoje registracijos metu.

Asmenys jaunesni nei N-18 gali dalyvauti su raštišku tėvų sutikimu. Atsisiųsti raštiško tėvų sutikimo šabloną galite paspaudę čia.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

PYKŠT POKŠT AIRSOFT ŠRATASVYDŽIO TAISYKLĖS

  1. Akių apsauga. Akių apsaugą privaloma dėvėti visą laiką žaidimų metu. Vienintelė saugi vieta nedėvėti akių apsaugos yra saugumo zona. PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima atsakomybės už jokius sužeidimus į odą, dantis ir akis, ir rekomenduoja dėvėti pilna veido apsauga. Taip pat PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima atsakomybės už dėvimą akių apsaugą (paprasti regos korekcijos akiniai netinkami). Esant bet kokiam akių apsaugos pažeidimui arba nukritus akių apsaugai, nedelsiant rankomis uždengti akis ir kviesti žaidimo instruktorių.
  2. Žaidimo vieta. Stirnių poligonas. Žaidimo instruktoriaus nurodytos sklypo ribos ir apleisti pastatai. Kiekvienas žaidėjas yra atsakingas už savo saugumą viso renginio metu. PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima jokios atsakomybės už patirtas traumas arba, bet kokį sveikatos sutrikdymą. Prieš žaidimą būtina užpildyti dalyvio anketą.

Apleisti pastatai gali būti pavojingi. Galimi pavojai žaidimo vietoje: slidžios grindys, nelygus paviršiai, stiklo šukės ir kt. Todėl  renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas, saugumo batus, su kulkšnies apsauga, bei šalmą.

Bet kokia, "STOP" juosta pažymėta teritorija, nėra žaidimo vieta, ir griežtai draudžiama, bet kokių būdu į ją patekti ar šaudyti pro ją.  Pastebėjus, bet kokį galima pavojų, būtina apie tai informuoti žaidimo instruktorių arba teisėją.

Šiaurinė teritorijos riba kertasi su Neries upe, pietuose įsikūręs Vosyliukų kaimas. Vakarinė teritorijos ribose stovi gyvenamas 2 aukštų pastatas.

Galimas civilių judėjimas servitutiniu keliu ar Neries upės pakrante, todėl draudžiamas šaudymas per kelią.

  1. Pataikymas. Šratasvydis yra pasitikėjimo žaidimas ir veikia tik tada, kai žaidėjas, į kurį pataikė šratas, praneša, kad į jį yra pataikyta. Pataikymas, į bet kurią kūno dalį nepriklausomai, nuo dėvimos aprangos arba papildomos ekipuotės, skaitomas pataikymu. Taip žaidėjas, į kurį pataikė šratas, tampa nukautu.

Nukautas žaidėjas nedelsiant privalo sustoti šaudyti, aiškiai ir garsiai sušukti "HIT"(ang. pataikyti), taip, kad girdėtų kiti žaidėjai, iškelti ranką į viršų ir apsirengti oranžine liemenę. Nukautas žaidėjas priklausomai nuo žaidimo instruktažo gali: kviesti mediką, atsidūrus kryžminėje ugnyje pasitraukti iš jos ar pritūpti ant kelio.  Nukautas žaidėjas privalo tiesiai eiti į žaidimo starto arba kitą žaidimo instruktaže nurodytą vietą.

Griežtai negalima balsu, rankų signalais, racija arba, bet kokiu kitu būdu pranešti komandos žaidėjams apie priešininkų komandos žaidėjų pozicijas.

Tik nukautas žaidėjas praneša, kad jis yra nukautas ir niekas kitas. Esant bet kokiam nesusipratimui, būtinai kreipkitės į instruktorių.

Užtenka tik vieno šrato nukauti žaidėją.

 

  1. Draugiška ugnis.Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle.
  2. Žaidimo pradžia ir pabaiga. Žaidimo pradžia skelbiama sušaukiant "STARTAS". Žaidimo pabaiga skelbiama sušaukiant "PABAIGA". Tik žaidimo teisėjai skelbią žaidimo pradžią ir pabaigą.
  3. Šratasvydžio ginklai. Naudojama tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos, šaudančios specialiai šratasvydžiui skirtais 6 mm plastikiniais šratais.

Griežtai draudžiama naudoti skaidrius šratus.

Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Saugumo zonoje draudžiama užtaisyti ginklą (įdėti dėtuvę  į ginklą). Būtina išimti dėtuvę pasibaigus žaidimui ir išvalyti vamzdį iššaunant keletą šūvių be dėtuvės. Taip ginklas taps saugus.

Visi šratasvydžio ginklai į žaidimo vietą turi būti gabenami ginklo krepšyje ar lagamine.

Visi žaidimo metu naudojami šratasvydžio ginklai yra chronuojami. Taip pat be papildomo įspėjimo žaidimo organizatoriai chronuoja šratasvydžio ginklus pasirinktinai viso renginio metu. Šratasvydzio ginklai, neatitinkantis chronavimo reikalavimų, negali būti naudojami žaidime. Chronavimui naudojami 0,20g šratai.

  1. Šratasvydžio ginklų greičio limitai:

Klasė

Ginklas

Šuvio greitis (su 0.2g BB)

Šrato maksimali energija

Saugus atstumas

Pastate

Lauke

Max šrato svoris

1

Bet koks

iki 100 m/s

1J

1m

pavieniai

be apribojimų

0.3g

2

Bet koks

101-130 m/s

1.68J

5m

pavieniai

be apribojimų

0.3g

3

Kulkosvaidžiai*

125-150 m/s

2.25J

15m

draudžiama

be apribojimų

0.3g

4

Snaiperiai*

125-150 m/s

2.25J

15m

draudžiama

pavieniai

0.3g

5

Snaiperiai*

151-170 m/s

2.89J

20m

draudžiama

pavieniai

0.43g

6

Snaiperiai bolt-action*

171-200 m/s

4J

30m

draudžiama

pavieniai

0.43g

*3 klasės ginklas turi būti tikro kulkosvaidžio replika (RPK, M249, M60, etc.). M16 su "kiaušais" į šią kategoriją nepatenka.

*4-6 klasės ginklas turi būti tikro snaiperinio ginklo replika (SVD, VSS, SR25, M14, M21, M16 tik su kojelėm ir optika.) Turi būti fiziškai panaikinta galimybė šaudyti serijomis. Visos M4 modifikacijos ir visi AK modeliai su optika į šią kategoriją nepatenka.

*3-6 klasės ginklų naudotojams privalomas pistoletas arba kitas atsarginis ginklas iki 100 m/s nešiojamas su savimi.

Matavimai gali būti atliekami įvairaus svorio bbs‘ais, tačiau energijos reikšmė negali viršyti maksimalios galimos šrato energijos pagal ginklo klasę, matuojant su 0,2 g bbs‘ais, t.y. jeigu ginklas su 0,2 g bbs parodo 120 m/s arba 1,44J, tai ir su 0,3 g bbs turi būti iki 1,44J.

Paklaida matavimuose nenaudojama t.y. jeigu žaidimo dieną žaidimo chronometras rodo, kad jūsų ginklas viršija nustatytas normas, toks ginklas į žaidimą neleidžiamas.

  1. Nuomojami Šratasvydzio ginklai. Prašome nenaudoti prastos kokybės šratų nuomojamuose šratasvydžio ginkluose. Jeigu nesate tikri, dėl šratų kokybės, būtinai pasiklauskite žaidimo instruktoriaus arba teisėjo. Jokių būdų nerinkite ir nenaudokite šratų nuo žemės. Visi nuomininkai yra supažindinimai su šratasvydžio ginklo veikimu ir saugiu naudojimu. Nuomininkas prisiima visą atsakomybę už nuomotą šratasvydžio ginklą. Jeigu ginklas sugedo ar turite bet kokių kitų klausimų, prašome kreiptis į žaidimo instruktorių arba teisėją, jokiu būdu nebandykite taisyti šratasvydžio ginklo patys. Pietų pertraukos metu prašome gražinti ginklą, pakeisime bateriją.
  2. Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti tik pavieniais šūviais. Serijiniais šūviais leidžiama šaudyti tik atsitraukus 5m atstumu nuo pastato (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip).
  3. Akla ugnis. Privalote visą laiką matyti galinį taikiklį, priekinį taikiklį ir taikinį, į kurį taikotės. Laikykite šratasvydžio ginklą prie peties. Jūs taip pat galite, laikyti šratasvydžio ginklą prie šono. Taip išvengsite aklos ugnies. Draudžiama šaudyti šratasvydžio ginklą laikant virš akių linijos, iškišus iš už kampo ar nukreipus šratasvydžio ginklą į vieną pusę, o žiūrint į priešingą. Taip pat draudžiama šaudyti pro durų ir langų plyšius ir mažas angas (durys turi būti atidarytos pilnai). Didžiausias leistinas angos dydis yra suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai (~A3 formato lapo dydžio).
  4. Mediko taisyklės. "Pagydyti" nukautą žaidėją gali tik medikas. Medikams išduodamas medicininis pleistras. Pleistru reikia aprišti ranką, taip pažymint, kad nukautas žaidėjas pagydytas ir jau išnaudojo savo gyvybę. Nukautas žaidėjas grįžęs į starto vietą nusiima pleistrą, išmeta jį i šiukšlių maišą ir tęsia žaidimą iš naujo. Medikas gali patraukti nukautą žaidėją į priedangą, bet ne didesniu, nei 2 metrų atstumu. Prieš tai darant rekomenduojamą nukautą žaidėją įspėti, apie atliekamą veiksmą, taip išvengiant tikrų sužeidimų.

Medikas negali vienu metu ir gydyti ir šaudyti. Jeigu pradedama šaudyti, gydymą reikia pradėti iš naujo. Medikas negali slėptis už gydomo nukauto žaidėjo. Šratai "perskrodžia" nukauto žaidėjo kūną ir taip miršta ir medikas. Nukautas žaidėjas turi informuoti mediką, kad jis yra pašautas dar kartą. Abu žaidėjai privalo eiti tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradėti žaidimą iš naujo.

Nukautas žaidėjas "nukraujuoja" ir nebegali tęsti žaidimo kai, nesulaukia mediko po 3 minučių, arba yra "nudurtas peiliu" ir eina į žaidimo starto arba kitą nurodytą vietą ir pradeda žaidimą iš naujo nelaukdamas starto vietoje.

Mediko taisyklė gali keistis priklausomai nuo žaidimo instruktažo.

  1. Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užklupus žaidėją netikėtai jūs turite galimybę pasiūlyti jam pasiduoti arba šauti saugiu atstumu pagal ginklo klasę. Jeigu pasirinkote žaidėją nukauti - prašome šauti į saugią vietą, pvz.: į taktinę liemenę. Žaidėjas išgirdęs jam pasiūlymą "pasiduok" - arba pasiduoda ir eina tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradeda žaidimą iš naujo arba gali mėginti apsiginti. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle.
  2. Rikošetas. Jeigu esate įsitikinę, kad šratas pataikęs į jus yra atšokės nuo kito paviršiaus - sušukite "Rikošetas" ir tęskite žaidimą. Jeigu nesate įsitikinę, kad šratas pataikė į jus rikošetu - esate nukautas. Nepriklausomai lauke ar pastatuose.
  3. Granatų naudojimas. Draudžiama naudoti bet kokio tipo granatas Stirnių poligone. Žemės sklypas yra nekilnojamųjų kultūros vertybių teritorijoje ar jos apsaugos zonoje.
  4. Skydai. Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.
  5. Spalvos iššūkis! Jeigu norite sužinoti, kuriai komandai priklauso žaidėjas esantis priedangoje, Jūs galite sušukti "SPALVA". Žaidėjas išgirdęs tai arba pasako kokios spalvos komandai jis priklauso arba gali neatsakyti. Jokiu būdu negalima meluoti.
  6. Nutraukti ugnį. Įvykus nelaimingam atsitikimui ar pažeidus akių apsaugą, žaidimas bus stabdomas sušunkant "NUTRAUKTI UGNĮ". Tai išgirdę iškarto padėkite ginklą ant žemės ir laukite tolimesnių žaidimo instruktoriaus arba teisėjo nurodymų. Tik žaidimo instruktorius arba teisėjas startuoją žaidimą iš naujo.
  7. Pirmoji pagalba. Jeigu turite bet kokių sveikatos problemų informuokite apie tai žaidimo instruktorių prieš prasidedant žaidimui.
  8. Šiukšlės. Jokių būdu nešiukšlinkite! Naudokitės šiukšlių maišais esančiais saugumo zonoje.

Bet koks taisyklių nesilaikymas ar pažeidimas netoleruojamas. Žaidėjai nesilaikantys taisyklių bus šalinami iš žaidimo.

 

PUSĖS