Battlefield 4: the Malicious friends 2021 08 29 Zapyškis

Renginio pradžia
2021-08-29 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2021-08-29 (S)
17:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
100% DOMINATION with mobile APP
Kaina
15-48eur

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
137
Patvirtintų
137
Apmokėjusių
137

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

XXII a. pradžia. Pietų Griškėnija - buvęs rojaus kampelis žemėje. Po virtinės stichinių nelaimių, nualinta valstybė, besidriekianti atogrąžų platumoje, turinti sienas su Novakija ir Zamibija, išgyvena renesansą. Per milžiniškus potvynius labiausiai nukentėjusi Zamibija dėl vandens nuotekų prarado daug įvairių turtų. Labiausiai pasisekė Novakijai, kuri dėl savo geografinės padėties išliko beveik nepažeista. Skirtumas tarp šių valstybių tas, kad Novakija nuo seno buvo neturtinga, bet labai karinga valstybė, o Zamibijoje buvo apstu įvairiausių gamtos turtų - pradedant naudingomis iškasenomis pramonei ir baigiant spindinčių deimantų kasyklomis. Grąžinti prarastus Zamibijos turtus buvo pavesta kelioms privačioms samdinių kompanijoms iš užsienio, kurios atvykusios į Zamibiją sudarė vieną karinį junginį ir pasivadino TRIPLE-PRO būriu, kurio vadu buvo paskirtas vienas sėkmingiausių lobių ieškotojų, - Kleimsas Džukas. Būriui pavesta nuvykti į Pietų Griškėniją ir pargabenti dėl stichinių nelaimių dingusius deimantus. Tik čia atėjo Novakijos laikas pasinaudoti palankia proga.... Du karo veteranai, Džeraldas ir Lohanas, 12 metų kariavo svetimus karus. Novakijos valstybė, kurioje gimė ir augo broliai nuo seno turėjo tik du kaimynus, tai Griškėnija ir Zamibija, kurios nepalaikė itin gerų santykių su Novakija dėl jos užsienio politikos. Tik baigę karo akademiją, broliai visa galva pasinėrė į karinę tarnybą Novakijoje. Sudalyvavę keliose misijose ir pasisėmę karybos patirties, jie paliko oficialią kariuomenę ir sukūrė privačią samdinių kompaniją, kuri už pinigus vykdydavo įvairias slaptas operacijas. Komandą papildė elitiniai kariai, kuriuos broliai pasikvietė iš kariuomenės. Šią komandą visi operatyvininkai žinojo kaip NOVA-BRO. Ten kur pasirodydavo BROLIAI, nekildavo problemų - viskas buvo sprendžiama čia ir dabar ir su 0 nuostolių. Todėl komandos kaina buvo nemaža ir reta valstybė galėdavo juos įpirkti. Tam tikrais atvejais, užsakovai neturėdavo kitos išeities, o kaip patarlė byloja: "skūpus moka du kartus". Abi šalys tikisi lengvos užduoties, ir net nenutuokia kas jų laukia Pietų Griškėnijoje. Iš pirmo žvilgsnio ramiuose miškuose glaudžiasi kraujo ištroškę vietiniai partizanai save pasivadinę PG-ZERO gauja. Bet kokie nepasiruošę atėjūnai gaujai tampa lengvu grobiu. Rugpjūčio 29 dieną rinkis pusę Mūšio fronte ir nepamiršk pakrauto mobiliojo telefono, nes bus karšta!

 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 150 (pagal galiojančius apribojimus GALIMYBIŲ PASAS ar neigiamas COVID testas nereikalingas).

Žaidimo tipas: 100% DOMINATION with mobile APP

Komandų užduotys: teritorijos kontrolė ir dominavimas. Resursų rinkimas. Pavojingų taškų apėjimas. Bus papildomų misijų žaidimo eigoje (masinio naikinimo ginklas, oro bombardavimas, minos, medikas, oro žvalgyba ir t.t.). Visus žaidimo parametrus valdome mobiliuoju telefonu QR kodų pagalba.

BŪTINA turėti pakrautą mobilųjį telefoną renginio dieną. REKOMENDUOJAME turėti ir pilną "powerbanką"! APP veikia tiek ANDROID, tiek IOS aplinkoje. Programėlę atsiųsime diena iki renginio!

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime pagal m/s sistemą tol kol LŠF bus patvirtinti nauji J standartai). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. 


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2021m. rugpjūčio 29 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Zapyškis [buvusi vaikų vasaros stovykla] parkingas WGS koord. 54.938516, 23.609784
  • KAINA 15-48 Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:00 - 10:45 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS 10:45 - 11:30 vietos laiku,
  • Žaidimas 11:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKOS VAIŠĖS ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 15 Eur pirmiems 50 užsiregistravusių ir patvirtintų dalyvių mokant internetu, vėliau 18Eur standartiškai (vietoje apmokėjimo nėra).
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 40Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis ir 1000 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 48Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis, radijo ryšio stotelė ir 1500 šovinių + granatos). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 150 (pagal galiojančius apribojimus GALIMYBIŲ PASAS ar neigiamas COVID testas nereikalingas).

Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

Specifinės taisyklės

Šratasvydis: komandinis, karo veiksmų imitacijos sportas, laisvalaikio užsiėmimas, kurio tikslas kolektyvinis aktyvus poilsis, buvimas gamtoje, bendravimas su bendraminčiais.
Dalyvauti žaidime ar žaidimą stebėti leidžiama tik psichiškai, emociškai stabiliems, pilnamečiams asmenims pasirūpinusiems tinkama akių apsauga.

Bendrosios taisyklės: šios bendrosios Lietuvos Šratasvydžio Federacijos taisyklės (toliau LŠF taisyklės) galioja visiems federacijos narių renginiams. LŠF taisykles ir jų pakeitimus tvirtina LŠF visuotinis narių susirinkimas.

Specifinės taisyklės: organizatoriai savo renginiui gali taikyti specifines taisykles, kurios papildo ar pakeičia dalį LŠF taisyklių. Specifines Taisykles organizatorius privalo paskelbti kartu su renginio pristatymu, ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki renginio, kad kiekvienas dalyvis spėtų susipažinti su pakeitimais ir ypatumais. Jei organizatorius specifines taisykles paskelbia likus mažiau nei 3 dienom iki renginio, ar renginio dieną, tokios taisyklės negalioja, renginys vyksta vadovaujantis LŠF taisyklėmis. Specifinės taisyklės negali prieštarauti LŠF ir Lietuvos Respublikos saugumo, higienos ir kitiems reikalavimams.

Atsakomybė: Kiekvienas žaidėjas teisiškai ir finansiškai atsako už savo veiksmus bei žodžius. Kiekvienas žaidimo dalyvis yra pats atsakingas už savo žaidimo inventoriaus bei kitų asmeninių daiktų saugumą, patirtas traumas ar sužeidimus.

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas teritorijos žemėlapis, kuris yra aptariamas instruktažo metu.

Saugumas:
Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.

Šratasvydžio įranga: naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai:
{bus papildyta, J} kolkas naudojama senais matavimo vienetais m/s sistemoje

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą, granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius). Mirtis nuo granatos, atotampos, ar šaltojo ginklo imitacijos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas gydomosios priemonės  ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Gydomąsias priemones  pritaikyti gali tik nesužeistas/nenukautas žaidėjas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (žaidėjas imituoja vienos kojos vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. Granatos dydis turi būti standartinio kumščio dydžio. Granatų kiekį, taip pat jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, nurodo organizatorius. Atviroje teritorijoje mirtinu sužeidimu laikomas 5 metrų spindulys arba skeveldra, patalpoje sprogusi granata - visi žaidėjai žuvę. Nuo granatos žuvęs žaidėjas laikomas miręs ir negali būti išgydytas, bei keliauja į mirtviaką. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.), taip pat kolonos ar pertvaros nelaikomi priedanga. 

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama. 

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudyti į ir iš transporto draudžiama. Transporto vidutinis greitis žaidime yra 20 km / valandą. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Transporto sugadinimo ir remonto būdus nurodo organizatorius renginio dieną. Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje. 
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

Pusės

PG-ZERO CREW [33%]

Registracija uždaryta

PG-ZERO save vadinantys kariai yra nacionalistinių pažiūrų radikalai, kurie pirmiausia šauna, poto klausia kas tu ir ką čia veiki. Tikslas apsaugoti gimtąją žemę nuo kitataučių, nesvarbu kokiais tikslais jie čia atvyko. Nepasižymintys šaltakraujiškumu kariai, garsėja agresija ir taikliais šūviais. Sklinda kalbos, kad 50% aukų jie sužeidžia ir laukia į pagalbą atvykstant draugų, o bandančius išgelbėti draugus bendražygius nužudo kartu su aukomis.

 

Pagrindinės užduotys:

  • Deimantų paieška ir surinkimas
  • Ginkluotės ir arsenalo nuolatinis papildymas 
  • Priešiškų pajėgų naikinimas

NOVA-BRO PMC [33%]

Registracija uždaryta

PMC vadovauja du broliai turintys 20+ metų karinės patirties. Broliai dalyvavę didžiojoje dalyje misijų karštuosiuose pasaulio taškuose yra nenugalimas tandemas. Džeraldas komandos smegenys, o Lohanas raumenys. Dėl didelės patirties ir unikalių gebėjimų, broliai sugeba idealiai koordinuoti profesionalius karius, siekiant bendro tikslo. Sklinda gandai, kad paskutines 8 misijas komanda įvykdė su 0 nuostolių, o tai byloja apie superinę kontra-žvalgybą. Broliai naudoja ne tik dronus, bet ir oro atakas. Kiekvienas naujas komandos narys kruopščiai tikrinamas prieš priėmimą, o tai garantuoja sėkmę. 

Pagrindinės užduotys:

  • Deimantų paieška ir surinkimas
  • Ginkluotės ir arsenalo nuolatinis papildymas 
  • Priešiškų pajėgų naikinimas

TRIPLE-PRO SQUAD [33%]

Registracija uždaryta

Būriui vadovauja Kleimsas Džukas - garsiausias Pietų Griškėnijos lobių ir nuotykių ieškotojas. Kleimsas yra ir smegenys ir raumenys. 195cm ir 120kg raumenų kalnas, pirštais galintis pasmaugti tigrą, yra vienas geriausiai apmokamų privačių lobių ieškotojų Žemėje. Dėl gero finansavimo dažniausiai turi labai gerą arsenalą, kurį sudaro tik prestižinių gamintojų ginklai. Nuo pistoletų iki prieštankinių raketų. Viskas, ko gali prireikti deimantų paieškai, yra šio žmogaus visureigių konvojuje. Džukas atvyksta, o kartu ir visa jo chebra. Griškėnija laikykis!

Pagrindinės užduotys:

  • Deimantų paieška ir surinkimas
  • Ginkluotės ir arsenalo nuolatinis papildymas 
  • Priešiškų pajėgų naikinimas