CQB Assault: the Grand Port 2021 07 04 Stirniai

Renginio pradžia
2021-07-04 (S)
09:30
Renginio pabaiga
2021-07-04 (S)
17:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
70% CQB, 30% milsim
Kaina
15Eur - 48Eur
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
24
Patvirtintų
24
Apmokėjusių
19

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Stirnopolio uostas. 2023-ieji. Visuotinė pasaulio bendrųjų vandenų naudojimo rezoliucija taip pat apibrėžianti ir nusikaltimus jūroje buvo papildyta labai svarbiu punktu - piratavimas nėra vien tik nusikaltimai vandenyse. Vien dėl to, kad piratams reikia saugaus prieglobsčio krante, kuriame galėtų laikyti savo grobį ir strateguoti nusikaltimus. Būtent šis punktas įgalino bausti piratus tos valstybės įstatymais, kurioje jie buvo suimti. Kovojant su piratais tradiciškai kovojama ne tik pasitelkus karinius laivus, bet ir karius sausumoje. Nuo 2015 metų Stirnopolio uosto vandenis neoficialiai valdo piratai, kurie kontroliuoja viso uosto veiklą, tiek pro jį plaukiančius laivus, tiek ir patį Stirnopolio miestą esantį šalia. Anksčiau klestėjęs ir buvęs bene svarbiausias prekybos taškas jungiantis du kontinentus ir padedantis klestėti aplinkinių šalių ekonomikai, Stirnopolis tapo pavojingiausia Rytų regiono vieta. Čia klesti nusikaltimai ir prieglobstį randa kelios piratų grupuotės. Vietinė valdžia korumpuota, miesto gyventojai gyvena skurde ir neturi galios pasipriešinti. 2020 metais po ilgų metų žvalgybos buvo nustatyta tikslios piratų bazių lokacijos. Išlikęs, nors ir mažas, Stirnopolio Viešojo Saugumo Būrys (SVSB) priėmė sprendimą surengti slaptą kontrą ataką, kuri sugriautų piratų nusikalstamą mechanizmą ir leistu miestui vėl klestėti. Liepos 4-ąją, kurią pusę pasirinksi? Stirnopolio piratus ar saugumo būrį?
 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 100.

Žaidimo tipas: 70% CQB, 30% milsim

Komandų užduotys: Vietovės žvalgymas. Pastatų šturmas ir gynyba. Strateginių taškų apsauga. Bus papildomų misijų renginio metu (detaliau - renginio dieną).

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2021m. liepos 04 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Stirniai [buvęs reabilitacijos centras AUŠVEITA] parkingas WGS koord. 54.720704, 25.049294

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:30 - 11:00 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS ir žaidimas 11:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 15 Eur mokant internetu (tik pirmiems 50 dalyvių), vėliau 20 Eur (vietoje apmokėjimo nėra).
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 40Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis ir 1000 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 48Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis, radijo ryšio stotelė ir 2500 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 100.

Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

Specifinės taisyklės

Šratasvydis: komandinis, karo veiksmų imitacijos sportas, laisvalaikio užsiėmimas, kurio tikslas kolektyvinis aktyvus poilsis, buvimas gamtoje, bendravimas su bendraminčiais.
Dalyvauti žaidime ar žaidimą stebėti leidžiama tik psichiškai, emociškai stabiliems, pilnamečiams asmenims pasirūpinusiems tinkama akių apsauga.

Bendrosios taisyklės: šios bendrosios Lietuvos Šratasvydžio Federacijos taisyklės (toliau LŠF taisyklės) galioja visiems federacijos narių renginiams. LŠF taisykles ir jų pakeitimus tvirtina LŠF visuotinis narių susirinkimas.

Specifinės taisyklės: organizatoriai savo renginiui gali taikyti specifines taisykles, kurios papildo ar pakeičia dalį LŠF taisyklių. Specifines Taisykles organizatorius privalo paskelbti kartu su renginio pristatymu, ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki renginio, kad kiekvienas dalyvis spėtų susipažinti su pakeitimais ir ypatumais. Jei organizatorius specifines taisykles paskelbia likus mažiau nei 3 dienom iki renginio, ar renginio dieną, tokios taisyklės negalioja, renginys vyksta vadovaujantis LŠF taisyklėmis. Specifinės taisyklės negali prieštarauti LŠF ir Lietuvos Respublikos saugumo, higienos ir kitiems reikalavimams.

Atsakomybė: Kiekvienas žaidėjas teisiškai ir finansiškai atsako už savo veiksmus bei žodžius. Kiekvienas žaidimo dalyvis yra pats atsakingas už savo žaidimo inventoriaus bei kitų asmeninių daiktų saugumą, patirtas traumas ar sužeidimus.

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas teritorijos žemėlapis, kuris yra aptariamas instruktažo metu.

Saugumas:
Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.

Šratasvydžio įranga: naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai:
{bus papildyta, J} kolkas naudojama senais matavimo vienetais m/s sistemoje

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą, granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius). Mirtis nuo granatos, atotampos, ar šaltojo ginklo imitacijos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas gydomosios priemonės  ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Gydomąsias priemones  pritaikyti gali tik nesužeistas/nenukautas žaidėjas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (žaidėjas imituoja vienos kojos vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. Granatos dydis turi būti standartinio kumščio dydžio. Granatų kiekį, taip pat jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, nurodo organizatorius. Atviroje teritorijoje mirtinu sužeidimu laikomas 5 metrų spindulys arba skeveldra, patalpoje sprogusi granata - visi žaidėjai žuvę. Nuo granatos žuvęs žaidėjas laikomas miręs ir negali būti išgydytas, bei keliauja į mirtviaką. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.), taip pat kolonos ar pertvaros nelaikomi priedanga. 

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama. 

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudyti į ir iš transporto draudžiama. Transporto vidutinis greitis žaidime yra 20 km / valandą. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Transporto sugadinimo ir remonto būdus nurodo organizatorius renginio dieną. Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje. 
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

Pusės

Stirnopolio Viešojo Saugumo Būrys - 50%

SVSB mažas, bet itin svarbus skyrius, kovojantis su nusikalstamumu Stirnopolio mieste. Sukurtas iš gerai treniruotų ir ginkluotų karių, skirtas vienam tikslui - sunaikinti Stirnopolio miestą valdančius piratus ir išlaisvinti ekonomiką. Atrinkti elitiniai kariai, dalyvavę didžiausiuose konfliktuose istorijoje. Pasiruošę sustabdyti vieną pavojingiausių grupuočių pasaulyje ir sugražinti Stirnopolio miestui jo didybę. Būryje svarbiausia - ištikimybė ir moralinės vertybės. Vienas už visus ir visi už vieną!

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

  • Teritorijos žvalgyba, svarbiausių priešų strateginių taškų nustatymas.
  • Miesto banko, muziejaus ir mokslinės laboratorijos apsauga.
  • Neutralizuoti piratus visiems laikams.

Stirnopolio piratai (50%)

Stirnopolio piratai pradėjo veikti nuo 1990 m. iškart po Rytų regiono nepriklausomybės atkūrimo, kai suklestėjo nusikaltėliai ir nelegalūs verslai. Iki 2015 m. miestui pavyko gintis nuo piratų, kol šie nesulaukė palaikymo iš tarptautinių nusikalstamų organizacijų. Šaltakraujai, neturintys jokių moralės ribų nusikaltėliai, siekiantys valdžios ir pinigų. Tikslas - visiškai valdyti Stirnopolio miestą, uostą ir vandenis. Pagrinde plėšikauja vandenyse, tačiau visą lobį tempia į sandelius esančius krantuose. 

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

  • Išlaikyti svarbiausius strateginius taškus.
  • Pagrobti kuo daugiau brangenybių iš miesto.
  • Sustabdyti priešininkų pajėgas.