SEKTOR 13: the awakening

PRADŽIA
2021-06-25 09:00
PABAIGA
2021-06-27 12:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
50% LARP, 30% milsim, 20% economy
KAINA
60-80eur
Užsiregistravusių žaidėjų
128
Patvirtintų
127
Apmokėjusių
92

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

<...> Gal galite papasakoti apie įvykius, kurie įvyko praeito birželio pabaigoje Gulbilandijoje?

- Mes stengiamės tai pamiršti, bet tai buvo kraupūs laikai... Ammm...kariuomenė iš abiejų pusių mus spaudė ir pastoviai kažko reikalavo, nesupratom ko. Kažkokių reagentų, formulių, megintuvėlių, pavyzdžių. O vėliau Juodasis Kryžius pasakė, kad susprogdins visą regioną, taigi mes pasiemėm viską ką turėjom ir sprukom slėptis, o kai kas visai išvyko iš regiono.

- O ką galit pasakyti apie...

- Žiūrėkit, gal galim susitikti kokioje kitoje vietoje, nes čia yra kiek per daug akių ir ausų. Aš Jums papasakosiu viską ką žinau. Tikiuosi gausiu už tai materialinės pagalbos kaip Gulbilandijos civilis.

Mes susitarėme su šiuo paslaptingu asmeniu, kuris prisistatė civiliu, kad mums daug ką papasakos už sutartą sumą pinigų. Mes pasiruošėm voką su pinigais ir laukėm jo sutartoje vietoje. Kiek vėluodamas jis pasirodė ne vienas - savo kolegą paliko kiek toliau, matyt, kad stebėtų aplinką. Asmuo priėjo ir nieko nekalbėdamas, paėmė iš rankų voką. Žvilgtelėjo į jį ir perbraukė pirštu turinį.

- Čia kiek mažiau nei tikėjausi.

- Dėl konkrečios sumos mes nesutarėme, bet manau...

- Gerai. Aš neatsakinėsiu į klausimus, o trumpai papasakosiu kas po ko ir kaip.

- Mums tinka.

- Tikriausiai žinot, kad MTC įvyko kažkoks biologinių medžiagų nutekėjimas ir sprogimas. Tada visi laboratorijos darbuotojai buvo evakuoti, atvažiavo daug visokių aukšto rango asmenų apžiūrėti kas nutiko. Darbuotojai buvo pasigavę infekciją ar kažką panašaus ir tamsiu paros metu elgdavosi itin agresyviai, tada MTC laborantai išsiskirstė po regioną ir prašė prieglobsčio pas vietinius. Kariuomenė aptvėrė visą regioną ir neleido nei išeiti, nei įeiti, o mes sėdėjom pasislėpę ir laukėm kol viskas baigsis. Naktimis mes girdėdavome keistus garsus, miškuose nuolatos kažkas šaudydavo, tada atsirado Juodasis Kryžius - keista grupuotė - kuri susiformavo iš tų pačių laborantų ir visokių apsauginių, bei kariškių. Jie teigė, kad viską sutvarkys, jeigu mes jiems padėsim. Vienu žodžiu, nieko jiems nepavyko, maža to, kad vis bandė sukurti vaistus, dar juos pradėjo spausti į Sektorių iš išorės atvykę kariškiai, kurių tikslas buvo gauti viruso pavyzdį. Vieni bandė tai gauti jėga, kiti siūlė laisvę ir pinigus. Tada jie nusprendė viską susprogdinti velniop - Juodas kryžius, apie juos kalbu. Gerai, kad mums pranešė kada ir kaip - mes susirinkom visus ginklus, kuriuos turėjome ir puolėme į Rytų Korporacijos pusę. Žmonės buvo kaip žvėrys - žudė visus iš eilės, net pasiduoti galimybės nei vienam rytiečiui nedavė. O bjauriausia buvo tai, apie ką niekas garsiai nekalbėjo - šiai atakai vadovavo vienas iš užkrėstųjų ir aš asmeniškai manau, kad ten buvo jų labai daug... Bet niekam tai nerūpėjo, bent jau tuo metu visi norėjome likti gyvi ir pasprukti iš tos teritorijos... Ir mums pavyko. O pats kvailiausias dalykas buvo, kad bomba nesprogo. Todėl dalis žmonių palaukė regiono pasienyje ir po kelių dienų grįžo atgal, didesnė dalis tiesiai pro rytų korporacijos bazę. Aš buvau iš tų, kurie grižo, ir Karalius buvo vienas iš jų. Čia ir pradėjom vėl viską iš naujo. Mums grįžtant, Rytų korporacijos bazėje sėdėjo besišypsantis Baronas, kuris gražiai paragino mus kuo greičiau praeiti ir jam netrukdyti. Po to išaiškėjo, kad Vakarų Aliansas nukenksmino bombą ir pasitraukė iš regiono, atrodo, gavę ko norėjo. Juodasis Kryžius, ar tai kas iš jų liko, ilgą laiką gyveno savo bazėje, poto kažkur dingo.. Vėliau sužinojau, kad jie rado įėjimą į išlikusį laboratorijos kompleksą, todėl dabar ten ir sėdi. Kažką bando sukurti ar atkurti, tiksliai niekas nežino... Užeinu pas juos kartais padirbėti. Na, o Karalius šaunuolis - pradėjo vystyti įvairiausias veiklas regione, nors apie jų legalumą nešneku. Aišku kaip ir visi žmonės, turi savo ydų. Dažnai taurelę pakiloja. Na su tokiais prisiminimais kiti ko gero baisiau save guostų. Bet žmonės pabėgę į Rytus pradėjo grįžti, girdi, fabrike arti ne kanonas. Vakarų pusėje liko būrys karių, bet jie pas mus net neina, o Rytai taip ir neatsiuntė nieko... Gal dar atsiųs, kai išsiaiškins kas atsitiko su jų kariais. Tiesa, kažkurį laiką miškuose buvo ramu, bet visi iš įpročio naktimis nevaikšto. Viskas pasiteisino - neseniai vėl pradingo pora žmonių, nors į tai nelabai kas kreipia dėmesį. Vienu žodžiu, bent kol kas gyvenimas mums gerėja ir žmonės plaukia atgal į gimtasias vietas, o ir nemažai pabėgėlių iš rytų atsirado... Žiūrėk už tavo pinigus jau ir taip perdaug pripasakojau.

- O galit papasakoti apie <...>"..

Menzūra švystelėjo planšetinį kompiuterį ant savo darbo stalo ir priėjęs pažiūrėjo pro panoraminį kabineto langą. Rytų Korporacijoje niekas nemiegojo ir zujo kaip užsidegę. Menzūra atsisuko į savo artimiausius kolegas, pasiskirsčiusius po kabinetą. Visi buvo tvarkingai kostiumuoti vyrai su stikliukais brangaus viskio, dabar niekas negalėtų jų pavadinti agresyviais, kraujo ištroškusiais galvažudžiais.

- Tai ką?... Vis dėlto teks grįžti į S-13, tas velnio neštas Kvantas rado įėjimą į laboratoriją. Bet turint galvoj padėtį į kurią patekome, mums tai tik į naudą.

Menzūra apžiūrėjo visus savo vyrus.

- Manau visi suprantate, kad tai reikia atlikti asmeniškai - pasitikėti niekuo negalime <...>

 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS ir MOSQUITOS AIRSOFT TEAM

GENERALINIS RENGINIO RĖMĖJAS: Armijai ir civiliams.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 3x50 (skirstymas pagal frakcijas). Bus atskiros registracijos, atskiri instruktažai ir atskiri kempingai.

Žaidimo tipas: 50% LARP, 30% milsim, 20% economy

Komandų užduotys: Išlikimas karantinuotame sektoriuje, siekiant išgyventi ir užtikrinti savo komandos moralinę ir materialinę gerovę. Specialiųjų užduočių vykdymas pagal pasirinktą komandos pusę. Komandų užduotys skelbiamos prie jų aprašymo.

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2021m. birželio 25-27 dienos*;
  • VIETA: Gulbiniškės [ex SSRS military rocket baze] parkingas WGS koord. 55.022382, 24.242897;
  • KAINA: 60-80Eur

Į kainą įskaičiuota: dalyvio antsiuvas, poligono nuoma, žaidimo rekvizitai ir scenarijus, nuotraukos, aptarnaujantis personalas, automobilio parkingas, kempingo zona palapinei, šiukšlių išvežimas.

*jeigu valstybinis karantinas ribos renginį, organizatoriai pasilieka teisę keisti renginio datą arba grąžina visus sumokėtus pinigus dalyviui jeigu data yra netinkama.

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • ŽAIDIMAS prasideda PENKTADIENĮ (06.25) 12:00 ir baigiasi 12:00 SEKMADIENĮ (06.27);
  • REGISTRACIJA PENKTADIENĮ nuo 09:00 - 12:00 (galima atvykti ketvirtadienį vakare suderinus su ORG);
  • ŽAIDIMAS VYKS DVIEM FAZĖMIS: dieninis ir naktinis (tikslias valandas komandoms skelbsime renginio diena);

Dalyvio mokestis su savo įranga 60 Eur mokant internetu iki 2020 06 10 vidurnakčio; 

Dalyvio mokestis su savo įranga 80 Eur mokant internetu iki 2020 06 23 vidurnakčio;

REGISTRACIJA STABDOMA 2020 06 23 23:59:59 (vietoje apmokėjimo nėra - REGISTRACIJA IŠANKSTINĖ)

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 3x50 (skirstymas pagal frakcijas). Bus atskiros registracijos, atskiri instruktažai ir atskiri kempingai.

PINIGAI sumokėti už bilietą nėra grąžinami dalyviui nusprendus nebedalyvauti, tačiau bilietas gali būti perleistas kitam žaidėjui suderinus su organizatoriais 72 valandos iki žaidimo.

Amžiaus CENZAS - N18. Renginys nėra skirtas jaunesniems asmenims. Organizatoriai turi teisę paprašyti dokumento, įrodančio jūsų amžių.

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos – žaidimas vyks buvusioje EX SSRS antžeminių balistinių raketų bazėje [WGS: 55.022382, 24.242897]. Tikslus teritorijos žymėjimas ir plotas bus nurodytas renginio dieną, taip pat kiekvienas žaidimo dalyvis gaus žemėlapį.

Saugumas ir šaudymo atstumai - standartiniai Mūšio fronto greičio limitai: https://drive.google.com/file/d/1vmqUHXas88GdyGlsup9jJn9OlY-3YBzk/view?usp=sharing

Pistoletai ir lygiavamzdžiai šratiniai šautuvai iki 110 m/s - 1m., AEG iki 130 m/s – 5m., lengvieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai iki 150 m/s – 15m., sunkieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai virš 150 m/s – 30m. Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną organizatorius ginklų galingumus tikrina, bei egzaminuoja žaidėjus pagal žemiau išdėstytas žaidimo taisykles.

Ginklų naudojimas ir gyvų / sužeistų žaidėjų veiksmai žaidime:

Šaudymo režimai. Patalpose ir uždaruose angaruose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama. Iš pastato vidaus galima atakuoti tik pavieniais šūviais iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę.

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu (išskyrus žaidimo spec. personažus). Pataikymą būtina identifikuoti garsu ir iškelti ranką. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į Morgą*. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas organizuojasi kelionę į Morgą.

*Morgas - visų žaidėjų respawn vieta. Į morgą patekti galima 2 būdais. Morgo sunkvežimiu (iškviečiamas radijo ryšiu, galima kviestis būnant nukautu) arba buti parduotam kitų žaidėjų (morgas supirkinėja kūnus kremavimui). 50m spinduliu plink morgą nevyksta jokie koviniai veiksmai.

Mediko taisyklė. Tai papildomos gyvybės turėjimas žaidime, kai esi nukautas. Identifikavus kontaktą sužeistasis pagalbos privalo laukti 10minučių (kraujuoja) išskyrus atvejus kada mirštama nuo granatos ar atotampos. Gydymui naudojamas organizatoriaus išduotas spec. žymėtas pleistras. Pleistrą reikia užklijuoti motomoje vietoje (galva, korpusas ar kt. aiškiai matoma kūno dalis), tą gali padaryti tik kitas žaidėjas, nukautas žaidėjas negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik kitas žaidėjas, liesdamas ranka (sužeistasis imituoja kojos vilkimą). Sužeistasis gali būti pribaigtas peiliu. Antrą kartą įvykus kontaktui žaidimas baigiamas ir  žaidėjas organizuojasi kelionę į morgą. Gydymo priemones išduoda organizatoriai arba jos gaunamos atlikus specialius quest‘us. Pleistrus gali nuklijuoti tik humanitarinės pagalbos medikai suteikdami pirmąją pagalbą stacionariam gydymo skyriui*. Miręs žaidėjas morge standartiškai praleidžia 60 minučių jeigu morgo NPC nenurodo kitaip.

*Stacionarusis gydymo skyrius - specialiai įkurtos ligoninės, kuriose dirba aukštą profesionalumo lygį ir išsilavinimą turintys medikai - NPC (medikai yra nemirtingi ir negali būti eliminuoti).

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Abejotiname šaudymo atstume rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų. Netikėtai užkluptas žaidėjas arčiau nei leistinas saugus šūvio atstumas laikomas nukautu ir sąžiningai pasiduoda bei šaukiasi mediko arba organizuojasi kelionę į morgą. Taisyklė pistoletas vs. automatas galioja t.y. pistoletas šauna į automatą jeigu išlaikomas saugus 1m atstumas. Jeigu kontaktas vyksta "vamzdis į vamzdį" ir ginklas laikomas žaidėjo rankose neatitinka saugaus ugnies atstumo, žaidėjas didina atstumą arba naudoja šaltą ginklą (peilį, kirvuką, kardą). Svaidyti šaltuosius ginklus griežtai draudžiama.

Rikošetai. Viso žaidimo metu bet koks rikošetas į bet kurią kūno vietą ar ginklą skaitosi kaip įprastas pataikymas. Jeigu nesate tikri ar į jus pataikė, bet pajautėte kontaktą - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba organizuojatės kelionę į morgą.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Rekomenduojama išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle ir šaukiasi pagalbos arba organizuojasi kelionę į morgą.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti. Visos konfliktinės situacijos perduodamos organizatoriams ir sprendžiamos čia ir dabar, po žaidimo nepagrįsti kaltinimai ir pastabos nevertinami. Žaidimą stebės ir jame dalyvaus slapti sratas.lt bendruomenės maršalai ir sub-organizatoriai, bei fiksuos visus pažeidimus. Visi užfiksuoti nusižengimai po žaidimo bus įrašomi žaidėjams į sratas.lt profilius. Žaidimo metu, kai kurie žaidėjai su spec. žymėjimu turės padidintą atsparumą šūviams. Tokie žaidėjai bus specialiai žymėti, todėl šaudant būtina įsitikinti į ką šaudote (ar tai paprastas žaidėjas ar spec. personažas).

Nukauto žaidėjo veiksmai:

Sužeistas žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra pašautas. Toks žaidėjas pasižymėjęs oranžine liemene stovi vietoje 10 minučių, gali šauktis mediko balsu ir radijo ryšiu. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime. Negali pasakoti žaidybinių detalių ir informacijos gyviems žaidėjams žaidime ir komandai radijo ryšiu. Po 10 minučių sužeistas miršta ir organizuojasi kelionę į morgą.

Žuvęs žaidėjas.  Nukraujavęs (po 10minučių) ir nepagydytas ar sprogęs žaidėjas privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir organizuotis kelionę į morgą. Leidžiama pasitraukti iš nukovimo vietos ar keliaujamo maršruto 2 metru spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai. Mirusiems laisvai vaikščioti  po poligoną bei stebėti žaidimo eigą draudžiama. 

Paėmimas į nelaisvę ir tardymas. Į nelaisvę paimti gali tik rytų korporacija, vakarų aliansas ir juodasis kryžius. Tardyti gali tik tardytojas arba vadas (spec. dedikuotas žaidėjas su spec žymėjimu). Sužeistas žaidėjas privalo būti pagydomas užklijuojant gydymo pleistrą. Toks žaidėjas kartu su palyda keliauja į tardymo zoną (komandos bazę). Ten gali būti laikomas iki 30 minučių (pats žaidėjas paimtas į nelaisvę turi skaičiuoti laiką). Tardytojas raštu užduoda 2 klausimus į kuriuos abu žaidėjas atsako (vieną atsako teisingai nemeluodamas, o į kitą savo nuožiūra). Tardytojo reikalas tinkamai suprasti ir identifikuoti pateiktą informaciją. Tardytojas sprendžia ar tardomąjį paleisti gyvą ar ne. Į žodinius klausimus žaidėjas gali neatsakinėti arba sakyti netiesą.

Lootinimas arba apieškojimas. Kiekvienas žaidėjas savo ekipuotėje identifikuoja vietą, kurioje bus laikomi žaidybiniai elementai (organizatorius išduoda spec. žymėjimą pažymėti kišenei, krepšeliui ar kt. vietai). Draudžiama žaidybinius in game daiktus skirstyti ir slėpti po kelias skirtingas vietas ekipuotėje. Sužeistas žaidėjas gali pasirinkti atiduoti visus lootinamus in game daiktus pats, arba būti fiziškai apieškomas su galimybę pasilikti nerastus in game daiktus. In game daiktai: pinigai (atimama tik pusė sumos), amunicija, granatos, gydymo priemonės, questų daiktai pažymėti raide (Q). QUEST daiktai mirus lieka pas lavoną ir kartu keliauja į morgą.

Keliavimas į morgą. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į morgą juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. 

Specialiosios įrangos naudojimas ir amunicija:

Amunicija ir jos pildymas. WA ir EC kariškiai naudoja savo standartinę amuniciją. Ribojimas dėtuvėmis. Žymima lipdukais, kuriuos išduoda organizatorius arba jie gaunami atlikus spec. questus. JK turi savo AMMO tiekimą. Civilių frakcija žaidimą pradeda tik su 1 kl. ginklu, o BBS gauna iš organizatorių. Žymėti 0,25g bb's. Kariškiams amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - respawn'uose. Civiliams galima pildytis bet kurioje vietoje savo nuožiūra. Civiliams bet koks savo atsivežtos amunicijos naudojimas ir pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas. spec. amunicijos poreikių turintys žaidėjai, jos naudojimą privalo suderinti su organizatoriais prieš žaidimą (snaiperiai ir kulkosvaidžiai).

Granatos. Airsoft imitacinės granatos žaidime gaunamos iš questų arba išduodamos organizatorių. Savadarbių granatų atsivežti ir naudoti negalima. Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į savo komandos respawn'ą (nuo granatos žuvęs žaidėjas neturi galimybės būti pagydytas). Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). Renginio metu galima naudoti tik pramonines dūmines granatas (žaidėjai atsiveža patys).

Radijo ryšys. Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudymas į žaidybinį transportą yra draudžiamas. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Žaidėjas išlipęs iš transporto pilnai žaidžia ir gali būti nukautas iš karto.

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei morge:

Laisvi pasišaudymai. PARKING ZONOJE GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA ŠAUDYTI AR KITAIP TESTUOTI GINKLUS. Dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo, morge arba komandų bazėse, laisvi pasišaudymai leidžiami tik su NPC arba vado leidimu. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net bazėje. Žaidėjai norintys miegoti ilgiau nei 4 valandas keliauja į CAMPING ZONĄ PARKINGE prieš tai pranešdami savo komandos vadui, kad laikinai palieka žaidimą. Žaidimo metu esant poreikiui galima snausti komandos bazėje su pilna veido apsauga.

Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap). Bunkerinę dėtuvę žaidime naudoti draudžiama.

Techninės pertraukos ir OFF-GAME rėžimas.

Žaidime bus techninės poilsio pertraukos: šeštadienio ankstus rytas 02:00 - 09:00 ir ankstus sekmadienio rytas 02:00 - 09:00. Techninių pertraukų metu, visi koviniai veiksmai draudžiami. Galima tik judėti po poligoną. Draudžiama nusimti veido ir akių apsaugas jeigu esate ne PARKING ZONOJE. Off-game rėžimo žaidime nėra - žaidimas gali būti sustabdomas tik organizatoriaus nurodymu.

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu. Pastabos apie taisyklių pažeidimus po žaidimo nefiksuojamos ir neregistruoti ginčai ar situacijos neaptarinėjamos.

PUSĖS

Noriu renginiui pasiūlyti idėją 5%

Esame atviri bendraminčių pasiūlymams. Užsiregistravus čia, organizatoriai susisieks dėl idėjų aptarimo / įgyvendinimo :) 

CIVILIAI [citizen] 40%

Po 2020 birželio mėn. Gulbilandiją sukrėtusių įvykių, kai regione nuolatos vyko koviniai veiksmai, naktimis siautė virusu infekuoti asmenys ir net buvo grasinama susprogdinti visą teritoriją - civilių čia gerokai sumažėjo. Daugelis čia gyvenusių civilių grįžo į savo gimtuosius kraštus tik po 6-9 mėnesių. Grįžę civiliai pradėjo statytis savo gyvenimą iš naujo. Dabar jau Sektor-13 vadinamojoje teritorijoje atsirado ir nauja valdžia - vietinis gerai žinomas autoritetas pasivadinęs Karaliumi, pradeda gaivinti regioną naujam gyvenimui. Karalius bando ieškoti naujų uždarbio būdų ne tik sau bet ir kitiems sektoriuje S-13 likusiems žmonėms, nesvarbu, kad darbas ir uždarbis yra nusikalstamas. Pagaliau tarp Karaliaus, kaip civilių atstovo, ir Juodojo Kryžiaus atsiranda abipusiai naudingi sandoriai. Gerai visiems žinomas turgus su jo savininku baronu El Foxegu, persikrausto į buvusią Rytų Korporacijos bazę, kurioje liko daug amunicijos ir ginklų. El Foxegu trina rankomis ir kviečia visus ateiti apžiūrėti naujų prekių. Vakarų pusėje likęs nedidelis būrys pasieniečių yra daug labiau sukalbami nei jų pačių buvę kariškiai, todėl civiliams tampa lengviau perduoti tam tikras siuntas per sieną. Nors ne visi gyventojai pritarė Karaliaus valdymui, bet kol kas nei vienas nė nebandė atimti iš jo “sosto”. Pats Karalius taip pat prisižiūri, kad koks užsidirbęs konkurentas nekeltų nosies, todėl bando išlaikyti savo valdžią ir kontroliuoti viską, kas vyksta sektoriuje S-13.  

Aprangos kodas - miksuotas kamo (žaidėjas pasirenka kamo aprangos dalį t.y. viršus arba apačia). Civiliams rekomenduojamos medicininės kaukės dėl ramesnių santykių sektoriuje. Taip pat, civiliai žaidimą pradeda su pistoletu arba lygiavamzdžiu šratiniu šautuvu. Žaidimo metu bus galima gauti leidimus rimtesniems ginklams (žaidėjas registracijos metu turi praeiti ginklo patikrą ir saugiai jį pasidėti iki kol / ar gaus leidimą jį naudoti). CIVILIAMS draudžiamas pilnas CAMO, taip pat MARPAT arba URBAN CAMO aprangos detalės.

INFEKUOTIEJI [infected] 5%

Prof. T. Menzūra, kuris su visa infekuotojų armija ir dalim sveikų civilių 2020 m. birželį pabėgo iš sektoriaus pro Rytų Korporacijos sieną. Per 9 mėnesius, besislapstant nuo rytų korporacijos jėgos struktūrų, infekuotojų galios labai nusilpo, todėl jiems žūt būt reikėjo atgauti jėgas. Grįžti į Sektor-13 nebėra taip paprasta kaip buvo pabėgti. Čia įsitvirtinę civiliai, juodasis kryžius ir vakarų aliansas akylai saugo savo teritorijas. Menzūra paruošė klastingą planą - užimti vietą Rytų Korporacijos direktorių taryboje ir pasinaudojant valdžia infiltruotis į Sektor - 13 su visais savo pavaldiniais. Pagrindinis tikslas - surasti likusius viruso pavyzdžius ir panaudoti juos savo jėgoms atgauti, bei sukurti dauginamą viruso formą. Užkrėstieji greitai, visomis likusiomis pajėgomis, įsisuka į  Rytų Korporacijos direktorių tarybą. Daugelis infekuotųjų žūna, bet tikslas pasiekiamas. T. Menzūra tampa vieno iš direktorių tarybos patarėju. Norėdamas padidinti savo įtaką ir tapti vienu iš Rytų Korporacijos tarybos direktoriumi, Menzūra keliems direktoriams prasitarė apie savo kūrinį - susidomėjimas buvo milžiniškas. T. Menzūra bandė sukurti viruso pavyzdį pačioje Rytų Korporacijoje, bet proceso atkartoti nepavyko. Viskas atrodė beviltiška tol, kol į Menzūros rankas nepateko pigaus žinių portalo straipsnis apie Sektor-13. profesorių Kvantą, kuris atidarė laboratoriją ir joje sėkmingai darbuojasi. 


Aprangos kodas - miksuotas kamo (žaidėjas pasirenka kamo aprangos dalį t.y. viršus arba apačia). Infekuotiesiems rekomenduojama neišsiskirti sektoriuje iš civilių ir veikti po priedanga. Infekuotieji, kaip ir civiliai, žaidimą pradeda su pistoletu arba lygiavamzdžiu šratiniu šautuvu. Žaidimo metu bus galima gauti leidimus rimtesniems ginklams (žaidėjas registracijos metu turi praeiti ginklo patikrą ir saugiai jį pasidėti iki kol / ar gaus leidimą jį naudoti). INFEKUOTIEMS draudžiamas pilnas CAMO, taip pat MARPAT arba URBAN CAMO aprangos detalės.

JUODASIS KRYŽIUS [BLACKCROSS] 10%

Prof. Kvantas patyrė pralaimėjimą - bomba turėjo sprogti ir išvalyti pasaulį nuo infekcijos, bet nesprogo, nes Vakarų Aliansas nukenksmino užtaisą ir nukovė didžiąją dalį JK organizacijos narių. Pats Kvantas buvo sužeistas ir išgabentas į JK bazę. Kolegų pagydytas, Kvantas surinko visus Sektoriuje likusius gyvus laborantus ir taip šiek tiek papildė ir sustiprino JK gretas. Dėl bendradarbiavimo buvo susitarta su vietine valdžia - visiems žinomu Karaliumi. Kreiptis į Rytų ar Vakarų pusių atstovus nebuvo net diskusijų, nes toks kreipimasis būtų atskleidęs JK egzistavimą. Kvantas žinojo, kad praėjus laikui, požeminis laboratorijos kompleksas turėtų atsidaryti ir bus galima patekti į vidų, o tada su visu laboratorijos turiniu gal ir bus galima pasiderėti su Rytais ar Vakarais. Neužilgo nauja JK baze tapo požeminė laboratorija, dabar JK užduotis prikelti ją naujam darbui, gauti visus mutavusio viruso DNR ir surinkti reikiamas įrengimų dalis, kurių pagalba bus galima sunaikinti infekciją visam laikui.

 

Aprangos kodas - MARPAT woodland. Ant riešų riši juodas skiriamasias skareles su kryžiaus ženklu (išduoda organizatorius). JUODAJAM KRYŽIUI draudžiamas bet koks kitas CAMO ir dažyti veidai.

RYTŲ KORPORACIJA [EAST CORP] 20%

Registracija uždaryta

Rytų korporacija buvo sutriuškinta infekuotojų ir jų užkrėstų civilių. Rytai prarado savo bazę, dabar jau S-13 vadinamojoje teritorijoje - ji buvo visiškai sunaikinta, o gyvų karių didžioji Žemė iš jos taip ir nesulaukė. Rytai nutarė nesiųsti karinių pajėgų į teritoriją, kurioje pagal juos neliko nieko naudingo - papildomos sąnaudos atrodė nereikalingos. Papildomos pajėgos buvo mestos į laisvę ištrūkusiems užkrestiesiems. Keletas jų buvo pagauti slampinėjantys priemiesčiuose. Informacija apie tai kruopščiai slepiama ir viešai neskelbiama. Pagal gautas žinias laboratorija yra sunaikinta, o vietiniai gyventojai evakavosi dėl grėsmes, kuri slypėjo sektoriuje S-13. Visai neseniai į Rytų direktorių taryba kreipėsi paslaptingas žmogus su svarbia informaciją apie sektorių S-13. Vienas iš patarėjų paprašė būti lydimas į Sektor-13 patikrinti informacijos tikrumo. Jo palydai išskirta spec. pajėgų grupė. Pradinė būrio užduotis - palydėti patarėją ir VIP asmenų grupę į sektorių, užtikrinti jiems saugumą ir įkurti naują operacinės bazės tipo punktą pasienyje ar netoli jo. Išžvalgyti teritoriją ir joje esančius objektus, trumpai charakterizuoti likusius sektoriuje žmones ir grupuotes.

 

Aprangos kodas - tamsių spalvų CAMO (flecktarn, woodland ir pan). Leidžiamos kepurės su snapeliu ir panamos pagal aprangą. Veidas žymėtas dviem juodais dryžiais ant kiekvieno skruosto. RYTŲ KORPORACIJAI draudžiami šalmai, MARPAT arba URBAN CAMO ir šviesus CAMO.

VAKARŲ ALIANSAS [WEST ALLY] 20%

Likus keliolikai sekundžių iki sprogimo, Vakarai išminuoja JK detonuotą bombą S-13 regiono centre. Apsaugotame nuo sprogimo sektoriuje, nutiko kai kas, ko niekas nesitikėjo - pralaužus Rytų pasienio postą, į didžiąją žemę ištrūko didžioji dalis civilių ir infekuotieji. Atvykus papildomom Vakarų pajėgom, dar kartą kruopščiai apieškoma teritorija. Ieškoma viruso likučių ar juo užsikrėtusių civilių. Vakarai suorganizuoja nemokamą humanitarinę pagalbą ir padeda likusiems gyviems civiliams, tačiau laikosi kraštutinių apsaugos priemonių ir vengia glaudaus kontakto. Aliansas sutvirtina savo pajėgas pasienio ruože ir užmezga draugiškus santykius su pasieniečiais. Buvusios rytų bazės teritorijoje sutiktas baronas El Foxegu ir civiliai teigia, kad RC kariai išsinešdino patys ir pasiėmė su savimi visą turėtą amuniciją ir ginklus. Praėjus beveik metams, Vakarai sužino, kad į sektoriaus teritoriją atkeliavo nauja Rytų karinių pajėgų grupuotė. Pagal iš patikimų šaltinių gautą informaciją žinoma, kad į sektorių atvažiuoja ne tik spec. paruošti kariai, bet ir mokslininkų grupė ir Direktorių tarybos patarėjas. Vakarai skubos tvarka vyksta į pasienio ruožą ir bando užmegzti kontaktą su Rytų korporacijos atstovais.


Aprangos kodas - šviesių atspalvių CAMO (multicamo ir pan.). Dėvi šalmus arba kepures su snapeliu pagal aprangą. VAKARŲ ALIANSUI draudžiamas veido dažymas, MARPAT arba URBAN CAMO ir tamsus CAMO.