KonstaLand: After War

PRADŽIA
2021-06-05 10:00
PABAIGA
2021-06-06 16:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
C.Q.B(40%) Mislim(30%) Economy(30%)
GREIČIO LIMITAI
KAINA
35
Užsiregistravusių žaidėjų
81
Patvirtintų
77
Apmokėjusių
0

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Valstybių lyderiams nepavykus išspręsti nesutarimų taikiai, netikėtai kilęs branduolinis karas nuošluoja KonstaLand‘o respubliką nuo žemės paviršiaus, palikdamas tik griūvėsius. Gyventojai priversti slėptis požemiuose dėl didžiulės branduolinės taršos. Žmonės besislėpdami pradeda burtis į sukarintas grupes tam, kad išgyventu. Kadangi neliko jokios valdžios, ar tvarką palaikančių institucijų, kiekviena diena tapo kova už buvį ir resursus. Ilgainiu, žmonėms tūnant požemiuose pradėjo trūkti geriamo vandens. Pasiuntę žvalgus į žemės paviršių, gyventojai išsiaiškina, jog radijacijos lygis gerokai atslūgės. Liko vos keletą vietų, kurios užterštos. Sukarintos grupuotės pradeda lysti į paviršių ir leistis į geriamo vandens paieškas KonstaLand‘o teritorijoje. Švarus, geriams vanduo tampa pačiu didžiausiu turtu ir siekiamybe, neįkainojamu resursu.

Šiam tiklsui pasiekti, reikalingi ginklai. Prasideda ginklavimosi varžybos ir galių demonstravimas vieniems prieš kitus. Dominavimas regione tampa būtinas, norint pirmiems aptikti vandens išteklius.

VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Specialiosios taisyklės:

  1. Žaidėjai pradeda žaidimą tik su peiliais/durklais ir pan.
  2. Žaidimo metu frakcijos galės/privalės nusipirkti ginklų, šovinių, granatų, dūminių granatų, PPP(pirmos pagalbos priemonė) ir kitų žaidomo rekvizitų. Kaip gauti pinigų, reikalingu daiktų įsigyjimui, teks išsiaiškinti žaidimo metu. (Savo BB‘s, granatas ar PPP naudoti GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA. Amunicija pasirūpins organizatoriai) 
  3. Pastatuose galima naudoti tik tuos ginklus, kurie šaudo iki 100 m/s.
  4. Nukautas žaidėjas yra traktuojamas kaip sužeistas. Jį komandos draugas privalo nugabenti į ligoninę, kurioje jis bus pagydytas per 30 min.
  5. Nukautą žaidėją vieną kartą galima pagydyti su PPP (pirmos pagalbos priemonė). Tą gali padaryti tik iš anksto paskirtas Paramedikas.
  6. PPP (pirmos pagalbos priemone) nuimti gali tik ligoninėje dirbantis daktaras per 10 min.
  7. Nukovimas peiliu – nukovimas peiliu skaitomas kai, imitaciniu peiliu paliečiama betkuri kūno vieta. Vykstant peilių kovoms, nukautas žaidėjas skaitomas tas, kurį pirma palietė su imitaciniu peiliu.
  8. Žaidėjai, palikdami savo bazę, privalo su savimi turėti geriamo vandens (iš anksto paruošto organizatorių). Pasibaigus vandeniui ir esant ne savo bazės teritorijoje, žaidėjas laikomas sužeistu ir privalo būti gydomas ligoninėje. Neturint vandens, palikti bazę draudžiama.
  9. Renginys skirtas tik žaidėjams su savo įranga (nuomininko registracijų nėra)

PUSĖS

KonstaLand‘o sukilėliai. (25%)

Tikslas: Užsitikrinti/apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Savo regiono ginyba/kontrolė

Apranga: mix camo(kamo kelnės arba viršus) skyriamieji ženklai

KonstaLand‘o piliečiai (25%)

Tikslas: Užsitikrinti/apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Savo regiono ginyba/kontrolė

Apranga: mix camo(kamo kelnės arba viršus) skyriamieji ženklai

KonstaLando‘o pasipriešinimas. (25%)

Tikslas: Užsitikrinti/apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Savo regiono ginyba/kontrolė

Apranga: mix camo(kamo kelnės arba viršus) skyriamieji ženklai

Užsienio pajėgos (15%)

Registracija uždaryta

Tikslas: Pelnas. Ši grupuotė atvyko į KonstaLand‘ą pasipelnyti. Jiems visisškai neįdomu kas, kur, kodėl. Juos domina tik pinigai. Užsidirbti jie bando prekiaudami ginklais, amunicija, informacija. Taip pat jie yra laisvai samdomi už piniginį atlygį.

Apranga: Multicamo, skyremieji ženklai.

Nežinomos pajėgos/ Spec. Padalinys. (10%)

Registracija uždaryta

Tikslas: Kas jie? Kodėl jie? Iš kur jie? Niekas nežino... Jų atsiradimo aplinkybės neaiškios, jų tikslai nežinomi.

Apranga: vienos spalvos. (juoda, žalia ir t.t.)