PENTAGONAS - CONQUEST II ***LAIKINAI ATŠAUKTAS***

PRADŽIA
2020-11-15 09:30
PABAIGA
2020-11-15 16:00
VIETA
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
100% SKIRMISH
KAINA
10-30

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
21
Patvirtintų
21
Apmokėjusių
21

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

CONQUEST II

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Šis žaidimas paremtas kompiuterinio žaidimo "Battlefield" vienu iš Game Mode - Conquest

Žaidimo tikslas yra užimti ir išlaikyti teritorijas (teritorijų skaičius priklauso nuo scenarijaus), bei tuo pačiu neutralizuoti priešininko komandos žaidėjus.

Žaidimo pabaigoje taškai yra skaičiuojimi tokia tvarka:

  • Kas x minutes, yra fiksuojamas komandų išlaikytų teritorijų skaičius.
  • Skaičiuojama kiekvienos komandos išėjimų iš mertviakų skaičius. Žaidimo pabaigoje išėjimų iš mertviakų skaičius bus panaudojamas apskaičiuojant komandos finalinį rezultatą. (Komandos surinkti taškai - Išėjimų iš mertviakų skaičius = Komandos bendras rezultatas)

Maksimalus dalyvių skaičius 80 + 10 (nuoma)

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-11-15

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00 žaidimo pradžia.
  • 15:30-16:00 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
  • 16:00- užkandžiai.

REKVIZITAI APMOKĖJIMUI

Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-06 10 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-13 13 Eur
  • žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA

Žaidimo kaina nuomininkams:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-06 25 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-13 30 Eur
  • žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA

Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 3 eur).

Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
  • Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

MEDIKO TAISYKLĖ

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo apsivilkti oranžinę liemenę ir 5 min.  kviesti pagalbą. (jei po 5 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
  • Pagalbą gali suteikti bet kuris žaidėjas pasinaudojęs savo ar nukauto žaidėjo medicinos priemonėmis arba kreipdamiesi pagalbos į medikus.
  • Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo. Antrą kartą sužeistas žaidėjas keliauja į mertviaką.
  • Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir keliauja į mertveką.
  • Jei išpakuojama med priemonė susigadino, ji laikoma sugadinta bei nebenaudojama.
  • Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, išskyrus atvejus norint iškviesti pagalbą. Negali pasakinėti aplinkiniams žaidėjams apie žaidimo eigą.
  • Žaidime naudojamos asmeninės med. priemonės.
  • Komandos medikas gali įkurti mobilų mertviaką pasirinktoje vietoje, tačiau mertviako galiojimo laikas yra ne daugiau kaip 30min. (plačiau prieš žaidimą).

Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 

PUSĖS

ALFA būrys (blue)

Delta būrys (red)