PENTAGONAS - CONQUEST II ***LAIKINAI ATŠAUKTAS***









Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas
CONQUEST II
BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ
Šis žaidimas paremtas kompiuterinio žaidimo "Battlefield" vienu iš Game Mode - Conquest
Žaidimo tikslas yra užimti ir išlaikyti teritorijas (teritorijų skaičius priklauso nuo scenarijaus), bei tuo pačiu neutralizuoti priešininko komandos žaidėjus.
Žaidimo pabaigoje taškai yra skaičiuojimi tokia tvarka:
- Kas x minutes, yra fiksuojamas komandų išlaikytų teritorijų skaičius.
- Skaičiuojama kiekvienos komandos išėjimų iš mertviakų skaičius. Žaidimo pabaigoje išėjimų iš mertviakų skaičius bus panaudojamas apskaičiuojant komandos finalinį rezultatą. (Komandos surinkti taškai - Išėjimų iš mertviakų skaičius = Komandos bendras rezultatas)
Maksimalus dalyvių skaičius 80 + 10 (nuoma)
Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.
Žaidimo dienos programa:
Data: 2020-11-15
- 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
- 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
- 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
- 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
- 12:00 žaidimo pradžia.
- 15:30-16:00 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
- 16:00- užkandžiai.
REKVIZITAI APMOKĖJIMUI
- Pavadinimas: VšĮ Efrekas
Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us
Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-06 10 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-13 13 Eur
- žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA
Žaidimo kaina nuomininkams:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-06 25 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-11-13 30 Eur
- žaidimo dieną APMOKĖJIMO NĖRA
Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 3 eur).
Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

Specifinės taisyklės
BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS
- Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
- Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
- Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
- Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
- Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS
- Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
- Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
- Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
- Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
- Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
- Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.
PIROTECHNIKA
- Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
- Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
- Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
- Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
- Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
- Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.
MEDIKO TAISYKLĖ
- Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo apsivilkti oranžinę liemenę ir 5 min. kviesti pagalbą. (jei po 5 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
- Pagalbą gali suteikti bet kuris žaidėjas pasinaudojęs savo ar nukauto žaidėjo medicinos priemonėmis arba kreipdamiesi pagalbos į medikus.
- Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo. Antrą kartą sužeistas žaidėjas keliauja į mertviaką.
- Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir keliauja į mertveką.
- Jei išpakuojama med priemonė susigadino, ji laikoma sugadinta bei nebenaudojama.
- Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, išskyrus atvejus norint iškviesti pagalbą. Negali pasakinėti aplinkiniams žaidėjams apie žaidimo eigą.
- Žaidime naudojamos asmeninės med. priemonės.
- Komandos medikas gali įkurti mobilų mertviaką pasirinktoje vietoje, tačiau mertviako galiojimo laikas yra ne daugiau kaip 30min. (plačiau prieš žaidimą).
Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:
- Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
- Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka.
