ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-03-10 VIEVIS
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-03-09 iki 15:00
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 29 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-03-08 iki 18:00
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras.
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių.
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Specifinės taisyklės
Legenda
2019 metai, Badegestanas. Valstybėje nuolat vykstant kariniams ir politiniams perversmams
iškyla grėsmė, jog tai gali išaugti į didesnio mąsto konfliktą, kuris įtakotų ne tik
pablogėsiančią regiono, bet ir artimiausių demokratinių valstybių saugumo padėtį.
Reaguodama į tai ir į galimą juodosios rinkos keliu į regioną patenkančių biologinio ginklo dalių grėsmę Amerikos vyriausybė slapta į regioną išsiunčia nedideles kariuomenės elito pajėgas vietinės esamos demokratinės valdžios išsaugojimui ir tolimesnio saugumo užtikrinimui. Taip pat neoficialiai šalies sostinėje Badege jau kurį laiką yra įsikūrusi ir visiškai slaptai veikia JAV žvalgybos agentūra, kuri teikia visą naujausią su saugumo situacija susijusią informaciją aukščiausio rango amerikiečių kariuomenės vadams. Situaciją apsunkina ir tai, jog mieste veikiančios gerai ginkluotos grupuotės susijungė ir ketina nuversti esamą valdžią, tad Amerikos žvalgų ir elitinių karių padėtis yra labai prasta. Slaptai dirbantys žvalgai ir kariai neturėdami jokio oficialaus palaikymo iš savo šalies vyriausybės, o tai reiškia ir karinio aprūpinimo ar paramos, kuri užtikrinama tik labai aukšto rango Amerikos ginkluotųjų pajėgų vadų geranoriškumu, turi stengtis atsilaikyti konflikto kamuojamame mieste ir išlaikyti jau turimas pozicijas, t.y. radijo ryšį mieste užtikrinantį bokštą, šaudmenų gamyklą ir ligoninę.
Įvykiams susiklosčius blogiausiu numatytu scenarijumi vietinės grupuotės sužinojo apie amerikiečių pajėgas esančias mieste ir pagrindiniu sukilėlių tikslu tapo jų sunaikinimas.
Kariaujančios pusės
JAV elitinės pajėgos:
Tik komandos (mažiausiai iš 3 narių ). Gali registruotis ir pavienių žaidėjų junginys, tačiau privaloma informuoti apie tai el.paštu.
Dress code: Šalmas ir ekipuotės liemenė (CIRAS ir pan.).
Maksimalus kiekis: 50 dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).
Moralinės vertybės: šią pusę rekomenduojame rinktis labai motyvuotiems ir ne vienerių metų patirtį turintiems žaidėjams ( nebus lengva :) )
Ginkluotos grupuotės/sukilėliai:
Gali registruotis komandos ir pavieniai žaidėjai su savo įranga.
Dress code: Šemagai, treningai, panamos, kepurės su snapeliu ir pan. (svarbu, kad nebūtų dėvimas ŠALMAS )
Maksimalus kiekis: 50+ dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).
Slaptosios X nepavaldžios pajėgos:
Aukštos moralės kontraktininkai, gerai ginkluoti, tačiau su prastomis karinėmis žiniomis.
Dress code: error nenustatyta.
Maksimalus dalyvių kiekis: 25 dalyviai.
BADEGESTANO REGIONE KELIAMOS UŽDUOTYS
JAV elitinės pajėgos:
• Radijo ryšio bokšto apsauga ir kontrolė;
• Ligoninės apsauga ir kontrolė;
• Šaudmenų gamyklos apsauga ir kontrolė;
• Kitų, išlikti padėsiančių užduočių vykdymas (NESKELBIAMA, ŽYMA SLAPTAI).
Ginkluotos grupuotės/sukilėliai:
• Radijo ryšio bokšto užėmimas ir kontrolė;
• Ligoninės užėmimas ir kontrolė;
• Šaudmenų gamyklos užėmimas ir kontrolė;
• Priešiškų pajėgų veiksmų trikdymas ir žvalgybinės operacijos;
• Kitos, su priešo sunaikinimu susijusios, užduotys
Slaptosios X nepavaldžios pajėgos:
• Operacijų planai neskelbtini, užduotys aktyvios ir turinčios daug veiksmo !!!
Žaidybiniai atraminiai taškai ir taisyklės:
Šaudmenų gamykla
Šaudmenų gamykloje, organizatorių išduotose dėžėse, bus saugoma asmeninė amerikiečių karių amunicija (skyriams bus skirta po 1 dėžę).
Taško kontrolė leidžia:
Amerikiečiams - nuvykus į tašką nuolat pasipildyti turimas dėtuves. Žaidėjai, ginantys gamyklą, turės teisę tiekti amuniciją kitiems skyriams pagal užklausą, t.y. dėžė paimama ir nunešama kur ir kam reikia. Jei pakeliui karys, nešantis dėžę, buvo nukautas ir nėra kam tą dėžę perimti – dėžė nešama į „mertviaką“.
Taip pat taško kontrolė kas 1 val. pagamina žaidybinių dūminių užtaisų ir žaidybinių airsoft granatų, kurias skiria organizatorius.
Ginkluotoms grupuotėms/sukilėliams – dėl patalpose esančios įrangos suteikia galimybę pagaminti žaidybinius dūminius užtaisus ir žaidybines airsoft granatas, kurias skiria organizatorius ( gamyba vyksta išlaikius tašką 1 val. nuo pilnos taško kontrolės). Taip pat, kadangi sukilėliai kontroliuos gamyklą, reikš, kad amerikiečių pajėgos yra smarkiai apribotos turimu amunicijos kiekiu.
Amunicijos naudojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Snaiperiams amunicija neribojama. Sukilėlių pajėgoms amunicijos pildymąsis galimas tik ("mertviake"). Amerikiečiams amunicijos pildymąsis ribojamas žaidimo taisyklių. Žaidėjai gali dalintis savo dėtuvėse esančiais BBS, pvz.: mūšio metu visiems, apart kulkosvaidininko, baigėsi BBS. Kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėse.
Amerikiečiai gali pildytis BBS tik tais, kurie yra Amo Box dėžėse.
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinę dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau.
Ligoninė
Taško kontrolė leidžia:
Amerikiečiams – pasipildyti savo medicinines atsargas. Pasipildyti galima tik ligoninėje. Praradus ligoninę kariai lieka su esamu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali. Papildymas galimas tik „AirDrop`u“ ar pan. Taip pat, jei ligoninėje yra pusės vadas, jis turi teisę atlikti "chirurgines operacijas" ir nuimti savo pusės kariams pleistrą. Medicininės priemonės gaminamos kas 1 val., todėl norint užtikrinti pastovų jų tiekimą, privaloma kontroliuoti šį tašką.
Ginkluotoms grupuotėms/sukilėliams – naudotis mediko taisykle, t.y. gydyti mūšyje sužeistus karius (užėmus ir išlaikius ligoninę 1val. med. priemonės bus išduotos organizatorių). Praradus ligoninę kariai lieka su esamu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali. Taip pat, jei ligoninėje yra pusės vadas, jis turi teisę atlikti "chirurgines operacijas" ir nuimti savo pusės kariams pleistrą.
Medicinos taisyklė:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Radijo ryšio bokštas
Taško kontrolė leidžia:
Amerikiečiams – tarp skyrių neribotai naudotis radijo ryšiu. Praradus radijo ryšio bokštą ryšio naudojimas tarp skyrių negalimas, o radijo stotelės turi būti išjungiamos, t.y. užduoties metu galima naudotis tik garsiniais ar kitais sutartais signalais. Bet kokiu atveju, skyrių vadai gali palaikyti ryšį su savo pusės vadu, tačiau tik priimti jo perduodamus pranešimus (tarp skyrių radijo ryšys negalimas, tačiau galėsite improvizuoti GSM`u :) ).
Ginkluotoms grupuotėms/sukilėliams – naudotis radijo ryšiu (žaidimą pradeda be radijo ryšio, t.y. visos radijo ryšio stotelės, apart tų, kurios yra naudojamos skyrių vadų pranešimų iš pajėgų vado gavimui, turi būti išjungtos. Tik užėmus ir išlaikius radijo ryšio bokštą 1val. galima pradėti naudoti radijo ryšį neribotai). Praradus radijo ryšio bokštą ryšio naudojimas tarp skyrių negalimas, o radijo stotelės turi būti išjungiamos, t.y. užduoties metu galima naudotis tik garsiniais ar kitais sutartais signalais. Bet kokiu atveju, skyrių vadai gali palaikyti ryšį su savo pusės vadu, tačiau tik priimti jo perduodamus pranešimus (tarp skyrių radijo ryšys negalimas, tačiau galėsite improvizuoti GSM`u :) ).
Radijo ryšys
Jei užduoties metu skyriaus vadas, palaikantis ryšį su štabu, buvo nukautas, o skyrius dar yra pajėgus vykdyti užduotį, tai skyriaus vado pareigas perima kitas skyriaus karys, turintis radijo ryšio stotelę (radijo stoteles rekomenduojama turėti visiems skyriaus kariams).
Žaidime naudojami tik PMR kanalai. Organizatorių kanalas nr.5.
Pirotechnikos Naudojimas:
Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas TIK su „ŽUKI“ užtaisu, arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 0,4 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai apart solidžių vientisų betoninių sienų nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3m. spindulio taisyklė.
Šaudymo Taisyklės: