Trick'r'Treat 4: Freakin masquerade 2020 10 31 Zapyškis

PRADŽIA
2020-10-31 09:00
PABAIGA
2020-10-31 19:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
50% LARP, 25% survival, 25% economy . Žaidimo lygis - II (be nuomininkų / naujokų).
KAINA
25 - 45Eur
Užsiregistravusių žaidėjų
112
Patvirtintų
112
Apmokėjusių
108

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

<...> Praėjus nepilniems metams ir artėjant Halloween'ui, DeadTown'e vėl artinasi neramūs laikai. Po sėkmingo praeitų metų vietinių gyventojų jėgų suvienijimo, turgavietė buvo pilnai perimta gyventojų naudai. Gėdingai pralaimėję kovą ir neradę naujų pasekėjų, OCULUS RIFT sektantai pabėgo į miškingus kalnus ir pasislėpė. Privatus užsieniečių spec. karinis dalinys po iš dalies pasisekusios misijos gavo gana solidų užmokestį už monstrų sustabdymą ir buvo išsiųstas iš regiono, su sąlyga sugrįžti užsidirbti. Dėl visiškos disciplinos ir kontrolės nebuvimo iš pareigų buvo nušalintas nacionalinės armijos generolas, o į jo vietą išrinktas naujasis atrodė penkis kartus stipresnis. <...>
<...> Trumpėjant dienoms ir ilgėjant naktims, DeadTown'e daugėja keistų mistinių reiškinių. Kaip vietiniai žino, artėjant mirusiųjų dienai, kada prie realaus pasaulio arčiausiai priartėja paralelinis dvasių pasaulis, miestą aplanko įvairios mistinės būtybės su nepaprastais norais ar užduotimis. Kartais paprastas žmogus gali praturtėti, kartais jam būna atlyginta už gyvenime  padarytas nuodėmes, kartais jis tiesiog išeina į kitą pasaulį ir dingsta. Kaip legenda byloja, likus savaitei iki pasaulių susigretinimo, DeadTowne atsiveria durys, per kurias mistinės būtybės patenka į žemę ir grįžta atgal. Paprastam mirtingajam per šiuos vartus įžengti galima tik į vieną pusę - iki šiol, niekas nepažįsta grįžusių iš anapus. Gandai sklando, kad religinių sektantų grupuotė - OCULUS sukūrė magiškus amuletus, leidžiančius jiems keliauti per vartus pirmyn ir atgal. Sektos tikslas - amžiams atidaryti vartus, kad dvasios ir kitos būtybės galėtų nevaržomos judėti per pasaulius. Tam kad tai įvyktų, magiškiems vartams reikia 12 Silyčio brangakmenių, kuriuos galima rasti mieste. Mistinis OCULUS kultas susiburia šiurpiai misijai - užimti DeadTown'ą. Miesto gyventojai bet kokia kaina stengiasi išlikti ir išlaikyti įtaką turgavietėje. Kariuomenė dislokuota apsaugoti savo miesto svarbiausius objektus ir ištaisyti buvusio generolo klaidų padarinius, todėl kiek griežčiau kontroliuoja miesto teritoriją ir jos perimetro apsaugą: sulaiko ir apklausia įtartinus asmenis, stengiasi išsiaiškinti OCULUS sektos narius ir juos perauklėti. Pasklidus gandams apie kažkokius brangius amuletus, bei įdomius daiktus iš kito pasaulio, į miestą vėl atvyksta privatus spec. karinis užsieniečių kovotojų būrys. <...>
<...> Mistinių reiškinių kamuojamam DeadTown'ui reikia tavo palaikymo. Nuo tavęs priklauso ar OCULUS grupuotei pavyks amžiams atverti mistinio pasaulio vartus ir išleisti mistinius padarus ir kitokius demonus į mūsų pasaulį. Rinkis pusę Spalio 31-ąją ir stok į kovą šventiniame, jau ketvirtame Mūšio fronto HALLOWEEN žaidime! Tavęs laukia neužmirštami nuotykiai, skanus maistas ir žinoma MISTINĖS BŪTYBĖS! :)
 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS


MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100


ŽAIDIMO PUSĖS ir KOMANDOS:

  • DEADTOWNO NACIONALINĖ KARIUOMENĖ -DNK- 25%;
  • DEADTOWN CIVILIAN SMUGGLERS -DCS- 25%;
  • PRIVATE FOREIGN FORCES -PFF- 25%;
  • OCULUS RIFT CULT -ORC- 25%;
  • MISTINĖS DEADTOWNO BŪTYBĖS -MDB- X%.

Komandų užduotys: Pagrindinių komandų užduočių atlikimas (skelbiama prie komandų aprašymų). Specialiųjų ir papildomų questų atlikimas (gaunama žaidimo metu). Išgyvenimas kritinėse situacijose. Derybos su žaidimo NPC ir mistinėmis būtybėmis. 

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.



RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2020m. spalio 31 diena. ŠEŠTADIENIS.
  • VIETA: Zapyškis, ex. vasaros vaikų stovykla - VILKAS [WGS koord. 54.938516, 23.609784]
  • KAINA: 25-45* Eur
  • MAITINIMAS: renginio metu už IN-GAME valiutą galėsite mėgautis šilta arbata / kava ir desertu, bei ragauti RED-RUBIN ČILI troškinį.
  • KIEKVIENAS DALYVIS GAUS ŠVENTINĮ RENGINIO PAČĄ

*Dalyvio mokestis 25 Eur mokant internetu iki 2020 10 15 vidurnakčio, 35Eur mokant internetu iki 2020 10 29 vidurnakčio, vėliau (jeigu bus laisvų vietų) 45eur. Vietoje registracijos nėra!


DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA: 09:00 - 11:00 vietos laiku,
  • KOMANDŲ INSTRUKTAŽAS ir žaidimas: 11:00 - 18:00 vietos laiku,
  • ŽAIDIMO APTARIMAS ir debriefingas: 18:00 - 19:00 vietos laiku.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100 


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Zapyškio Ex. vasaros vaikų stovykla Vilkas. Žemėlapis žaidime skirstomas į keturias ZONAS: marketplace (žalia zona - draudžiami bet kokie koviniai veiksmai išskyrus šaltus ginklus), close combat (geltona zona - naudojami tik šaltieji ir 1 klasės ginklai: pistoletai, shotgunai, SMG + granatos), wilderness (raudona zona - naudojami visi ginklai pagal MF standartinius greičių limitus) ir violetinė NO-GO zona (draudžiamas judėjimas ir visi koviniai veiksmai žaidime). Visi dalyviai gaus renginio žemėlapį.

Žaidimo valiuta - oficialiai Deadtowno federalinis bankas į apyvartą išleido naują valiutą - Deadnerus. Žaidime jūsų laukia informacijos, užduočių pirkimas IN-GAME valiuta. Derybos su miestelio verslininkais dėl žaidybinių daiktų (šoviniai, sprogmenys, quest items), bei keletas OFF - GAME daiktų (suvenyrai, karštas maistas). Visų daiktų kainodarą galėsite išsiaiškinti žaidime.


NPC ir žaidimo LARP personažai YRA DALINAI NEMIRTINGI, nors vienas BBS pataikymas iš standartinio ginklo laikomas mirtinu rikošetu šovusiam žaidėjui. Būtybės gali būti atbaidomos, nukaunamos ar sugaunamos tik specialiais ginklais ar būdais (žaidime išsiaiškinsite kokiais). Frakcijoms rekomenduojama vengti tiesioginio kontakto su agresyviai nusiteikusiomis būtybėmis, nes kontaktas dažniausiai yra mirtinas (prisilietimas). Būtybės draugiškai reguoja į skanius saldumynus (čiulpiamos bombonkės nepaeis), bei bijo dūmų (pramoninių). MISTINĖS BŪTYBĖS vengia atvirų vietų, todėl visada sutinkamos TIK miškuose ir pastatuose.


SPECIAL HALLOWEEN SURPRISE (Nightmare arba košmaras). Specialiais laiko intervalais (nuo5 iki 15 minučių) Deadtowne nutinka košmaras (pradžią ir pabaigą žymės 15 sekundžių sirena). Sklinda kalbos, kad KOŠMARO METU beveik visos mistinės būtybės praranda kontrolę ir puola visus gyvus žmones, nebijodamos ATVIRŲ vietų. Ar KOŠMARO METU nuo mistinių būtybių įmanoma apsisaugoti? Taip. Suraskite būdą.


AMUNICIJA ir PIROTECHNIKA, bei jos naudojimas žaidime: amuniciją išduoda organizatorius. Renginio dieną bus išduoti žymėti 0,25g bb's pagal komandų frakcijas, išskyrus DEADTOWNO NACIONALINĘ kariuomenę, kuri naudos savo ammo, o ribojamas bus 4 mid/real cap dėtuvės. Žaidimo metu papildomus BBS ir GRANATAS bus galima įsigyti už IN-GAME valiutą. Žaidėjams leidžiama atsivežti po 2 dūmines granatas (tik pramoninės kilmės). BET KOKS kitas nuosavų BBS ar PIROTECHNIKOS panaudojimas žaidime griežtai draudžiamas.


SAUGUMAS IR ŠAUDYMO ATSTUMAI: Standartiniai Mūšio fronto greičio limitai

Ginklų naudojimas ir gyvų / sužeistų žaidėjų veiksmai žaidime:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu), kitokiu atveju žaidėjas laikomas sužeistas ir vadovaujasi mediko taisykle (žr. mediko taisyklę). Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iškarto keliauja į savo RESPAWN ZONĄ (žr. komandų aprašymus).

Mediko taisyklė. Tai extra gyvybės turėjimas (pleistras arba bintas) ir jų panaudojimas kai esi sužeistas. Sužeistas žaidėjas stovi vietoje 5 minutes - kraujuoja. Per 5 minutes gali būti pagydytas, apiplėštas arba pribaigtas, po 5 minučių nukraujuoja. Lootinti gali bet kas, bet tik kraujuojantį žaidėją. Pleistrą užklijuoti gali bet kuris sveikas žaidėjas, sužeistasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomą gyvybę žaidimas baigiamas ir keliaujama į savo komandos respawn'ą. Medikas gali būti bet kuris komandos žaidėjas turintis gydymo priemonių. Gydymo priemones išduoda organizatoriai arba jos gaunamos atlikus specialius questus. DRAUDŽIAMA naudoti savo atsivežtus bintus ar pleistrus. ORGANIZATORIŲ gyd. priemonės yra žymėtos.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama. Iš pirmo aukšto pastatų galima atakuoti tik pavieniais šūviais iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę. Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas, išlaikant saugų atstumą iki lauko pagal MF ginklų naudojimo taisykles (žr. techniniame renginio aprašyme arba čia). AUTOMATINE UGNIMI ŠAUDYTI GALIMA TIK TURINT SPECIALŲ RAUDONĄ TAGĄ. VISI ŽAIDĖJAI BE TAGŲ ŽAIDIME ŠAUDO TIK PAVIENIAIS ŠŪVIAIS. Tagai gali būti perkami, parduodami, lootinami. Tagas privalo kabėti matomoje vietoje ant kaklo. Snaiperiui ir kulkosvaidžiui REIKALINGAS PAPILDOMAS MĖLYNAS TAGAS.

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų. Pykšt – pokšt taisyklė negalioja. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai pasiduoda. Taisyklė pistoletas vs. automatas galioja, jeigu nėra 5m atstumo, tokiu atveju pistoletas laimi dvikovą be šūvių. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" arčiau nei 1m atstumu (nesvarbu kokios klasės ginklas) abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina 100%  įsitikinti, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos respawn‘ą.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės, kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Rekomenduojama išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti. Visos konfliktinės situacijos perduodamos organizatoriams ir sprendžiamos čia ir dabar, po žaidimo nepagrįsti kaltinimai ir pastabos nevertinami. Žaidimą stebės ir jame dalyvaus slapti sratas.lt komandos maršalai ir fiksuos visus pažeidimus. Visi užfiksuoti nusižengimai po žaidimo bus įrašomi žaidėjams į sratas.lt profilius.


Nukauto žaidėjo veiksmai:

Sužeistas žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra pašautas. Toks žaidėjas pasižymėjęs oranžine liemene stovi vietoje 5 minutes (kraujuoja), gali šauktis mediko balsu ir radijo ryšiu, telefonu. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime. Negali pasakoti žaidybinių detalių ir informacijos gyviems žaidėjams žaidime ir komandai radijo ryšiu. Pagalbos galima šauktis 5 minutes balsu arba radijo ryšiu, po 5 minučių žaidėjas nukraujuoja ir yra laikomas mirusiu, bei keliauja į savo komandos respawn'ą.

Žuvęs žaidėjas. Nukraujavęs (po 5minučių) ar sprogęs nuo granatos ar atotampos žaidėjas privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir keliauti tiesiai į savo komandos respawn'ą. Išėjimas iš komandos respawn'o pagal bazėje nurodytą tvarkaraštį. Leidžiama pasitraukti iš nukovimo vietos ar keliaujamo maršruto 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai. Mirusiems laisvai vaikščioti po poligoną negalima, miręs žaidėjas tiesiu taikymu keliauja į savo komandos respawn‘ą.

Miręs žaidėjas neatsimena savo paskutinių 10 minučių. Tai reiškia, kad negalima pasakoti komandos draugams ar kitiems žaidėjams kokie veiksniai žaidime atėmė gyvybę.

Paėmimas į nelaisvę ir tardymas. Į nelaisvę paimti gali tik -DNK- DEADTOWNO NACIONALINĖ KARIUOMENĖ. Tardyti gali tik frakcijos vadas arba jo dedikuotas asmuo. Jeigu žaidėjas yra sužeistas jis turi būti pagydomas užklijuojant organizatorių žaidime išduotas arba užduočių metu gautas gydymo priemones. Toks žaidėjas kartu su palyda keliauja į -DNK- nuovadą (suimtąjį vesti privalo 2 žaidėjai). Ten vadas / generolas (arba jo dedikuotas asmuo) raštu užduoda 2 klausimus iš kurių žaidėjas išsirenka vieną ir atsako nemeluodamas. Į žodinius klausimus žaidėjas gali neatsakinėti arba sakyti ne tiesą. Ištardytas žaidėjas priklausomai nuo -DNK- vado gali būti paleidžiamas gyvas arba nužudomas. Toks žaidėjas keliauja į komandos respawn'ą. Tardymo izoliatorius dirba 15minučių, t.y. per 15 minučių gali ištardyti tik vieną žmogų. Jeigu tardytojas dirba ilgiau nei 15 minučių, kito žmogaus tardymui priimti negalima. Jis laukia eilėje. Maksimali eilė - 2 asmenys, visi kiti asmenys privalo būti paleisti. Tardytojas nurodo kuriuos asmenis tardys.

Lootinimas arba apieškojimas. Tiek gyvas, tiek sužeistas žaidėjas, gali būti lootinamas. Žaidėjas gali pasirinkti atiduoti visus lootinamus in game daiktus pats, arba būti fiziškai apieškomas su galimybe pasilikti nerastus žaidybinius daiktus. Žaidybiniai daiktai: pinigai (atimama tik pusė sumos), amunicija, granatos, tagai, gydymo priemonės, questų daiktai pažymėti raidele (Q).

Grįžimas į savo komandos respawn'ą. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į savo komandos respawn'ą juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. 


Specialiosios įrangos naudojimas ir amunicija:

Granatos. Airsoft imitacinės granatos žaidime yra perkamos už IN-GAME valiutą, gaunamos iš questų arba išduodamos organizatorių. Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į savo komandos respawn'ą (nuo granatos žuvęs žaidėjas neturi galimybės būti pagydytas). Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). Renginio metu galima naudoti tik pramonines dūmines granatas (atsiveža patys žaidėjai, max - 2vnt).

Atotampos. Specialios ŽALIOS spalvos juostelės. Pertraukus juostelę yra laikoma, kad žaidėjas sprogo. Toks žaidėjas negali būti gydomas ar lootinamas ir keliauja į savo komandos respawn'ą. REKOMENDUOJAMA PERTRAUKTĄ JUOSTELĘ UŽSIVYNIOTI ANT RANKOS, kad kitiems žaidėjams nekiltų noras lootinti.

Skydai. Skydus gali naudoti tik -PFF- PRIVATE FOREIGN FORCES frakcijos nariai, kuriai įrangą išduoda organizatoriai - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydininkas - žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis – granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas. Amunicijos pildymas leidžiamas visoje teritorijoje ir nėra ribojamas bazės perimetru. Dėtuvės naudojamos tik mid arba real cap. Bunkerinių dėtuvių žaidime naudoti nerekomenduojame!

Radijo ryšys. Radijo ryšio naudojimo kanalus nurodo organizatorius. Naudojame visus 16 PMR dažnius. Priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas. Specialiai trukdyti radijo ryšį (pasakoti anekdotus ir kitokias istorijas) griežtai draudžiama.


Saugumas, elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei respawn‘uose:

Laisvi pasišaudymai. Komandos bazėse, respawn'e, marketplace laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net respawn'o zonoje.

Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša tuščią savo ginklo dėtuvę.

Žaidimo anturažas ir infrastruktūra. Žaidimo metu draudžiama keisti stacionarių užkardų lokacijas, niokoti ar kitaip gadinti organizatorių paruoštą žaidimo anturažą. Žaidėjas, grubiai pažeidęs šią taisyklę, šalinimas iš žaidimo be teisės sugrįžti. Teritorija stebima vaizdo kameromis.

Off-game situacijų žaidime nėra. Nuo žaidimo pradžios iki galo, visas laikas yra žaidybinis. Kilus ginčui ir nusprendus išsiaiškinti, užsidedamos oranžinės liemenės ir kviečiami organizatoriai. Išsprendus situaciją žaidėjai žaidimą pradeda iš komandos bazės ar respawn‘o.


Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai). Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius, nurodant žaidėjo registracijos numeriuką klijuojamą ant rankos. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

PUSĖS

DEADTOWNO NACIONALINĖ KARIUOMENĖ -DNK- [FRAKCIJA PILNAI SUFORMUOTA]

Registracija uždaryta

 
Išrinkus naująjį kariuomenės generolą, Deadtowne suaktyvėjo tvarkos palaikymas. Pagrindiniai miesto keliai tapo nuolat patruliuojami kariškių. Į miesto apsaugą aktyviai įtraukti ir vietiniai gyventojai, kuriems kariuomenės patikėjimu yra išduoti leidimai mažo kalibro ginklams. Įtartinai besielgiantys asmenys mieste yra sulaikomi ir apklausiami, siekiant išsiaiškinti jų pilietines ar religines pažiūras, o gal vykdomą nusikalstamą veiklą. Kariuomenės struktūros viduje netgi buvo išaiškinti du korumpuoti aukšto lygio pareigūnai, kurie buvo perduoti į karo lauko tribunolą - sklinda kalbos, kad jie pabėgo ir prisijungė prie privataus užsieniečių samdinių būrio ir nutekino ganėtinai slaptą informaciją. Dėl profesionalaus kariuomenės darbo, miestelyje saugumas išaugo 4 kartus. Naujoji kariuomenės struktūra miestelyje įkūrė savo bazę, kurioje yra moderni ligoninė, tardymo izoliatorius, teismas. Dėl itin didelės ginkluotės ir amunicijos poreikio ir nepakankamo finansavimo, kariuomenė yra priversta ieškotis papildomo finansavimo šaltinių. Pagrindinė užduotis - užtikrinti miesto gyventojų saugumą ir Deadtowno vientisumą. Užkirsti kelią nelegalioms veikloms, tokioms kaip kontrabanda, ocultizmas, smurtas, reketas, šantažas. Pasirūpinti struktūros finansavimu ir pakankamu amunicijos kiekiu reikalingu apsaugai. 
 
DRESS CODE: Pilnas military camo (raštas nespecifikuojamas) + šalmas arba kepurė su snapeliu. Aukšto rango pareigūnai dėvi žalias beretes. Draudžiamas veidų dažymas, vienspalvė apranga.
 
 

OCULUS RIFT CULT -ORC- [FRAKCIJA PILNAI SUFORMUOTA]

Registracija uždaryta

 
Po labai nesėkmingos narių paieškos praeitais metais sekta šiek tiek atsitraukė. Oculus šventikas grįžo į požemius ir pasinėrė į piromanijos studijas. Po beveik metų užverbavusi gausias aplinkinių kaimų gyventojų pajėgas grupuotė sugrįžo keršyti. Šį kartą sekta nusiteikusi subtiliau ir atsargiau, savo buveinėje atvėrė vartus iš paralelinio pasaulio ir atvėrė kelią mistinėms butybėms, kurios dėl KUNIGO kerų tiesiogiai neliečia visų sektos narių. Kol butybės darbuojasi, sektantai pradėjo OCULUS portalo konstrukcijas. Tam, kad du pasauliai susijungtu, OCULISTAI turi įkrauti Silyčio kristalus mirtingųjų žemėje. Jų misija bus įgyvendinta, jeigu portalas atsivers visam laikui. Kur yra kristalai žino tik iš paralelinio pasaulio į žemę įžengęs OCULUS šventikas ir jo padėjėjas, todėl tik jie gali įkrauti ir paimti brangakmenius ir pargabenti juos į slėptuvę. OCULUS kunigas įgijo naujų galių, todėl tapo daug drąsesnis ir mažiau mirtingas. Dėl stiprios miestelio apsaugos, kunigo įsakymu, visi sektos nariai veikia po priedanga ir yra sunkiai atpažįstami. Pagrindiniai priešai kariškiai, kurie iš visų jėgų stengiasi kontroliuoti Deadtowną. Pagrindinė sektos užduotis - įkrauti 12 Silyčio kristalų DeadTowne ir atverti OCULUS portalą visam laikui.
 
DRESS CODE: Half camo (raštas nespecifikuojamas) + juodai (bent minimaliai) teplioti veidai. Draudžiamas bet koks galvos apdangalas išskyrus paprastą kepurę be snapelio. 

DEADTOWN CIVILIAN SMUGGLERS -DCS- [LIKO 7 LAISVOS VIETOS]

 
Vietiniai gyventojai užėmę prekybvietę nesnaudė ir staigiai suorganizavo pelningesnių verslų nei grybų ar žolelių džiovinimas. Pasitelkiant DeadTown'o mineralinius vandenis ir vietines žoleles, buvo pradėtas gaminti specialus kremas, kuris gydo sužeidimus. Būtent šiais preparatais labai domisi kariškiai ir privačios samdinių organizacijos. Vietinių tikslas - išgyventi ir prasigyventi. O tam reikia pinigų. Kaip byloja sena Deadtowno išmintis, tai pinigų reikia paveldėti, arba tiesiog uždirbti. Jeigu gyvenime nepasisekė arba nenori dirbti, tai reikią kažką parduoti. Jeigu neturi ką parduoti visada gali pavogti, jeigu vogti nenori, gali vežti kontrabandą, jeigu kontrabanda skamba per švelniai, tai kartais gali pagaminti kokių narkotikų. Tiesa už pastarųjų gaminimą laukia ilgi metai kaliuzės, kaip skelbia Deadtowno įstatymai. Artėjant neramiems laikams, brangiausia valiuta mieste tampa amunicija, kurios per "pažįstamus" galima gauti iš kariškių arba įsivežti kontrabanda. Nors ir turėdami gausius kiekius resursų ši bendruomenė be specifinių žinių yra niekas. Sklinda kalbos apie miškuose gyvenanti Oldą van Graseną, kuris itin talentingas farmacijoje. Tik čia yra bedelė. Visi apie jį girdėjo, bet niekas jo nematė. Pagrindinė užduotis - išgyventi. Uždirbti daug pinigų, apsirūpinti maistu, geriamu vandeniu ir amunicija. Esant patogiai progai išsirinkti valdymo organą ir iš kariškių susigražinti miestelio valdymą.
 
DRESS CODE: Half camo (raštas nespecifikuojamas) + juodai (bent minimaliai) teplioti veidai. Draudžiamas bet koks galvos apdangalas išskyrus paprastą kepurę be snapelio. 

PRIVATE FOREIGN FORCES -PFF- [FRAKCIJA PILNAI SUFORMUOTA]

Registracija uždaryta

 
Įvairių karinių struktūrų veteranai. Baigę karjerą nepanoro apleisti savo profesijos todėl būrėsi į įvairias privačias karines struktūras. Kalbant apie karinius įgūdžius - gerai apmokyti ir gerai ginkluoti. Didžiosios dalies gyvenimo aprašymuose paprasti įrašai apie karinę tarnybą ir jos pabaigą. Smulkiau nedetalizuojama, kas leidžia daryti išvadas apie dalyvavimą itin slaptose karinėse misijose. Didžioji dalis grupuočių narių pratę prie gero gyvenimo, todėl priklausomi nuo pinigų. Po sunkių dienų vyrai dažnai linkę atsipalaiduoti, o lengvai uždirbtus pinigus išleisti alkoholiui ar narkotikams. Vyksta visur kur liejasi kraujas arba galima gerai uždirbti. Turi gana aukštą moralės lygį, bet kokia kaina palaikyti saviškius. Nežino kas yra dezertiravimas ar išdavystė. Savo struktūroje turi įvairaus lygio specialistų: inžinierių, išminuotojų, sprogdintojų ar net antgamtines butybes gaudančių karių. DeadTown'as šių vyrų dėmesį šį kartą patraukė dėl savo ypatingų gydomųjų preparatų, kurie gali būti pritaikyti ir kitoms reikmėms. Pagrindinė užduotis, kaip jie sako - pralobti. Uždirbti kuo daugiau pinigų, nusipirkti ginklų ir amunicijos. Tačiau gali būti, kad tikroji užduotis - įslaptinta ir neatskleidžiama.
 
DRESS CODE: Vienspalvė apranga (dominuoja juoda spalva) + betkokios spalvos kaklaskarė ant kaklo. Draudžiamas bet koks galvos apdangalas išskyrus gobtuvą ir bet kokio rašto CAMO apranga. Aukšto rango pareigūnai dėvi mėlynas beretes (pasirūpins organizatoriai). 

MISTINĖS DEADTOWN BŪTYBĖS -MDB- [FRAKCIJA PILNAI SUFORMUOTA]

Registracija uždaryta

 
Dėl OCULUS atverto portalo į DeadTown'ą išlindusios mistinės būtybės siekia būti pastebėtos. Vienos nori kažkuo pasirūpinti ir padėti, kitos tik nori surasti amžinąją ramybę, kitos atkeršyti savo skriaudikams. DRESS CODE - pamatysi :)
 
VISI ŽAIDIMO PERSONAŽAI YRA DALINAI NEMIRTINGI, nors vienas BBS pataikymas iš standartinio ginklo laikomas mirtinu rikošetu šovusiam žaidėjui. Monstrai gali būti nukaunami ar sugaunami tik specialiais būdais arba ginklais. Frakcijoms rekomenduojama vengti tiesioginio kontakto, nes jis dažniausiai yra mirtinas (prisilietimas). Monstrai draugiškai reguoja į saldumynus, bei bijo dūmų.