"La casa de papel II'

PRADŽIA
2020-09-20 10:00
PABAIGA
2020-09-20 17:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
Milsim & Roleplaying
KAINA
7-35

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
104
Patvirtintų
104
Apmokėjusių
90

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Pentagonas Operation:
"La Casa De Papel II"

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-09-20

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00-12:30 Žaidimo pradžia.
  • 16:00-16:30 Žaidimo pabaiga.
  • 17:00  maistas

  • Maksimalus žaidėjų skaičius:

    • Žaidėjų su asmenine įranga - iki 60 žmonių.
    • Nuomininkų - iki 10 žmonių.

 

Rekvizitai apmokėjimui:

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-10    buvo*7 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-15   buvo *10 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-19 *13 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

Žaidimo kaina nuomininkams

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-10 buvo 23 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-15 buvo 26 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-09-19 29 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Tai vieno populiariausio pasaulyje serialo "La Casa De Papel" arba "Money Heist" ar geriau girdėto "Pinigų namai" scenarijus, kurį kiek galima labiau organizatoriai pasistengs atkartoti ir leis jums įsijausti lyg dalyvautmėte pačiame seriale! 
Tai jau antroji šio serialo žaidimo serija, (dalyviams rekomenduojama išlaikyti tęstinumą ir rinktis tą pačią žaidėjo pusę.)

"Paslaptingas žmogus, pramintas El Profesor („Profesoriaus“) vardu, planuoja didžiausią visų laikų įvykį. Siekdamas įgyvendinti ambicingą planą, jis įdarbina aštuonių tam tikrų sugebėjimų turinčių žmonių gaują, kurie neturi ko prarasti. Pirmasis Tikslas buvo patekti į Ispanijos karališkąją monetų kalyklą ir išspausdinti 2,4 milijardo eurų. Tam, kad tai padarytų, jiems reikėjo nuošalumo, per kurį jiems teko susidurti su įkaitais ir elito policijos pajėgomis."

Šį kart Profesoriaus komanda nusitaikė į Auksą. Naujas tikslas nauji iššūkiai. Kuriai komandos pusėj pavyks pasiekti savų tikslų, pirklausys nuo jūsų..


Detalus žaidimo scenarijus bus atsiųstas dalyviams, jų nurodytu el. paštu 18 dieną !

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.


MERTVIAKAI IR IŠĖJIMAS IŠ JŲ

  • Komandos turi atskirus mertviakus.
  • Komandos naudojasi mediko taisykle.
  • Komandu išėjimai iš mertviako bus nurodyti žaidimo dieną.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

 

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.

Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

TRANSPORTAS

  • Transportą galima pamušti ir sustabdyti su granata. (sustabdo 10 min.)
  • Į transportą tiesiogine ugnis negalima.
  • Iš transporto šaudyti yra draudžiama.
  • Abi žaidėjų pusės turės transporto priemones.
  • Jei transportas pamuštas su keleiviais, keleiviai laikomi žuvusiais ir keliauja į mertveką.

    MEDIKO TAISYKLĖ

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 3 minutes kviesti mediką. (jei po 3 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
  • Komandoje bus paskirti Medikai kurie turės med. krepšį su bintais ir kitomis priemonėmis. Pribėgęs komandos medikas gali bandyti pagyditį nukautą karį, duodamas jam išsitraukti vieną iš galimų variantų:

  • Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“.

  • Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“

  • Jei išpakuojamas pleistras ar bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone.

  • Jei komandų medikai nebeturi MED priemonių, lieka tik derybos su priešininkų komandą, arba asmeniniai bintai bei pleistrai. Jei komandoje visiškai pasibaigia MED priemonės, o derybos nepavyksta, išlieka 3 min. laukimo taisyklė ir keliaujama i mertviaką.

    *Sužeistas arba nukautas:
    Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą.

    BELAISVIAI

    1. Žaidėjas žaidimo metu gali būti "paimtas į nelaisvę".

    2. Nukautas belaisvis 2min. Laukia mediko arba kitas komandos narys suteikinėja med. Pagalbą, taip pat per tą laiką priešininkai gali pribėgę paimti į nelaisvę.

    3. Norint paimti į nelaisvę priešininkų žaidėją tai reikia padaryti dviems žmonėms, t.y. vienas veda už vienos rankos kitas už kitos.

    4. Prieš belaisvius griežtai draudžiama naudoti fizinį ar psichologinį smurtą, atiminėti ginklus, amuniciją, ekipuotę ir pan.. Paimtas į nelaisvę žaidėjas privalo iš ginklo išimti dėtuvę.

    5. Max buvimas nelaisvėje 20min.

    6. Jei neįvyko mainai, belaisvis keliauja į savo mertveką.
    7. Belaisvių laikymo vieta sukuria Komandų vadai.

    Belaisvis nespriešina, ir laukia kol priešininkų ar jo komandos vadas nutars ką su juo daryti. (mainai ir panašiai išsiderimos sąlygos)


ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 

PUSĖS

"Profesoriaus" komanda (50%)

Komandos skiriamieji bruožai:

  • Civilė apranga:
    Sportinė apranga, džinsai, marškiniai ir kiti civiliniai drabužiai Rekomenduojama nemaišyti su karinės aprangos elementais.
  • Raudonos spalvos akcentas (prašymas dalyvių, turėti raudonos spalvos akcentą: bliuzonas, skarelė, kepurė ar pan.)
    *Dalyviai gali dėvėti  -seriale naudoto tipo, raudonus kombenizonus .
  • Draudžiama naudoti šalmus, beretes, panamas.



 

Elitinės policijos pajėgos (50%)

Registracija uždaryta


Komandos skiriamieji bruožai:

  • Privaloma turėti NATO šalių uniformos pilną komplektą (viršus ir kelnės). Taip pat tinka ir vienspalvės uniformos (Ranger Green, Olive Drab, Khaki ir pnš.)
  • Šalmai yra privalumas, tačiau galima naudoti kepures su snapeliu, beretes bei panamas. Kiti galvos apdangalai netinka.
  • Privaloma turėti šarvinę arba amunicinę liemenę (chest rig,plate carrier ir pan).

Jei žaidimo dieną atvykęs asmuo neatitiks keliamų aprangos reikalavimų jis bus perkeliamas į kitą žaidėjų pusę.