JOURNEY TO SPACE

Žaidybinės pusės
PRISEGAMI FAILAI
RENGINIO APRAŠYMAS
Pentagonas Operation:
"JOURNEY TO SPACE"
Žaidimo dienos programa:
Data: 2020-08-30
- 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
- 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
- 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
- 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
- 12:00-12:30 Žaidimo pradžia.
- 15:30-16:00 Žaidimo pabaiga.
- 17:00 karštas maistas
-
Maksimalus žaidėjų skaičius:
- Žaidėjų su asmenine įranga - iki 60 žmonių.
- Nuomininkų - iki 10 žmonių.
Rekvizitai apmokėjimui:
- Pavadinimas: VšĮ Efrekas
Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-08 buvo 7 Eur
- bankiniu pervedimu iki 2020-08-24 buvo 10 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-29 13 Eur
- žaidimo dieną apmokėjimo nėra.
Žaidimo kaina nuomininkams
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-08 23 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki buvo 2020-08-24 26 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-29 29 Eur
- žaidimo dieną apmokėjimo nėra.
BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ
Dvėjų šalių nesibaigiantys konfliktai dėl dominavymo kosmose, privedė prie konkrečių karinių veiksmų. Kuri šalis sugebės užverbuoti mokslininkus ir pirmieji pakels savo raketą į kosmoso platybes nuspręsite Jūs!
Detalus žaidimo scenarijus bus atsiųstas dalyviams, jų nurodytu el. paštu!
BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS
- Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
- Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
- Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
- Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
- Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
MERTVIAKAI IR IŠĖJIMAS IŠ JŲ
- Komandos turi atskirus mertviakus.
- Komandos naudojasi mediko taisykle.
- Komandu išėjimai iš mertviako bus nurodyti žaidimo dieną.
ŽAIDYBINĖ TERITORIJA

SPECIFINĖS TAISYKLĖS
BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS
- Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
- Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
- Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
- Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
- Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS
- Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
- Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
- Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
- Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
- Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
- Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.
PIROTECHNIKA
- Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
- Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
- Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
- Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
- Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.
MEDIKO TAISYKLĖ
- Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 3 minutes kviesti mediką. (jei po 3 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
- Komandoje bus paskirti Medikai kurie turės med. krepšį su bintais ir kitomis priemonėmis. Pribėgęs komandos medikas gali bandyti pagyditį nukautą karį, užklijuodamas pleistrą ar pilnai uždėdamas bintą.
*Sužeistas arba nukautas:
Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą.
ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:
- Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
- Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka.
PUSĖS
Blue team "NA-SA" (30 dalyvių)
Komandos skiriamieji bruožai:
- NATO šalių "MULTICAM" marginimo uniformos pilnas komplektas (viršus ir kelnės)
Taip pat tinka ir vienspalvės šviesios spalvos uniformos (Khaki, Coyote, Desert, Digital pnš.) - Civilinė apranga galima (mėlynos spalvos akcentas)
Jei žaidimo dieną atvykęs asmuo neatitiks keliamų aprangos reikalavimų jis bus perkeliamas į kitą žaidėjų pusę.
Red team "Ci-Na" (30 dalyvių)
Komandos skiriamieji bruožai:
-
-
- NATO šalių Woodland, Marpat ir kitos tamsios spalvos uniformos pilnas komplektas (viršus ir kelnės).
Taip pat tinka ir vienspalvės tamsios spalvos uniformos (Ranger Green, Olive Drab, pnš.) - Civilinė apranga galima (Raudonos/Oranžinės spalvos akcentas)
- NATO šalių Woodland, Marpat ir kitos tamsios spalvos uniformos pilnas komplektas (viršus ir kelnės).
-
Jei žaidimo dieną atvykęs asmuo neatitiks keliamų aprangos reikalavimų jis bus perkeliamas į kitą žaidėjų pusę.