JOURNEY TO SPACE

PRADŽIA
2020-08-30 11:00
PABAIGA
2020-08-30 15:30
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
20% roleplay, 80% domination
KAINA
7-29

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
81
Patvirtintų
81
Apmokėjusių
69

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Pentagonas Operation:
"JOURNEY TO SPACE"

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-08-30

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00-12:30 Žaidimo pradžia.
  • 15:30-16:00 Žaidimo pabaiga.
  • 17:00 karštas maistas

  • Maksimalus žaidėjų skaičius:

    • Žaidėjų su asmenine įranga - iki 60 žmonių.
    • Nuomininkų - iki 10 žmonių.

 

Rekvizitai apmokėjimui:

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-08 buvo 7 Eur
  •  bankiniu pervedimu iki 2020-08-24 buvo 10 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-29 13 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

Žaidimo kaina nuomininkams

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-08 23 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki buvo 2020-08-24 26 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-08-29 29 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Dvėjų šalių nesibaigiantys konfliktai dėl dominavymo kosmose, privedė prie konkrečių karinių veiksmų. Kuri šalis sugebės užverbuoti mokslininkus ir pirmieji pakels savo raketą į kosmoso platybes nuspręsite Jūs!

Detalus žaidimo scenarijus bus atsiųstas dalyviams, jų nurodytu el. paštu!

 

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.


MERTVIAKAI IR IŠĖJIMAS IŠ JŲ

  • Komandos turi atskirus mertviakus.
  • Komandos naudojasi mediko taisykle.
  • Komandu išėjimai iš mertviako bus nurodyti žaidimo dieną.


ŽAIDYBINĖ TERITORIJA

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

 

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.

Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

MEDIKO TAISYKLĖ

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 3 minutes kviesti mediką. (jei po 3 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
  • Komandoje bus paskirti Medikai kurie turės med. krepšį su bintais ir kitomis priemonėmis. Pribėgęs komandos medikas gali bandyti pagyditį nukautą karį, užklijuodamas pleistrą ar pilnai uždėdamas bintą.


    *Sužeistas arba nukautas:
    Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą.

 

ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 

PUSĖS

Blue team "NA-SA" (30 dalyvių)

Komandos skiriamieji bruožai:

  • NATO šalių "MULTICAM" marginimo uniformos pilnas komplektas (viršus ir kelnės)
    Taip pat tinka ir vienspalvės šviesios spalvos uniformos (Khaki, Coyote, Desert, Digital pnš.)
  • Civilinė apranga galima (mėlynos spalvos akcentas)

Jei žaidimo dieną atvykęs asmuo neatitiks keliamų aprangos reikalavimų jis bus perkeliamas į kitą žaidėjų pusę.

 

Red team "Ci-Na" (30 dalyvių)

Komandos skiriamieji bruožai:

      • NATO šalių Woodland, Marpat ir kitos tamsios spalvos uniformos pilnas komplektas (viršus ir kelnės).
        Taip pat tinka ir vienspalvės tamsios spalvos uniformos (Ranger Green, Olive Drab, pnš.)
      • Civilinė apranga galima (Raudonos/Oranžinės spalvos akcentas)

Jei žaidimo dieną atvykęs asmuo neatitiks keliamų aprangos reikalavimų jis bus perkeliamas į kitą žaidėjų pusę.