CONFLICT: the Spring of Guzambikia 2020 07 19 Gulbiniškės

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
24
Patvirtintų
24
Apmokėjusių
24

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

XXa. pabaiga, Guzambikija. Pietvakariuose besidriekiantys drėgnieji atogrąžų miškai regione užima 90% teritorijos. Didžioji dalis miškų tyrinėjami dėl įvairių gamtos lobių: retų gydomųjų augalų, mineralinių vandenų ir brangakmenių. Iki XXa. vidurio, kol į regioną atvyko išsimokslinę civilizuoto pasaulio piliečiai, vyravo santarvė ir ramybė. Visiems visko užteko. Vietiniai vertėsi produktais - tuo, ką patys pagamindavo ar užaugindavo, bei teikdavo smulkias šeimos verslo paslaugas. Atvykėliai su imantriomis žiniomis atnešė ir grėsmes. Dėl spartaus išteklių naudojimo, smulkios etninės grupuotės pradėjo skirstytis į būrius ir riboti kitų žmonių laisvę naudotis bendromis žemėmis ir gamtos teikiamais turtais. Kartais net pasitelkdamos atvežtinius, šaunamuosius ginklus. Didėjant nusikalstamumo lygiui , vietinė valdžia nusprendė išleisti rezoliuciją, kad bet kokia veikla susijusi su ginklais ir žmogaus teisių suvaržymu yra nelegali. Regione aistros dar labiau įsiplieskė, kada nebuvo pritaikyti jokie ribojimai kasinėjimams, miškų kirtimui ir kelių tiesimui. Žmonės pradėjo įtarinėti vietinę valdžią korupcija. Netrukus buvo surengti pirmieji piketai ir mitingai, siekiantys nugriauti vietinį merą Emanuelį Sušanovą. Pasitelkus užsienio kariškius, buvo suformuota reguliarioji Guzambikijos kariuomenė, kurios pagrindinė užduotis - apsaugoti vietinius gyventojus ir valdžią, bei užtikrinti piliečių saugumą. Iš kitos pusės, civiliai nepalaikantys vietinės valdžios, buvo priskirti partizanams. Už jų lyderių galvas buvo paskelbtos premijos ir mokamas atlygis už bet kokią svarbią informaciją. Viena ieškomiausių ir pagrindinių grupuočių save pavadino "Atogražų Liūtais" ir paskelbė karą korupcijai. Pagrindinis grupuotės tikslas - išvyti iš regiono užsienio kareivius, nuversti Emanuelį ir apsaugoti Guzambikijos gamtos turtus. Liepos 19-ąją susitinkame Mūšio fronte apsaugoti Guzambikijos gamtos turtų.

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100

Žaidimo tipas: 50% milsim, 50% skirmish

Komandų užduotys: Guzambikijos mineralio vandens šaltinio, vaistažolių laukų ir deimantų kasyklos kontrolė, apsauga / puolimas, resursų gabenimas / grobimas / pervežimas. Užduotys detaliau skelbiamos komandų aprašymuose.

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2020m. liepos 19 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Gulbiniškės [ex SSRS military rocket baze] parkingas WGS koord. 55.022382, 24.242897
  • KAINA: 13-48Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:00 - 11:30 vietos laiku,
  • BAZINIAI taktiniai mokymai 09:30 - 11:00 (rekomenduojame visiems),
  • INSTRUKTAŽAS ir žaidimas 11:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 13 Eur mokant internetu iki 2020 07 16 vidurnakčio, vėliau 20 Eur (vietoje apmokėjimo nėra). 
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 35Eur iki 2020 07 16 vidurnakčio, vėliau 40Eur (sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 43Eur iki 2020 07 16 vidurnakčio, vėliau 48Eur (komplekto sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas žemėlapis ir aptariama instruktažo metu. Papildomai: briefingas ir registracija vyks laikantis karantino apribojimų. Atvykus į teritorija prašome vadovautis intrukcijomis ir organiatorių nurodymais. 

Saugumas ir šaudymo atstumai: Pistoletai iki 110 m/s - 1m., AEG iki 130 m/s – 5m., lengvieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai iki 150 m/s – 15m., sunkieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai virš 150 m/s – 30m. Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną organizatorius gali įvesti papildomų taisyklių, tokių kaip šaudymo rėžimų ribojimas, amunicijos pildymas, pykšt – pokšt taisyklė. Ši informacija papildoma žaidimo dieną instruktažo metu.

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nenurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip).

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų (pykšt – pokšt taisyklė gali būti įvedama reikalui esant, renginio diena. Informuoja organizatorius). Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandoss mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip). Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Piktybiškai neprisipažįstantys žaidėjai bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti.

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko arba, jeigu įvertinus situaciją, nėra galimybės sulaukti mediko, keliauti tiesiai į savo komandos mirtviaką. Išėjimas iš mirtviako yra sprendžiamas organizatoriaus ir skelbiamas renginio dieną, priklausomai nuo scenarijaus. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. (jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, tai nurodo organizatorius). Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į mirtviaką. Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.) nelaikomi priedanga.

Skydai:
Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudymą iš / į važiuojantį ar stovintį transportą nurodo organizatorius renginio dieną. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net mirtviako zonoje.
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas).
    Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai):
Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius, nurodant žaidėjo registracijos numeriuką, kurį žaidėjas yra užsiklijavęs ant rankų. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje, vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

PUSĖS

Atogrąžų liūtai

Registracija uždaryta

Atogražų LIŪTAI - partizanai arba susivienyję vietiniai gyventojai. Jie priėmė labai svarbų ir drąsų sprendimą. Neleisti užsieniečiams pasiglemžti Guzambikijos turtų ir išversti iš valdžios Emanuelį Sušanovą - miesto merą. 

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

1) Atsikovoti mineralinių vandenų saugyklą, kuri buvo parduota užseniečiams;

2) Apsaugoti vaistažoles laukuose nuo pagrobimo ir pardavimo;

3) Išgabenti visus deimantus iš kasyklos į savo bazės saugyklą. 

Guzambikijos KARIUOMENĖ

Guzambikijos KARIUOMENĖ - smarkiai disciplinuota užsienio karių grupuotė pasamdyta Emanuelio Sušanovo, kad apsaugotų jo korumpuotą valdybą regione. Kariuomenė vienareikšmiškai paklūsta merui ir jo pinigams. Engia ir niekina vietinius gyventojus.

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

1) Apsaugoti mineralinių vandenų saugyklą nuo užteršimo;

2) Užgrobti vaistažolių laukus ir paruošti vertingas žoleles pardavimui;

3) Išgabenti visus deimantus iš Guzambikijos kasyklos į savo bazės saugyklą.