TACTICAL DAY / 2020 06 14

PRADŽIA
2020-06-14 09:00
PABAIGA
2020-06-14 17:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
KAINA
13-20
Užsiregistravusių žaidėjų
98
Patvirtintų
98
Apmokėjusių
91

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Dėmesio !!! Registracija per šratas.lt sistemą skirta tik DALYVIAMS SU SAVO ĮRANGA.

 

Renginio laikai:

08:00 - 09:00 dalyvių atvykimas, registracija

09:30 - 10:20 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

10:30 - 17:00 žaidimas

17:00 - 17:30 maitinimas, žaidimo aptarimas 

DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2020-06-12 16:00
* 20 € apmokant iki 2020-06-13 iki 15:00 (atsiunčiant pavedimo kopiją el.paštu)

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2020-06-12 iki 23:59

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, BILIETAI nuomininkams !
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių.
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

LEGENDA:

2020 m. apleistoje karinėje VIEVALANDIJOS saloje veikia dvi skirtingos karinės jėgos, kurios išsibarstė po salą ir ieško būdų, kaip susisiekti su savo aukščiausiomis pajėgomis, kad atlikti karių EXFIL'ą iš salos.  EXFIL'ui atlikti reikalingos galingos radijo stotys, per kurias reikia nurodyti tikslias savo koordinates tam, kad būtų galima atsiųsti gelbėjimo paieškos grupes. Pagal iš anksto suderintą operacijos planą iki EXFIL'o yra 6 valandos, todėl labai svarbu išlikti gyviems ir surasti radijos stotis ir jų komponentus, kad išsiųsti tikslias koordinates. 
Pro salą nereguliariai praskrendantys C-27 SPARTAN krovininiai lėktuvai numeta į salą "AIRDROP suport" su medicinėmis, sprogstamosiomis priemonėmis. Ar sugebėsite išlikti ir grįžti namo ??? 

UŽDUOTYS:

• Surasti galingus elektros generatorius (juos apginti)
• Surasti kuro talpas tam, kad būtų galima užkurti generatorius
• Surasti radijo stoties anteną
• Surasti galingą radijo stotį
• Surasti AIRDROP pastiprinimą

 

TAISYKLĖS:


Grupė, suradusi radijo stoties dalis, gabena jas į generatoriaus vietą. Grupės vadas (organizatorių skirtas) surenka visas dalis, patikrina jų veikimą ir užvedus generatorių bando 15 min. išeiti į ryšį su savo vadovybe tam, kad suderinti "EXTRACT point" vietą. Generatorius veikia visas 15 min. Generatorius bus atžymėtas kariaujančios pusės spalva. Draudžiama bandyti susisiekti iš ne tos kariaujančios pusės spalvos generatoriaus. Radijo stoties dalys taip pat bus pažymėtos kariaujančios pusės spalva, todėl radus ne savo spalvos dalį, jos liesti/gabenti negalima. Galima tik ginti ir neduoti priešiškos pusės žaidėjams pasiimti reikiamos dalies. Jei gabenant dalį žaidėjas buvo nukautas/sužeistas ir nėra jo pusės žaidėjų, žaidėjas laukia iki kol priešiškos pusės žaidėjai užims apsaugą prie dalies, arba savos pusės gyvas žaidėjas ateis ir tęs gabenimą. 

AIRDROP: metalinės šaudmenų dėžutės nukritusios į vietą 1-2 min. skleis raudoną identifikacinį dūmą. Nustojus degti raudonam dūmui, dėžutę galima atidaryti ir pasiimti iš vidaus visas priemones. Priemones galima perimti iš nukauto/sužeisto žaidėjo. 

 

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidimas pradedamas tik su 4 užpildytom dėtuvėm. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse. 
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinę dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.


Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pastaba: pleistras privalo būti klijuojamas ant kairės arba dešinės rankos.
Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas ant galvos, šalmos, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

Pirotechnikos naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3 m. spindulio taisyklė.

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančio vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

PUSĖS

KARINIAI MOKYMAI PRIEŠ ŽAIDIMĄ - 2 VAL.

Registracija uždaryta

SPEC. MOKYMAI: nemokamuose mokymuose gali dalyvauti TIK pirmieji 20 užsiregistravusių žaidėjų + nuomininkai. Mokymai vyks nuo 09:00 - 11:00. Po jų žaidimas.

TIK ŽAIDIMAS

Registracija uždaryta