PENTAGONAS - RUSH V

PRADŽIA
2020-06-14 10:00
PABAIGA
2020-06-14 16:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
100% SKIRMISH
KAINA
7-30

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
46
Patvirtintų
46
Apmokėjusių
40

RENGINIO APRAŠYMAS

Pentagonas Operation
"RUSH V"

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-06-14

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00 1 raundo pradžia.
  • 13:30-14:00 1 raundo pabaiga ir pasiruošimas kitam raundui.
  • 14:00 2 raundo pradžia.
  • 15:30 2 raundo pabaiga, žaidimo rezultatų aptarimas.
  • 16:00 karštas maistas

 

Rekvizitai apmokėjimui:

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-06-01 buvo 8 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-06-10 buvo 10 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki
  • 2020-06-13 13 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

Žaidimo kaina nuomininkams

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-06-01 buvo 23 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-06-11 26 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-06-13 30 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Tai komandinio darbo ir greitesnio judėjimo reikalaujantis žaidimas, kuriame per nustatytą laiką atakuojanti komanda turi sunaikinti pozicijas eilės tvarka pasinaudojant elektroniniu sprogmeniu. Gynėjų komandą bando išlaikyti kiek galima daugiau apsaugotų pozicijų turint limituotą skaičių išėjimų iš mertviako. 

Žaidimas susideda iš dviejų raundų, kurio vieno trukmė 1:30h, pasibaigus raundui komandos susikeičia pusėmis. Komandų pakeitimui skiriama 30 minučių per kurias žaidėjai turi persinešti daiktus į kitą mertviaką ir pasiruošti kitam raundui.

Žaidimo pabaigoje skaičiuojama, kuri komanda sunaikino daugiau pozicijų, o esant lygiam skaičiui kuri greičiau.

Testinė žaidimo "Rush" serija, kurios nugalėtojai įsirašys savo taškus mūsų reitingų lentelėje. Šis žaidimas bus kiek kitoks, žaidimo metu dalyviai galės įsirengti minų lauką, išsidėlioti atotampos,užsakyti artilerijos ugnį, naudoti transportą..

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
  • Maksimalus žaidėjų skaičius:
    • Žaidėjų su asmenine įranga - iki 50 žmonių.
    • Nuomininkų - iki 10 žmonių.

PUOLANČIŲJŲ KOMANDOS TAISYKLĖS

  • Puolančiųjų komanda žaidima pradeda iš mertviako.
  • Žaidimo pradžioje lagaminas bus iškart paruoštas užtaisymui. Po pirmos,antros,trečios... pozicijos sunaikinimo prieš pernešant sprogmenį(lagaminą) jis turi būti vėl užminuojamas organizatorių. 
  • Puolančiųjų komandos žaidėjas privalo pasirūpinti, kad sprogmuo(lagaminas) nebūtų pamestas. Jei nutiko taip, kad į jus pataikė, kuomet nešėt lagaminą vienas ir aplinkui nėra komandos narių, kurie žinotu kur buvo paliktas sprogmuo(lagaminas). Privalomą jį parsinešti su savimi į mertviaką. 
  • Puolančioji pusė turės transporto priemonę su vairuotoju.
  • Puolančiųjų pusė tures artilerijos palaikymą, dūmų uždangas.

GYNĖJŲ KOMANDOS TAISYKLĖS

  • Gynėjų komandą žaidimą pradeda jau žaidimo teritorijoje.
  • Gynėjų komanda sprogmens(lagamino) perimti, judinti, slėpti negali.
  • Jei puolančiųjų komanda padėjo spogmenį(lagaminą) į poziciją, gynėjų komandas tikslas yra nukenksminti sprogmenį(lagaminą) jį išminuojant. Tam padaryti yra skiriama 15 minučių. Jei nukenksminti nepavyko žaidėjai atsitraukia ginti kitos pozicijos. 

MERTVIAKAI IR IŠĖJIMAS IŠ JŲ

  • Puolančiųjų komanda turi neribotą išėjimų iš mertviako skaičių.
  • Puolančiųjų komanda mertviaką gali palikti nepriklausomai nuo to kiek jame yra žmonių.
  • Gynėjų komanda turi 75 išėjimus iš mertviako.
  • Gynėjų komanda iš mertviako išeina tik esant 5 asmenims arba gavus atskirą įsakymą.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

 

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.

Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

TRANSPORTAS

  • Transportą galima pamušti ir sustabdyti su granata. (sustabdo 10 min.)
  • Į transportą tiesiogine ugnis negalima.
  • Iš transporto šaudyti yra draudžiama.
  • Puolančiųjų pusė gali naudotis karių transportavimui
  • Jei transportas pamuštas su keleiviais, keleiviai laikomi žuvusiais ir keliauja į mertveką.

 

ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 

PUSĖS