Criminals: the Santiago brothers 2020 05 24 Gulbiniškės

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
81
Patvirtintų
81
Apmokėjusių
81

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Iki XXI a. pradžios, kol Dumbijoje patekėjo narkotikų barono „Neūžaugos“ žvaigždė, ten skambėjo dvi pavardės – Donatelio Baro Fintero ir Abato Darrillo Luentesas (plačiau žinomi kaip broliai Santiagai). Gulbinicharos kartelio galvai Donateliui Fintero priklausė marihuanos plantacijos, kurios vadinosi Santiago ranča. Nacionalinės milicijos reido metu, kuris vyko 1996 metais, fermoje buvo konfiskuota apie 6 tūkst. tonų marihuanos. „The Doom SCHOOL journal“ duomenimis, ji D. Fintero kainavo nuo 4,6 iki 7,7 mlrd. dolerių. Gulbinicharos kartelis uždirbdavo 5 mlrd. dolerių per metus. Vietinėje spaudoje buvo rašoma, kad D. Fintero, sekdamas garsiausio pasaulio narkobarono P.Escobaro pavyzdžiu, siūlė valstybei mainais už savo laisvę apmokėti šalies užsienio skolas. 1999 metais narkotikų baronas - D. Fintero ir jo verslo partneris A. Luentesas buvo areštuoti, o dar po 3 mėnesių nuteisti už labai stambaus mąsto narkotikų kontrabandą ir jų platinimą. Prie šio žygdarbio labiausiai prisidėjo nacionalinės milicijos generolas Huanas Džiuzepė Rivero, kuris po 3 metus trukusio atkaklaus sekimo ir infiltracijos darbų surinko pakankamai įkalčių ir sugebėjo inkriminuoti daugelį nusikaltimų Santiago broliams. Kol broliai yra įkalinti, nacionalinė milicija darbuojasi toliau ir šalina kartelio likučius. Tuo tarpu Santiago brolių bendrai rezga planus, kaip ištraukti savo vadus iš kalėjimo. Kol visų dėmesys nukreiptas į garsiai eskaluojamą brolių skandalą, naujieji narkodealeriai su "Neūžauga" priešakyje kesinasi perimti brolių Santiagų rančą ir nusavinti visus narkotikų tiekimo srautus. Gegužės 24-ąją susitinkame Mūšio fronte išsiaaiškinti kas gudresni: milicija ar narko-kartelis, o gal narkotikų verslą bandantys perimti naujokėliai?

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 2x30 (+formuojama papildoma 30 žmonių komanda). VISO 90 žaidėjų!

Žaidimo tipas: 50% milsim, 50% milsim

Komandų užduotys: Marichuanos laukų apsauga / puolimas, svarbių asmenų apsauga / grobimas / pervežimas. Žaidybinių objektų apsauga / transportavimas. Užduotys detaliau skelbiamos komandų aprašymuose.

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2020m. gegužės 24 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Gulbiniškės [ex SSRS military rocket baze] parkingas WGS koord. 55.022382, 24.242897
  • KAINA: 13-48Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA 09:00 - 10:30 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS ir žaidimas 10:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir žaidimo aptarimas nuo 16:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 13 Eur mokant internetu iki 2020 05 22 vidurnakčio, vėliau 20 Eur (vietoje apmokėjimo nėra). 
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 35Eur iki 2020 05 22 vidurnakčio, vėliau 40Eur (sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 43Eur iki 2020 05 22 vidurnakčio, vėliau 48Eur (komplekto sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 2x30 (+formuojama papildoma 30 žmonių komanda). VISO 90 žaidėjų!


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas žemėlapis ir aptariama instruktažo metu. Papildomai: briefingas ir registracija vyks laikantis karantino apribojimų. Atvykus į teritorija prašome vadovautis intrukcijomis ir organiatorių nurodymais. 

Saugumas ir šaudymo atstumai: Pistoletai iki 110 m/s - 1m., AEG iki 130 m/s – 5m., lengvieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai iki 150 m/s – 15m., sunkieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai virš 150 m/s – 30m. Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną organizatorius gali įvesti papildomų taisyklių, tokių kaip šaudymo rėžimų ribojimas, amunicijos pildymas, pykšt – pokšt taisyklė. Ši informacija papildoma žaidimo dieną instruktažo metu.

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nenurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip).

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų (pykšt – pokšt taisyklė gali būti įvedama reikalui esant, renginio diena. Informuoja organizatorius). Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandoss mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip). Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Piktybiškai neprisipažįstantys žaidėjai bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti.

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko arba, jeigu įvertinus situaciją, nėra galimybės sulaukti mediko, keliauti tiesiai į savo komandos mirtviaką. Išėjimas iš mirtviako yra sprendžiamas organizatoriaus ir skelbiamas renginio dieną, priklausomai nuo scenarijaus. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu, ne galingesniu nei 1g. (jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, tai nurodo organizatorius). Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į mirtviaką. Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.) nelaikomi priedanga.

Skydai:
Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudymą iš / į važiuojantį ar stovintį transportą nurodo organizatorius renginio dieną. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net mirtviako zonoje.
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas).
    Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai):
Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius, nurodant žaidėjo registracijos numeriuką, kurį žaidėjas yra užsiklijavęs ant rankų. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje, vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

PUSĖS

Santiagos BROTHERS (30 žaidėjų)

Registracija uždaryta

Gulbinicharos kartelis geriau žinomas kaip broliai SANTIAGAI. Tai laukinių galvažudžių gauja kuriuos valdo Abato Darrillo Luentesas aka. Napalmas. Tokią pravardę šis kartelio bosas gavo dėl savo aukų, kurias dažniausiai sudegina. Napalmo narko-kartelis finansuojamas iš žolytės, kuri auga SANTIAGO rančoje. Visa biznį ir prekybos kelius kontroliuoja, bei kuruoja Donatelio Baro Fintero. Paskutiniu metu kartelis uždirbo 4,2mlrd eurų. Kitaip sakant šis žiauraus smogiko ir verslininko duetas valdo Dumbijos narkobiznį. Su tokiomis pinigų sumomis kartelis turi beveik neribotus ginklų resursus, todėl jo bijo net ir nacionalinė Dumbijos milicija. Po brolių SANTIAGŲ suėmimo visas kartelis surėmė pečius ir pradėjo rengti strateginius planus, kaip išgelbėti savo bosus ir išlaikyti pagrindinį biznį saugų. 

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

  • Suorganizuoti milicijos užgrobtų marichuanos laukų perėmimą per 2 valandas;
  • Išgabenti 36 narkotikų paketus iš auginimo laukų į SANTIAGO rančą;
  • Užpulti milicijos bazę ir nukauti milicijos vadą Huaną Džiuzepę Riverą;
  • Išvaduoti iš kalėjimo areštuotus SANTIAGO BROLIUS Donatelio Baro Finterą ir Abato Darrillo Luentesą.

Nacionalinė Dumbijos MILICIJA (30 žaidėjų)

Registracija uždaryta

Saugoti ir ginti. Dvi pagrindinės Dumbijos milicijos užduotys. Nuo šalies atkūrimo veikianti nacionalinė milicija kovoja su organizuotu nusikalstamumu. Didžiausias jų priešas narko-karteliai šalyje sėjantys chaosą, skurdą ir kruvinus pinigus. Atėjus į valdžią naujam generolui - Huanui Džiuzepė Rivero milicija labai sustiprėjo. Tapo puikiai organizuota, įgijo slaptų agentų. Karteliai pradėjo regzti įvairius susidorojimo planus su aukštesnio rango generolais, todėl aukštesnio rango pareigūnai buvo gerai apmokomi ir specialiai ruošiami kovai. Po brolių Donatelio Baro Fintero ir Abato Darrillo Luentesas arešto milicijai liko pagrindinės užduotys, tokios kaip utilizuoti narkotikus SANTIAGO rančoje ir užtikrinti milicijos bazės, bei kalinių saugumą. Agresyvėjant karteliui šios užduotys tampa vis sunkesnės ir sunkesnės.

 

PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:

  • Suorganizuoti areštuotų SANTIAGO BROLIŲ marichuanos laukų apsaugą 2 valandoms;
  • Neleisti karteliui išgabenti daugiau nei 36 narkotikų paketų iš laukų į SANTIAGO rančą;
  • Apsaugoti milicijos bazę ir savo generolą - Huaną Džiuzepę Riverą;
  • Esant butinybei ir gavus transportą saugiai iš kalėjimo evakuoti areštuotus SANTIAGO BROLIUS Donatelio Baro Finterą ir Abato Darrillo Luentesą.

"NEŪŽAUGOS" smogikų būrys (30 ŽAIDĖJŲ)

Banditų, neturinčių ko prarasti, sekta. Finansuojami svaigalų pinigais su XXI naglumo standartais. Pasiryžę bet kokia kaina gauti ko užsigeidę. Tik suuodę, kad broliai Santiagai turi neramumų, kaip hienos puolė prie grobio. Užmojis nei mažas, nei didelis. Brolių Santiagų ranča ir narkotikų biznis. Šiems vaikinams pagrindiniai du iššukiai daugiau patirties turinti milicija ir naujos, dar nežinomos teritorijos. Svečiuose nežinai ko tikėtis ir kaip tave sutiks. Todėl ginkluoti iki dantų ir dar po granatą kišenėje, šie vyrukai pasistengs, kad būtų karšta.

 

  • Slapta perimti milicijos areštuotus marichuanos laukus per 2 valandas;
  • Užbarikaduodi 4 logistinius taškus teritorijo, kad broliai Santiagai neišgabentų produkcijos į Rančą;
  • Išlaikyti teritoriją 1h ir prisivilioti milicijos vadą Huaną Džiuzepę Riverą į laukus ir jį nudėti;
  • Užpulti milicijos kalėjimą ir nužutydi brolius santiagus, kol jų sėbrai nespėjo jų išlaisvinti.