ŽAIDIMAS TACTICAL DAY / 2020-02-23

PRADŽIA
2020-02-23 08:00
PABAIGA
2020-02-23 16:30
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
KAINA
13-20
Užsiregistravusių žaidėjų
95
Patvirtintų
95
Apmokėjusių
84

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

LEGENDA:

 

Kalnų regione šalia apleisto kalnakasių miestelio vadinamo „minų žeme“ karts nuo karto vyksta susirėmimai. Po paskutinio oro antskrydžio pačiame regione ganėtinai ramu. Reguliariosios pajegos įvertinusios situaciją, nusprendžia pasiųsti konvojų per „minų žemę“ iki tolimojo apsaugos posto (TAP). Bet prieš konvojui išvykstant, reguliariųjų pajėgų pirmoji inžinerinė kuopa, turi išvalyti regioną nuo užsilikusių minų ir apsaugoti konvojaus judėjimo kelią. Tuo tarpu sukilėliai perėmę radio transliaciją su TAP ir išgirdę apie valymo operaciją, nusprendžia, kad „minų žemę“ reikia dar papildyti minomis ir surinkę visą turimą arsenalą išsiunčia į teritoriją, taip pasunkindami 1-osios kuopos darbą ir tikėdamiesi užgrobti konvojaus vežamą siuntą...

Konvojus išvyks lygiai 16:30... ar pavyks jam pasiekti tolimąjį  apsaugos postą.... 

 
 
Renginio laikai:
08:00 - 09:00 dalyvių atvykimas, registracija
09:30 - 10:20 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

10:30 - 15:40 žaidimas

15:40 - 16:20 - maitinimas, žaidimo aptarimas 
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2020-02-20  23:59
( VISO BILIETŲ 100 vnt. gali būti išparduoti anksčiau laiko )
* 20 € apmokant iki 2020-02-22 iki 15:00 
( jei liks laisvų bilietų )
(atsiunčiant pavedimo kopijas į TacticalDay el. paštą [email protected] )

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2020-02-21 iki 18:00

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių, radijo stotelė (racija),
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

IED'S iprovised explosive device:

 

X – pajėgos. Privalės aptikti/surasti 7 IED žaidybinius laukus, apie juos informuoti savo pusės vadą, organizuoti minų gabenimą iki pasirinkto lauko, užtikrinti minavimo darbus ir minavimo darbų saugumą, neleisti priešui perimti minų ir neleisti priešui trikdyti užminavimo darbų.
IED laukas bus laikomas užminuotu, jei nuo minavimo pradžios per 30 min. bus suslapstytos visos gautos žaidybinės minos. Žaidybines minas reikės užkasti kuo taisyklingiau 5/10 cm gylyje. Apie minavimo pradžią privaloma pranešti radijo ryšiu savo pusės vadui. 
Y – pajėgos. Privalės aptikti/surasti 7 IED žaidybinius laukus, užimti jų apsaugą ir neleisti X pajėgoms atlikti užminavimo. Jei X pajėgoms pavyks užminuoti, su specialiomis priemonėmis reikės atlikti minų paieškos darbus ir jų iškasimą bei išgabenimą į saugią zoną. Taip pat reikės užtikrinti išminuotojams apsaugą, kad išminavimo darbai vyktų sklandžiai. Išminavimas galimas tik su spec. priemonėmis.

Minos gabenamos spec. dėžėje, rankose minų gabenti negalima ! 

Sprogmenų transportavimo dėžė:

Pajėgos, kurios vykdys minavimo darbus, gaus spec. dėžę, kurios viduje bus sudėtos visiems minų laukams skirtos minos. Dėžė yra skirta saugiam minų gabenimui, kadangi sprogdikliai yra labai jautrūs, todėl gabenimas be spec. dėžės yra griežtai draudžiamas. Kadangi pajėgoms yra labai svarbi operacijos sėkmė, dėžė bus užplombuota su spec. užraktu, kurio raktą turės pajėgų vadas, todėl minavimas vyks tik konkrečiose vietose, prižiūrint pusės vadui. Dėžės transportavimas galimas tik fiziškai nešant ne mažiau nei dviems tos pačios pusės žaidėjams. Jei visi žaidėjai, kurie vykdė minavimą, "žūsta", dėžė lieka toje žuvimo vietoje ir kitos pajėgos, apart minuojančių, jos liesti negali. Todėl pajėgos, kurios vykdė minų laukų apsaugą, gali sutelkti savo pajėgas aplink sprogmenų transportavimo dėžę ir ją ginti, kad priešiškos pajėgos negalėtų tęsti minavimo darbų. 

Agentas:

X ir Y pajėgos kas valandą galės vieną kartą infiltruoti ne daugiau kaip 4 žaidėjus į kitą kariaujančią pusę spec. užduotims. Agentas gali veikti iki tol, kol bus identifikuotas ir nušautas. Agento negalima gydyti vadovaujantis med. taisyklėmis. Po nušovimo agentas gali iš karto eiti į "mertviaką", išbuvus mertviakui taikomą taisyklių laiką, agentas privalo grįžti į savo žaidimo pusę.

 

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidimas pradedamas tik su 4 užpildytom dėtuvėm. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse. 
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinę dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.


Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas anta galvos, šalmos, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

Pirotechnikos naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3 m. spindulio taisyklė.

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančio vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

PUSĖS

TIK ŽAIDIMAS - REGISTRACIJA TIK DALYVIAMS SU SAVO ĮRANGA

Žaidėjas atvyksta tik į žaidimą, atvykimas nuo 08:00-09:00