BigPapa Santaclaus 2: the Wintertale 2019 12 15 Gulbiniškės

PRADŽIA
2019-12-15 08:00
PABAIGA
2019-12-15 16:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
50% LARP (live action role play), 50% MILSIM (military simulation)
KAINA
20-45

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
37
Patvirtintų
36
Apmokėjusių
27

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Gilią ir šaltą Gulbilandijos žiemą, apylinkes sukrečia idomi žinia. Vakar apylinkėse išplatintame pranešime, pranešama: "Kalėdų NEBUS, mes Gulbilandijos Grofkai, papirkome "tetušį" ir nuo šiandien jis dirba mums. Mums nieko nereikia, todėl galite nieko nesiūlyti. DOVANŲ NEBUS, Santa turi rimtesnių reikalų. Prasmekit skradžiai visi, kurie nemoka skaityti!". Gulbilandijos Grofkai - tai požemiuose gyvenantys ir mažai socialūs dvarfai. Jų grupuotės dėl skurdžios socialinės padėties nekenčia visų kitų turtingesnių ir laimingesnių rasių. Tik išgirdę šią žinią, vietiniai Gulbilandijos nykštukai supanikavo, greitai paslėpė apylinkėse jau pagamintas "tėtušio" Santos dovanas ir pranyko miškuose. Įtariama laikinai pasitraukė į užsienį ieškoti pagalbos. Šalyje įvesta ypatinga situacija - keliais patruliuoja nacionalinė Gulbilandijos milicija su Kalėdų gelbėjimo užduotimi, o miškus šukuoja vietinis Gulbilandijos pasipriešinimas ir dvarfai. Pagrindinė milicijos užduotis - išsiaiškinti Grofkų lokacijas ir surasti dingusį SantaClaus'ą, o vietinis judėjimas ir Grofkai labiau suinteresuoti dovanomis. Visiems gyventojams, kol atvyks užsienio specialiosios situacijų valdymo pajėgos - SSVP uždrausta laisvai migruoti rajonuose ir įvesta griežta teritorijos kontrolė. Visi įtartini asmenys sulaikomi ir gabenami į vietinę milicijos nuovadą apklausai ir patikrinimui, o rasti nelegalūs ir visi kiti įdomūs daiktai konfiskuojami. Moterys ir vaikai su baime stebi situaciją. Visi tikisi, kad viskas bus gerai ir laukia iš užsienio atvykstančių gelbėjimo pajėgų. Bet ar tikrai nuo jų viskas priklauso? Išsiaiškinsime gruodžio 15-ąją specialiąjame Mūšio fronto žaidime!

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS


MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS su nuosava įranga 130 + 20 naujokų / nuomininkų (bus atskiras briefingas ir taisyklių egzaminas visiems žaidėjams)


ŽAIDIMO PUSĖS ir KOMANDOS:

  • Gulbilandijos požemių Grofkai - GPG [40%]
  • Gulbilandijos pasipriešinimo judėjimas - GPJ [30%]
  • Nacionalinė Gulbilandijos milicija - NGM [20%]
  • Specialiosios situacijų valdymo pajėgos - SSVP [10%]
  • Kiti labai svarbūs personažai (civiliai, troliai, elfai, Santa) - KLSP [Reg. UŽDARYTA]
 
KALĖDŲ "tėtušio" PRIZINIS FONDAS (visi žaidime dalyvaujantis žaidėjai dalyvauja loterijoje, kuri vyks burtų keliu, renginio dieną per žaidimo aptarimą. Šansas laimėti prizą 1 / 4 nepriklausomai nuo dalyvių skaičiaus):
  • 40+ žaidėjų - 1 x pusmetinis mūšio fronto žaidimų abonementas, 2 Combat Shotgun'ai, 3 x ketvirtiniai mūšio fronto žaidimų abonimentai ir 4 x dovanų kuponai su VIP įranga.
  • 60+ žaidėjų - 1 x SMG automatas, 2 x pusmetiniai mūšio fronto žaidimų abonementai, 3 Combat Shotgun'ai, 4 x ketvirtiniai mūšio fronto žaidimų abonimentai ir 5 x dovanų kuponai su VIP įranga.
  • 80+ žaidėjų - 1 x SMG automatas, 2 x metiniai mūšio fronto žaidimų abonementai, 3 Combat Shotgun'ai, 4 x pusmetiniai mūšio fronto žaidimų abonementai ir 10 x dovanų kuponų su VIP įranga.
  • 100+ žaidėjų - 1 x AEG automatas, 2 x SMG automatai 3 x metiniai mūšio fronto žaidimų abonementai, 4 x Combat Shotgun'ai, 5 x pusmetiniai mūšio fronto žaidimų abonimentai ir 10 x dovanų kuponų su VIP įranga.

Komandų užduotys: Specialiųjų questų atlikimas. Teritorijos saugumo ir vientisumo užtikrinimas. Kalėdinių dovanų paieška. Derybos su žaidimo NPC ir monstrais. 

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.



RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA:2019m. Gruodžio 15 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Gulbiniškės [ex SSRS military rocket baze] parkingas WGS koord. 55.022382, 24.242897
  • KAINA: 20-45* Eur

RENGINIO PROGRAMA:

  • DATA: 2019m. gruodžio 15d. SEKMADIENIS;
  • REGISTRACIJA 08:30 - 10:00 vietos laiku;
  • INSTRUKTAŽAS ŽAIDIMAS 10:00 - 16:00 vietos laiku;
  • ŽAIDIMO APTARIMAS 16:00 - .... vietos laiku;

 

*Dalyvio mokestis su savo įranga 20 Eur (mokant internetu iki 2019 12 08 vidurnakčio) ir 25Eur (mokant internetu iki 2019 12 13 vidurnakčio). Vietoje registracijos nėra!

*Dalyvio mokestis su bazine įrangos nuoma - 32,5 Eur (mokant internetu iki 2019 12 08 vidurnakčio) ir 37,5Eur (mokant internetu iki 2019 12 13 vidurnakčio). Vietoje registracijos nėra!

*Dalyvio mokestis su VIP įrangos nuoma - 40 Eur (mokant internetu iki 2019 12 08 vidurnakčio) ir 45Eur (mokant internetu iki 2019 12 13 vidurnakčio). Vietoje registracijos nėra!


MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS su nuosava įranga 130 + 20 naujokų / nuomininkų (bus atskiras briefingas ir taisyklių egzaminas visiems žaidėjams)


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia:http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Gulbiniškių ex. sovietų sąjungos antžeminių raketų bazė.

Žemėlapis žaidime skirstomas į tris ZONAS: Gulbilandijos keliai (geltonos zonos - įvedus specialiąją padėtį draudžiamas bet koks judėjimas neturint leidimo), Grofkų urvalandija (ruda zona - kontroliuojama požemių dvarfų teritorija kurioje neveikia radio ryšys ir mediko pagalba). Gulbilandijos apylinkės (žalia zona - laisvai prieinama teritorija su visais patogumais, kurioje galima naudotis radio ryšiu ir gauti medicininę pagalbą). Visi dalyviai gaus renginio žemėlapį renginio dieną.


Saugumas ir šaudymo atstumai: Standartiniai Mūšio fronto greičio limitai. 


Ginklų naudojimas ir gyvų / sužeistų žaidėjų veiksmai žaidime:


Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iškarto keliauja į komandos respawn'ą - bazę.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes žaidimas baigiamas ir keliaujama į savo komandos respawn'ą - bazę. Mediką dedikuoja organizatoriai arba komandos vadas. Gydymo priemones išduoda organizatoriai arba jos gaunamos atlikus specialius questus. Šiame žaidime bus taikoma teritorijos išlyga - GROFKAMS visoje URVALANDIJOJE nebus galima naudotis mediko taisykle (visoms kitoms komandoms galima).

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama. Šaudymas iš pastato gilumos tik pavieniais šūviais išlaikant savo ginklo saugų atstumą iki lauko.

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų. Pykšt – pokšt taisyklė negalioja. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai pasiduoda. Nerašyta taisyklė pistoletas vs. automatas negalioja. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas) abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100% kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Rekomenduojama išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti. Visos konfliktinės situacijos perduodamos organizatoriams ir sprendžiamos čia ir dabar, po žaidimo nepagrįsti kaltinimai ir pastabos nevertinami. Žaidimą stebės ir jame dalyvaus slapti sratas.lt komandos maršalai ir fiksuos visus pažeidimus. Visi užfiksuoti nusižengimai po žaidimo bus įrašomi žaidėjams į sratas.lt profilius.


Nukauto žaidėjo veiksmai:


Sužeistas žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra pašautas. Toks žaidėjas pasižymėjęs oranžine liemene stovi vietoje 10minučių, gali šauktis mediko balsu ir radijo ryšiu. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime. Negali pasakoti žaidybinių detalių ir informacijos gyviems žaidėjams žaidime ir komandai radijo ryšiu. Pagalbos galima šauktis 10minučių balsu arba radijo ryšiu, po 10minučių žaidėjas nukraujuoja ir yra laikomas mirusiu, bei keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę.

Žuvęs žaidėjas.  Nukraujavęs (po 10minučių) ar sprogęs žaidėjas privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir keliauti tiesiai į savo komandos respawn'ą - bazę. Išėjimas iš komandos respawn'o - bazės, tik su vado leidimu. Leidžiama pasitraukti iš nukovimo vietos ar keliaujamo maršruto 2 metru spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai. Mirusiems laisvai vaikščioti po poligoną negalima.

Paėmimas į nelaisvę ir tardymas. Į nelaisvę paimti ir tardyti gali tik nacionalinė Gulbilandijos milicija. Milicija gali imti tiek gyvus įtartinus asmenis, tiek sužeistus žaidėjus juos pagydidama pleistru. Toks žaidėjas kartu su palyda keliauja į milicijos nuovadą. Ten gali būti laikomas ir tardomas 10minučių. Milicijos generolas (kartu yra ir tardytojas) raštu užduoda 3 klausimus iš kurių žaidėjas išsirenka vieną ir atsako nemeluodamas. Į žodinius klausimus žaidėjas gali neatsakinėti arba sakyti ne tiesą. Ištardytas žaidėjas vadovaujasi nukovimo taisykle be mediko ir grižta į savo komandos bazę.

Lootinimas arba apieškojimas. Tiek sužeistas, tiek nukautas ir į komandos respawn'a / bazę grįžtantis žaidėjas, gali būti lootinamas. Žaidėjas gali pasirinkti atiduoti visus lootinamus in game daiktus pats, arba būti fiziškai apieškomas su galimybę pasilikti nerastus in game itemus. In game itemai: dovanos (atimti vienam žaidėjui galima tik vieną dovaną), amunicija (išpilami iš dėtuvių ar kt. laikmenų), granatos, gydymo priemonės, questų daiktai pažymėti raidele (Q).

Grįžimas į savo komandos respawn'ą. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į savo komandos respawn'ą juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. 


Specialiosios įrangos naudojimas ir amunicija:


Granatos. Airsoft imitacinės granatos žaidime gaunamos iš questų arba išduodamos organizatorių. Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į savo komandos respawn'ą (nuo granatos žuvęs žaidėjas neturi galimybės būti pagydytas). Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). Renginio metu galima naudoti tik pramonines dūmines granatas (atsiveža patys žaidėjai). Šiame žaidime bus taikoma teritorijos išlyga - MILICIJAI visoje URVALANDIJOJE nebus galima naudotis granatomis (visoms kitoms komandoms galima). 

Skydai. Skydus gali naudoti tik tam tikros frakcijos kurioms įrangą išduoda tik organizatoriai - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydininkas - žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis granata sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas. Amunicija žaidėjai naudoja savo. Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - respawn'uose Bet koks amunicijos naudojimas ir pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas. Šiame žaidime bus taikomas amunicijos ribojimas - visų komandų amunicijos ribojimo rodikliai nurodyti prie komandų aprašymo.

Radijo ryšys. Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama. 


Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei respawn"uose:


Laisvi pasišaudymai. Respawn'e laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net respawn'o zonoje.

Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisukta).

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai). Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius nurodant žaidėjo registracijos numeriuką klijuojama ant rankos. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.


NPC ir kiti žaidimo LARP personažai (civiliai, troliai, elfai, Santa):

VISI SPEC. ŽAIDIMO PERSONAŽAI YRA NEMIRTINGI, nors vienas pataikymas laikomas mirtinu rikošetu šovusiam žaidėjui. Šie personažai dažniausiai yra draugiški, tačiau gali gintis esant pavojui. Taip pat gali duoti specialių užduočių ar questų.

PUSĖS

Gulbilandijos požemių Grofkai - GPG [40%]

Mitais ir legendomis apipinta dvarfų karta - nuskriaustieji GROFKAI. Jokio aukso jie neturi ir jokių žygdarbių nedaro. Už blogą elgesį niekada negauna dovanų iš Santos. Dažniausiai kol rengia kokią rimtą aferą, tokią kaip Kalėdų grobimas, prisidirba smulkių prasižengimų. Jų ieško milicija. Juos tardo ir renka visą įmanomą informaciją apie jų grupuotes Gulbilandijoje. 

DRESSCODE: įvairūs civiliai drabužiai + juodai teplioti veidai (kreida, angliukas, dažai)

Užduotys: Gauti, pavogti, išvylioti, rasti, atimti kuo daugiau kalėdinių dovanų. Papuošti savo urvalandija Kalėdoms (spec. žaidybinės lokacijos). 

Apribojimai: Negali naudoti medicinos visoje Urvalandijoje. Šovinius (bb's) pildosi tik komandos bazėje (dėtuvės neribojamos).

  • Priešiškas statusas su Gyventojais
  • Priešiškas statusas su Milicija
  • Neaiškūs statusas su SSVP
  • NPC pagal susitarimą - bus visko... :)

Gulbilandijos pasipriešinimo judėjimas - GPJ [25%]

Vargšės Gulbilandijos šeimos netekusios savo vyrų. Dėl tvyrančios įtampos ir dėl Kalėdų dvasios, didžioji dalis vyrų atsiskyrė nuo šeimų ir išėjo gelbėti Kalėdų. Šiuo metu didžioji jų dalis slepaisi miškuose. Vietiniai gyventojai pasižymi skurdžia ginkluote, bet unikaliais išlikimo įgūdžiais. Geba greitai ir nepastebimai judėti miškais ir šiektiek bendrauja su pareigūnais. Tiksliau su keliais iš jų.

DRESSCODE: mišrus CAMO + kepurė su snapeliu + spalvoti veidai (kreidutės, maskuojamieji dažai, karinis makiažas arba BALAKLAVA)

Užduotys: Susidraugauti su milicija ir padėti jai sugauti GROFKŲ lyderius ir išsiaiškinti pavogtų brangenybių saugojimo lokacijas. Atgauti GROFKŲ pavogtas miestelio materialines vertybes ir jas pristatyti į Santos rezidencija.

Apribojimai: Negali naudoti granatų visoje Urvalandijoje. Gali turėti 1 bunkerinę arba 4 mid-cap dėtuves. Šovinius (bb's) pildosi tik bazėje. 

  • Priešiškas statusas su Grofkais
  • Neutralus statusas su Milicija
  • Neaiškūs statusas su SSVP
  • NPC pagal susitarimą - bus visko... :)

Nacionalinė Gulbilandijos milicija - NGM [20%]

Visų didžiai gerbiami pareigūnai. Kontroliuoja (bent jie patys taip isivaizduoja) visą Gulbilandiją. Patruliuoja keliais. Gaudo įvairaus plauko nusikaltelius. Be perstojo seka įtartinas Grofkų veiklas ir už pažeidimus juos baudžia areštu arba daiktų atėmimu. Labai retai pagauna kokį civilioką, prakrečia jo kišenes, išrašo kokią baudelę už greitį ar panašiai. Dėl jų šališkumo - jų nekenčia Grofkai. 

DRESSCODE: full camo + šalmas. Švarūs veidai (draudžiama dažai, balaklavos).

Užduotys: Užtikrinti teritorijos vientisumą izoliuojant Urvalandija nuo Gulbilandijos (blokspotų įrengimas). Surasti ir užgrobti nelegalią Grofkų šnapsalės varyklą.

Apribojimai: Gali turėti 1 bunkerinę arba 4 mid-cap dėtuves. Šovinius (bb's) pildosi tik bazėje. Juda tik keliais ir 10metrų nuo kelio (jeigu reikia pasislėpti).

  • Priešiškas statusas su Grofkais
  • Neutralus statusas su Gyventojais
  • Neaiškūs statusas su SSVP
  • NPC pagal susitarimą - bus visko... :)

Specialiosios situacijų valdymo pajėgos - SSVP [10%]

Etalonų etalonas. Rinktiniai kariai, kurie visą savo gyvenimą atidavė savo valstybėms, tam kad tarnautų, tačiau nebuvo tinkamai įvertinti. Didžioji dalis karių svetimšaliai, baigę karjerą ir pradėję sukti versliuką iš to ką moka geriausiai. Žudymo. Profesionalumas kainuoja - todėl dirba tam kas turi daug pinigėlio, turtų ir kitų brangių dalykėlių. Šį kolektyvą galima labai lengvai papirkti jeigu tik moki derėtis.

DRESSCODE: vokiškas flecktarn + beretės (juodos, raudonos, žalios, mėlynos)

Užduotys: Specialiųjų užsakomųjų reidų atlikimas. Atlieka įvairias kitų komandų pavestas užduotis už informacija ir brangias dovanas.

Apribojimai: Amunicija be apribojimų (draudžiamos bunkerinės dėtuvės). Šovinius (bb's) pildosi tik mobilioje bazėje. Juda tik kariniu transportu pagal užsakymą į specialiąsias užduotis.

  • Neaiškus statusas su Grofkais
  • Neutralus statusas su Gyventojais
  • Neutralus statusas su Milicija
  • NPC pagal susitarimą - bus visko... :)

Kiti labai svarbūs personažai - KLSP [5%]

Registracija uždaryta

Tikrai esi girdėjęs apie Santa Clausą kuris gyvena Gulbilandijoje? Miške besiganančius jo elnius ir kitus pasakų veikėjus, tokius kaip elfai, nykštukai ir dvarfai. Kiekvienas iš jų žaidime atliks specialias funkcijas. 

DRESSCODE: specialūs aprangos elementai (nepastebėti neįmanoma)

Užduotys: sugražinti dingusi BigPapa į Kalėdų rezidencija. Užtikrinti gerą nuotaiką ir Kalėdas visiems Gulbilandijos gyventojams papuošiant miesto eglę.

Apribojimai: NĖRA.

  • Kontaktas pagal susitarimą su Grofkais
  • Kontaktas pagal susitarimą su Gyventojais
  • Kontaktas pagal susitarimą su Milicija
  • Kontaktas pagal susitarimą su SSVP