Conflict: the Dangerous stuff 2019 10 20 Gulbiniškės

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
9
Patvirtintų
8
Apmokėjusių
0

RENGINIO APRAŠYMAS

2019-ųjų pabaiga. Bolungija. 3,7mln gyventojų. Miesto centre stūkso galingi dangoraižiai ir prekybos centrai, o šalutiniai rajonai skęsta skurde. Tarpiniuose rajonuose neaprėpiami plotai fabrikų ir gamyklų. Tokioje industrijoje lengva paslėpti bet ką. Broliai Chuanas ir Antonijus Mendesai turtingi ir pasiturintys Bolungijos vyrai. "AsTrix" farmacijos verslą paveldėję iš tėvų, vaistus Šiaurės Romėnijai gamina ir tiekia beveik 80 metų. Rinkoje šalia egzistuojantys konkurentai į "AsTrix" įmonės vidų infiltravo 2 šnipus, kurie iš įmonės serverių nutekino slaptą informaciją. Pasirodo, farmacijos gigantės pirkimų-pardavimų ataskaitos ne tokios ir skaidrios - daugybė pervedimų susijusių su neaiškiomis mažomis įmonėmis, kurios ne kartą tikrintos ir baustos dėl nelegalių medžiagų gamybos. Paviešinus šią informaciją, broliai Mendesai atsisako komentuoti susidariusią situaciją, o kovos su narkotikais skyrius meta grėsmingus kaltinimus. Atliekant įprastus patikrinimus. keliuose "AsTrix" bendrovei priklausančiuose angaruose užvirė chaosas. Veidus užsidengę vyrai pradėjo kruvinas skerdynes. Kol kas - žuvę 23 pareigūnai. Sandėliai užblokuoti. Į juos patekti galimybės nėra. Į teritoriją išsiųstos sukarintos vietos pajėgos perimti sandėlių kontrolę ir konfiskuoti jos turinį. Nusikaltėliai užsiblokavę viduje grąsina nušauti bet ką, kas bandys prisiartinti 50m atstumu, taip pat mainais už keletos įkaitų gyvybę reikalauja saugaus transporto iš lokacijos. Spalio 20 d. susitinkame Mūšio fronte suvaldyti kritinės situacijos Bolungijos pramonės rajone. Lets go!

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100 (kariniuose mokymuose dalyvauja pirmi 20 užsiregistravusių dalyvių + naujokai / nuomininkai).

Žaidimo tipas: 70% milsim, 30% skirmish. 

Mokymų temos: kovinė stovėsena ir taktinis ginklo valdymas, orientavimasis pagal pasaulio laiką, judėjimas skyriaus sudėtyje, pasalos rengimas ir maskavimasis (stipriai rekomenduojame žaidėjams be žaidimo patirties. Profesionalus instruktorius praktiškai supažindins ir pamokys žaidimo subtilybių ir gudrybių).

Komandų užduotys: psichotropinių medžiagų gamyklų likvidavimas, priešiškų pajėgų neutralizavimas, sub-produkcijos exportavimas iš regiono (naudosime karinį transportą), radio-ryšio bokšto apsauga (bus papildomų misijų žaidimo eigoje).

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2019m. spalio 20 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Gulbiniškės [ex SSRS military rocket baze] parkingas WGS koord. 55.016603, 24.238815

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA: 09:00 - 11:00 vietos laiku,
  • MOKYMAI: 09:30 - 11:00 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS ir žaidimas: 11:30 - 16:00 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir žaidimo aptarimas: 16:00 - 17:00 vietos laiku.

Dalyvio mokestis su savo įranga 12,5 Eur mokant internetu iki 2019 10 17 vidurnakčio, vėliau 17,5 Eur (vietoje apmokėjimo nėra)
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos komplektas 25Eur iki 2019 10 17 vidurnakčio, vėliau 32,5 Eur (sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 32,5Eur iki 2019 10 17 vidurnakčio, vėliau 40Eur (komplekto sudėtį matysite rinkdamiesi bilietą). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100 (kariniuose mokymuose dalyvauja pirmi 20 užsiregistravusių dalyvių + naujokai / nuomininkai).

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas žemėlapis ir aptariama instruktažo metu.

Saugumas ir šaudymo atstumai: Pistoletai iki 110 m/s - 1m., AEG iki 130 m/s – 5m., lengvieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai iki 150 m/s – 15m., sunkieji kulkosvaidžiai ir snaiperiai virš 150 m/s – 30m. Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną organizatorius gali įvesti papildomų taisyklių, tokių kaip šaudymo rėžimų ribojimas, amunicijos pildymas, pykšt – pokšt taisyklė. Ši informacija papildoma žaidimo dieną instruktažo metu.

Ginklų naudojimas:

  • Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iškarto keliauja į mirtviaką.
  • Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.
  • Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus, galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nenurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip).
  • Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų (pykšt – pokšt taisyklė gali būti įvedama reikalui esant renginio diena. Informuoja organizatorius). Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo pusės mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas) abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo pusės mirtviaką.
  • Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi (nebent organizatorius renginio diena nurodo kitaip). Pastate būtina įsitikinti 100% kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.
  • Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.
  • Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.
  • Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti.

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko arba jeigu įvertinus situaciją nėra galimybės sulaukti mediko keliauti tiesiai į savo komandos mirtviaką. Išėjimas iš mirtviako yra sprendžiamas organizatoriaus ir skelbiamas renginio diena priklausomai nuo scenarijaus. Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2metru spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip).
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iškarto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu ne galingesniu nei 1g. (jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, tai nurodo organizatorius). Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į mirtviaką. Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga).

Skydai:
Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti imitacija tikro skydo. Skydininkas (žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis granata sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo). 

Amunicijos pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudymą iš / į važiuojantį ar stovintį transportą nurodo organizatorius renginio dieną. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net mirtviako zonoje.
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas).
    Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisukta).

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai):
Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius nurodant žaidėjo registracijos numeriuką klijuojama ant rankos. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

PUSĖS