ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-10-13 VIEVIS

Renginio pradžia
2019-10-13 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2019-10-13 (S)
17:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
Kaina
13-20

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
90
Patvirtintų
90
Apmokėjusių
77

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Renginio laikai:
09:00 - 11:00 kariniai, spec. mokymai
(
labai rekomenduojame dalyvauti dalyviams, kurie neturi patirties ir nežino, kas yra individualūs įgūdžiai, efektyvus šūvio nuotolis, darbas komandoje, karinė taktikta airsofte ir kt. Pažadame labai vertingos informacijos ir didelį žinių kiekį, kuris leis pakilti Jums į aukštesnį lygį)
11:00 - 12:00 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

12:00 - 17:00 žaidimas

17:00 - 18:00 - maitinimas, žaidimo aptarimas 
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-10-10 23:59
* 20 € apmokant iki 2019-10-12 iki 15:00 
(atsiunčiant pavedimo kopijas į TacticalDay el. paštą [email protected] )

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-10-11 iki 18:00

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

 

* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių, radijo stotelė (racija), spec. kariniai mokymai 2 val. 
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

Specifinės taisyklės

Legenda:

Operacija Banner

Po Sukilimo Vievaliandijoje, užsienio šalys nusprendžia įvesti savo reguliariasias taikdarių pajėgas ir taip sutramdyti šalyje įsiplieskusį pilietinį karą. Tam tikra prasme jiems tai pavyksta, kadangi kariaujančios tarpusavyje grupuotės sudaro laikinąją taikos sutartį. Trapią taiką sudrebina užsienio žvalgybos įžūliai pagrobti grupuočių vadai. Taikdarių pajėgų įvedimas ir paskutinės žvalgybinės operacijos akibrokštas kariaujančias puses priverčia susivienyti ir paskelbti taikdarių įvedimą, kaip invaziją į Vievaliandiją. Dabar Taikdariai tampa taikiniais ir priversti kovoti su kovingai nusiteikusiomis ir susivienijomis grupuotėmis. Kolkas abi kariaujančios pusės veikia be centralizuoto valdymo, bet netrukus atvyks ir pusių vadai…

 

Pagrindinės žaidimo užduotys:

 

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su dviem užpildytom dėtuvėm, kurios atžymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse. 
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik radus konvojaus pamestą ammo boxą ir jį pristačius į savo FOB. Pusės vadas, atrakinęs ammo boxą, viduje ras ammo supply ir lipdukus, kurie bus klijuojami ant dėtuvių. Vienas ammo boxas atrakins po vieną papildomą dėtuvę karabinams, o kulkosvaidininkams atrakins galimybę užsipildyti vieną kartą.
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Kiekviena papildoma dėtuvė atsirakins su kiekvienu ammo boxu. Lipdukus klijuos pusės vadas FOB'e. 
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinę dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.


Make your Forward operating base:

Žaidimo metu žaidėjai startuos iš automobilių aikštelės (PARKING) su tuščiomis ir neužpildytomis airsoft dėtuvėmis. Po starto reikės kuo greičiau įsteigti FOB. Toje vietoje reikės išsikelti savo pusės kovinę vėliavą, taip bus pažymėtas FOB. Įsteigus FOB visi žaidėjai galės užsipildyti atžymėtas dėtuves. FOB žaidimo eigoje nebus keičiamas, todėl žaidėjai galės palikti tam tikrus asmeninius daiktus. Labai svarbu pasirinkti tinkamą vietą FOB'ui.
Rekomenduojame į FOB pasiimti tik šratus, geriamą vandenį ir smulkius užkandžius. FOB'e nebus mertviako, mertviakai bus paskirti kiek toliau nei FOB.
Dėmesio !!! Rekomenduojame FOB'e nepalikti brangių asmeninių daiktų (ginklų, kuprinių pilnų daiktų ir kt.).
Iš mertviako išėjimas pagal laikrodžio rodyklę, kas 20 min. per vieną valandą galima išeiti iš mertviako 3 kartus. 

 

Find RADIO tower and contact with agent:

Žaidimo metu abi komandos X ir Y pradės žaidimą be pusės vado. Žaidėjai privalės surasti ir užimti radijo ryšio bokštą, kuriame ras radijo ryšio siųstuvą. Reikės paleisti generatorių, kad siųstuvas sėkmingai pradėtų funkcionuoti. Paleidus siųstuvą reikės atlikti radijo ryšio procedūras, susisiekiant su slaptu agentu, kuris perduos tikslias koordinates, kuriose yra įkalintas pusės vadas. Radijo ryšio siųstuvu galima susisiekti tik su slaptu agentu, kuris informuoja apie tikslias įkalinto pusės vado koordinates. 

Rescue your Commander:

Commander - pusės vadas, kuris yra neatsiejama sėkmingo karo dalis. Pusės vadas reikalingas X ir Y pajėgoms, todėl tai yra viena iš svarbiausių užduočių. Tik pusės vadas gali atrakinti ammo box,  koordinuoti visus veiksmus ir nulemti karo baigtį. 
Todėl X ir Y pajėgos, žinodamos vado svarbą šiame kare, stengsis ne tik apsaugoti savo vadą, bet ir nukauti priešininkų vadą, nes jį nukovus - vadas iš žaidimo pasišalina 30 min. ir vėl papuola į nelaisvės vietą apie kurią žino tik slaptas agentas su kuriuo galima susisiekti iš radio tower. 

Ammo box: 

Konvojaus pamesti ammo box (airsoft granatos, žaidybiniai pleistrai, lipdukai, atrakinantys papildomas dėtuves).
Ammo box bus iš anksto išdėlioti po teritoriją. Kiekvienas ammo box'as turės savo numeraciją, todėl be pusės vado žinios ammo box judinti ar keisti buvimo vietą yra griežtai DRAUDŽIAMA !!! Gavus nurodymą surasti ir atgabenti ammo box į FOB, reikia kuo greičiau reorganizuoti savo pajėgas ir vykdyti užduotį. Kadangi dėžės turinys bus atidaromas tik FOB'e gavus užrakto kodą ir esant pajėgų vadui. Atgabenus į FOB ne tą 50'cal dėžę su ne tuo numeriu, kodas nebus duotas ir dėžė bus grąžinama į žaidimą.
Ammo box galima perimti iš kitos kariaujančios pusės, pvz. gabenote dėžę į FOB ir visi gabenantys žuvo, paskutinis buvęs prie dėžės privalo išbūti prie jos iki tol, kol dėžė bus perimta priešiškų pajėgų arba ją perims savos pajėgos.
 
 

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Pirotechnikos naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3 m. spindulio taisyklė.

 

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančio vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Karinė apranga ir ekipuotė www.tacticalforce.lt

Pusės

KARINIAI MOKYMAI PRIEŠ ŽAIDIMĄ - ATVYKIMAS NUO 08:00-09:00

SPEC. MOKYMAI: nemokamuose mokymuose gali dalyvauti TIK pirmieji 20 užsiregistravusių žaidėjų + nuomininkai. Mokymai vyks nuo 09:00 - 11:00. Po jų žaidimas.

TIK ŽAIDIMAS ATVYKIMAS NUO 10:00-11:00

Žaidėjas atvyksta tik į žaidimą, atvykimas nuo 10:00-11:00