Trick'r Treat 3: the Cursed ones 2019 11 03 Zapyškis

PRADŽIA
2019-11-03 08:30
PABAIGA
2019-11-03 17:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
50% LARP, 25% survival, 25% economy . Žaidimo lygis - II (be nuomininkų / naujokų).
KAINA
19-39
Užsiregistravusių žaidėjų
19
Patvirtintų
19
Apmokėjusių
7

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Nuo pelenių be batelių iki pamišusių psichopatų ir cirko klounų su grandininiais pjūklais. Kiekvienais metais Deadtown'e per visų šventųjų dieną įvyksta daugybė keistų reiškinių. Nors visi šventieji praėjo, tačiau burtai ir magija liko. Šiais metais magijos spektras jaučiamas itin stipriai ir keistų reiškinių Deadtowne tik daugėja. Po praeitų metų įvykių, kada užsienio tvarkdarių pajėgoms nepavyko sugauti beveik nei vieno monstro, o jų pačių bazę švariai iki paskutinio skatiko iššlavė vietiniai vagys ir dezertyrai, "kietųjų vyrukų" šutvė grįžo namo. Nuo tada tik mažos privačių samdinių grupuotės karts nuo karto atklysta patyrinėti Deadtown'o. Kituose žemynuose sklinda gandai, kad nuotykių ieškotojai čia gauna daug pinigų už atliktas užduotis. Puiki propaganda prisivilioti "šviežios mėsos" į šį pragaištingą regioną. Vietiniai gyventojai ir sukilėliai noriai perka kitataučių atsivežtus šaudmenis apsiginti nuo miestelyje pogrindyje veikiančios religinės sektos, žinomos "the OCULUS" vardu, į kurią buvo užverbuotas Deadtown'o meras ir jo patarėjai. Kariuomenė netekusi politinės paramos atsiskyrė nuo likusios valdžios ir miestelyje įvedė nepaprastąją padėtį dėl magiškų ir antgamtinių galių turinčių asmenų, tol kol išsiaiškins kas ir kodėl atsakingas dėl jų atsiradimo mieste. Šiai specialiai užduočiai buvo pasitelktos užsienio spec. monstrų medžiotojų būrys "in SPECTRUS". Dėl spec. būrio veiksmų miestelyje sunerimo gyventojai, kurie nori taikos, nes panašu, kad "in SPECTRUS" Deadtown'e turi kitų užduočių nei tik sugaudyti ir likviduoti monstrus. Lapkričio 3 dieną, SPECIALUSIS MŪŠIO FRONTO proginis helloween'o žaidimas - Trick'r Treat 3: the Cursed ones! Lets take a part!

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS


MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100


ŽAIDIMO PUSĖS ir KOMANDOS:

  • Deadtown'o laisvoji kariuomenė - DLK (22%);
  • Vietiniai gyventojai sukilėliai - VGS (22%);
  • Monstrų medžiotojų draugija "in SPECTRUS" - MMD (22%);
  • Religinių fanatikų sekta "the OCULUS" - RFS (22%);
  • Monstrai, demonai, velniai ir angelai - NPC (10%).

Komandų užduotys: Specialiųjų questų atlikimas. Išgyvenimas kritinėse situacijose. Derybos su žaidimo NPC ir monstrais. 

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.



RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA:2019m. lapkričio 03 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: Zapyškis, ex. vasaros vaikų stovykla - VILKAS [WGS koord. 54.938516, 23.609784]
  • KAINA: 19-39* Eur

*Dalyvio mokestis 19 Eur mokant internetu iki 2019 10 16 vidurnakčio, 24Eur mokant internetu iki 2019 10 27 vidurnakčio ir pavėluota registracija (jeigu bus laisvų vietų) 29eur iki 2019 11 01 vidurnakčio. Vietoje registracijos nėra!


DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA: 08:30 - 10:00 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS ir žaidimas: 10:00 - 17:00 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir žaidimo aptarimas: 17:00 vietos laiku.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 100 


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia:http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Zapyškio Ex. vasaros vaikų stovykla Vilkas. Žemėlapis žaidime skirstomas į tris ZONAS: marketplace (žalia zona - draudžiami bet kokie koviniai veiksmai), close combat (geltona zona - naudojami tik šaltieji ir 1 klasės ginklai), wilderness (raudona zona - naudojami visi ginklai pagal MF standartinius greičių limitus). Visi dalyviai gaus renginio žemėlapį renginio dieną.

Saugumas ir šaudymo atstumai: Standartiniai Mūšio fronto greičio limitai. 


Ginklų naudojimas ir gyvų / sužeistų žaidėjų veiksmai žaidime:


Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu), kitokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę. Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iškarto keliauja į komandos respawn'ą - bazę.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes žaidimas baigiamas ir keliaujama į savo komandos respawn'ą - bazę. Mediką dedikuoja organizatoriai arba komandos vadas. Medikas žymimas raudonu kryžiumi baltame fone. Gydymo priemones išduoda organizatoriai arba jos gaunamos atlikus specialius questus.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama. Iš pirmo aukšto pastatų galima atakuoti tik pavieniais šūviais iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę. Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas išlaikant 1m atstumą iki lauko.

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų. Pykšt – pokšt taisyklė negalioja. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai pasiduoda. Nerašyta taisyklė pistoletas vs. automatas negalioja. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas) abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100% kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Rekomenduojama išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti. Visos konfliktinės situacijos perduodamos organizatoriams ir sprendžiamos čia ir dabar, po žaidimo nepagrįsti kaltinimai ir pastabos nevertinami.


Nukauto žaidėjo veiksmai:


Sužeistas žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra pašautas. Toks žaidėjas pasižymėjęs oranžine liemene, gali šauktis mediko balsu ir radijo ryšiu. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime. Negali pasakoti žaidybinių detalių ir informacijos gyviems žaidėjams žaidime ir komandai radijo ryšiu. Pagalbos galima šauktis 15minučių balsu arba radijo ryšiu, po 15minučių žaidėjas nukraujuoja ir yra laikomas mirusiu, bei keliauja į savo komandos respawn'ą - bazę.

Žuvęs žaidėjas.  Nukautas žaidėjas privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir keliauti tiesiai į savo komandos respawn'ą - bazę. Išėjimas iš komandos respawn'o - bazės, tik su vado leidimu. Būtina pasitraukti iš nukovimo vietos ar keliaujamo maršruto 2 metru spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai. Mirusiems laisvai vaikščioti po poligoną negalima.

Lootinimas arba apieškojimas. Tiek sužeistas, tiek nukautas ir į komandos respawn'a / bazę grįžtantis žaidėjas, gali būti lootinamas. Žaidėjas gali pasirinkti atiduoti visus lootinamus in game daiktus pats, arba būti fiziškai apieškomas su galimybę pasilikti nerastus in game itemus. In game itemai: amunicja, granatos, gydymo priemonės, questų daiktai pažymėti raidele (Q).

Grįžimas į savo komandos respawn'ą. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į savo komandos respawn'ą juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. 


Specialiosios įrangos naudojimas ir amunicija:


Granatos. Airsoft imitacinės granatos žaidime gaunamos iš questų arba išduodamos organizatorių. Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į savo komandos respawn'ą (nuo granatos žuvęs žaidėjas neturi galimybės būti pagydytas). Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). Renginio metu galima naudoti tik pramonines dūmines granatas.

Skydai. Skydus gali naudoti tik tam tikros frakcijos kurioms įrangą išduoda tik organizatoriai - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydininkas - žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis granata sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas. Amunicija išduoda organizatorius. Žymėti 0,25g bb's pagal komandų frakcijas. Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - respawn'uose Bet koks savo atsivežtos amunicijos naudojimas ir pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas. 

Radijo ryšys. Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.


Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei respawn"uose:


Laisvi pasišaudymai. Respawn'e laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net respawn'o zonoje.

Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisukta).

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai). Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius nurodant žaidėjo registracijos numeriuką klijuojama ant rankos. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.


NPC ir žaidimo LARP personažai (monstrai, demonai, angelai ir kitokie velniai):


Grim the Saint - Deadtown'o šventikas išgyvenęs bažnyčios gaisrą. Klajoja po miestelį be aiškios lokacijos, kartais grįžta į sudegusią bažnyčią pamaldoms. Lengvai atpažįstamas iš apdegusio veido ir drabužių. Turi unikalių ryšių su mirusiųjų pasauliu ir sugeba prikelti mirusiuosius (apeigoms reikalinga paprasta vėlinių žvakė). Turimi questai / užduotys: the Saint rituals ir Protect the Light.




Baba the Yaga - Baubas dar žinomas Samuelio vardu. Prikelta iš mirusiųjų ir ramybės nerandanti miestelio vaistininko dvasia. Būdamas gyvas Samuelis pridarė daug blogų darbų, tokių kaip narkotinių gamyba ir psichotropinių medžiagų sintetinimas. Užsiimdamas šiuo pelningu hobiu pats nejučia įjunko į svaigiųjų medžiagų liūną. Viena vakarą buvo rastas perdozavęs savo laboratorijoje. Turimi questai / užduotys: the 1000 gram, Narco LAB stuff.




Brain the Stormer - buvusi miestelio mokslininkė - biologė. Expertinė sritis botanika ir genetika. Dėl keistų maisto papildų bandymų ant savęs šis senolis šiek tiek mutavo. Dievina sodininkyste. Miestelyje augina retus augalus ir atlieka jų tyrimus. Neaiškiais tikslais. Vietiniai gyventojai jį kaltina dėl tirštos rytinės miglos Deadtown'e. Turimi questai / užduotys: bus papildyta...




Pink the Lady - ne veltui pink ir dar lady. Praeitais metais po gražiausios Deadtown'o merginos rinkimų Pinkė buvo žiauriai užpulta ir sumušta. Pabudusi reabilitacijos centre po 5 mėnesių, taip niekada ir negrįžo į sveiką protą, o jos veidas užpuolimo metu buvo baisiai subjaurotas. Pagrindiniai įtariamieji - užsienio kariškiai ištroškę gražių merginų, kurie viešėjo miestelyje Helloween'o šventės metu. Nuo tos dienos Pinkės sąskaitoje neoficialiais duomenimis 47 kariškių aukos. Sklinda gandai, kad ji juos supjausto mažais gabaliukais ir parduoda miestelio pirkliui. Turimi questai / užduotys: Test your Luck, Get a Shot.




JillyBean the Joker - tituluotas kaip geriausias žemyno juokdarys. Deadtown'e garsėja kaip unikalių show organizatorius. Vaikystėje mėgstamiausia veikla būdavo animacinių multikų žiūrėjimas, vėliau persimetė ant azartinių žaidimų. Šiomis dienomis visus laisvus pinigus pralošia kazino arba stalo žaidimų vakaruose. Sklinda kalbos, kad JillyBean'as yra laimėjęs ne vieną tarptautinį extremalų šachmatų turnyrą. Turimi questai / užduotys: bus papildyta...




Džo the Psycho - totalus psichinis ligonis. Nuo užpraeitų metų nerandantis ramybės dėl miške žuvusio tėvo. Kas dieną galanda pjūklo grandinę savo it skustuvas aštriais nagais. Prisiekęs prie sudegusios bažnyčios altoriaus atkeršyti už tėvo mirtį nuolatos puldinėja Deadtown'o gyventojus ir čia atvykstančius turistus. Psichiškai siautėja pamatęs ugnį. Labai vertina Deadtown'o augalus ir žoleles, ypač raminančias. Turimi questai / užduotys: Herb me out fell'as ir Die madafaka, die.




Berry the Aunt - viską matau, viską žinau. Užkietėjusi paskalų, gandų ir pletkų nešiotoja. Deadtown'e ši močiutė rekordininkė. 7 kartus laimėjusi projektą atspėk milijoną, ji žino beveik visus atsakymus į jūsų klausimus. Dievina šokoladinius saldainius ir kava. Turi įvairiausių dalykėlių kuriuos parduoda (gydymo priemonės ir eleksyrai). Nuolatos lankosi Deadtowne ir daug bendrauja su visais, todėl žino kas, ką ir kur veikia. Jeigu reikia konkrečios informacijos, tai puikus asmuo puodeliui kavos. Turimi questai / užduotys: Trick or treat ir Rest in Thailand bus papildyta...




 

PUSĖS

Deadtown'o laisvoji kariuomenė - DLK (22%)

Religinių fanatikų sektantams užverbavus Deadtowno merą ir jo patarėjus Nacionalinė Deadtowno armija prarado finansinį ir politinį rėmimą. Kilus lengvam chaosui valdžią armijoje perėmė patyręs armijos generolas Francua de Kuveira. Laisvosios armijos pagrindinis tikslas išsiaiškinti religinės sektos buvimo vietą, ją izoliuoti ir sulaikyti bet kokius su šia įtartina grupuote susijusius asmenis (DLK aptikus "the OCULUS" respawn'o vietą ir aptvėrus SPEC. juosta - grupuotės respawn laikas prailgėja iš 15min į 30min.). 

Aprangos kodas: full camo (multicamo, flectarn, woodland ir kt.) + šalmas arba kepurė su snapeliu. Galima taktinė amunicija liemenė ar diržas. Draudžiama dažyti veidai, maskuojantys (ghille ar pan.) kostiumai, juodos aprangos detalės pvz juoda taktinė liemenė.

Vietiniai gyventojai sukilėliai - VGS (22%)

Eilę metų iš eilės skriaudžiami gyventojai tapo labiau patyrę ir atsargesni, didžioji jų dalis apsiginklavo ir pradėjo kovoti už išlikimą. Pagrindinė ir labiausiai vertinama valiuta maistas, vanduo, amunicija. Noriai bendradarbiauja su laisvąją kariuomene. Teikia jiems slaptą informaciją už deadnerus, dėl to yra užsitraukę "the OCULUS" rūstybę. Nesenai praradę merą, išsirinko nauja valdžios organą, kurį praminė Oligarchu. Naujojo vado niekas nėra matęs akyse. Sklinda kalbos, kad gyventojai jį akylai saugo slaptoje vietoje nuo pašalinių ir Deadtowno monstrų akių, bei žinoma "the OCULUS" sektos. Pagrindinė užduotis surasti dingusį miestelio merą ir atgauti kartu su juo dingusį miestelio iždą su 16 tūkstančių deadnerų. Įvykdžius šią misiją VGS susimoka turimus įsipareigojimus užsienio ginklų tiekimo organizacijoms ir išsidalina likusius 4 tūkstančius deadnerų.

Aprangos kodas: half camo (pvz camo kelnės ir vienspalvis viršus arba atvirkščiai išskyrus juodą) ir minimaliai juodai teplioti veidai. Galimas amunicinis diržas. Draudžiama amunicinės liemenės, šalmai, kepurės su snapeliu ar bet koks galvos apdangalas išskyrus veido ir akių apsaugas.

Monstrų medžiotojų draugija "in SPECTRUS" - MMD (22%)

Iš specialiųjų pajėgų karių sudaryta grupuotė išsiskirianti kritinių situacijų valdymu. Į regioną atvyksta kartas nuo karto ir tik dėl monstrų gyvenančių Deadtown'e. Panašu, kad apie šių antgamtinių būtybių egzistavimą ir jų galias jie yra gerai informuoti ir pasiruošę juos sugauti. Sklinda gandai, kad didžioji dalis šių vyrų Deadtown'e lankosi ne pirmą kartą. Sugavus monstrą jie dažniausiai jį transportuoja į savo operatyvinę bazę, kurioje juos laiko iki transportavimo. Vienintelis monstras, kuris sugeba jiems pasipriešinti ir juos žudo - Džo the Psycho. Jo pjūklo ašmenims šis būrys nėra atsparus ir miršta nuo kontakto. Nuolatos plečia sako komandą ir samdo aukšto rango vietinės kariuomenės generolus už deadnerus. Pagrindinis grupuotės tikslas sugauti kuo daugiau monstrų ir išgauti iš jų specialiuosius questus, bei neleisti jų gauti kitoms frakcijoms. Sugautas ir išlaikytas OP'e 30minučių monstras atiduoda abu turimus "in SPECTRUS" frakcijos questus gera valia ir pasišalina iš OP'o. Visus monstrus iš OP'o vienu metu gali paleisti Džo the Psycho išgriovęs izoliatoriaus sienas.

Aprangos kodas: Full black outfit (juodas viršus, juodos kelnės, juoda kepurė ar šalmas, juoda taktinė liemenė ar diržas (neprivaloma). Draudžiama bet koks CAMO, veidų dažymas. Dominuoja tik juodi akcentai.

Religinių fanatikų sekta "the OCULUS" - RFS (22%)

Unitaristų bažnyčia ar garsusis japonų Aum Sinrike klanas tik vaikų žaidimas palyginti su "the OCULUS" sektantais. Ši lunatiku grupuotė garbina stabą vardu Oculus. Iš hebridų kalbos išvertus tai reiškia sąžinės balsą. Sistemingai garbina ir meldžiasi OCULUS statulai savo šventykloje, už tai šis stabas savo pasekėjams atlygina amunicja ir svarbia informaciją kurią karts nuo karto nuskaito regione (monstrų lokacijomis, questais). Nuolatos gaudo vietinius gyventojus ir atlikdami specialiąsias apeigas savo šventykloje grobia jų sielas. draugauja su monstrais, jiems padeda. Todėl greičiau ir pigiau iš jų išsiperka savo frakcijos questus. Pagrindinė sektos užduotis surinkti 20 nekaltų sielų. Sklinda gandai, kad sugavus potencialią auką sektantai ją parsigabeną į savo šventyklą kur klano šventikas atskiria aukos sielą nuo kūno. 

Aprangos kodas: Vienspalvis (išskyrus juodą) gearas su gobtuvu + kuprinė (gobtuvas ir kuprinė turi būti dėvimas viso žaidimo metu), rekomenduojami paltai, apsiaustai. Draudžiama taktinė liemenė ar diržas. Taip pat draudžiama juoda, mixed camo, camo apranga ir dažyti veidai.

Monstrai, demonai, velniai ir angelai - NPC (10%)

Registracija uždaryta

Mistiniai Deadtown'o personažai regione nieko nebestebinantys. Kiekvienas turi unikalių gebėjimų ir po 2 skirtingus questus. Norint gauti questą iš monstro reikia įvykdyti jo reikalavimus, sumokėti pinigų - deadnerų ARBA atgabenti reikiamų questinių daiktų. Monstrai yra nemirtingi ir į agresiją atsako tuo pačiu. Matydami konfliktines situacijas dažniausiai ginasi ir puola artimiausią kontaktą. Bet koks monstro prisilietimas yra mirtinas, todėl rekomenduojama laikytis augaus atstumo ir tiesiogiai su jais nekontaktuoti. Šios būtybės už tam tikrą pagalbą ar atliktas užduotis gali suteikti vertingos informacijos, pagydyti ar parduoti "in-GAME" daiktų. Draudžiamas bet koks šaudymas į šiuos NPC jeigu tai nėra spec questo dalis. 

Aprangos kodas: Specialusis. Pagal šventinę tematiką. Aprašymas (vardas + tipas).

  • Grim the Saint (quest, healer)
  • Baba the Yaga (quest, trader)
  • Brain the Stormer (quest, healer)
  • Pink the Lady (quest, trader)
  • JillyBean the Joker (quest, info)
  • Džo the Psycho (quest, killer)
  • Berry the Aunt (quest, info)