PENTAGONAS - RUSH IV

Renginio pradžia
2019-10-20 (S)
12:00
Renginio pabaiga
2019-10-20 (S)
15:30
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
100% SKIRMISH
Kaina
7-15
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
46
Patvirtintų
46
Apmokėjusių
37

Renginio aprašymas

RUSH IV

Žaidimo dienos programa:

Data: 2019-10-20

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00 1 raundo pradžia.
  • 13:30-14:00 1 raundo pabaiga ir pasiruošimas kitam raundui.
  • 14:00 2 raundo pradžia.
  • 15:30 2 raundo pabaiga, žaidimo rezultatų aptarimas.

 

Rekvizitai apmokėjimui:

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-10-16 7 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-10-19 10 Eur
  • žaidimo dieną 2019-10-20 15 Eur

Žaidimo kaina nuomininkams

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-10-16 20 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-10-19 25 Eur
  • žaidimo dieną - 2019-10-20 30 Eur (Tik iš anksto pranešus, kad apmokėsite žaidimo dieną!)

Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. Žaidėjui neturint liemenes bus galima įsigyti vietoje (kaina 5 Eur), tad pasiruošiame iš anksto savo, kad nereiktų permokėti :)

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Tai komandinio darbo ir greitesnio judėjimo reikalaujantis žaidimas, kuriame per nustatytą laiką atakuojanti komanda turi sunaikinti pozicijas eilės tvarka pasinaudojant elektroniniu sprogmeniu. Gynėjų komandą bando išlaikyti kiek galima daugiau apsaugotų pozicijų turint limituotą skaičių išėjimų iš mertviako. 

Žaidimas susideda iš dviejų raundų, kurio vieno trukmė 1:30h, pasibaigus raundui komandos susikeičia pusėmis. Komandų pakeitimui skiriama 30 minučių per kurias žaidėjai turi persinešti daiktus į kitą mertviaką ir pasiruošti kitam raundui.

Žaidimo pabaigoje skaičiuojama, kuri komanda sunaikino daugiau pozicijų, o esant lygiam skaičiui kuri greičiau.

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
  • Maksimalus žaidėjų skaičius:
    • Žaidėjų su asmenine įranga - iki 50 žmonių.
    • Nuomininkų - iki 10 žmonių.

PUOLANČIŲJŲ KOMANDOS SPECIFINĖS TAISYKLĖS

  • Puolančiųjų komanda žaidima pradeda iš mertviako.
  • Žaidimo pradžioje lagaminas bus iškart paruoštas užtaisymui. Po pirmos,antros,trečios... pozicijos sunaikinimo prieš pernešant sprogmenį(lagaminą) jis turi būti vėl užminuojamas organizatorių. 
  • Puolančiųjų komandos žaidėjas privalo pasirūpinti, kad sprogmuo(lagaminas) nebūtų pamestas. Jei nutiko taip, kad į jus pataikė, kuomet nešėt lagaminą vienas ir aplinkui nėra komandos narių, kurie žinotu kur buvo paliktas sprogmuo(lagaminas). Privalomą jį parsinešti su savimi į mertviaką. 

GYNĖJŲ KOMANDOS SPECIFINĖS TAISYKLĖS

  • Gynėjų komandą žaidimą pradeda jau žaidimo teritorijoje.
  • Gynėjų komanda sprogmens(lagamino) perimti, judinti, slėpti negali.
  • Jei puolančiųjų komanda padėjo spogmenį(lagaminą) į poziciją, gynėjų komandas tikslas yra nukenksminti sprogmenį(lagaminą) jį išminuojant. Tam padaryti yra skiriama 15 minučių. Jei nukenksminti nepavyko žaidėjai atsitraukia ginti kitos pozicijos. 

MERTVIAKAI IR IŠĖJIMAS IŠ JŲ

  • Puolančiųjų komanda turi neribotą išėjimų iš mertviako skaičių.
  • Puolančiųjų komanda mertviaką gali palikti nepriklausomai nuo to kiek jame yra žmonių.
  • Gynėjų komanda turi 75 išėjimus iš mertviako.
  • Gyvėnju komanda iš mertviako išeina tik esant 5 asmenims arba gavus atskirą įsakymą.

 

Specifinės taisyklės

Pirotechika

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
  • Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.

Pusės