BADEGESTAN 3 - Pabradė

PRADŽIA
2019-09-28 15:00
PABAIGA
2019-09-29 15:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
Milsim / War
KAINA
25-35
Užsiregistravusių žaidėjų
243
Patvirtintų
242
Apmokėjusių
195

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

2019-09-28

11:00 - 13:00 dalyvių atvykimas, registracija;
13:00 - 14:00 Lietuvos kariuomenės ekspozicija;
14:00 - 15:00 instruktažas;
16:00 - 17:00
pasiruošimas žaidimui;
17:00 - žaidimo pradžia.

2019-09-29
02:00 - 08:00 aktyvios fazės pabaiga, poilsis savo palapinėse "safe zone" arba pastatuose mūšio zonoje;
07:00 - 09:00 rytinis atsikėlimas, pasiruošimas žaidimui;
07:30 - 08:30 naujų žaidėjų atvykimas, chronavimas ( jei tokių bus );
08:00 - 09:00 rytinis maitinimas, užduočių aptarimas;
09:00 - 10:00 sugrįžimas į pozicijas;
10:00 - 16:00 dieninis žaidimas;
16:00 - 17:00 maitinimas, žaidimo aptarimas.
 
DALYVIO BILIETO KAINA

* 25 € apmokant iki 2019-09-15 23:59
* 35 € apmokant iki 2019-09-26 15:00 
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

 

* bilietą sudaro - suvenyras, 2 x maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

 

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

2019 metai, rugsėjo 28 d., Badegestanas-3. Po paskutinio nesėkmingo JAV smūgio sukilėliams regione padėtis destabilizavosi. Prasidėjo didelio masto konfliktas tarp vyriausybinių pajėgų, remiamų JAV, ir sukilėlių, kurie užvaldė didžiąją dalį valstybės. Dabar amunicija laisvai transportuojama į aplinkines valstybes per kiauras sienas, kadangi pasienio tarnyba nebefunkcionuoja. Vietinės sukilėlių grupuotės įvedė regione patruliavimą, sukūrė vidaus tarnybas bei pilnai perėmė valstybės valdymą. 
Buvę valstybės vadovai su vis dar juos remiančiais kariuomenės likučiais atsitraukė į lojalų sostinės Pabrazi rajoną, bei į pagalbą išsikvietė JAV evakuacijos būrį, kuris atvyksta į regioną antžeminėmis priemonėmis ir 2019-09-29 15:00 val. išveža vyriausybės likučius už regiono ribų. JAV ir remiamos vyriausybinės pajėgos smarkiai svarsto aktyvuoti artileriją, stovinčią visai šalia valstybės sienos, taip galėdami smogti sukilėlių pozicijoms netoli Pabrazi ir pasienio regiono. Tačiau artileriniai apšaudymai gali pakenkti civiliams gyventojams, esantiems sostinėje ir nesiruošiantiems evakuacijai. Dėl to vyriausybė nusprendė artileriją naudoti tik tiksliai koordinuodami veiksmus antžeminėmis pajėgomis. Tam JAV atsiunčia specialiai apmokytus elitinius karius. Aršūs mūšiai persikelia į sostinę Pabrazi ir jos apylinkes.
Iki eksfiltracijos vyriausybinės pajėgos turi užtikrinti „švarų“ atvykimo ir išvykimo kelią bei pabandyti nuslopinti sukilėlių veiksmus regione.

 

Žyma „Slaptai“

 

Užsienio žvalgybos duomenimis: regione veikia nenustatyti agentai, kurie yra infiltruoti į abiejų konfliktinių pusių gretas. Esant reikalui gali būti naudojami diversijoms ir/arba teroro aktams įvykdyti. Tačiau ši informacija nėra tiksli, todėl esant regione įtemptai situacijai reikia išmokti atidžiai vertinti kiekvieno pasitikėjimą. 

 

Kariaujančios pusės

 

Badegestano vyriausybinės pajėgos ir JAV elitiniai būriai:

Tik komandos (mažiausiai iš 3 narių ). Gali registruotis ir pavienių žaidėjų junginys, tačiau privaloma informuoti apie tai el.paštu.
Dress code: Šalmas ir ekipuotės liemenė (CIRAS ir pan.).
Maksimalus kiekis: 70 dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).
Moralinės vertybės: šią pusę rekomenduojame rinktis labai motyvuotiems ir ne vienerių metų patirtį turintiems žaidėjams.


Ginkluotos grupuotės/sukilėliai:

Gali registruotis komandos ir pavieniai žaidėjai su savo įranga.
Dress code: Mixed Camo, Šemagai, treningai, panamos, kepurės su snapeliu ir pan. (svarbu, kad nebūtų dėvimas ŠALMAS ir CIRAS at PLATE  carier liemenė )
Maksimalus kiekis: 100+ dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).

BADEGESTANO REGIONE KELIAMOS UŽDUOTYS

Badegestano vyriausybinės pajėgos ir JAV elitiniai būriai:

• 
Specialaus radijo ryšio taško apsauga ir kontrolė;
• FOB apsauga ir kontrolė;
• Evakuacinio kelio kontrolė;
• AIR drop kooregavimas ir perėmimas;
• Organizavimas kuro papildymo iš naftos laukų;
• Rekognoskuotė priešiškų pajėgų;
• PB (patrulio bazės) steigimas ir kontrolė;
• Išminavimo darbų organizavimas;
• Puolimas priešiškų pajėgų pozicijų;
• Biologinio ginklo dalių aptikimas ir perėmimas;
• Kitų spec. užduočių vykdymas.
Ginkluotos grupuotės/sukilėliai:
• Priešiškų pajėgų FOB žvalgyba ir puolimas;
• Minavimo darbai;
• Paieška priešiškų pajėgų radijo ryšio taškų, jų užėmimas ir kontrolė;
• AIR drop aptikimas ir perėmimas;
• Organizavimas kuro papildymo iš naftos laukų;
• Užminuotos vietovės apsauga ir kontrolė;
• Pastovi užimtų pozicijų kontrolė;
• Biologinio ginklo dalių aptikimas, perėmimas ir ginklo sukūrimas;
• Šaudmenų gamyklos apsauga ir kontrolė;
• Kitų spec. užduočių vykdymas. 

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Naktinio žaidimo taisyklės:

Naktiniame žaidime naudojami tik 1-2 klasės ginklai ar guminės peilių imitacijos, šratasvydžio granatos. Naktiniam žaidimui prasidėjus visi dalyviai, nenaudojantys trasuojančių garso slopintuvų, privalo ant ginklo ugnies slopintuvo užsidėti ir aktyvuoti organizatorių išduotas šviečiančias lazdeles.
Taikoma išimtis žaidėjams, kurie naudoja TRACER garso slopintuvus. Šiems žaidėjams neprivaloma dėtis šviečiančią lazdelę, tačiau su sąlyga, kad garso slopintuvas visuomet bus įjungtas (kad šaudymo metu viduje esantis sensorius žybsėtų).
Nakties metu MEDIKO taisyklės NEGALIOJA.
Nakties metu kaip identifikuojamas nukautas žaidėjas:

Gavus pataikymą arba rikošetą į bet kurią kūno dalį žaidėjas PRIVALO kuo skubiau apsišviesti RAUDONAI degančiu prožektoriumi (oranžinės liemenės dėtis neprivaloma, kadangi raudonai šviečiantis prožektorius reikš, kad ten nukautas žaidėjas). Su raudonu prožektoriumi einama iki pat „mertviako“/FOB/parkingo.
Baltos  spalvos prožektoriai naudojami tik pritvirtinti ant ginklo. Jie negali būti nuimti, palikti šviesti ar kitaip naudojami. Baltos spalvos prožektorius gali naudoti tik gyvi žaidėjai. Taikoma išimtis, jei žaidėjas nukautas ir reikia apsižiūrėti vietą dėl pamestų daiktų, žaidėjas privalo įsijungti raudonos spalvos prožektorių ir tuomet galima pasišviesti su baltu prožektoriumi, ieškant daiktų ar kelio link parkingo, „mertviako“, FOB. Tačiau visą kelią eiti įjungus baltos spalvos prožektorių griežtai DRAUDŽIAMA .
Rekomenduojame įsigyti raudonus mirksinčius dviratininkų prožektorius nušautiesiems žaidėjams identifikuoti arba tureti CIKLOP tipo prožektorių, naudojamą ant galvos.

Apšviečiamos raketos:
Nakties metu bus galima naudoti apšviečiamas raketas/flarus, tačiau žaidėjas, naudojantis raketas arba flarus, privalo prisiimti atsakomybę ir įvertinti raketos skridimo kampą, bei būti įsitikinusiu, kad panaudojus raketą, nebus padegta žolė, pastatai ar miškas.

Apšviečiamos atotampos:
Nakties metu bus galima naudoti apšviečiamas atotampas. Žaidėjas, naudojantis atotampas, privalo prisiimti atsakomybę ir įvertinti visas aplinkybes, kad nebūtų padegtas miškas, žolė ar pastatai.
Transporto naudojimo ir naikinimo taisyklės:

Žaidimo metu žaidėjai gali naudoti transportą. Transporto savininkas privalo įvertinti, kad naudojamai transporto priemonei gali nutikti gedimai dėl neatsargumo ar kitų aplinkybių. Prieš naudojant transportą privaloma suderinti su organizatoriais.

Transporto priemonė skirta tik transportuoti žaidėjus. GRIEŽTAI draudžiama šaudyti iš jos. Taip pat GRIEŽTAI draudžiama šaudyti į transporto priemonę. DĖMESIO: žaidėjas, pažeidęs šiuos punktus, privalės atlyginti transporto savininkui patirtus nuostolius. 
Taikoma išimtis transporto priemonėms su įrengtais spec. bokšteliais šaudymui. Šaudymas iš įrengto spec. bokštelio galimas, tačiau transporto priemonės savininkas privalo įvertinti tai, kad tokiai transporto priemonei galimi apgadinimai, siekiant nušauti šaulį, esantį bokštelyje. Į transporto priemonę su įrengtu bokšteliu specialiai šaudyti yra draudžiama. Galima šaudyti tik konkrečiai bandant nušauti šaulį, esantį bokštelyje. 

Aplink transporto priemonę yra 20 metrų spindulio zona, kuri yra nešaudymo zona. Tai reiškia: asmenys, atvykę su transportu ir sustoję, gali neišlipti ir žvalgytis, tačiau išlipus bent vienam žaidėjui iš transporto priemonės, tas žaidėjas privalo atitolti nuo transporto priemonės 20 metrų į galimo susišaudymo zoną. Už transporto priemonės slėptis ir naudoti transportą kaip priedangą yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA.

Transporto naikinimas: transportas naikinamas tik airsoft granata. Naikinti galima tik stovintį transportą, važiuojančio transporto sunaikinti negalima. Granata privalo susprogti po transportu. Transporto priemonės vairuotojas privalo užfiksuoti šį faktą ir grįžti su įjungtais avarinio signalo žibintais į bazę/„mertviaką“. Transportas sunaikinamas 1 val. Jei granatos sprogimo metu transporte sėdėjo ekipažas, visi žūsta ir ekipažas vadovaujasi mertviako taisykle. 

Transporto priemonės galimas maksimalus greitis - 20 km/h. Vairuotojas privalo užtikrinti visų žaidėjų saugumą ir vairuoti atsakingai bei saugiai.

Užtvaros/barikados: Transporto priemonę galima stabdyti tik įrengiant kelio užtvaras/barikadas. Barikada turi būti ne siauresnė nei 3 m. pločio ir ne žemesnė nei 1.5 m. aukščio. Vairuotojas negali apvažiuoti užtvaros, jis tik gali saugiai grįžti atgal arba rinktis kitą kelią. Asmenys, kurie pastatė užtvarą, po žaidimo privalo panaudotas priemones patraukti ir atlaisvinti kelią. 

 
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. Žaidimas pradedamas tik su viena užpildyta dėtuve, kuri atžymėta spec. lipduku.
Papildomų dėtuvių atrakinimas: Žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik radus spec. QR kodą, kurį nuskaičius bus pateiktos koordinatės vietos, kurioje nukrito ammo box su spec. lipdukais dėtuvių atrakinimams. ( rekomenduojame neštis į žaidimą telefoną su galimybe nuskaityti QR kodą ).

Dėtuvių pildymasis: 
Badegestano vyriausybinės pajėgos ir JAV elitiniai būriai:
Bus išduotos spec. dėžės (ammo box). Visi žaidėjai privalės sudėti savo BBS į ammo box dėžes. BBS pildymasis bus galimas tik ten, kur yra to skyriaus ammo box. Pvz. mūšio metu Alfa skyriui stipriai baiginėjasi šoviniai. Skyriaus vadas susisiekia PMR kanalu su pajėgų vadu ir prašo šaudmenų pastiprinimo. Išsiunčiamas logistikos skyrius Bravo, jam atvykus visi Alfa pildosi dėtuves ir po pasipildymo Bravo grįžta į FOB. Dėžių nešiotis su savimi nebus galima. 
Išsikvietus logistikos skyrių bus atnešamos ammo box į vietą. Pasipildžius skyriui, kuris išsikvietė amunicijos aprūpinimą, aprūpinimas grįžta atgal į FOB. 

Ginkluotos grupuotės/sukilėliai:
Dėtuvių pildymasis bus galimas tol, kol šaudmenų gamykloje veiks staklės ir neužges gamybos procesas arba nebus sunaikinta gamykla. 


Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas - gyvas skyriaus karys/paramedikas, turintis gydymo priemones ( žaidybinis krepšys su med. priemonėmis ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 
Jei išpakuojama med. priemonė susigadino, ji laikoma sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujos med. priemonės nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinio krepšio turinys) yra perimamos iš nukauto paramediko (t.y. jei nukautas priešiškos komandos paramedikas kviečiasi kito paramediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinio krepšio turinį. Žaidėjas privalo juos atiduoti). Prieiti ir atimti priemones gali tik priešiškos pusės paramedikas, paprasti žaidėjai priemonių konfiskuoti negali. 

Med. priemonių krepšio turinys atnaujinamas tik tuomet, kada visos med. priemonės yra panaudotos ir paramedikas nebeturi gydymo priemonių. 

 

Pirotechnikos naudojimas:

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardas ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m. ir didesnis atstumas, jei atskrenda granatos užtaisas ir kliudo žaidėją, o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 5 m. spindulio taisyklė, ir užtaiso kliudymo taisyklė.

 

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s., leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui.
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejais, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą, abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

 

PUSĖS

JAV Elitinės Pajėgos

Registracija uždaryta

Tik komandos (mažiausiai iš 3 narių ). Gali registruotis ir pavienių žaidėjų junginys, tačiau privaloma informuoti apie tai el.paštu ([email protected])
Dress code: Šalmas ir ekipuotės liemenė (CIRAS ir pan.).
Maksimalus kiekis: 70 dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).
Moralinės vertybės: šią pusę rekomenduojame rinktis labai motyvuotiems ir ne vienerių metų patirtį turintiems žaidėjams ( nebus lengva :) )

Ginkluotos grupuotės/sukilėliai

Registracija uždaryta

Dress code: Mixed Camo, Šemagai, treningai, panamos, kepurės su snapeliu ir pan. (svarbu, kad nebūtų dėvimas ŠALMAS ir CIRAS at PLATE  carier liemenė ).
Maksimalus kiekis: 100+ dalyvių (kiekis koreguojamas pagal užsiregistravusius dalyvius).