XXI amžiaus karuose retai skaičiuojamas batų skaičius mūšio lauke - tokie karai dažniausiai pasižymi daugialypėmis hibridinėmis atakomis, kurios apima ekonominius, socialinius informacinius ir politinius aspektus. Hibridinis karo metodas, kai priešas yra sunaikinamas iš vidaus, atradimas yra priskiriamas klasikiniam strategui ir mąstytojui Sun Tzu, kuris gyveno apie 6–5 amžiuje pr. Kr. Galingiausios pasaulio valstybės stengiasi nualinti ar sunaikinti priešą iš vidaus, nepradedant aktyviųjų karo veiksmų išorėje. 2024-ųjų metų BATTLEFIELD 7 dalių žaidimų serija apjungs žymiausias vykusias ar tebevykstančias pastarojo 10-mečio hibridinės atakas ir karus.
<...> PART_7 <...>
2024-ieji, Eurazija, Balkanų regionas. Praėjus beveik 25-iems metams po Jugoslavijos žlugimo blogio šleifas niekur nedingo, jis lyg pūvančios mėsos tvaikas dykumoje, karts nuo karto gadina civilizuotas populiacijas. Karpatų kalnai iki šių dienų veikia kaip puikus prieglobstis įvairioms separatistų bendruomenėms, kurias savo naudai puikiai išnaudoja pasaulio galingieji. Destabilizuoti skurdžiai gyvenančius regionus, ten įvesti sąmyšį ir suirutę daug pastangų nereikia, o "išbadėję" kalnų gyventojai tik ir laukia kada galės perkasti priešams gerkles. Pusę metų, 3-ų didžiausių kaimyninių valstybių: Serbijos, Kosovo ir Albanijos inicijuota diplomatinių santykių atkūrimo konferencija žlugo tiesiog jos išvakarėse, kai buvo susprogdintas Karpatski viešbučių kompleksas kuriame ir turėjo vykti aukščiausio lygio šalių politikų susitikimas. Praėjus 2 dienoms po įvykių joks separatistinis judėjimas neprisiėmė atsakomybės, o valstybės kaltino viena kitą siekiant pakenkti kaimynams ir užgrobti jų žemes. Šalyse paskelbiamos karinės parengtys, o pirmuosius žingsnius konflikte žengia Kosovas, mobilizuodamas savo saugumo pajėgas (KSP) ir užimdamas 8 420 kv. km Albanijos ir Serbijos kalnų teritorijos, su reikalavimu jas atiduoti kaip moralinę ir materialinę kompensaciją už patirtus nuostolius. Pasaulinė bendruomenė pasmerkė tokius Kosovo veiksmus, o Albanija ir Serbija mobilizavo savo nacionalines gvardijas (ANG, SNG) ir pradėjo atsakomuosius veiksmus. Iš šalies galima matyti, kad netiesiogiai kariniame konflikte dalyvauja ir pasaulio "didieji žaidėjai". Pačios šalys, eilę metų neturėjusios didelės karinės galios, apsikeitė pirmaisiais balistinių raketų smūgiais, o ekspertai patikrinę jų nuolaužas padarė išvadas, kad gamyboje naudojami daugybė komponentų, gaminamų JAV, Rusijoje ar net Kinijoje. Kur slypi tikrosios karinio konflikto priežastys ir kas yra atsakingas už Karpatski viešbučių komplekso sunaikinimą Kosovo pasienyje? Rugsėjo 15-ąją kartu su bendraminčiais spręsime šį karinį konfliktą. Kurią pusę pasirinksi tu?
ĮSPĖJIMAS! Renginių scenarijams naudojama informacija ir turinys yra atvirai prieinamas, randamas ir naudojamas atvirai publikuojamuose šaltiniuose, tokiuose kaip google, wikipedia, chat GPT ir pan., todėl šios informacijos panaudojimas niekaip nėra susijęs su politika, religija ar didžiosiomis pasaulio valstybėmis, o skirtas tik Mūšio fronto žaidėjų vaizduotei praplėsti ir organizuojamų šratasvydžio renginių scenarijams sukurti. Šių renginių tikslas yra atspindėti realius pasaulio įvykius, taip sukuriant sąlygas gerai praleisti laiką šratasvydžio bendruomenės nariams.
SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS
MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už dalyviui neatvykus į žaidimą negražinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 24val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.
Žaidimo tipas: 100% DOMINATION with mobile APP
Komandų užduotys: teritorijos kontrolė ir dominavimas. Amunicijos kaupimas ir papildymas. Strongholdo dominacija. Pavojingų taškų apėjimas. Bus papildomų misijų žaidimo eigoje (masinio naikinimo ginklas, oro bombardavimas, minos, medikas, oro žvalgyba ir t.t.). Visus žaidimo parametrus valdome mobiliuoju telefonu QR kodų pagalba.
BŪTINA turėti pakrautą mobilųjį telefoną renginio dieną. REKOMENDUOJAME turėti ir pilną "powerbanką"! APP veikia tiek ANDROID, tiek IOS aplinkoje. Programėlę atsiųsime renginio diena!
Ginklų greičių standartiniai LŠF limitai (chronuosime pagal naują J [džaulių] sistemą). Tiuningo limitus galite rasti čia: https://www.sratas.lt/limitai/1
Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.
RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:
DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:
Dalyvio mokestis su savo įranga 25 Eur mokant internetu (vietoje apmokėjimo nėra).
NETURITE SAVO ĮRANGOS? JĄ GALITE IŠSINUOMOTI PAS MUS (galėsite pasirinkti įrangos paketą pirkdami bilietą)!
Dalyvio mokestis + bazinis įrangos ir aprangos komplektas 47Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis ir 1000 šovinių). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
Dalyvio mokestis + profesionalus įrangos komplektas 55Eur mokant internetu (ginklas, apranga, visos būtinosios veido ir akių apsaugos, oranžinė liemenė, daiktakrepšis, 1500 šovinių + radijo ryšio stotelė arba 5 imitacinės granatos). Vietoje užsakyti galimybės NĖRA.
MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 200. Pinigai už dalyviui neatvykus į žaidimą negražinami ir nekeičiami. Galima suderinti žaidėjo keitimą 24val iki renginio iš anksto suderinus su organizatoriais.
Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti
Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas (-ai), kuris (-ie) padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-
BŪTINA TURĖTI PAKRAUTĄ MOBILŲJĮ TELEFONĄ (rekomenduojame tik telefonus kurie palaiko google servisą) APP veikia tiek ANDROID tiek IOs.
Taip pat žaidėjams su išskirtiniu aprangos kodu pagal renginio tema - COSPLAY antsiuvas (3-5 žaidėjai per žaidimą).
KSP buvo oficialiai įkurtos 2009 m. sausio 21 d., remiantis NATO ir tarptautinės bendruomenės parama. Jų užduotys iš pradžių buvo ribotos, apimant vidaus saugumo užtikrinimą, civilinę saugą ir reagavimą į ekstremalias situacijas. 2018 m. Kosovo parlamentas priėmė įstatymą, leidžiantį KSP perorientuoti į pilnavertę kariuomenę per dešimtmetį. Šis žingsnis buvo siejamas su siekiu stiprinti Kosovo suverenitetą ir savarankiškumą gynybos srityje. Kosovo kariuomenės transformacija į modernią ir visavertę karinę jėgą vyksta nuolat, su NATO ir kitų tarptautinių partnerių parama.
Albanijos sąjungininkė šiame konflikte, SNG yra atsakinga už šalies gynybą ir saugumą. Serbijos ginkluotosios pajėgos turi ilgą istoriją, kurią sudaro dalyvavimas įvairiuose konfliktuose, ypač Balkanų regione.Gvardija sudaro žemės, oro ir specialiosios pajėgos. Pagrindinės žemės pajėgos naudoja įvairią ginkluotę, įskaitant serbiškus ir rusiškus tankus, šarvuočius, artilerijos sistemas, taip pat įvairius šaulių ginklus ir inžinerinę techniką. Oro pajėgose dominuoja MiG-29 naikintuvai. Šalis turi glaudžius karinius ryšius su Rusija ir Kinija, kurios yra pagrindinis šalies karinės įrangos tiekėjas.
Serbijos sąjungininkė šiame kare, ANG oficialiai žinoma kaip Albanijos nacionalinė gvardija, yra Albanijos Respublikos gynybos organizacija. Nors šalis yra gana nedidelė, Albanijos ginkluotosios pajėgos yra modernizuojamos ir reformuojamos. Skirtingai nei Serbija, Albanija savo pajėgose turi jūrų pajėgas, kurios yra atsakingos už šalies jūrų teritorijos apsaugą, ypač Adrijos jūroje. Jos apima patrulinius laivus, pakrančių apsaugos pajėgas ir jūrų logistikos vienetus. Oro pajėgose galima rasti labai modernių žvalgybinių dronų, bei smogiamųjų orlaivių, kurie esant reikalui gali pakilti tiek nuo žemės, tiek nuo jūrose plaukiojančių laivų.