PUNIC WARS VII 2024-04-28

Renginio pradžia
2024-04-28 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2024-04-28 (S)
17:30
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
TDM,CTF,FIND AND RECOVER
Greičio limitai
Kaina
0

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
23
Patvirtintų
23
Apmokėjusių
23

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

PUNIC WARS

 

Legenda

Tuo metu visa šalis kentėjo nuo skurdo ir nepritekliaus. Dėl prastų oro sąlygų žemė nedavė derliaus, infliacija kilo žaibo greičiu, o dėl mažinamų etatų net pusė gyventojų neteko darbų. Nelikus ką dėti ant pietų stalo, neliko nieko kita kaip sukilti. Nors prieš vėjo malūnus nepakovosi, bet prieš gobšus darbdavius ir dar gobšesnes koorporacijas, pildančias oligarchų pinigines, yra būtina. Gyventojai, sumanę kovoti už darbo vietų atgavimą ir oresnį atlyginimą, paskelbė kovą visiems tiems, kurie šalies problemas sprendė darbo etatų mažinimu ir ekonomikos smukdymu žemyn. Kova laukia arši, nes esantys valdžioje - itin karingi. Karo stovyklos dvi. Gyventojai, kovojantys, kad išlaikytų savo šeimas ir susigrąžintų darbus. Jie pavargo nuo nepritekliaus ir žino, kad vienintelė išeitis yra pergalė. Ateitis turi būti geresnė! Kiti – vadovai, direktoriai, jų pavaduojai, krūvos akcininkų bei slaptų partnerių, oligarchai ir jų išlepinti vaikai, nenorintys pokyčių. Jie įsitaisę patogiose kėdėse su odiniais rankų atramais ir nori įrodyti, kad gyventi galima ir dabar. Viskas gerai! Jiems nepatogu kažką keisti, tai kirs per jų pinigines, o šios – išpampusios nuo kupiūrų kiekio, kuriomis nieku gyvu jomis nesidalins su kitais. Už ką sirgsi tu šioje kovoje? Už gyventojus, pasiryžusius kovoti už savo oresnį gyvenimą ar už korporacijas, oligarchus ir jų valdomus vadovus, niekad nepavargstančius matyti tik save? Metas pasirinkti pozicijas, kelti ginklus. Kova prasideda.

N-18

Renginio programa

  • 09:30-10:00 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:00-10:30 žaidimo bendras brifingas
  • 10:30 žaidimo pradžia.
  • 16:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.

Žaidimo tipai:

  • Team deathmatch(TDM)
  • Capture the flag(CTF)
  • Find and recover
  • Payload

 

Taisyklės

Žaidimo metu griežtai draudžiama naudoti rusiškas uniformas, vėliavas ar kokia kita rusiška ar sovietine atributiką.

Visada dėvime akinius. Net ir mertviake jų nenusiimam, kažkas negerai einam prie mašinų ir ten susitvarkom. 

Neinam už stop juostų, jos skirtos įspėti kur yra pavojingi taškai.

Sužeistas žaidėjas, išsitraukia raudoną/oranžinę liemenę (liemenę privalo turėti kiekvienas žaidėjas), deda ją ant galvos ir keliauja į spawna.

Rikošetai skaitosi. Jeigu šratas atsimuša nuo kito objekto ir pataiko į jus, tu tampi sužeistu žaidėju.

Mediko taisyklė.

  •  Ar bus mediko taisyklė organizatoriai paskelbs prieš kiekviena žaidimą.
  •  Sužeista žaidėja galima grąžinti į žaidimą apviniodami galvą arba ranką visu binto ilgiu.
  • Antra karta pašautas žaidėjas grįžta i spawna.
  • Atsirišus bintui dėl prasto užrišimo arba kažkur užkliuvus, žaidėjas pats pasitaisyti nebegali, todėl toks žaidėjas skaitosi nukraujavęs ir turi grįžti i spawna

Dėl ginčų nestabdom žaidimo kitiems ir tiesiog kreipemes į organizatorius.

 

Organizatoriai:

Spartan Games visada laukia ir labai vertina žaidėju kritiką bei pastabas. Nuolatos ieškome kaip savo renginius padaryti įdomesnius. Mūsų žaidimuose dalyvauja tiek ilgamečiai airsofto entuziastai tiek pirmą kartą žaidžiantys.

Mūsų prioritetai 

  1. Saugumas
  2. Sąžiningumas, bei pagaba vieni kitiems
  3. Noras nugalėti

Mus rasite: čia

Specifinės taisyklės

Pusės

Blue

Yellow