ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-06-30 VIEVIS

PRADŽIA
2019-06-30 09:00
PABAIGA
2019-06-30 18:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
KAINA
13
Užsiregistravusių žaidėjų
103
Patvirtintų
102
Apmokėjusių
95

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Renginio laikai:

09:00 - 11:00 kariniai, spec. mokymai

11:00 - 12:00 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

12:00 - 17:00 žaidimas

17:00 - 18:00 - maitinimas, žaidimo aptarimas 

DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-06-27 23:59
* 20 € apmokant iki 2019-06-29 iki 15:00 
(atsiunčiant pavedimo kopijas į TacticalDay el paštą, [email protected] 

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-06-28 iki 18:00

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

 

* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių, radijo stotelė (racija), spec. kariniai mokymai 2 val. 
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Pagrindinės žaidimo užduotys:

Dominavimas Vievlandijos teritorijoje:


Žaidimo metu reikės užkariauti kuo daugiau Vievlandijos teritorijos, iškeliant savo respublikos karinę vėliavą. X ir Y pajėgos žaidimą pradės iš savo pusės taktinio operacijų centro (TOC). TOC bus naudojamas užduočių skirstymui ir operacijų valdymui, taip pat jie atliks "mertviako" rolę. Viso žaidimo metu reikės iškelti kuo daugiau savo pusės karinių vėliavų ir taip perimti kuo didesnę dalį Vievlandijos teritorijos. Iš viso žaidime bus 10 vėliavų stiebų prie kurių bus pririštos tiek X, tiek Y pajėgų karinės vėliavos. Aptikus tokį stiebą reikia iškelti savo kariaujančios pusės vėliavą ir vykdyti to objekto kontrolę iki pat žaidimo galo. Turint kuo daugiau objektų su savo pusės vėliavomis žaidimas sudėtingės, nes reikės vykdyti visų objektų apsaugą. TOC nežaidybinis objektas, kuris naudojamas kaip "mertviakas", todėl TOC'e negali vykti jokie susišaudymai. Iš TOC išleidžiami žaidėjai pagal laikrodžio rodyklę kas 20 min. arba pagal atskirą GM nurodymą. TOC'e visuomet bus kariaujančios pusės vadas, todėl bus galima palikti savo asmeninius daiktus, reikalingus žaidimui, t.y. bbs, vanduo, užkandžiai ir t.t 

Side mission: 

Kariaujančių pusių vadovybės palaikymas amunicijos priemonėmis (airsoft granatos, dūmai, žaidybiniai pleistrai). Turint mažus išteklinius resursus galimas „AirDrop“.
„AirDrop“ gaunamas tuo atveju, kai GM perduoda pusės vadams koordinates, kuriose guli 50'cal metalinė dėžė, turinti konkretų numerį ir užraktą. Gavus nurodymą surasti ir atgabenti „AirDrop“ į TOC reikia kuo greičiau reorganizuoti savo pajėgas ir vykdyti užduotį. Nes dėžės turinys bus atidaromas tik TOC'e gavus užrakto kodą. Atgabenus į TOC ne tą 50'cal dėžutę su ne tuo numeriu, kodas nebus duotas ir dėžė bus grąžinama į žaidimą.
„AirDrop“ galima perimti iš kitos kariaujančios pusės, pvz. gabenote dėžę į TOC ir visi gabenantys žuvo, paskutinis buvęs prie dėžės privalo išbūti prie jos iki tol, kol dėžė bus perimta priešiškų pajėgų arba ją perims savos pajėgos.
 
 

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Pirotechnikos Naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu, arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai apart solidžių vientisų betoninių sienų nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3m. spindulio taisyklė.

 

Šaudymo Taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5m. Jei atstumas yra mažesnis šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama visų ginklų turėtojams (pavieniu ir automatiniu rėžimais), jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugos atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugos atstumo taikomo savo klasės ginklui,jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama. 
Atvejai, kuomet priešai yra jau prie pastato sienų ar prieigų, šaudymas iš gilumos galimas su ginklais kurių greitis neviršija 130 m/s tačiau taikant pastato viduje šaudymo taisykles.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun  ar turint papildomą ginklą iki 130m/s.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat tačiau vienas iš žaidėju yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Karinė apranga ir ekipuotė www.tacticalforce.lt

PUSĖS

KARINIAI MOKYMAI PRIEŠ ŽAIDIMĄ - 2 VAL.

Registracija uždaryta

SPEC. MOKYMAI: nemokamuose mokymuose gali dalyvauti TIK pirmieji 20 užsiregistravusių žaidėjų + nuomininkai. Mokymai vyks nuo 09:00 - 11:00. Po jų žaidimas.

TIK ŽAIDIMAS

Registracija uždaryta

Žaidėjas atvyksta tik į žaidimą, atvykimas nuo 10:00-11:00