TACTICAL DAY 2023-10-08 OPERATION OIL PUMPS
Renginio pradžia
2023-10-08
(se)
09:00
Renginio pabaiga
2023-10-08
(se)
17:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
MILSIM / WAR
Greičio limitai
Taisyklės
Kaina
20-30
Renginio statistika
Užsiregistravusių žaidėjų
177
Patvirtintų
177
Apmokėjusių
177
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Maksimalus dalyvių skaičius 160 !!!
Žaidimo tipas: MILSIM (military simulation) - žaidimo metu stengiamasi sukurti realistiškas sąlygas, kada reikia gebėti susidirbti su savo pusės žaidėjais, suprasti pusės vado sumanymą ir gebėti atlikti patikėtas užduotis, atsiduodant joms visapusiškai. Ne visada vado ar skyriaus vado nurodymai gali būti racionalūs, tačiau jas reikia atlikti be jokių pamąstymų.
Taip pat, kiekvienos užduoties metu, reikia mokėti koordinuoti veiksmus su kitomis komandomis ir gebėti perduoti pranešimus, naudojant radio ryšio stotelę, pasiutininius ar tiesiog koduotus pranešimus.
Ne visos užduotys gali duoti "kontaktų" su priešiškomis pajėgomis, tačiau kiekvienas žaidėjas žaidime užimdamas kažkokią rolę, sukuria bendrą paveikslą ir net kai tenka atlikti objekto apsaugą, tai irgi gali būti labia svarbu viso žaidimo kontekste.
MILSIM'e tenka ne tik daug vaikščioti, bet kartais ir gulėti žvalgyboje ar pasaloje, neturint nei vieno "snikers" batonėlio kišenėje, bet turint geležinę kantrybę ir viltį, kad visa perduota informacija pusės vadui yra labai reikšminga ir naudinga.
Ir jei Tu galovji, kad MILSIM tipo žaidimuose nebūna kontaktų ir daug šaudymo, Tu klysti, čia būna visko ir daug !!!
Renginio laikai:
0800 - 0900 registracija, chronavimas, pasiruošimas žaidimui.
0930 - 1030 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui.
1030 - 1700 žaidimas.
1700 - 1800 maitinimas, žaidimo aptarimas.
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 20 € apmokant iki 2023-10-03
* 30 € papildomi bilietai apmokant iki 2023-10-06
(papildomu bilietu kaina, gali būti galiojanti tik tuo atveju jei dalyvis neapmoka iki 10-03 ir neatsisako dalyvauti)
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 160 BILIETŲ su savo įranga !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 40 € apmokant iki 2023-10-03
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - nuomininko paketas, teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas, atskiras instruktorius
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 30 BILIETŲ nuomininkams !
REGISTRACIJA VYKSTA EL.PAŠTU [email protected]
ARBA UŽPILDŽIUS KONTAKTUOSE ESANČIĄ LENTELĘ https://tacticalday.lt/kontaktai/
REGISTRUOJANTIS PRAŠOME NURODYTI:
dalyvio Vardą Pavardę, žaidimo datą, kontaktinį telefono numerį, savo el.paštą, aprangos dydį ir ar pageidaujate specialios akių apsaugos nes nešiojate regėjimui skirtus akinius ir žaidimo metu nenaudosi regėjimui skirtu lęšiu.
Aprangos dydžių lentelė: >>>nuoroda į rūbų dydžių lentelę<<<
(mažiausias turimas aprangos dydis M, didžiaus XXL)
Specifinės taisyklės
Pagrindinės žaidimo užduotys Sand Dogs ir Desert Fox:
• Įsteigti FOB (Forward operating base)
• Surasti alyvos pompos kasyklą (atlikti alyvos kasimą, per 1 val. iškasama 20L alyvos talpa)
• Užtikrinti tinkamą alyvos perdirbimą (alyvos perdirbimas vyksta, kai nugabenama 20L talpa į gamyklą ir joje 20min vyksta perdirbimas)
• Išgabenti kuro talpas į savo FOB ir už tai gauti atlygį (žaidybiniai pinigai ir galimybė naudotis žaidybiniu transportu, viena 20L talpa žaidybiniu transportu leidžia naudotis 2 val.)
• Užimti atsarginį "mertviaką" ir iškelti savo pusės vėliavą
• Apginti kontroliuojamas teritorijas nuo sukilėlių būrių
• Išeiti į kontaktą su vietiniu pardavėju (pardavėjas prekiauja žaidybiniais pleistrais, bintais, dūmais ir kt.)
Žaidybinė valiuta ir vietinis prekeivis:
Žaidimo metu operacijų rajone bus įvesta vietinė valiuta "žaidybiniai pinigai". Pinigai skiriami iš kariaujančios pusės banko, pagal pusės vado vertinimus ir už sėkmingai atliktas užduotis. Pinigai suteikia galimybę įsigyti iš vietinio prekeivio visas galimas žaidybines prekes (bintai, pleistai, dūmai ir kt.). Žaidybinės priemonės (žaidybinis pleistras/bintas/dūmai/pinigai) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus/bintus/dūmus/pinigus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Vietinis prekeivis (gali būti žūves ir verslą valdo jo brolis)
Papildomo "mertviako" taisyklės:
Žaidimo metu žaidėjai gali užimti papildomo mertviako objektą. Objekte reikia iškelti savo žaidybinės pusės vėliavą, kuri žymi, kad tas objektas yra užimtas ir juo gali naudotis visi tos pusės nukauti žaidėjai. Nukauti žaidėjai atėję į objektą privalo vilkėti oranžinės spalvos liemenes, dėvėti akių apsaugas ir būti specialiai STOP juosta atžymėtoje zonoje. Pačioje zonoje bus specialus "timer" aparatas kuris kas 20 min. užsidegs žalia spalva ir skleis garsinę sireną, taip informuodamas apie atgijimą ir galimybe išeiti iš "mertviako", išėjimo laikui skiriama 1 min., jei žaidėjas per 1 min., nepasišalino iš mertviako jis privalo vėl laukti 20 min., iki kitos sirenos. Raudonai šviečiantis aparatas reiškia, kad išeiti iš "mertviako" draudžiama.
Atvejai kuomet kitos pusės žaidėjas bando pakeisti ne savo pusės vėliavą ir yra pašaunamas. Žaidėjas privalo grąžinti į prieš tai buvusią vėliavą iki viršūnės ir pasitraukti kelis žingsnius nuo vėliavos stiebo bei vadovautis medicinos taisyklėmis.
Objektas laikomas pilnai perimtu, tik kai vėliava yra pilnai nuleista ir kita pilnai pakelta iki pat viršaus. Jei tuo metu mertviake buvo kitos pusės žaidėjai, jie privalo pasišalinti iš "mertviako" zonos ir eiti į savo pusės FOB.
Atvejai kuomet sutampa priešiškos pusės vėliavos pakelimas iki pat viršaus ir "mertviako" timer išėjimo signalas, leidžia "mertviake" buvusiems žaidėjams atgyti ir iš karto pradėti žaidimo veiksmus, tačiau žaidėjai privalo nedėvėti oranžinės spalvos liemenių, nebūti STOP juosta aptvertoje teritorijoje ir nesukelti dviprasmiškų situacijų kitiems žaidėjams.
Šaudyti kiaurai per STOP juosta pažymėtą teritoriją ir iš jos, yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA.
Transporto naudojimo ir naikinimo taisyklės:
Žaidimo metu žaidėjai gali naudoti transportą. Transporto savininkas privalo įvertinti, kad naudojamai transporto priemonei gali nutikti gedimai dėl neatsargumo ar kitų aplinkybių. Prieš naudojant transportą privaloma suderinti su organizatoriais.
Transporto priemonė skirta tik transportuoti žaidėjus. GRIEŽTAI draudžiama šaudyti pro atvirus langus ar praviras duris. Taip pat GRIEŽTAI draudžiama tyčia šaudyti į transporto priemonę.
Taikoma išimtis transporto priemonėms su įrengtais spec. bokšteliais šaudymui. Šaudymas iš įrengto spec. bokštelio galimas, tačiau transporto priemonės savininkas privalo įvertinti tai, kad tokiai transporto priemonei galimi apgadinimai, siekiant nušauti šaulį, esantį bokštelyje. Į transporto priemonę su įrengtu bokšteliu specialiai šaudyti yra draudžiama. Galima šaudyti tik konkrečiai bandant nušauti šaulį, esantį bokštelyje.
Transporto priemonės galimas maksimalus greitis - 20 km/h. Vairuotojas privalo užtikrinti visų žaidėjų saugumą ir vairuoti atsakingai bei saugiai.
Aplink transporto priemonę yra 10 metrų spindulio zona, kuri yra nešaudymo zona. Tai reiškia: asmenys, atvykę su transportu ir sustoję, gali neišlipti ir žvalgytis, tačiau išlipus bent vienam žaidėjui iš transporto priemonės, tas žaidėjas privalo atitolti nuo transporto priemonės 10 metrų į galimo susišaudymo zoną. Už transporto priemonės slėptis ir naudoti transportą kaip priedangą yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA.
Transporto naikinimas: transportas naikinamas tik dviem būdais.
1. Organizatorių išduoti spalvoti dūmai.
2. Granatsvaidžio NLAW, AT-4, M72 LAW ir kt. replikomis, šaudančiomis dažasvydžio šaratukais.
Naikinti galima stovintį ir važiuojantį transportą.
Važiuojančio transporto priemonės sunaikinimas galimas tik su granatsvaidžio replikomis. Sunaikinti galima pataikius į priekinį stiklą ar priekinės dalies šoninius stiklus. Po pataikymo vairuotojas privalo saugiai sustabdyti transporto priemonę, įjungti avarinius signalus, užgesinti priekines automobilio šviesas ir įsitikinti, kad transporto priemonė niekam nekliudo ir nesukelia pavojaus sveikatai ar gyvybei, tuomet vairuotojas privalo visus žaidėjus esančius viduje įspėti, kad transproto priemonė yra pamušta ir visi viduje esantys žaidėjai privalo per 1 min. išsilaipinti ar atsitraukti nuo transporto priemonės 10 metrų atstumu į žaidybinę zoną.
Transporte esantys žaidėjai privalo per 1 min. nuo pataikymo išsilapinti iš transporto priemonės ir tęsti žaidybinius veiksmus. Jei po pataikymo žaidėjai neišsilaipina iš transporto priemonės, visi žaidėjai esantys viduje skaitosi nukauti ir PRIVALO judėti į "mertviaką".
Vairuotojas gali dalyvauti žaidybiniuose veiksmuose, tačiau ne igliau nei 10 min., nes po 10 min. transporto priemonė privalo saugiai judėti artimiausiu ir tiesiausiu keliu į savo bazę su įjungtais avariniais signalais bei ant vieno iš veidrodėlių užkabinta ryškia orančinės spalvos liemene.
Spalvoti dūmai naikina tik stovinčia transporto priemonę. Spalvotas dūmas uždegamas ne toliau nei 5 metrai nuo priekinės transporto dalies. Transportas yra sunaikinamas/sudeginamas ir po 10 min., transporto priemonė privalo saugiai judėti artimiausiu ir tiesiausiu keliu į savo bazę su įjungtais avariniais signalais bei ant vieno iš veidrodėlių užkabinta ryškia orančinės spalvos liemene. Visas ekipažas esantis tranpsorto priemonės viduje žūsta kartu su transporto priemone. Žaidėjai gali iš karto eiti į artimiausią "mertviaką" arba laukti 10 min. su transproto priemonės vairuotoju ir kartu grįžti su transporto priemone į bazę.
Žaidybiniai daiktai, esantys transporto viduje, gali būti perimami. Per 10 min. nuo transporto priemonės sunaikinimo, gyvi žaidėjai gali pasiimti iš transporto priemonės vidaus žaidybinius daiktus ir toliau jais naudotis. Jei žaidybiniai daiktai nebuvo perimti, grįžus į bazę vairuotojas privalo žaidybinius daiktus atiduoti savo pusės vadui arba organizatoriui.
Transporto priemonių blokavimas/stabdymas
Transporto priemonių judėjimą galima blokuoti/stabdyti pastatant ant važiuojamosios dalies barikadą/užtvarą. Barikada/užtvaras turi būti pastatyti taip, kad neužblokuotų visiškai kelio ir keliu galėtu pravažiuoti organizatorių ar aptarnaujačio personalo transportas. Barikados/užtvaro statymas/ardymas privalo vykti ne ilgiau nei 5 min. Barikadomis pasirūpina organizatoriai ir jie nurodo kokio tipo ir kokios barikados/užtvarai yra žaidybiniai. Tyčia versti ant kelio šakas ar tempti rąstus yra griežtai DRAUDŽIAMA. Žaidybinio transporto vairuotojas, pamatęs kelyje žaidybinę barikadą/užtvarą, privalo pasirinkti kitą maršrutą ir apvažiuoti kliūtį kitu keliu, kirsti/taranuoti ar kitaip bandyti įveikti neišardytos barikados/užtvaro žaidybiniam transportui DRAUDŽIAMA.
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su dviem užpildytom dėtuvėm, kurios pažymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas ar kiti žaidėjai gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik pagal atsikra pusės vado nurdymą, pagal X laiko ašį.
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Papildomos dėtuvės atrakinamos pagal X laiko ašį, pagal pusės vado nurodymą.
Dėmesio !!! Neturintiems mechaninių dėtuvių, bunkerinių dėtuvių naudojimas negalimas !!!
Medicinos taisyklės:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras/bintas ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pleistras klijuojamas žaidėjui ant kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies.
Jei išpakuojamas bintas susigadino (išsivyniavo), jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo binto žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Bintas vyniojamas ant šalmo/kepurės/galvos/panamos, būtinai išvyniojant pilnai 5 metrus binto.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras/bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Šaudymo taisyklės:
Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 2 klasės reikalavimų. Leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis, šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama. Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama visų ginklų turėtojams, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą, nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Atvejai kuomet priešai yra jau prie pastato sienų ar prieigų, šaudymas iš gilumos galimas su ginklais, kurių greitis neviršija 2 kalsės reikalavimų, tačiau taikant pastato viduje šaudymo taisykles.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun ar turint papildomą ginklą ( 1 ir 2 klasė)
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
Pusės
Sand Dogs
Registracija uždaryta
Registracija skirta tik komandoms nuo 3 dalyvių. Gali registruotis ir ne komanda, tačiau registruojantis būtina nurodyti su kuo būsite vienoje grupėje.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
Desert Fox
Registracija uždaryta
Registracija skirta tik komandoms nuo 3 dalyvių. Gali registruotis ir ne komanda, tačiau registruojantis būtina nurodyti su kuo būsite vienoje grupėje.
Žaidimas tik su MECHANINĖMIS DĖTUVĖMIS IKI 150 bbs, bunkerinio tipo dėtuvių naudoti nebus galima.
Papildomi bilietai
Registracija uždaryta
Registracija skirta papildomiems bilietams, jei atsirastų dalyvių kurie atsisakytų dalyvauti.
Sukilėliai
Registracija uždaryta
Sudaryta iš nuomininkų ir pavienių žaidėjų su R raide. Pusei vadovaus Tactical Day instruktorius.