ROOKS AND KINGS Dirt and Fire II
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Rooks and Kings
Šiuolaikinis pasaulis sukasi ant informacijos ir pinigų rato. Špionažas, papirkinėjimai, organizuotas nusikalstamumas, valdžios užgrobimas, perversmai, visa tai vyksta kasdien. Pasaulį valdo suinteresuotos grupės asmenų susibūrusiu po korporacijų vėliavomis, patys likdami šešėlyje jie valdo paprastų žmonių gyvenimus ir likimus. Dėja diplomatiniai būdai ne visada duoda rezultatu ir tenka imtis kraštutiniu būdų įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Korporacijos pradėjo masiškai samdyti PMC organizacijas ir mesti juos savo tikslams pasiekti. Dabartinėje situacijoje pasaulyje tarp keturių korporacijų iš top dešimtuko prasidėjo trintis ir bandymai įgyti vis didesnę galią. Šių korporacijų miglotus tikslus išduoda tai kad jos pradėjo masiškai samdyti PMC organizacijas ir Sėkmės karius. Artimoje ateityje nusimato galingi susidūrimai tarp šių korporacijų įtakos sferų. Korporacijos kurios samdo PMC:
Global trading conglomerate
Konglomeratui priklauso keletas korporacijų įsikūrusių pietų ir šiaurės Amerikoje. Konglomeratas užsiima resursų gavyba ir prekyba, užima dominuojančia padėti akcijų ir pinigų biržose. Nepatvirtintais duomenimis konglomeratas nesunkiai gali nuversti daugelio mažiau išsivysčiusiu šalių valdžias ir pakeisti jas savomis taip didinant savo galias. Asmenys atliekantys juodus darbelius konglomerato naudai disponuoja beveik neribotais ištekliais.
Sigma mechanics
Korporacijos būstinė įkurta Moongolijoje mieste Urgun. Oficialiai tai tarptautinė korporacija kurianti inovatyvius ginklus ir apsaugos sistemas. Neoficialiai korporacija dominuoja juodojoje ginklų rinkoje ir siūlo naujausias karo technologijas, ginklus, techniką. Korporacija pasirinko Mongoliją dėl dideliu atvirų plotų tinkamų slaptai ginklų gamybai ir jų bandymų poligonams. Visada galima užmėtyti pinigais vietos valdžia kad jie nematytu korporacijos veiklos. Dėl naujų atradimų kuriuos galima pritaikyti karo pramonei jie pasiruošę mokėti didelius pinigus bet jeigu nesutariama griebiasi smurto. Savo samdiniams korporacija gali suteikti naujausius ginklus, apsaugas ir technologijas.
Deep mind techniques
Korporacija įsikūrusi Japonijoje. Šalyje kur technologijos yra ypač aukšto lygio ir lengvai prieinamos. Pagrindinė veikla apima dirbtinio intelekto kūrimą, psichosomatika ir jos technikas, intelekto ir mąstymo procesų tobulinimas. Už uždarų durų kalbama kad norint iš konkretaus asmens išgauti duomenis šiai korporacijai nėra lygių todėl militaristinės šalys kreipiasi su pagalba atlikti tardymus su reikalingais asmenimis turinčiais reikiamus duomenis ir informaciją. Subrangovams teikia medžiagas ir technologijas galinčias paveikti žmonių psihiką.
Nextgen Pharmaceuticals
Korporacijos būstinė įkurta Čade , Afrikoje. Įmonė oficialiai užsiima vaistų, skiepų ir papildų kūrimu. Šiuo metu užimanti dominuojančia padėtį rinkoje. Žmogaus teisių agentūros kaltina korporaciją atliekant eksperimentinių vaistų bandymais Afrikos regione. Įvairių ligų protrūkiai visada lydimi samdomų pajėgų pasirodymu skelbiant apie pagalbą valstybėms. Gandų lygyje kalbama kad korporacija užsiima ir biologiniu ginklų kūrimu ir bandymais pagal valstybių ar suinteresuotų asmenų užsakymus. Samdomi kariškiai visada gauna padidintą medicininę pagalbą.
Renginio programa
-
08:00 - 10:00 dalyvių atvykimas, registracija, taisyklių, žinių patikrinimas
-
10:30 - 11:00 bendras visų žaidėjų instruktažas
-
11:00 - 17:00 žaidimas
-
17:00 - Išvykimas
Dalyvio bilieto kaina dalyvaujant su savo įranga:
-
20 € apmokant pavedimu
-
bilietą sudaro - teritorijos nuoma, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, tinkamas žaidimui oras.
-
dalyviui neatvykus į žaidimą - mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas šratas.lt sistemoje.
darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis - pavedimo išrašą siusti į [email protected]
Telefonai pasiteiravimams:
Nemiga +37067843979
Mefisto2049 +37064724152
Specifinės taisyklės
Pusės :
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos dėtuvės iki 150 BBS. Žaidimas pradedamas tik su 4 užpildytom dėtuvėm. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems dėtuvių iki 150 BBS talpos. Bus galima naudoti bunkerinio tipo dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.
Medicinos taisyklė:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras,). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadintas bei nebenaudojamas ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Pirotechnikos naudojimas:
Granatos su pirotechniniais užtaisais (gamyklinės ar savadarbės) arba tiesiog petardos (įstatymuose vartojamas terminas “sprogalai”) draudžiamos remiantis LR Generalinio policijos komisaro įsakymais, kuriuose aiškiai apibrėžiamas draudimas platinti ir naudoti F2, F3 ir P1 kategorijos pirotechnikos priemones.
Nuorodos:
DĖL F2 IR P1 KATEGORIJŲ CIVILINIŲ PIROTECHNIKOS PRIEMONIŲ PLATINIMO IR NAUDOJIMO LIETUVOS RESPUBLIKOJE DRAUDIMO
DĖL F3 KATEGORIJOS CIVILINIŲ PIROTECHNIKOS PRIEMONIŲ PLATINIMO IR NAUDOJIMO DRAUDIMO LIETUVOS RESPUBLIKOJE
Todėl vietoj granatų su sprogstamu užtaisu dar galima naudoti paprastas dumines granatas su nespalvotais, baltais dumais. Uždegus ir numetus granata sprogimas skaitosi kai granata pradeda leisti dumus.
-
Šratasvydžio žaidimuose galima naudoti specializuotas šratasvydžio granatas, kuriose užtaisas išstumiamas spyruoklėmis, green gas ir Co2 dujomis.
-
Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“).
-
Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus.
-
Spalvoti dūmai: naudojami tik vadui įsakius. Naikina visus patalpoje arba angaro tipo patalpoje esančius. Naikina kol skleidžia dūmus (kol dega). Lauke neveiksmingos. Aprūpina orgai.
-
Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas.
-
Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą.
-
Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.
-
Angaruose/ garažuose/ tuneliuose, didelės erdvės patalpose - galioja lauko taisyklė.