Escape from Dust Punk City
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
LARP žaidimo „Escape from Dust Punk City“ aprašymas.
Žaidėjų limitas 50!!!
Žaidimo tikslas yra kuo tiksliau atkartoti / žaisti vaidmenimis kompiuterinio žaidimo Escape from Tarkovo patirtį.
Žaidimas vyksta Dust Punk City, ir žaidėjai išgyvena, pabėga ir sėkmingai patenka į išgavimo tašką. Žaidimas apima kelis reidus ir žaidėjai gali pasirinkti dalyvauti kaip PMC arba SCAV. Žaidime taikomi amunicijos apribojimai ir įtraukta grobio paieška. Organizatoriai suteikia žaidėjams žemėlapį, žaidimo pinigus, rekvizitus. Yra registracijos ir chronografavimo laikotarpis, o žaidėjai privalo dėvėti kelnes su šoninėmis kišenėmis ir kuprinę, kad galėtų laikyti atsargas.
Bendrosios žaidimo taisyklės:
1. Saugumas pirmiausia! Visi žaidėjai žaidimo metu privalo dėvėti tinkamas apsaugines priemones.
2. Gerbti kitus žaidėjus ir jų įrangą.
3. Jokio sukčiavimo. Žaidėjai visada turi laikytis žaidimo taisyklių ir sąžiningo žaidimo principų.
4. Nežiūrėkite į žaidimą pernelyg rimtai ir atminkite, kad visa tai skirta pramogai.
5. Naudokite tam skirtas zonas tik žaidimui. Nenaudokite nepaskirtų vietų, pvz., automobilių stovėjimo aikštelių ir už žaidimui skirtos žaidimo zonos ribos.
6. Tikri ginklai ar pavojingi daiktai neleidžiami. Naudokite tik tuos airsoft ginklus ir įrangą, kurie yra saugūs ir patvirtinti žaidime bei yra patvirtinti organizatoriaus.
7. Laikykitės žaidimo taisyklių ir tikslų. Žaidėjai turi žinoti žaidimo tikslus ir laikytis žaidimo organizatoriaus nustatytų taisyklių.
8. Bendraukite su kitais žaidėjais. Geras bendravimas yra raktas į sėkmingą žaidimą ir smagią patirtį visiems dalyvaujantiems.
9. Pasilinksmink! Atminkite, kad tai yra žaidimas, o pagrindinis tikslas yra gerai praleisti laiką su kitais žaidėjais.
10. Žaidėjai visada privalo vykdyti žaidimo organizatorių (Deepsand) nurodymus ir laikytis žaidimo taisyklių.
11. Bet kuris žaidėjas, pagautas sukčiaujant ar pažeidžiantis taisykles, bus nedelsiant diskvalifikuotas iš žaidimo.
12. Žaidimas skirtas pilnamečiams žaidėjams ir bet koks agresyvus elgesys ar per didelė jėga nebus toleruojamas.
13. Visi žaidime naudojami daiktai ir ginklai turės fizinį atitikmenį iš medžio ir įvairių dydžių. Tam tikri daiktai, tokie kaip tvarsčiai, laikrodžiai, raktai ir kt., bus realūs objektai.
14. Pasirūpinkite visomis žaidimo detalėmis ar įranga ir grąžinkite jas į tinkamą vietą, kai baigsite. Jei atidarote dėžę / seifą / statinę, uždarykite ją.
15. Bus 8 įsiskverbimo / išėjimo taškai.
Aprangos kodas / privalo turėti daiktus:
1. Kiekvienas žaidėjas turi turėti kuprinę, kurioje būtų galima neštis visą savo įrangą, įskaitant dvi standartines metalines šovinių dėžes (išmatavimai: 18,5 cm aukščio x 14,4 cm pločio x 28 cm ilgio). Centriniame skyriuje neturėtų būti ne žaidimo / asmeninių daiktų, nes tai yra bendra nužudyto žaidėjo plėšimo vieta ir vieta žaidimo daiktams.
Žaidėjas kuprinėje neš vieną metalinę dėžutę ir tai bus jo inventorius. Kita vieta galinėje pakuotėje bus skirta daiktams, kuriuos žaidėjas nupirks ir tęs reidą.
Metalinę dėžutę parūpins Deepsand ir ji turėtų būti grąžinta po žaidimo. Jei žaidėjas pats tokį turi, jis paragino jį atsinešti ir naudoti. Dėžutė turi būti tuščia.
2. Kelnės su šoninėmis kišenėmis. Žaidėjai privalo mūvėti kelnes su šoninėmis kišenėmis, kuriose tilps 0,5 litro talpos butelis, bei patogius, orui ir reljefui tinkamus batus.
3. 2 x 0,5 litro vandens buteliai, skirti naudoti žaidime. Turi tilpti jūsų šoninėje kišenėje (vienas butelis) yra gera idėja turėti daugiau, kad išliktumėte hidratuotas ir pasidalintumėte su draugais. Ir atminkite, kad tai vanduo, o ne degtinė.
4. Šoninėje kišenėje turi tilpti 2 užkandžiai šokolado plytelės/miusli/didžiulio saldainio pavidalu (Snickers, MARS, Twix whatever you like).
Bendra informacija: Venkite aštrių spalvų, tai bus trūkumas, bet ne draudžiamas.
5. Mūšis bus imituojamas naudojant airsoft ginklus, o žaidėjai, būdami žaidimo zonoje, visą laiką privalo dėvėti akių apsaugą. Be jo žaidėjai nebus įleidžiami į žaidimo zoną.
6. Airsoft pistoletai/pistoletai, jei jie yra patvirtinti chronografu. Ginklų nuoma gali būti susitarta pagal pageidavimą iš anksto.
7. Atsarginė baterija jūsų ginklui.
8. Iš anksto padalykite po 100 plastikinius maišelius. Bus atsitiktinė paketų kontrolė.
9. Walkie talkie / radijas, skirtas bendrauti tarp komandos narių arba organizatoriaus / žaidimo meistro (Deepsand). Radijo dažniai bus suteikti vėliau.
PMC taisyklės:
1. PMC (Private Military Contractor) prasideda nuo 100 USD žaidimo valiutos. PMC gali panaudoti šiuos pinigus pirkdamas prekes iš prekybininko SAUGOS zonoje.
2. PMC turi 18 slotu Saugioj lokacijoje seifą. Dėžutės tūris ateityje gali padidėti atnaujinus.
3. PMC gali naudoti bet kokį ginklą, kurį įsigijo iš prekiautojo.
(Bus 4 rūšių ginklai: pistoletas, automatas, pompa, snaiperio šautuvas)
4. Norint dalyvauti žaidime/reide, PMC turi turėti ginklą.
5. PMC turi 1 HIT tašką. Tai reiškia, kad be papildomų apsaugos priemonių vienas smūgis iš bet kurio ginklo yra mirtinas.
6. PMC gali pasirinkti naudoti papildomas apsaugines priemones, plate carier ir šalmą.
7. PMC turintis Plate carier gali gyditis vieną kartą, turintis plate carier ir šalmą gali pasigyditi du kartus.
8. PMC gali kalbėti žodžiais ir gali bendrauti gestais. PMC gali bendrauti per komandos radijo kanalą (Discord ekvivalentas). Miręs PMC vis tiek gali susisiekti per radiją.
PMC gali pasakyti savo komandai, kur jie buvo nušauti ir iš kurios pusės, nenaudodami gestų ar kitų rankų signalų. Rankos ir kūnas neturi judėti.
9. Miręs PMC turi likti savo vietoje 15 minučių arba iki žaidimo pabaigos, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Scavs ir PMC turi galimybę apieškoti negyvą PMC. PMC komandos nariai gali surinkti mirusius PMC daiktus ir nuspręsti, ką su jais daryti.
10. PMC turi klausytis organizatorių kanalo, per ji bus skelbiami roundo pradžia ir pabaiga. Bus suteikiamas dažnis.
11. PMC yra viens kitam priešiški, nebent prieš roundą susijungia į grupę. grupėje jie yra draugiški, bet priešiški kitiems PMC.
SCAV – Scavenger
Tarp chaoso ir neteisėtumo, gyvybiškai svarbių atsargų ir teritorijų stygiaus pirmieji galvą pakelia šešėliniai personažai, nesigėdijantys per didelių moralinių ar etinių suvaržymų arba greitai juos prarasti veikiami sąlygų. Jie susirenka į būrius, perpjauna vienas kitam gerkles dėl geresnio gabalo. SCAV yra draugiški SCAV ir savu nešaudo. Taip vakarykščiai civiliai tampa skavais.
1. Žaidėjas, kurio startinį paketą nusprendžia organizatoriai. Kitaip tariant, SCAV nežino, ką turės savo kuprinėje, kol atvyks į vietą. Ginklo žetoną išduoda organizatorius pagal žaidėjo įrangą. SCAV gali naudoti automatinius ginklus, pompas, pistoletus ir snaiperinius šautuvus. Šovinių kiekį sprendžia organizatorius. Išvykę iš vietos (ištrauka), SCAV turi supakuoti visus savo daiktus į savo PMC dėžutę. Viskas, kas netinka, prarandama amžiams ir grąžinama organizatoriams.
2. SCAV negali savarankiškai naudoti šalmų ar neperšaunamų liemenių; organizatorius nusprendžia, ar gali jomis naudotis. Medicininių rinkinių naudojimo taisyklės yra vienodos visiems žaidėjams, nesvarbu, ar tai būtų SCAV, PMC ar kiti.
3. SCAV yra draugiški vienas kito atžvilgiu. Jei SCAV žuvo, jie turi pakelti ranką ir pasakyti HIT.
4. SCAV negali naudotis radijo ryšiu (jie privalo klausytis organizatorių kanalo ir susisiekti su jais išrašų ar kitų situacijų atveju). SCAV negali kalbėti tarpusavyje, naudokite tik gestus. SCAV gali ir turėtų keikti, kovoti su PMC, jei tik turi galimybę, kol gyvi.
5. Kai SCAV miršta, jie turi likti mirties vietoje 10 minučių arba iki raundo pabaigos, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Mirusio SCAV paieška turi trukti 10 sekundžių, skaičiuojant 21, 22, 23 ir tt, iki 30. Tada SCAV perduoda viską, ką jie turėjo. Jei jų neieškoma, jie grįžta į SAUGIĄ vietą su šviesą atspindinčia liemene ir visus turimus žaidimo daiktus atiduoda organizatoriams.
SCAV BOSS yra žaidėjas arba organizatorius, kuris yra atsakingas už Scav grupę. SCAV BOSS taip pat gauna kodą į specialų seifą, kuriame yra premija už išgyvenimą žaidime.
SCAV BOSS turi teise gyditis 4 kartus. SCAV BOSS visada turi radiją, kad galėtų bendrauti su savo komanda.
SCAV BOSS komandos nariai arba SCAV BOSS pakalikai turi plate carier ir šalmą. Jie taip pat turi 3 pleistus ir turi 20 USD grynųjų. Jei jie išgyvens žaidimą, jie turės pasilikti savo pinigus kaip premiją.
Jei SCAV BOSS pašalinamas, jie turi atskleisti kodą specialiam nešiojamam seifui. Bet kuris išgyvenęs Scav gali atidaryti seifą ir gauti premijos atlygį viduje.
SCAV BOSS ir jų komanda neturi teisės naudotis ištraukimo tašku, kol roundas nesibaigs arba jie nebus pašalinti.
Apskritai SCAV BOSS ir jų komanda suteikia žaidimui papildomo iššūkio ir įspūdžių, todėl jis tampa labiau nenuspėjamas ir pavojingas visiems dalyvaujantiems žaidėjams.
Žaidimo eiga:
1. Vieno reido metu gali startuoti daugiausia 7 PMC komandos. Likusieji PMC yra pavieniai.
2. PMC komandą gali sudaryti nuo 2 iki 5 žaidėjų.
3. Prie reido gali prisijungti daugiausia 10-15 SCAV žaidėjų.
4. Žaidėjai, norintys būti SCAV bosu ir jų pakalikai, gali tai padaryti kartą per dieną. Jei SCAV viršininkas išgyvena, jie gauna vienkartinį seifo kodą. Jei jie yra nužudyti, jie turi atiduoti seifo kodą kratos metu.
5. Kiekviena PMC komanda gaus infiltracion point vietą / numerį ir extraction point vietą / numerį.
6. Scavs per radiją gaus infiltracijos vietą ir ištraukimo vietą.
Žaidimo elementai:
1. Vanduo:
Kiekvienam reidui reikalingas vienas butelis vandens (0,5 l).
PMC reido metu turi išgerti vieną butelį vandens.
Tuščius butelius reikia laikyti žaidėjo kuprinėje arba kišenėje, o grįžus į saugią vietą išmesti į tam skirtą šiukšlių dėžę.
Negerdamas vandens žaidėjas negalės dalyvauti kitame reide tą pačią dieną.
2. Maistas:
PMC turi suvartoti vieną maisto produktą per reidą.
Tuščias maisto pakuotes po ištraukimo būtina parodyti organizatoriams.
Naudotos Maisto pakuotės neužima inventoriaus vietos.
Nesuvartojus maisto ir vandens žaidėjas negalės dalyvauti kitame reide tą pačią dieną.
3. Pirmoji pagalba:
Tvarstis/Bintas
Tvarstį/bintą reikia apvynioti aplink žaidėjo ranką 5 kartus (30 sekundžių) ir surišti, kad būtų atkurtas vienas smūgio taškas.
Žaidėjai gali naudoti iki 2 tvarsčių per reidą (po vieną ant kiekvienos rankos).
Svarbus yra tvarsčio naudojimo laikas. Tvarsčiu apvynioti ranką mažiausiai 5 kartus reikia 30 sekundžių. Be to, kiekvienas žaidėjas gali naudoti ne daugiau kaip 2 tvarsčius – po vieną ant kiekvienos rankos jei turi plate carier ir šalmą.
Nugarinėje pakuotėje bet kuriuo metu gali būti tik viena Metalinė dėžutė/inventorius.
Be kuprinės taisyklių Žaidime naudojami žaidėjo daiktai turi būti kuprinėje palaidi.
Raiduose rasti daiktai turi būti metalinėje dėžutėje/inventoriaus viduje
bus tęsiamas ir prireikus atnaujinamas.
Žaidybiniai daigtai negali buti išmetami bet kur. nereikalingi daigtai netelpantis į inventorių sudedami į dežute ar bačką lootinimo vietoje.