TACTICAL DAY 2023-04-02 DIAMOND SEASON OPENING

Renginio pradžia
2023-04-02 (se)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2023-04-02 (se)
clock icon 18:00
flag- icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
MILSIM / WAR
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
18-30
TACTICAL DAY 2023-04-02 DIAMOND SEASON OPENING
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
229
Patvirtintų
163
Apmokėjusių
163
Užsiregistravusių komandų sąrašas Užsiregistravusių žaidėjų sąrašas
circle icon

Žaidybinės pusės


circle icon

Renginio aprašymas


Maksimalus dalyvių skaičius 160 !!!

 

Žaidimo tipas: MILSIM (military simulation) - žaidimo metu stengiamasi sukurti realistiškas sąlygas, kada reikia gebėti susidirbti su savo pusės žaidėjais, suprasti pusės vado sumanymą ir gebėti atlikti patikėtas užduotis, atsiduodant joms visapusiškai. Ne visada vado ar skyriaus vado nurodymai gali būti racionalūs, tačiau jas reikia atlikti be jokių pamąstymų.
Taip pat, kiekvienos užduoties metu, reikia mokėti koordinuoti veiksmus su kitomis komandomis ir gebėti perduoti pranešimus, naudojant radio ryšio stotelę, pasiutininius ar tiesiog koduotus pranešimus.
Ne visos užduotys gali duoti "kontaktų" su priešiškomis pajėgomis, tačiau kiekvienas žaidėjas žaidime užimdamas kažkokią rolę, sukuria bendrą paveikslą ir net kai tenka atlikti objekto apsaugą, tai irgi gali būti labia svarbu viso žaidimo kontekste. 
MILSIM'e tenka ne tik daug vaikščioti, bet kartais ir gulėti žvalgyboje ar pasaloje, neturint nei vieno "snikers" batonėlio kišenėje, bet turint geležinę kantrybę ir viltį, kad visa perduota informacija pusės vadui yra labai reikšminga ir naudinga.
Ir jei Tu galovji, kad MILSIM tipo žaidimuose nebūna kontaktų ir daug šaudymo, Tu klysti, čia būna visko ir daug !!!

 
Renginio laikai: 
0800 - 0900 registracija, chronavimas, pasiruošimas žaidimui.
0930 - 1030 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui.
1030 - 1700 žaidimas.
1700 - 1800 maitinimas, žaidimo aptarimas.

 

DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ

* 18 € apmokant iki 2023-03-20
* 30
€ papildomi bilietai apmokant iki 2023-03-31
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 160 BILIETŲ su savo įranga !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS

REGISTRACIJA UŽDARYTA
Visi bilietai išparduoti !

 

* 35 € apmokant iki 2023-03-20
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį iš anksto suderinus
* bilietą sudaro - nuomininko paketas, teritorijos nuoma, bio tualetų nuoma, maitinimas, žaidimo rekvizitai, žemėlapiai, fotografas
* RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

 

 

circle icon

Specifinės taisyklės


Legenda

Deimantai naudojami ne tik juvelyriniuose dirbiniuose, bet ir lazerinėje technologijoje. Tai numatydami “Aurora group” atstovai nuvyko į „Kopūstlandijos“ respubliką ir papirkę pareigūnus, pradėjo kasti deimantus ir perdirbus išvežinėt iš šalies. Toks valdžios institucijų poelgis supykdė vietinius gyventojus ir pastarieji suformavę sukilėlių būrius pradėjo sprogdinti vieną kasyklą po kitos.
“Aurora group” nusprendė, kad investicijos vertos tęsti darbus ir nusamdė „Private military company“, tam, kad būtų užtikrintas deimantų kasimas ir perdirbimas.
Tuo tarpu “Borealis Inc” gavusi vidinės informacijos, kad “Aurora group” sėkmingai vykdo deimantų kasybą, taip pat nusprendžia įsitraukti į šį verslą ir su visa savo apsaugos grupe atvyksta į regioną, perimti deimantų verslo.

 

Pagrindinės žaidimo užduotys Aurora Group ir Borealis Inc:

• Įsteigti FOB (Forward operating base) 
• Užtikrinti kasyklos veiklą (deimantų kasimas vyksta 30 žaidybinių taškų)
• Užtikrinti tinkamą deimantų perdirbimą (deimantų perdirbimas vyksta fiziškai atrenkant deimantus ir juos surūšiuojant į pakuotes)
• Užtikrinti deimantų išgabenimą iš šalies per veikiantį oro uostą (bus išduoti dviejų spalvų dūmai, uždegus dumą ir jam pilnai sudegus, atskirs tos pusės pilotas ir perpirks perdirbtus deimantus)
• Užimti atsarginį "mertviaką" ir iškelti savo pusės vėliavą
• Apginti kontroliuojamas teritorijas nuo sukilėlių būrių

 

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidėjas gali gabenti tiek dėtuvių, kiek talpina į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Tačiau žaidimas pradedamas tik su dviem užpildytom dėtuvėm, kurios pažymėtos spec. lipduku. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas ar kiti žaidėjai gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse. 
Papildomų dėtuvių atrakinimas: žaidėjai galės atrakinti papildomas dėtuves savo pusės žaidėjams ir taip užtikrinti sau papildomos amunicijos ir didesnę galią prieš priešo pajėgas. Amunicija atrakinama tik radus konvojaus pamestą ammo boxą ir jį pristačius į savo FOB. Pusės vadas, atrakinęs ammo boxą, viduje ras ammo supply ir lipdukus, kurie bus klijuojami ant dėtuvių. Vienas ammo boxas atrakins po vieną papildomą dėtuvę karabinams, o kulkosvaidininkams atrakins galimybę užsipildyti vieną kartą.
Žaidėjai, turintys airsoft pistoletus, žaidimą galės pradėti su viena pilnai užpildyta pistoleto dėtuve. Kiekviena papildoma dėtuvė atsirakins su kiekvienu ammo boxu. Lipdukus klijuos pusės vadas FOB'e. 

 

Dėmesio !!! Neturintiems mechaninių dėtuvių, bunkerinių dėtuvių naudojimas negalimas !!!

TSS - 4 ammo kaupimo prietaisas:

Žaidimo metu bus naudojamas TSS - 4 prietaisas, kuris fiksuoja komandos sukauptus taškus. Norint pradėti kaupti savo žaidybinės pusės taškus, reikia paspausti savo pusės spalvos mygtuką ir jį laikyti iki tol kol ekrane pasieksite 100% skalę, tuomet prietaisas per tam tikrą laiką kaups jūsų komandos taškus (visą laiką laikyti mygtuko nereikia, laikoma tik kol pasieksite 100% skalę).
Reset points mygtukaspaspaudus šį mygtuką, visi prietaise sukaupti taškai anuliuojasi (visoms komandoms).
KEY lizdas Žaidimo metu, bus išduotas specialius raktas, kuris yra vienkartinio panaudojimo, raktą reikia gabenti labai atsargiai ir saugiai, nes bet koks sutrenkimas gali panaikinti viduje esančią įkrovą. Su šiuo raktu galima anuliuoti tik konkrečios komandos taškus. Norint tai atlikti, reikia raktą įstatytį į Key lizdą esantį prie norimos anuliuoti spalvos.

Medicinos taisyklės:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras/bintas ). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Pleistras klijuojamas žaidėjui ant kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies. 
Jei išpakuojamas bintas susigadino (išsivyniavo), jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo binto žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“. Bintas vyniojamas ant šalmo/kepurės/galvos/panamos, būtinai išvyniojant pilnai 5 metrus binto. 
Med. priemonės (žaidybinis pleistras/bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 2 klasės reikalavimų. Leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5m. Jei atstumas yra mažesnis, šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama visų ginklų turėtojams, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo, taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą, nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Atvejai kuomet priešai yra jau prie pastato sienų ar prieigų, šaudymas iš gilumos galimas su ginklais, kurių greitis neviršija 2 kalsės reikalavimų, tačiau taikant pastato viduje šaudymo taisykles.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun  ar turint papildomą ginklą ( 1 ir 2 klasė)
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti.
Atvejai kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ) žaidėjas skaičiuojantis paukščius traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

circle icon

Pusės


Papildomi bilietai

Registracija uždaryta

Registracija skirta papildomiems bilietams, jei atsirastų dalyvių kurie atsisakytų dalyvauti.