Prime Operation: Whiskey Golf
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Bendra informacija apie renginį:
2022-10-02
- 09:30-11:00 - žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas, taisyklių test.
- 11:00-11:45 - briefing'as
- 12:00 - žaidimo pradžia
- 16:00 - žaidimo pabaiga, maitinimas, aptarimas
Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.
Žaidimo scenarijus:
- Strateginių centrų valdymas/gynyba
- Konvojaus puolimas
- Radijo stočių ir bokštų valdymas, informacijos perdavimas
- Resursų perėmimas
- Teritorijos kontrolė
- Antrinės misijos (bus patikslinta vietoje)
Geros žinios visiems HPA naudotojams, žaidimo vietoje turėsime pildymo stotelę suspausto oro balionams.
Specifinės taisyklės
Amunicijos ribojimas ir pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - neutraliuose vietose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).
Leidžiama naudoti tik mechanines (mid-cap, low/real-cap) dėtuves.
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinio tipo dėtuvę, tačiau tik vieną.
Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama. Esant reikalui pasiruošimo metu bus galima suprogramuoti racijas su Kenwood tipo ausiniu lizdu. Kreiptis į regsitravimo postą.
Medicinos taisyklė:
Pleistrai:
* Žaidybiniai žymėti pleistrai yra išduodami organizatorių.
* Nukautą žaidėją gali pagydyti bet kuris žaidėjas uždėdamas pleistrą.
* Pleistrą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su pleistru keliauja į neutralią vietą.
Turniketai:
* Turniketai yra naudojami žaidėjų.
* Nukautą žaidėją gali pagydyti bet kuris žaidėjas uždėdamas turniketą.
* Turniketą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su turniketu keliauja į neutralią vietą (mertviaką).
Sužeisto žaidėjo apieškojimas:
*Iš sužeisto žaidėjo galima perimti žaidybinius rekvizitus (pleistrai, dūminės granatos, ir kt.) apieškomas žaidėjas privalo atiduoti žaidybinius daiktus paprašius kitam žaidėjui.
Nukovimas/sužeidimas:
*Pirmą kartą sužeistas žaidėjas privalo likti vietoje ir kviestis mediką 5 minutes. (negalioja žaidėjui kuris buvo nukautas peiliu arba granata)
*Antrą kartą nukautas žaidėjas gali iškarto užsidėti liemenę ir keliauti į neutralią vietą.
Mobilus gydymo postas (toliau GP):
* Gali būti naudojamas komandos MEDiko. Komandos Mediko pareigas žaidimo eigoje gali perimti bet kuris žaidėjas.
* Mobilus GP tai specialus tentas pažymėtas + ženklu, kuris turi būti tvarkingai ištiestas (sidabrine spalva į viršų).
* Mobiliame GP gali būti maksimum 5 nukauti kariai.
* 5 min., skaičiuoja Medikas arba šalia esantis paskirtas organizatorius. MEDikas privalo būti kartu su nukautais žaidėjais, kol jie galės tęsti žaidimą.
*Mobiliame GP gydomi žaidėjai privalo ant galvos užsidėti šviesą atsp. liemenę, jog matytųsi, kad nukauti ir žaidime nedalyvauja, pritūpti arba atsigulti, kad netrukdytu žaidimo eigos.
* Mobilaus GP vieta gali būti keičiama, kai jame nėra nukautų žaidėjų.
* Mobilus GP negali būti paliekamas miške ar kitur numestas.
* Jei mobilaus GP komandai nereikia arba ji jo nenaudos, gražina organizatoriams.
TRANSPORTAS / KOVOS MAŠINA
* Kovos mašina gali būti pamušta važiuojant arba (sustojus/stovint) naudojant DŪMINIUS užtaisus.
* Į transportą galima lipti tik leidus vairuotojui/organizatoriui.
* Iš transporto žaidybinius rekvizitus galima perimti tik sunaikinus jį.
* Į transportą šaudyti draudžiama.
* Už transporto slėptis ar jį naudoti kaip priedanga draudžiama.
*Transportas važiuojantis su oranžine arba geltona liemenė yra sunaikintas ir tuo momentu nežaidybinis.
DŪMINIAI UŽTAISAI:
* Dūminius užtaisus išduos organizatoriai.
* Norint naudoti savo dūminius užtaisus prieš tai iš anksto susitarti su organizatoriais. (Leidžiami tik pramoniniai. Namuose gaminti - draudžiami)
TESTAVIMAS:
*Prieš registraciją kiekvienas dalyvis gali būti testuojamas žodžiu, todėl iš anksto išmokite ir žinokite specifines bei bendras LŠF taisykles.
*Nemokantys ar nežinantys taisyklių gaus pasikartoti taisykles vietoje, o po to stoti į eilės galą, tad geriau tai padaryti namuose.
Pusės
Mexican Marines
Aprangos kodas: Camo
Žaidėjai atitinkantys aprangos reikalavimus iš neutralios vietos galės išeiti greičiau.
Nuomininko paketas
Įrangos rezervavimas per nuroda > LEGIONAS
Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 5 eur).
Cartel members
Aprangos kodas: Civiliniai rūbai/ no camo, half camo Rekomenduojama: Chest rig, taktiniai diržai
Žaidėjai atitinkantys aprangos reikalavimus iš neutralios vietos galės išeiti greičiau.