KonstaLand: After War
Renginio statistika
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
DĖL TECHNINIŲ KLIŪČIŲ (dėl karantino lėtas bendravimas su Rokiškio savivaldybę dėl renginio leidimo) renginys nukeliamas į RUDENĮ
Renginio DATĄ paskelbsime artimiausiu metu.
Valstybių lyderiams taikiai neišsprendus konflikto prasidėjo branduolinis karas, nušlavęs visą KonstaLand‘o respubliką nuo žemės paviršiaus. Radioaktyvioje dykynėje tarp griuvėsių beliko tik žiurkės ir šiukšlės. Dėl branduolinės taršos paskutiniai išgyvenusieji žmonės tebesislepia požemiuose, buriasi į sukarintas grupes. Nebėra jokios valdžios ar tvarką palaikančių institucijų – kiekvienas kasdien kovoja už savo būvį. Taip slenkant dienoms ir savaitėms ištekliai senka, baigiasi maisto atsargos ir iki šiol gyvybiškai trūksta geriamo vandens. Kaip ir kiekvieną savaitę, užvakar į paviršių pasiuntėme du savo žvalgus su vieninteliu mūsų turimu Geigerio skaitikliu ir pamatėme, jog bendras radiacijos lygis ženkliai nukrito. Vietų, kuriose tarša mirtinai pavojinga liko vos keletas. Žinome, kad už pusės dienos kelio pietvakarių kryptimi būdavo miesto mineralinio vandens gręžiniai. Šiandien ten siunčiame visą būrį ir aš keliausiu kartu. Galbūt todėl mūsų stovykloje šiandien tyliau nei įprasta – visi supranta, jog sumažėjus užterštumui paviršiuje būsime ne vieni. Girdžiu tik tylų šurmulį ir aidintį galandamų peilių garsą. Šis žygis skamba kaip savižudybė, nes šaunamųjų ginklų beveik neturime. Kol kas.
VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS
Specifinės taisyklės
Specialiosios taisyklės:
1. Žaidėjai pradeda žaidimą tik su peiliais/durklais ir pan.
2. Žaidimo metu frakcijos galės/privalės nusipirkti ginklų, šovinių, granatų, dūminių granatų, pirmos pagalbos priemonių (toliau – PPP) ir kitų žaidimo rekvizitų. Kaip gauti pinigų, reikalingų daiktų įsigijimui, teks išsiaiškinti žaidimo metu. Savo BB‘s, granatas ar PPP naudoti GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA. Amunicija pasirūpins organizatoriai.
3. Pastatuose galima naudoti tik tuos ginklus, kurie šaudo iki 100 m/s.
4. Nukautas žaidėjas yra traktuojamas kaip sužeistas. Jį komandos draugas privalo nugabenti į ligoninę, kurioje jis bus pagydytas per 30 min.
5. Nukautą žaidėją vieną kartą galima pagydyti su PPP. Tą gali padaryti tik iš anksto paskirtas Paramedikas.
6. PPP nuimti gali tik ligoninėje dirbantis daktaras per 10 min.
7. Nukovimas peiliu įvyksta, kai imitaciniu peiliu paliečiama bet kuri kūno vieta. Vykstant peilių kovoms, nukautu žaidėju laikomas tas, kurį pirmą palietė su imitaciniu peiliu.
8. Žaidėjai, palikdami savo bazę, privalo su savimi turėti geriamo vandens (iš anksto paruošto organizatorių). Pasibaigus vandeniui ir esant ne savo bazės teritorijoje, žaidėjas laikomas sužeistu ir privalo būti gydomas ligoninėje. Neturint vandens, palikti bazę draudžiama.
9. Renginys skirtas tik žaidėjams su savo įranga (nuomininkams registracijų nėra)
Pusės
KonstaLand‘o sukilėliai. (25%)
Tikslai: Apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Ginti ir kontroliuoti savo regioną.
Apranga: Mixed camo (kamufliažinės kelnės arba viršus), skiriamieji ženklai
KonstaLand‘o piliečiai (25%)
Tikslas: Apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Kontroliuoti ir apginti savo regioną.
Apranga: Mixed camo (kamufliažinės kelnės arba viršus), skiriamieji ženklai
KonstaLando‘o pasipriešinimas. (25%)
Tikslas: Apsirūpinti geriamu vandeniu. Išgyventi. Kontroliuoti ir apginti savo regioną.
Apranga: Mixed camo (kamufliažinės kelnės arba viršus) skiriamieji ženklai.
Užsienio pajėgos (15%)
Tikslas: Pelnas. Ši grupuotė atvyko į KonstaLand‘ą vedama godžių kėslų – pasipelnyti. Jiems nerūpi išgyvenusiųjų būklė, teisės ar kiti rūpesčiai. Juos domina tik puiki verslo niša. Jie ketina užsidirbti sėdami chaosą ir paniką – prekiaudami ginklais, amunicija ir informacija. Pinigai svarbiau už lojalumą ar gyvybę, tad jie lengvai parsiduos ir taps laisvai samdomais kariais.
Apranga: Multicamo, skiriamieji ženklai.
Nežinomos pajėgos/ Spec. Padalinys. (10%)
Tikslas: Niekas nežino kas jie tokie ir iš kur atvyko, ko siekia.
Apranga: Vienos spalvos (juoda, žalia ir t.t.)