TACTICAL DAY / 2020 08 30
Renginio pradžia
2020-08-30
(se)
Renginio pabaiga
2020-08-30
(se)
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
13-20
Renginio statistika
Užsiregistravusių žaidėjų
54
Patvirtintų
54
Apmokėjusių
49
Žaidybinės pusės
Renginio aprašymas
Dėmesio !!! Registracija per šratas.lt sistemą skirta tik DALYVIAMS SU SAVO ĮRANGA.
Renginio laikai:
07:30 - 09:30 dalyvių atvykimas, registracija
08:00 -09:30 kariniai mokymai
09:30 - 10:00 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui
10:30 - 17:00 žaidimas
17:00 - 17:30 maitinimas, žaidimo aptarimas
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2020-08-27 23:59
20 € apmokant iki 2020-08-29 23:59
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2020-08-28 iki 23:59
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, BILIETAI nuomininkams !
* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras.
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių.
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
Specifinės taisyklės
Legenda:
Šalies viduryje yra nedidelė kalnais apsupta teritorija vadinama V-zone. Dvi specialiųjų operacijų grupės turi užimti V-zone centrą, kad galėtų koordinuoti puolimą į priešo šalį ir užtikrinti savo šalies pranašumą paleisdami raketas. Kadangi V-zone, kartu su raketų paleidimo aikštele yra viduryj neutralios teritorijos, specialiasias grupes ir reikalingą įrangą desantuoja iš 10 km aukščio. Kartais nutinka, kad pajegos ir įranga atsiduria ne viename nusileidimo taške... taip atsitiko ir šį kart, tačiau tai netrukdo komandoms atlikti numatytas užduotis.
Pagrindinės užduotys komandai Yankee:
Surasti savo spalvos generatorių ir parnešti į FOB tam paruoštą zoną.
Surasti teritorijoje išmetyta savo spalvos kurą ir palaikyti generatoriaus veiklą.
Radio stotelės pagalba išsikviesti "airdropus" ir surinkti 4 paliedimo mechanizmo dalis.
Apsaugoti raketų aikštelę ir paleisti raketas.
Pagrindinės užduotys komandai X-Ray:
Surasti savo spalvos generatorių ir parnešti į FOB tam paruoštą zoną.
Surasti teritorijoje išmetyta savo spalvos kurą ir palaikyti generatoriaus veiklą.
Radio stotelės pagalba išsikviesti "airdropus" ir surinkti 4 paliedimo mechanizmo dalis.
Apsaugoti raketų aikštelę ir paleisti raketas.
Specifinės taisyklės:
Amunicijos pildymas vyksta tik veikiant generatoriui. Generatoriui nustojus veikti amunicijos pildymas negalimas.
"Airdropus" galima išsikviesti CB stotelės pagalba, kartą per valandą. Tai gali padaryti tik Vadas.
Airdropą galima paimti TIK sudegus dūmams.
Generatorių galima atjungti (30 min) sunaikinus generatorių "airdrope" gautais dūmais.
Galima nukauti pusės vadą. Jis eliminuojamas iš žaidimo 1h.
Amunicijos ribojimas:
Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidimas pradedamas tik su 4 užpildytom dėtuvėm. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, 2 dėtuvės. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus.
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base) veikiant generatoriui, jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
BUNKERIO tipo dėtuves naudoti draudžiama!
Medicinos taisyklė:
Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas anta galvos, šalmos, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
Pirotechnikos naudojimas:
Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3 m. spindulio taisyklė.
Šaudymo taisyklės: