OPERATION - Act of Independence
Renginio pradžia
2020-02-16
(se)

Renginio pabaiga
2020-02-16
(se)




Skirmish


7-30


Renginio statistika

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas
OPERATION - Act of Independence
Žaidimas skirtas paminėti vasario 16 dieną.
BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ
GREITU METU BUS PAPILDYTA
Maksimalus dalyvių skaičius 100 + 10 (nuoma)
Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.
Žaidimo dienos programa:
Data: 2020-02-16
- 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
- 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
- 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
- 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
- 12:00 žaidimo pradžia.
- 15:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
REKVIZITAI APMOKĖJIMUI
Pavadinimas: VšĮ Efrekas
Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us
Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-02 7 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-11 10 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-15 13 Eur
- žaidimo dieną 2020-02-16 20 Eur
Žaidimo kaina nuomininkams:
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-02 20 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-11 25 Eur
- mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-15 28 Eur
- žaidimo dieną 2020-02-16 35 Eur (Tik iš anksto pranešus, kad apmokėsite žaidimo dieną!
Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 3 eur).
Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

Specifinės taisyklės
BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS
- Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
- Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
- Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
- Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
- Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.
MEDIKO TAISYKLĖ
- Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 3 minutes kviesti mediką. (jei po 3 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
- Komandoje yra 3 Medikai kurie turi med. krepšį su vokais. Pribėgęs komandos medikas gali bandyti pagyditį nukautą karį, duodamas jam išsitraukti vieną iš vokų, o ten galimi variantai:
*Bintas-privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
*Pleistras- klijuojamas ant kūno dalies, koja arba ranka.
*Saldainis- karys mėgaujasi saldainiu ir laukia 1-min.
*Žuvęs/Killed in action- Grįžta į mertviaką ir toliau pagal išėjimo procedūras. - Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“.
- Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“
- Jei išpakuojamas pleistras ar bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia traukti naują voką.
- Jei naujo voko medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 3 minučių keliauja į „mertviaką“
- Jei komandų medikai nebeturi MED priemonių, lieka tik Karo lauko ligoninė, arba asmeniniai bintai bei pleistrai. Jei komandoje visiškai pasibaigia MED priemonės, o į karo lauko ligoninę nepavyksta nusigauti, išlieka 3 min. laukimo taisyklė ir keliaujama i mertviaką.
*Sužeistas arba nukautas:
Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą.
*Karo lauko ligoninė:
Bet kuris komandos narys būtinai viena ranka apkabinęs nukautą karį, gali nuvesti į Karo lauko ligoninę, o ten vietinis MEDIKAS pagal medicinos procedūras duoda žaidėjui išsitraukti voką ir gali nurodyti, už kiek laiko galės tęsti žaidimą iš Karo lauko ligoninės grįždamas tiesiai į mūšio lauką.
AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS
- Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
- Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
- Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
- Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
- Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
- Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.
PIROTECHNIKA
- Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
- Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
- Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
- Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
- Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
- Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.
Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:
- Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
- Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. Žaidėjui neturint liemenes bus galima įsigyti vietoje (kaina 5 Eur).
