ŠTURMAS "Darkness falls" (Diena+naktis)









Renginio statistika

Renginio aprašymas
PAGARBA, ŠRATO BROLIAI IR SESĖS!
DĖMESIO – NAUJIENA!
Kviečiame prisijungti prie dinamiškos ir veiksmo kupinos ŠTURMO žaidimų serijos. Šį kartą kariausite dieną, prieblandoje ir tamsoje — trumpame, kupiname veiksmo scenarijuje. Tai ne šiaip skirmish, o 5 valandų trukmės veiksmas, kuriame taikomi šaudmenų apribojimai, nėra jokių „pokémoniškų“ juostų ir tai puiki proga patirti intensyvią didelio žaidimo atmosferą per trumpą savaitgalinę išvyką.
Registracija
- Registracija ir bilieto apmokėjimas iki lapkričio 22 d.
- Minimalus apmokėjusių dalyvių skaičius iki lapkričio 18 d. 20:00 val. – 30, maksimalus – 100. Vietų kiekis ribotas.
Renginio organizatoriai: AirsoftGame.lt komanda
Aprangos kodas
Žaidime nebus naudojamos žymėjimo juostos – žaidėjai bus atpažįstami pagal aprangos kodą. Registracijos metu kiekvienas dalyvis privalo būti apsirengęs savo pusės apranga.
PMC:
- Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
- Viršus: juodas arba smėlio spalvos
- Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos
Tvirtinant NVG, šalmas (arba panama su railu) leidžiamas su sąlyga, kad aplink jį apvyniojamas shemagas ar tvirtinami įvairūs „ragai“ ar kiti elementai silueto maskavimui (arba bus pažymimas raudona juosta). „Crye Night Cap“ taip pat leidžiami, tačiau priklausomai nuo spalvos jie taip pat bus pažymimi juosta.
RANGERS:
- Pilna camo arba žalia uniforma
- Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos.
- Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis
Renginio programa
Instruktažas ir taisyklių aptarimas: lapkričio 18 d. 20:00–21:00 (online). Įrašu bus pasidalinta žaidimo aprašyme lapkričio 19 d.
Video call link: https://meet.google.com/zhn-pmhq-vuhLapkričio 23 d.
- 13:30–14:30 – dalyvių atvykimas, registracija
- 15:00–20:00 – žaidimas (žaidimo metu bazėse vaišinsime karšta arbata ir sausainiais)
- 20:00 – demobilizacija, žaidimo aptarimas
Kainos (su savo įranga)
- 25 € apmokant iki lapkričio 20 d.
- 35 € apmokant iki lapkričio 22 d.
Bilietą sudaro: teritorijos nuoma, žaidimo rekvizitai, teritorijos paruošimas renginiui, vaišės FOB’uose, tinkamas žaidimui oras.
Dalyviui neatvykus į žaidimą – mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas sratas.lt sistemoje, iki lapkričio 22 d.
Darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis – pavedimo išrašą siųsti el. paštu: [email protected].

Specifinės taisyklės
🔫 Amunicijos ribojimas
Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:
1 klasės ginklai
- Naudojamos standartinio tipo dėtuvės.
- Galimas suspausto oro pajungimas prie jų.
- Kitų klasių dėtuvės ar jų modifikacijos – draudžiamos.
- Dėtuvių kiekis neribojamas.
2 klasės ginklai
- Naudojamos MID-CAP arba LOW-CAP (pildomos švirkšto pagalba) standartinio tipo dėtuvės.
- Leidžiama turėti 4 dėtuvės (arba iki 480 BB).
3–6 klasės ginklai dienos metu naudojami be apribojimų. Nakties metu — tik gerai apšviestose vietose, kur įmanoma išlaikyti saugų atstumą. Privalomas 1 klasės ginklas.
3 klasės ginklams leidžiama turėti iki 1500 BB detuvėse.
4–6 klasės ginklams — iki 200 BB.
Žaidėjai naudoja savo atsivežtus BBS.
Amuniciją galima pildyti tik savo bazėje (FOB’e). Tačiau loader’į ir šratus (BB) galima nešiotis su savimi.
Išimtis 2,4,5 klasės ginklams:
Jeigu neturite MID-CAP ar LOW-CAP dėtuvės, leidžiama naudoti tik vieną bunkerinio tipo dėtuvę.
🌙 Naktinės fazės reikalavimai
- Traceriai ar šviečiančios lazdelės neprivalomi, tačiau:
jei ant ginklo nenaudojamas traceris, šaudyti galima tik su įjungtu žibintuvėliu, pritvirtintu priekyje (naudojant izoliaciją arba specialius laikiklius). - Apšviestoje miesto teritorijoje žibintuvėlio jungti nebūtina.
- Privaloma turėti žibintuvėlį.
Nukautas žaidėjas:
- Įjungia raudonos spalvos žibintuvėlį arba apšviečia liemenę, kad būtų aiškiai matomas.
- Eidamas į atgijimo tašką, šviečia tik sau po kojomis.
🔫 Šaudymo taisyklės
- Pastatų viduje leidžiama šaudyti tik pavieniais šūviais.
- Minimalūs saugūs atstumai:
- 2 klasės ginklui – 5 m
- 1 klasės ginklui – 1 m
Iš pastato vidaus į išorę:
- Šaudyti leidžiama 1 ir 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu režimu).
Iš aukštesnių pastato aukštų – šaudyti leidžiama visų tipų ginklų turėtojams.
Privaloma įsitikinti, kad prieš vamzdį netikėtai neišlįs kitas žaidėjas.
Draudžiama šaudyti „iš už kampo“ nematant priešo.
Rikošeto taisyklė galioja – tiek patalpose, tiek lauke.
Jei BBS atšoka nuo paviršiaus ir pataiko į žaidėją – tai laikoma tiesioginiu pataikymu.
Artimos kovos:
- Jei abu žaidėjai vienu metu nutaikyti per arti – abu laikomi nukautais.
- Jei vienas su pistoletu, kitas su karabinu – karabino turėtojas laikomas nukautu.
- Jei žaidėjas prieina iš nugaros per mažesnį nei saugų atstumą (<5 m) – priešininkas laikomas nukautu.
„Pif paf“, „bang bang“ ir pan. taisyklių nėra.
Laiptinėse leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais. Galima naudoti granatas ir guminius peilius.
⛑️ Medicinos taisyklė
- Pirmą kartą nukautas žaidėjas užsivelka oranžinę liemenę ir grįžta į savo „mirtviaką“ atgyti.
💣 Granatos ir dūmai
Leidžiamos:
- Šratasvydžio granatos (spyruoklinės, green gas, CO₂, pirotechninės iki 1 g užtaiso).
- Dūminiai užtaisai – tik pramoninės gamybos.
Naikinimo spindulys:
- Lauke – 5 m
- Pastatuose – visi patalpoje esantys žaidėjai.
Tik betoninės sienos laikomos tvirta priedanga.
Apkasai:
- Žaidėjas laikomas nukautu tik tada, jei granata įkrito į apkasą (taikoma 5 m taisyklė).
Didelėse patalpose (angarai, garažai, tuneliai, >10 m siena) galioja lauko taisyklė.
Granatų skaičius – tiek, kiek telpa į savo dėkliukus („paučus“) ar liemenę.
Organizatoriai gali uždrausti granatų ar dūmų naudojimą atsižvelgdami į oro sąlygas.
🛡️ Skydai
- Leidžiami tiek originalūs, tiek savadarbiai tikro skydo imitacijos.
- Atsitiktinai rastos lentos, durys ar kartonas nelaikomi skydais.
- Skydininkas nėra nemirtingas.
- Granata, sprogusi arčiau nei 1 m prieš skydą, nukauna skydininką.
- Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.
🎯 Žaidimo maršalai
Žaidimo Maršalas – žaidėjas su raudona kortele „Žaidimo Maršalas“.
Jis prižiūri žaidimo tvarką, gali patikrinti įrangą, įspėti ar pašalinti taisykles pažeidusį dalyvį.
LŠF Maršalas – renginyje dalyvauja Lietuvos Šratasvydžio Federacijos maršalas, padedantis prižiūrėti tvarką ir kokybę.
Pastebėjęs pažeidimą, jis informuoja pažeidėją, organizatorius ir LŠF.

Pusės
"PMC"
- Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
- Viršus: juodas arba smėlio spalvos
- Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos
Tvirtinant NVG, šalmas (arba panama su railu) leidžiamas su sąlyga, kad aplink jį apvyniojamas shemagas ar tvirtinami įvairūs „ragai“ ar kiti elementai silueto maskavimui (arba bus pažymimas raudona juosta). „Crye Night Cap“ taip pat leidžiami, tačiau priklausomai nuo spalvos jie taip pat bus pažymimi juosta.
"RANGERS"
- Pilna camo arba žalia uniforma
- Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos
- Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis