Naktinis ŠTURMAS "Operacija: Tamsos viešpatavimas"

Renginio pradžia
2025-11-29 (še)
clock icon 15:30
Renginio pabaiga
2025-11-29 (še)
clock icon 22:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
Skirmish/Naktinis
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
25
Naktinis ŠTURMAS "Operacija: Tamsos viešpatavimas"
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
16
Patvirtintų
15
Apmokėjusių
1
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Žaidybinės pusės


circle icon

Renginio aprašymas


PAGARBA, ŠRATO BROLIAI IR SESĖS!

DĖMESIO – NAUJIENA!
Kviečiame prisijungti prie dinamiškos ir veiksmo kupinos ŠTURMO žaidimų serijos „Operacija: Tamsos viešpatavimas“! Tai naujas projektas, leidžiantis žaidėjams – nepriklausomai nuo patirties ar turimos įrangos – patirti naktinio airsofto malonumus. Žaidimo teritorija bus gerai apšviesta. Šis žaidimas suteikia gerokai daugiau adrenalino. Nepraleisk progos išmėginti!

Jūsų laukia: daug veiksmo ir neišdildomi įspūdžiai, nauji Lietuvos šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendinimas ir, žinoma, nuostabi draugų bei bendraminčių kompanija. 


Registracija

  • Registracija ir bilieto apmokėjimas iki lapkričio 29 d.
  • Minimalus apmokėjusių dalyvių skaičius iki lapkričio 24 d. 30, maksimalus – 100. Vietų kiekis ribotas.

Renginio organizatoriai: AirsoftGame.lt komanda


Aprangos kodas

Žaidime nebus naudojamos žymėjimo juostos – žaidėjai bus atpažįstami pagal aprangos kodą. Registracijos metu kiekvienas dalyvis privalo būti apsirengęs savo pusės apranga.

PMC:

  • Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
  • Viršus: juodas arba smėlio spalvos
  • Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos

RANGERS:

  • Pilna camo arba žalia uniforma
  • Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos
  • Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis

Renginio programa

  • Instruktažas ir taisyklių aptarimas: lapkričio 24 d. 20:00–21:00 (online). Įrašu bus pasidalinta žaidimo aprašyme lapkričio 25 d.
    Video call link: https://meet.google.com/zdf-jaga-jou

     Lapkričio 29 d.

  • 15:30–16:30 – dalyvių atvykimas, registracija
  • 17:00–22:00 – žaidimas (žaidimo metu bazėse vaišinsime karšta arbata ir sausainiais)
  • 22:00 – demobilizacija, žaidimo aptarimas

Kainos (su savo įranga)

  • 25 € apmokant iki lapkričio 24 d. 20:00
  • 35 € apmokant iki lapkričio 29 d.

Bilietą sudaro: teritorijos nuoma, žaidimo rekvizitai, teritorijos paruošimas renginiui, vaišės FOB’uose, tinkamas žaidimui oras.

Dalyviui neatvykus į žaidimą – mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas sratas.lt sistemoje, iki lapkričio 27 d.

Darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis – pavedimo išrašą siųsti el. paštu: [email protected].

circle icon

Specifinės taisyklės


🔫 Amunicijos ribojimas

Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:

1 klasės ginklai

  • Naudojamos standartinio tipo dėtuvės.
  • Galimas suspausto oro pajungimas prie jų.
  • Kitų klasių dėtuvės ar jų modifikacijos – draudžiamos.
  • Dėtuvių kiekis neribojamas.

2 klasės ginklai

  • Naudojamos MID-CAP arba LOW-CAP (pildomos švirkšto pagalba) standartinio tipo dėtuvės.
  • Leidžiama turėti 4 dėtuvės (arba iki 480 BB).

3–6 klasės ginklų naudoti draudžiama.

Žaidėjai naudoja savo atsivežtus BBS.
Amuniciją galima pildyti tik savo bazėje (FOB’e).

Išimtis 2 klasės ginklams:
Jeigu neturite MID-CAP ar LOW-CAP dėtuvės, leidžiama naudoti tik vieną bunkerinio tipo dėtuvę.


🌙 Naktinės fazės reikalavimai

  • Traceriai ar šviečiančios lazdelės neprivalomi, tačiau:
    jei ant ginklo nenaudojamas traceris, šaudyti galima tik su įjungtu žibintuvėliu, pritvirtintu priekyje (naudojant izoliaciją arba specialius laikiklius).
  • Apšviestoje miesto teritorijoje žibintuvėlio jungti nebūtina.
  • Privaloma turėti žibintuvėlį.

Nukautas žaidėjas:

  • Įjungia raudonos spalvos žibintuvėlį arba apšviečia liemenę, kad būtų aiškiai matomas.
  • Eidamas į atgijimo tašką, šviečia tik sau po kojomis.

🔫 Šaudymo taisyklės

  • Pastatų viduje leidžiama šaudyti tik pavieniais šūviais.
  • Minimalūs saugūs atstumai:
    • 2 klasės ginklui – 5 m
    • 1 klasės ginklui – 1 m

Iš pastato vidaus į išorę:

  • Šaudyti leidžiama 1 ir 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu režimu).

Iš aukštesnių pastato aukštų – šaudyti leidžiama visų tipų ginklų turėtojams.
Privaloma įsitikinti, kad prieš vamzdį netikėtai neišlįs kitas žaidėjas.

Draudžiama šaudyti „iš už kampo“ nematant priešo.

Rikošeto taisyklė galioja – tiek patalpose, tiek lauke.
Jei BBS atšoka nuo paviršiaus ir pataiko į žaidėją – tai laikoma tiesioginiu pataikymu.

Artimos kovos:

  • Jei abu žaidėjai vienu metu nutaikyti per arti – abu laikomi nukautais.
  • Jei vienas su pistoletu, kitas su karabinu – karabino turėtojas laikomas nukautu.
  • Jei žaidėjas prieina iš nugaros per mažesnį nei saugų atstumą (<5 m) – priešininkas laikomas nukautu.

„Pif paf“, „bang bang“ ir pan. taisyklių nėra.

Laiptinėse leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais. Galima naudoti granatas ir guminius peilius.


⛑️ Medicinos taisyklė

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas užsivelka oranžinę liemenę ir grįžta į savo „mirtviaką“ atgyti.

💣 Granatos ir dūmai

Leidžiamos:

  • Šratasvydžio granatos (spyruoklinės, green gas, CO₂, pirotechninės iki 1 g užtaiso).
  • Dūminiai užtaisai – tik pramoninės gamybos.

Naikinimo spindulys:

  • Lauke – 5 m
  • Pastatuose – visi patalpoje esantys žaidėjai.
    Tik betoninės sienos laikomos tvirta priedanga.

Apkasai:

  • Žaidėjas laikomas nukautu tik tada, jei granata įkrito į apkasą (taikoma 5 m taisyklė).

Didelėse patalpose (angarai, garažai, tuneliai, >10 m siena) galioja lauko taisyklė.

Granatų skaičius – tiek, kiek telpa į savo dėkliukus („paučus“) ar liemenę.

Organizatoriai gali uždrausti granatų ar dūmų naudojimą atsižvelgdami į oro sąlygas.


🛡️ Skydai

  • Leidžiami tiek originalūs, tiek savadarbiai tikro skydo imitacijos.
  • Atsitiktinai rastos lentos, durys ar kartonas nelaikomi skydais.
  • Skydininkas nėra nemirtingas.
  • Granata, sprogusi arčiau nei 1 m prieš skydą, nukauna skydininką.
  • Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

🎯 Žaidimo maršalai

Žaidimo Maršalas – žaidėjas su raudona kortele „Žaidimo Maršalas“.
Jis prižiūri žaidimo tvarką, gali patikrinti įrangą, įspėti ar pašalinti taisykles pažeidusį dalyvį.

LŠF Maršalas – renginyje dalyvauja Lietuvos Šratasvydžio Federacijos maršalas, padedantis prižiūrėti tvarką ir kokybę.
Pastebėjęs pažeidimą, jis informuoja pažeidėją, organizatorius ir LŠF.

circle icon

Pusės


"PMC"

  • Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
  • Viršus: juodas arba smėlio spalvos
  • Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos

"RANGERS"

  • Pilna camo arba žalia uniforma
  • Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos
  • Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis