Naktinis ŠTURMAS "Operacija: Tamsos viešpatavimas"

Renginio pradžia
2025-11-29 (še)
clock icon 15:30
Renginio pabaiga
2025-11-29 (še)
clock icon 22:00
location icon Renginio vieta
flag-green icon Organizatorius
target icon Žaidimo tipas
Skirmish/Naktinis
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
25
Naktinis ŠTURMAS "Operacija: Tamsos viešpatavimas"
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
33
Patvirtintų
33
Apmokėjusių
33
Užsiregistravusių komandų sąrašas Užsiregistravusių žaidėjų sąrašas
circle icon

Žaidybinės pusės


circle icon

Renginio aprašymas


PAGARBA, ŠRATO BROLIAI IR SESĖS!

DĖMESIO – NAUJIENA!
Kviečiame prisijungti prie dinamiškos ir veiksmo kupinos ŠTURMO žaidimų serijos „Operacija: Tamsos viešpatavimas“! Tai naujas projektas, leidžiantis žaidėjams – nepriklausomai nuo patirties ar turimos įrangos – patirti naktinio airsofto malonumus. Žaidimo teritorija bus gerai apšviesta. Šis žaidimas suteikia gerokai daugiau adrenalino. Nepraleisk progos išmėginti!

Jūsų laukia: daug veiksmo ir neišdildomi įspūdžiai, nauji Lietuvos šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendinimas ir, žinoma, nuostabi draugų bei bendraminčių kompanija. 


Registracija

  • Registracija ir bilieto apmokėjimas iki lapkričio 29 d.
  • Minimalus apmokėjusių dalyvių skaičius iki lapkričio 25 d. 30, maksimalus – 100. Vietų kiekis ribotas.

Renginio organizatoriai: AirsoftGame.lt komanda


Aprangos kodas

Žaidime nebus naudojamos žymėjimo juostos – žaidėjai bus atpažįstami pagal aprangos kodą. Registracijos metu kiekvienas dalyvis privalo būti apsirengęs savo pusės apranga.

26-11-2025 Dėl didelio komandų registracijos disbalanso ir platesnio aprangos pasirinkimo esant sudėtingoms oro sąlygoms žaidime bus naudojamos žymėjimo juostos.

PMC:

  • Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
  • Viršus: juodas arba smėlio spalvos
  • Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos

RANGERS:

  • Pilna camo arba žalia uniforma
  • Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos
  • Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis

Renginio programa

  • Instruktažas ir taisyklių aptarimas

     Lapkričio 29 d.

  • 15:30–16:30 – dalyvių atvykimas, registracija
  • 17:00–22:00 – žaidimas (žaidimo metu bazėse vaišinsime karšta arbata ir sausainiais)
  • 22:00 – demobilizacija, žaidimo aptarimas

Kainos (su savo įranga)

  • 25 € apmokant iki lapkričio 27 d.
  • 35 € apmokant iki lapkričio 29 d.

Bilietą sudaro: teritorijos nuoma, žaidimo rekvizitai, teritorijos paruošimas renginiui, vaišės FOB’uose, tinkamas žaidimui oras.

Dalyviui neatvykus į žaidimą – mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas sratas.lt sistemoje, iki lapkričio 27 d.

Darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis – pavedimo išrašą siųsti el. paštu: [email protected].

circle icon

Specifinės taisyklės


🔫 Amunicijos ribojimas

Žaidimo metu naudojamos dėtuvės:

1 klasės ginklai

  • Naudojamos standartinio tipo dėtuvės.
  • Galimas suspausto oro pajungimas prie jų.
  • Kitų klasių dėtuvės ar jų modifikacijos – draudžiamos.
  • Dėtuvių kiekis neribojamas.

2 klasės ginklai

  • Naudojamos MID-CAP arba LOW-CAP (pildomos švirkšto pagalba) standartinio tipo dėtuvės.
  • Leidžiama turėti 4 dėtuvės (arba iki 480 BB).

3–6 klasės ginklų naudoti draudžiama.

Žaidėjai naudoja savo atsivežtus BBS.
Amuniciją galima pildyti tik savo bazėje (FOB’e).

Išimtis 2 klasės ginklams:
Jeigu neturite MID-CAP ar LOW-CAP dėtuvės, leidžiama naudoti tik vieną bunkerinio tipo dėtuvę.


🌙 Naktinės fazės reikalavimai

  • Traceriai ar šviečiančios lazdelės neprivalomi, tačiau:
    jei ant ginklo nenaudojamas traceris, šaudyti galima tik su įjungtu žibintuvėliu, pritvirtintu priekyje (naudojant izoliaciją arba specialius laikiklius).
  • Apšviestoje miesto teritorijoje žibintuvėlio jungti nebūtina.
  • Privaloma turėti žibintuvėlį.

Nukautas žaidėjas:

  • Įjungia raudonos spalvos žibintuvėlį arba apšviečia liemenę, kad būtų aiškiai matomas.
  • Eidamas į atgijimo tašką, šviečia tik sau po kojomis.

🔫 Šaudymo taisyklės

  • Pastatų viduje leidžiama šaudyti tik pavieniais šūviais.
  • Minimalūs saugūs atstumai:
    • 2 klasės ginklui – 5 m
    • 1 klasės ginklui – 1 m

Iš pastato vidaus į išorę:

  • Šaudyti leidžiama 1 ir 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu režimu).

Iš aukštesnių pastato aukštų – šaudyti leidžiama visų tipų ginklų turėtojams.
Privaloma įsitikinti, kad prieš vamzdį netikėtai neišlįs kitas žaidėjas.

Draudžiama šaudyti „iš už kampo“ nematant priešo.

Rikošeto taisyklė galioja – tiek patalpose, tiek lauke.
Jei BBS atšoka nuo paviršiaus ir pataiko į žaidėją – tai laikoma tiesioginiu pataikymu.

Artimos kovos:

  • Jei abu žaidėjai vienu metu nutaikyti per arti – abu laikomi nukautais.
  • Jei vienas su pistoletu, kitas su karabinu – karabino turėtojas laikomas nukautu.
  • Jei žaidėjas prieina iš nugaros per mažesnį nei saugų atstumą (<5 m) – priešininkas laikomas nukautu.

„Pif paf“, „bang bang“ ir pan. taisyklių nėra.

Laiptinėse leidžiama šaudyti tik su 1 klasės ginklais. Galima naudoti granatas ir guminius peilius.


⛑️ Medicinos taisyklė

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas užsivelka oranžinę liemenę ir grįžta į savo „mirtviaką“ atgyti.

💣 Granatos ir dūmai

Leidžiamos:

  • Šratasvydžio granatos (spyruoklinės, green gas, CO₂, pirotechninės iki 1 g užtaiso).
  • Dūminiai užtaisai – tik pramoninės gamybos.

Naikinimo spindulys:

  • Lauke – 5 m
  • Pastatuose – visi patalpoje esantys žaidėjai.
    Tik betoninės sienos laikomos tvirta priedanga.

Apkasai:

  • Žaidėjas laikomas nukautu tik tada, jei granata įkrito į apkasą (taikoma 5 m taisyklė).

Didelėse patalpose (angarai, garažai, tuneliai, >10 m siena) galioja lauko taisyklė.

Granatų skaičius – tiek, kiek telpa į savo dėkliukus („paučus“) ar liemenę.

Organizatoriai gali uždrausti granatų ar dūmų naudojimą atsižvelgdami į oro sąlygas.


🛡️ Skydai

  • Leidžiami tiek originalūs, tiek savadarbiai tikro skydo imitacijos.
  • Atsitiktinai rastos lentos, durys ar kartonas nelaikomi skydais.
  • Skydininkas nėra nemirtingas.
  • Granata, sprogusi arčiau nei 1 m prieš skydą, nukauna skydininką.
  • Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

🎯 Žaidimo maršalai

Žaidimo Maršalas – žaidėjas su raudona kortele „Žaidimo Maršalas“.
Jis prižiūri žaidimo tvarką, gali patikrinti įrangą, įspėti ar pašalinti taisykles pažeidusį dalyvį.

LŠF Maršalas – renginyje dalyvauja Lietuvos Šratasvydžio Federacijos maršalas, padedantis prižiūrėti tvarką ir kokybę.
Pastebėjęs pažeidimą, jis informuoja pažeidėją, organizatorius ir LŠF.

circle icon

Pusės


"PMC"

  • Kelnės: mėlyni džinsai arba smėlio spalvos taktinės kelnės
  • Viršus: juodas arba smėlio spalvos
  • Galvos apdangalas: kepurė su snapeliu arba žieminė kepuraitė – juodos ar smėlio spalvos

"RANGERS"

  • Pilna camo arba žalia uniforma
  • Galvos apdangalas: šalmas, panama arba žieminė kepurė – žalios arba camo spalvos
  • Leidžiami žali flisai su camo kelnėmis