Užkrėstieji Karklės fortas 2025-10-26

Renginio pradžia
2025-10-26 (se)
clock icon 09:00
Renginio pabaiga
2025-10-26 (se)
clock icon 16:00
location icon Renginio vieta
target icon Žaidimo tipas
Skirmish
speed icon Greičio limitai
euro icon Kaina
25-45
Užkrėstieji Karklės fortas 2025-10-26
circle icon

Renginio statistika


Užsiregistravusių žaidėjų
29
Patvirtintų
29
Apmokėjusių
2
Užsiregistravusių komandų sąrašas
circle icon

Renginio aprašymas


Jūs atsidursite pilname veiksmo ir adrenalino airsoft (šratasvydžio) žaidimų sūkuryje, kuriame Jums bus priskirtos specialios užduotys ir įtraukiantys žaidimų scenarijai. Visų lygių žaidėjai yra laukiami ir turės galimybę išbandyti savo jėgas ir įgūdžius mūsų poligone. Neturintiems savo įrangos - ją išnuomosime! Atvyk! Stok į kovą ir parodyk ką sugebi! 

          

Registracija į renginį uždaroma 2025-10-25 17:00 val.

 

 

DIENOS PROGRAMA:

09.00 - 10.00 Atvykimas, registracija ir ginklų chronavimas.

09.30 Nuomininkų instruktažas.

10.00 -10.30 Saugumo ir žaidimo instruktažas.

11.00 Numatoma žaidimo pradžia.

~13.00 -13.30 Pietų pertrauka*. Persigrupavimas. Amunicijos papildymas.

16.00 Žaidimo pabaiga.

 

Žaidimo scenarijaus išsamus instruktažas prieš žaidimą ir po pietų pertraukos.

 

🟡 Scenarijaus aprašymas

Specialiojo biologinio kovos BioSkydas būriui buvo pavesta užduotis pargabenti biologinio ginklo konteinerį į naujai įrengtą, saugią laboratoriją, tačiau pakeliui jis buvo užpultas teroristinės grupuotės Šešėlių Mara. Po įnirtingos kovos teroristų grupuotė buvo priversta atsitraukti.

Biologinio kovos biuro vadovybė prarado kontaktą su išgyvenusiais specialiojo būrio nariais. Paskutinė radijo ryšiu gauta žinutė iš jų buvo:

„…Priešas buvo atremtas… patirta didžiulė, nepataisoma žala… krovinys apsaugotas, bet smarkiai pažeistas… reikalinga skubi evakuacija… siųskite geriausius…“.

Biologinis kovos biuras nusprendė, kad prarastas krovinys pernelyg pavojingas, todėl nutarė jį sunaikinti. Biuras išsiuntė geriausius savo specialistus evakuacijos misijai ir krovinio X sunaikinimui.

Teroristų grupuotė Šešėlių Mara, iš savo informatorių sužinojusi apie puikią galimybę papildyti savo ir taip didelį ginklų arsenalą naujausiais cheminių ginklų egzemplioriais — prie kurių metus dirbo gabiausi šalies virologai — sužinojo apie virusus, gebančius per kelias minutes negrįžtamai pažeisti smegenis ir priversti žmones išprotėti bei trokšti tik smurto. Kadangi ši grupuotė metus naudojo chaoso taktikas siekdama sustiprinti regiono kontrolę, šis virusas atrodė kaip puiki proga nuversti esamą valdžią ir galutinai įvesti savo tvarką.

Atlikusi puikiai suplanuotą pinklę, teroristų grupuotė užklupo laboratorijos apsaugos komandą. Kova buvo įnirtinga ir pareikalavo daug aukų. Teroristams pavyko priversti apsaugos komandą atsitraukti tiek, kad jie galėtų nugvelbti krovinį X. Tačiau kai pirmieji teroristai pasiekė viruso konteinerį, jie atsuko ginklus prieš savo žmones, tarsi būtų praradę sveiką protą…
 


Infekcijos ir imuniteto taisyklės

Imunitetas

  • Žaidėjai gali atimti imunitetą iš priešininkų ir dalintis juo su komandos nariais (jei turi perteklių).
  • Imunitetas gali būti naudojamas gydymui – uždedant jį sužeistam žaidėjui.
  • Jei zombio užkrėstas žaidėjas gauna imunitetą ir savo originalias juostas, jis laikomas pagydytu ir grįžta į savo komandą.
    Imunitetas turi būti aiškiai matomas – žaidėjas privalo nešioti jį ant savęs (pvz., ant rankos ar kito matomoje vietoje esančio raiščio).
  • Imunitetą galima atimti tik vieną kartą iš priešininko, ir tai leidžiama daryti tik tada, kai jis yra „pasautas“ (sužeistas).

Užkrėtimas zombiu

  • Zombis priartėja prie žaidėjo ir pradeda „užkrėtimą“.
  • Užkrėtimo metu žaidėjas nuolat kartoja „Smegenys!“.
  • Zombis nuima vieną iš dviejų žaidėjo raiščių – tuomet žaidėjas dar nelaikomas pilnai užkrėstu, gali tęsti savo dabartinę poziciją.
  • Zombiai gali turėti vertingą lootą.Pasautą zombį galima aplootinti, tačiau būtina būti atsargiems – jie vis tiek išlieka pavojingi.

 

Zombio pradinis taškas

  • Tik nuėmus abu raiščius, žaidėjas laikomas pilnai užkrėstu ir tampa zombiu.
    • Tapęs zombiu, žaidėjas nebegrįžta į mirtveką.Jo naujas pradinis taškas – organizatoriaus nurodyta vieta, skirta zombiams.

       

Cheminio ginklo nuotekiai

  • Sirena ir pranešimas: Instruktoriaus paleidus sireną ir per megafoną paskelbus:
    „Teritorijoje pasklido cheminė medžiaga!“ – žaidimo teritorijoje nurodytos zonos tampa užkrėstomis.
  • Žaidėjai be imuniteto: Visi žaidėjai, esantys užkrėstoje teritorijoje be imuniteto, tampa užkrėstaisiais (zombiais).
  • Transformacija: Užkrėstasis turi:
    • Demonstruoti traukulius (vaidinti užkrėtimo efektą).
    • Garsiai kartoti „Smegenys!“.
    • Nusimauti savo identifikacinius raiščius.
  • Tapę zombiais:
    • Jie nebegrįžta į pradinį tašką.
    • Prisijungia prie zombių ir pradeda veikti pagal jų taisykles.
    • Tokie zombiai gali naudoti ginklus prieš visus, kurie dar ne zombiai (t. y. turintys identifikuojamus raiščius).
  • Imunitetą turintys žaidėjai: Jei užkrėstoje teritorijoje buvo žaidėjų su imunitetu, jie išlieka sveiki ir gali tęsti misiją.


     

RENGINIO DETALĖS:

VIETA: Karklės Fortas. Nuoroda į parkingą (atvykę į vietą sekite nuorodas): paspaudus čia.
 

 

KAINA: 

Lietuvos Šratasvydžio federacijos nariams 5 EUR nuolaida bilietui. APMOKANT IKI 2025-10-23 23:59 val.

20 Eur/asm su savo įranga. APMOKANT IKI 2025-10-19 23:59 val.

25 Eur/asm su savo įranga. APMOKANT IKI 2025-10-23 23:59 val.

30 Eur/asm su savo įranga. APMOKANT PO 2025-10-23 23:59 val.

40 Eur/asm su nuomota įranga. APMOKANT IKI 2025-10-19  23:59 val.

45 Eur/asm su nuomota įranga. APMOKANT IKI 2025-10-23 23:59 val.

50 Eur/asm su nuomota įranga. APMOKANT PO 2025-10-23  23:59 val.

Apmokėjimas tik bankiniu pavedimu.

Į kainą įskaičiuota airsofto (šratasvydžio):

  • žaidimo programa, įrangos nuoma (nuomininkams),
  • visą renginį prižiūrintis instruktorius. 

Nuomos rinkinį sudaro: 

  • ginklas M4 (airsoft replika);
  • 2 pilnos dėtuvės šratų (~500 BB’s);
  • taktinė liemenė;
  • oranžinė liemenė;
  • apsauginė veido ir akių kaukė;
  • pirštinės.

Renginio metu, papildomai galėsite įsigyti šratų.

* Viso renginio metu karšta arbata, kava ir vaišės nemokamai!!! Pietūs į kainą neįskaičiuoti. Pasirūpinkite savo nuožiūra maistu ir geriamu vandeniu. Pietų pertraukos laikas priklauso nuo žaidimo dalyvių skaičiaus ir gali keistis. 

 

Asmenys jaunesni nei N-18 gali dalyvauti su raštišku tėvų sutikimu. Atsisiųsti raštiško tėvų sutikimo šabloną galite paspaudę čia.

circle icon

Specifinės taisyklės


SPECIFINĖS PYKŠT POKŠT AIRSOFT ŠRATASVYDŽIO TAISYKLĖS

  • Žaidimo vieta. Karklės fortas Žaidimo instruktoriaus nurodytos sklypo ribos ir apleisti pastatai. Kiekvienas žaidėjas yra atsakingas už savo saugumą viso renginio metu. PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima jokios atsakomybės už patirtas traumas arba, bet kokį sveikatos sutrikdymą.

Apleisti pastatai gali būti pavojingi. Galimi pavojai žaidimo vietoje: slidžios grindys, nelygus paviršiai, stiklo šukės ir kt. Todėl  renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas, saugumo batus, su kulkšnies apsauga, bei šalmą.

Bet kokia, "STOP" juosta pažymėta teritorija, nėra žaidimo vieta, ir griežtai draudžiama, bet kokių būdu į ją patekti ar šaudyti pro ją.  Pastebėjus, bet kokį galima pavojų, būtina apie tai informuoti žaidimo instruktorių arba teisėją.

⦁    Teritorija yra visiškai aptverta, tačiau būtina stengtis nešaudyti už žaidybinės zonos ribų – į kelią ar aplink esančias teritorijas. Pavojingos vietos žaidimo teritorijoje yra pažymėtos juodai geltonomis įspėjamosiomis juostomis – jei juosta pritvirtinta prie barikados, jos liesti ar remtis negalima, tačiau šaudyti per ją leidžiama.

  • Draugiška ugnis.Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle.
  • Pastatų viduje: REKOMENDUOJAME naudoti tik pirmos klasės ginklus, arba bet kokios kitos klasės ginklus, kurie atitinka 1 klasės ginklų parametrus ir yra iki 1.1J.  Po chronavimo registracijoje tokie ginklai žymimi žalia varnele ant lipduko.
  • Nuomojami Šratasvydzio ginklai. Prašome nenaudoti prastos kokybės šratų nuomojamuose šratasvydžio ginkluose. Jeigu nesate tikri, dėl šratų kokybės, būtinai pasiklauskite žaidimo instruktoriaus arba teisėjo. Jokių būdų nerinkite ir nenaudokite šratų nuo žemės. Visi nuomininkai yra supažindinimai su šratasvydžio ginklo veikimu ir saugiu naudojimu. Nuomininkas prisiima visą atsakomybę už nuomotą šratasvydžio ginklą. Jeigu ginklas sugedo ar turite bet kokių kitų klausimų, prašome kreiptis į žaidimo instruktorių arba teisėją, jokiu būdu nebandykite taisyti šratasvydžio ginklo patys.
  • Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų galima atakuoti tik pavieniais šūviais.
  • Akla ugnis. Privalote visą laiką matyti galinį taikiklį, priekinį taikiklį ir taikinį, į kurį taikotės. Laikykite šratasvydžio ginklą prie peties. Jūs taip pat galite, laikyti šratasvydžio ginklą prie šono. Taip išvengsite aklos ugnies. Draudžiama šaudyti šratasvydžio ginklą laikant virš akių linijos, iškišus iš už kampo ar nukreipus šratasvydžio ginklą į vieną pusę, o žiūrint į priešingą. Taip pat draudžiama šaudyti pro durų ir langų plyšius ir mažas angas (durys turi būti atidarytos pilnai). Didžiausias leistinas angos dydis yra suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai (~A3 formato lapo dydžio).      Leidžiama šaudyti iš gilumos t.y. nebūtina iškišti 1/3 ginklo pro duris ar langus.
  • Mediko taisyklės. "Pagydyti" nukautą žaidėją gali tik medikas. Medikams išduodamas daugkartinio naudojimo "turniketas". Turniketu reikia aprišti ranką, taip pažymint, kad nukautas žaidėjas pagydytas ir jau išnaudojo savo gyvybę. Nukautas žaidėjas grįžęs į starto vietą nusiima turniketą, jį padeda į pažymėtą dežę ir tęsia žaidimą iš naujo. Medikas gali patraukti nukautą žaidėją į priedangą, bet ne didesniu, nei 2 metrų atstumu. Prieš tai darant rekomenduojamą nukautą žaidėją įspėti, apie atliekamą veiksmą, taip išvengiant tikrų sužeidimų.

Medikas negali vienu metu ir gydyti ir šaudyti. Jeigu pradedama šaudyti, gydymą reikia stabdyti ir pradėti iš naujo. Medikas negali slėptis už gydomo nukauto žaidėjo. Šratai "perskrodžia" nukauto žaidėjo kūną ir taip miršta ir medikas. Nukautas žaidėjas turi informuoti mediką, kad jis yra pašautas dar kartą. Abu žaidėjai privalo eiti tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradėti žaidimą iš naujo.

Nukautas žaidėjas "nukraujuoja" ir nebegali tęsti žaidimo kai, nesulaukia mediko po 3 minučių, arba yra "nudurtas peiliu" arba nukautas granata ir eina į žaidimo starto arba kitą nurodytą vietą ir pradeda žaidimą iš naujo nelaukdamas starto vietoje.

Mediko taisyklė gali keistis priklausomai nuo žaidimo instruktažo.

  • Rikošetas. Jeigu 100% esate įsitikinę, kad šratas pataikęs į jus yra atšokės nuo kito paviršiaus - sušukite "Rikošetas" ir tęskite žaidimą. Jeigu nesate įsitikinę, kad šratas pataikė į jus rikošetu - esate nukautas. Nepriklausomai lauke ar pastatuose.
  • Spalvos iššūkis! Jeigu norite sužinoti, kuriai komandai priklauso žaidėjas esantis priedangoje, Jūs galite sušukti "SPALVA". Žaidėjas išgirdęs tai arba pasako kokios spalvos komandai jis priklauso arba gali neatsakyti. Jokiu būdu negalima meluoti.
  • Lazeriniai taikikliai. Draudžiama naudoti lazerinius taikiklius.
  • Žibintuvėlių "Strobe" režimas. Leidžiama, nebent renginio dalyvis/iai nurodo, kad tai gali sukelti sveikatos sutrikimų. Informuokite apie tai žaidimo organizatorių prieš prasidedant žaidimui.
  • Granatsvaidis. Naudojamas nukreipus granatsvaidį į žemė ir sušunkant aiškiai "GRANATSVAIDIS".  Mirtinu sužeidimu laikomas 5 metrų spindulys nuo granatsvaidį panaudojusio žaidėjo granatsvaidžio panaudojimo kryptimi arba BBs užtaiso pataikymas. Nuo granatsvaidžio žuvęs žaidėjas laikomas miręs ir negali būti išgydytas, bei keliauja į starto vietą. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan.) nelaikomi priedanga.
  • Nutraukti ugnį. Įvykus nelaimingam atsitikimui ar pažeidus akių apsaugą, žaidimas bus stabdomas sušunkant "NUTRAUKTI UGNĮ". Tai išgirdę iškarto padėkite ginklą ant žemės ir laukite tolimesnių žaidimo instruktoriaus arba teisėjo nurodymų. Tik žaidimo instruktorius arba teisėjas startuoją žaidimą iš naujo.
  • Pirmoji pagalba. Jeigu turite bet kokių sveikatos problemų informuokite apie tai žaidimo instruktorių prieš prasidedant žaidimui.
  • Šiukšlės. Jokių būdu nešiukšlinkite! Naudokitės šiukšlių maišais esančiais saugumo zonoje.
  • Informuojame, kad dalyvaujame LŠF Maršalo programoje ir renginyje dalyvauja LŠF Maršalas, kuris padeda organizatoriui renginio metu ir prižiūri tvarką renginyje. Pastebėjęs taisyklių pažeidimą Maršalas informuos pažeidėją, organizatorių ir LŠF. Daugiau informacijos https://www.lsf.lt/lsf-marsalai.
  • Taisyklių pažeidimai ir situacijos sprendžiamos vietoje dalyvaujant organizatoriui ir dalyviams. Bet kokią infomaciją būtina pateikti iki organizatorių išvykimo. Laiku nepateikus reikalingos infomacijos kilusiai situacijai išspręsti - taisyklių pažeidimai nesprendžiami.

Bet koks taisyklių nesilaikymas ar pažeidimas netoleruojamas. Žaidėjai nesilaikantys taisyklių bus šalinami iš žaidimo. 

circle icon

Pusės


Spec: BioSkydas

Specialusis biologinės kovos būrys, pasižymintis griežta disciplina ir moderniausia įranga. Jų pagrindinė misija – apsaugoti biologinius ginklus nuo nutekėjimo, užkirsti kelią pavojingų virusų panaudojimui ir užtikrinti, kad pasaulį ištiktų kuo mažiau chaoso. Jie veikia greitai, koordinuotai ir yra pasiruošę aukotis dėl žmonijos saugumo.
 

Teroristai: Šešėlių Mara

Paslaptinga ir negailestinga grupuotė, metų metus veikusi pogrindyje. Jie naudoja chaoso taktiką, siekdami destabilizuoti regionus ir išplėsti savo įtaką. „Šešėlių Mara“ tiki, kad pasaulį galima valdyti tik per baimę, todėl bet kokia priemonė jiems pateisinama – ypač jei ji suteikia jiems pranašumą prieš valdžią.

Zombiai: Užkrėstieji

Žmonės, paveikti eksperimentinio viruso, kuris negrįžtamai pažeidžia smegenis. Jie praranda žmogiškumą ir tampa aklais smurto įrankiais, valdomais tik instinkto. „Užkrėstieji“ yra neprognozuojami, jų neįmanoma sustabdyti derybomis ar logika. Kiekviena susidūrimo akimirka su jais – tai kova už išlikimą.

5–10 % žaidėjų žaidimą pradeda kaip zombiai.

Gavę „hitą“, zombiai nesako „hit“, o garsiai sušunka: „Smegenys!“

  • Šie zombiai yra nuolatiniai: jų negalima pagydyti ar atgaivinti.
  • Jie gali perduoti lootą, tačiau išlieka zombiai iki žaidimo pabaigos.
  • Būdami „numušti“, jie vis tiek kartoja „Smegenys!“.